Sai siis taastama hakkata vana pereautot mis meie peres aega teeninud juba umbes 12 aastat .tegu siis 89 aasta touring faceliftiga millel on istmesoendused, el aknad, el katuseluuk püsikas (mis peale mootorivahetust pole veel toimima pandud) .kere üldiselt väga kabe kuna leidub ainult pindmist roostet.sai siis 2,4 d 85kw vahetada m50ne vastu .autol on ka diisli lsd .mootori vahetusega kaasnes üsnapalju probleeme kuna mootor oli kaua seisnid ning rullikas ise ka pea 5 aastat seisnud siis olid andurid ja sillaosad saba andnud.nüüdseks saanud vahetada 2*nukaandur
Vändaandur
Esisilla detailid
Käsipiduritrossid
Esiistmed ja palju muud pudipadi.
Igatahes räägin ka sutsu mootori vahetusest mida kasutasin jne...
E36 ridakuue Käpad
E30 käigukasti tugitala
E36summuti
Kardaani lasin keevitada õigesse mõõtu
,Kollektori püksid keevitasin ka ise et hoiaks ilusti kunde jalgealusest eemale.
Mootoripatjadeks kasutasin e36 lemfördereid sest need head kõrged ja paksud ning tikud tsentrist väljas seega saab mootoriasendit muuta .tegin ka natukene ka enda elu esialgu lihtsamaks kuna ei leidnud õiget pidurivaakumvõimendit siis lasin treida juhipoolsele motopadjale sendise puksi vahele et ei käiks vastu vaakumit (moto istub õigetiba viltu) loodan selle asja õigepea korda saada. Aga üldiselt siiani asi ilusti sujunud ja esimesed sõõrikud tehtud.nüüd veell nipetnäpet ja siis võib minna arki et auto ka ottomootoriga arvele saada.(summuti osas võtan veel midagi ette ,tean et se asi näeb veidi nilbe välja).
Eks ta ikka sõitmiseks ole loodud ja mõeldud algselt, mitte kaapimiseks.Aga seejuures korras mootoriga turbodiisel on ergas ja jõuline, ei teki absoluutselt tunnet ,et jõuetu või mannetu oleks. väänet
oismets
m20b20
Seal vunts hiiliski? Vunts anna poisile nüüd ta ruloo tagasi mis sa jebid!
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Tervist!
Sai siis taastama hakkata vana pereautot mis meie peres aega teeninud juba umbes 12 aastat .tegu siis 89 aasta touring faceliftiga millel on istmesoendused, el aknad, el katuseluuk püsikas (mis peale mootorivahetust pole veel toimima pandud) .kere üldiselt väga kabe kuna leidub ainult pindmist roostet.sai siis 2,4 d 85kw vahetada m50ne vastu .autol on ka diisli lsd .mootori vahetusega kaasnes üsnapalju probleeme kuna mootor oli kaua seisnid ning rullikas ise ka pea 5 aastat seisnud siis olid andurid ja sillaosad saba andnud.nüüdseks saanud vahetada 2*nukaandur
Vändaandur
Esisilla detailid
Käsipiduritrossid
Esiistmed ja palju muud pudipadi.
Igatahes räägin ka sutsu mootori vahetusest mida kasutasin jne...
E36 ridakuue Käpad
E30 käigukasti tugitala
E36summuti
Kardaani lasin keevitada õigesse mõõtu
,Kollektori püksid keevitasin ka ise et hoiaks ilusti kunde jalgealusest eemale.
Mootoripatjadeks kasutasin e36 lemfördereid sest need head kõrged ja paksud ning tikud tsentrist väljas seega saab mootoriasendit muuta .tegin ka natukene ka enda elu esialgu lihtsamaks kuna ei leidnud õiget pidurivaakumvõimendit siis lasin treida juhipoolsele motopadjale sendise puksi vahele et ei käiks vastu vaakumit (moto istub õigetiba viltu) loodan selle asja õigepea korda saada. Aga üldiselt siiani asi ilusti sujunud ja esimesed sõõrikud tehtud.nüüd veell nipetnäpet ja siis võib minna arki et auto ka ottomootoriga arvele saada.(summuti osas võtan veel midagi ette ,tean et se asi näeb veidi nilbe välja).