Max. Postitatud 11. november 2017 Jaga Postitatud 11. november 2017 Terv Küsimus selles, et ETAsid on erinevatel perioodidel toodetud erineva surveastmega. Küsimus selles, et kuidas eristada neid mootoreid ilma, et pulkadeks kisuks. CR 10.2:1 vs 11.0:1. Lugenud olen, et mootorikoodide järgi 27 6KA(varasem ETA ehk kõrgem CR) vs 27 6EB(hilisem ETA, madalam CR). Mootori peal on kood küll numbriga 27 6KA, aga kui netist kataloogi vaadata, siis ei tundu küll varasematel E30 versioonidel kõrgema surveastmega kolbe olevat? Ettetänades, Max Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/19352-kuidas-eristada-eta-plokke-cr-poolest/ Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Margo Postitatud 12. november 2017 Jaga Postitatud 12. november 2017 Ei tea, kust sa seda infot oled saanud, aga tundub huvitav koht 1. 276EB on ilma katita ja 276KA katiga variant. 2. Surveaste on neil mõlemal 9 ringis, uuemal ehk nõks alla ja vanemal pisut üle 9. Üle 11 on M3 S50B32 näiteks. 3. Kui on "200" kaanega, siis vanem ja kui "885" kaanega, siis uuem ja võiks nagu parem olla. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/19352-kuidas-eristada-eta-plokke-cr-poolest/#findComment-122200 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Max. Postitatud 12. november 2017 Autor Jaga Postitatud 12. november 2017 Akey, tunduski kahtlane, e30zone oli siuke koht muidu. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/19352-kuidas-eristada-eta-plokke-cr-poolest/#findComment-122203 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 12. november 2017 Jaga Postitatud 12. november 2017 Vahepeal veel 731 kaas ka, kõige levinum. See 200 oli esimese otsa pillidel ja 885 vingematel lõpuotsa omadel. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/19352-kuidas-eristada-eta-plokke-cr-poolest/#findComment-122204 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Margo Postitatud 13. november 2017 Jaga Postitatud 13. november 2017 Pole ise omanud ühtki 325e, aga kas kW ja töömahud samad siis kõigil? 731 kaanega võiks natuke lahjemad olla, kui surveaste alla lastud. Lugesin ise selle E30 zone läbi selle kohta ja tõesti selline jama seal kirjas surveastme kohta. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/19352-kuidas-eristada-eta-plokke-cr-poolest/#findComment-122214 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Max. Postitatud 13. november 2017 Autor Jaga Postitatud 13. november 2017 Töömahud peaks samad olema, aga kerge kw vahe siiski on. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/19352-kuidas-eristada-eta-plokke-cr-poolest/#findComment-122216 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 13. november 2017 Jaga Postitatud 13. november 2017 Miks 731 kaanega lahjemad, kui 200 kaas kõige lahjem.Ei leia plti üles hetkel, kus kõik kolm kaant pildil. 90kw, 92kw ja 95kw variandid peaks olema, kahjuks pole ka ühtegi sellist ägedat pilli omanud. Kunagi, kui ise neid kolbe otsisin, siis samamoodi jäigi arusaamatuks, mis millele pandi. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/19352-kuidas-eristada-eta-plokke-cr-poolest/#findComment-122223 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Margo Postitatud 13. november 2017 Jaga Postitatud 13. november 2017 Mina olen aru saanud, et alguses oli surveaste vähe kõrgem, aga vbolla siis hingab "200" kaas nii halvasti jällegi, et erilist kW võitu/kadu ei tekkinud uuendustega. Katt sööb ka kilovati või paar ära muidugi veel. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/19352-kuidas-eristada-eta-plokke-cr-poolest/#findComment-122230 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Max. Postitatud 13. november 2017 Autor Jaga Postitatud 13. november 2017 (muudetud) Ei tea, pärispalju välismaalasi räägivad 11:1 etast. Etad ju 731 kaanega tehasest ei tulnud? Samas kellelgi oli umbes hea seletus, et surveaste võis kõrge olla, aga see mida ta reaalselt sisse tõmbas(ehk siis jah sitasti hingav "200") ei põhjustanud mootorile suurt ohtu. edit: huvitav kas UK-s võisid olla natuke teist malli etad? kuigi miks peaks. Muudetud 13. november 2017, muutis Max. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/19352-kuidas-eristada-eta-plokke-cr-poolest/#findComment-122231 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 13. november 2017 Jaga Postitatud 13. november 2017 Ilmselt siis oli ise topitud see 731 kaas peale. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/19352-kuidas-eristada-eta-plokke-cr-poolest/#findComment-122237 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Margo Postitatud 15. november 2017 Jaga Postitatud 15. november 2017 USA foorumeid ei saa adekvaatseks lugeda, neil kõiki mudeleid polnud, aga nemad jahivad 731 kaant 2,7i tegemiseks. 731 peaks 2.0 ja 2.3 pealt saama. Endal üks eta mootor olnud, millel oli 200 kaas igatahes. Küll oli sinna 2,5 sisselase külge kruvitud, pordid olid kõvasti pisemad kaanel kui kollektoril endal Kolvi osas niipalju, et vanemad kolvid pealt kumerad ja uuemad pealt siledad. Sellest ka juba väike surveastme erinevus ilmselt. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/19352-kuidas-eristada-eta-plokke-cr-poolest/#findComment-122271 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Max. Postitatud 15. november 2017 Autor Jaga Postitatud 15. november 2017 Jepp, Iseenesest 731 sobib nende kolbidega paremini kokku, aga kanalid tahaks tuunimist+ klapid ka pisemad(nagu mainisid, siis 2.0 ja 2.3, millel 80mm bore) Igatahes võtan enda etal nagunii pea maha ja siis uurin seda kompotti. Olen ka ise järeldanud kolbide kumeruste jargi surveastet. Ja no kui raske surveastme tõstmine ikka on- köhi aga rulli. Aga see juba teine teema. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/19352-kuidas-eristada-eta-plokke-cr-poolest/#findComment-122274 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Max. Postitatud 15. november 2017 Autor Jaga Postitatud 15. november 2017 (muudetud) Pean ikka lisama: Keegi mainis kuskil, et E28tel olid suuremate surveastmetega versioonid. Ehk siis 525e ala '83 aasta ja mitmed, mitmed allikad annavad tulemuseks 11:1 ja KW 92. See ei saa olla laest võetud number. Muudetud 15. november 2017, muutis Max. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/19352-kuidas-eristada-eta-plokke-cr-poolest/#findComment-122277 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Tiit Postitatud 15. november 2017 Jaga Postitatud 15. november 2017 11:1 on päris kindlasti laest võetud number. Ei saa teha efektiivselt töötavat mootorit nii, et teeme jõhkra surve astme ja siis piirame selle ära, et on vaja teha tohutult tööd selle õhu silindrisse imemiseks. Tegin kerge googelduse ja kõigil lehtedel, mis ma vaatasin, tuli vastuseks vanemal 9 ja uuemal 8,5. Lisaks veel leidsin sellise kalkulaatori- https://www.google.ee/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=9&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjZl47KxsHXAhWKJ5oKHczNCD0QFghOMAg&url=http%3A%2F%2Fe28-535i.com%2Fupload%2FM20_CR_Calcs.xls&usg=AOvVaw0x5OoXtKhlcH-BvOCoAL26 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/19352-kuidas-eristada-eta-plokke-cr-poolest/#findComment-122278 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Chulo Postitatud 16. november 2017 Jaga Postitatud 16. november 2017 https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M20 Siin ka 9 ja 8,5 kirjas Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/19352-kuidas-eristada-eta-plokke-cr-poolest/#findComment-122283 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Max. Postitatud 19. november 2017 Autor Jaga Postitatud 19. november 2017 info kild -> Mulle meenus, et Sulev pani enda etale tutikad kolvid ja nondele oli peale märgitud kubatuur (2.7) ja surveaste (10.2). No p***e, miks ei ole siis "ametlikku" infot nende numbrite kohta ei kusagil? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/19352-kuidas-eristada-eta-plokke-cr-poolest/#findComment-122346 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Tiit Postitatud 19. november 2017 Jaga Postitatud 19. november 2017 Sest sel ajal kui need mootorid olid aktuaalsed, veel internetti ei olnud ja kõik andmed olid kusagil paberkataloogis ja magnetlindil. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/19352-kuidas-eristada-eta-plokke-cr-poolest/#findComment-122355 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Margo Postitatud 20. november 2017 Jaga Postitatud 20. november 2017 Kes kirjutas kolbide peale? Ma võin 20:1 ka kirjutada. Esiteks ei määra kolvi läbimõõt küll üksi kubatuuri ega surveastet, et saaks nii võtta asja. 2,5 ja 2,7 kolvi läbimõõt sama, et kui panen need kolvid 2,5 sisse, saan 2,7? Ei tundu ju loogiline. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/19352-kuidas-eristada-eta-plokke-cr-poolest/#findComment-122374 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Max. Postitatud 20. november 2017 Autor Jaga Postitatud 20. november 2017 No ilmselget lambi arve ikka tootele ei topita. Ega see 2.7 kolb polegi nagunii 2.5 sisse mõeldud, mis siis et plokid on samad. Raske enda mótet kirjalikult edasi anda. Aga kui neid eta versioone tõesti nii palju, siis arusaadav, et tootja neid jaotab ja see on täiesti õige tegu. Samuti olen B25 8.8 tähisega kolbe näinud. Mina ennem kühveldamist ei jäta kui kindel kivi ette tuleb, mis tõesti end of the road on Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/19352-kuidas-eristada-eta-plokke-cr-poolest/#findComment-122376 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
kurikristjan Postitatud 21. november 2017 Jaga Postitatud 21. november 2017 Milleks neid asju üldse eristada on vaja, originaal eta on tema ise olenemata surveastmest ja strokeri ehituseks 885 kaanega on eta kolb nagunii täiesti vale valik, võiks panna b25 omad. 731 kaanega teine lugu muidugi, aga mõõtmisest ja arvutamisest ei pääse. Kinnisel mootoril saad ju ka vedelikuga põlemiskambri ära mõõta ja töömahtu teades pole probleem ju CR välja arvutada? 1 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/19352-kuidas-eristada-eta-plokke-cr-poolest/#findComment-122399 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse