Hüppa postitusse
Postitatud
comment_119567

Tervist! 

Sai siis taastama hakkata vana pereautot mis meie peres aega teeninud juba umbes 12 aastat .tegu siis 89 aasta touring faceliftiga millel on istmesoendused, el aknad, el katuseluuk püsikas (mis peale mootorivahetust pole veel toimima pandud) .kere üldiselt väga kabe kuna leidub ainult pindmist roostet.sai siis 2,4 d 85kw vahetada m50ne vastu .autol on ka diisli lsd .mootori vahetusega kaasnes üsnapalju probleeme kuna mootor oli kaua seisnid ning rullikas ise ka pea 5 aastat seisnud siis olid andurid ja sillaosad saba andnud.nüüdseks saanud vahetada 2*nukaandur

Vändaandur

Esisilla detailid

Käsipiduritrossid

Esiistmed ja palju muud pudipadi.

 

Igatahes räägin ka sutsu mootori vahetusest mida kasutasin jne...

E36 ridakuue Käpad

E30 käigukasti tugitala

E36summuti

Kardaani lasin keevitada õigesse mõõtu

,Kollektori püksid keevitasin ka ise et hoiaks ilusti kunde jalgealusest eemale.

Mootoripatjadeks kasutasin e36 lemfördereid sest need head kõrged ja paksud ning tikud tsentrist väljas seega saab mootoriasendit muuta .tegin ka natukene ka enda elu esialgu lihtsamaks kuna ei leidnud õiget pidurivaakumvõimendit siis lasin treida juhipoolsele motopadjale sendise puksi vahele et ei käiks vastu vaakumit (moto istub õigetiba viltu) loodan selle asja õigepea korda saada. Aga üldiselt siiani asi ilusti sujunud ja esimesed sõõrikud tehtud.nüüd veell nipetnäpet ja siis võib minna arki et auto ka ottomootoriga arvele saada.(summuti osas võtan veel midagi ette ,tean et se asi näeb veidi nilbe välja).

 

IMG_20170702_183645.jpg

IMG_20170628_193700.jpg

IMG_20170622_163412.jpg

IMG_20170618_184427.jpg

IMG_20170607_204749.jpg

  • Vastuseid 177
  • Vaatamisi 15,8tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Eks ta ikka sõitmiseks ole loodud ja mõeldud algselt, mitte kaapimiseks.Aga seejuures korras mootoriga turbodiisel on ergas ja jõuline, ei teki absoluutselt tunnet ,et jõuetu või mannetu oleks. väänet

  • Seal vunts hiiliski?  Vunts anna poisile nüüd ta ruloo tagasi mis sa jebid! 

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_124496

Teoreetiliselt pakutakse uusi ainult mingile Ronalile aga väga võika hinnaga. Sa kui viitsid nokitseda siis tee omale originaalist vorm ja klaasplastist koopia. 150mm oz koopiaid olen näinud aga see sulle ka ei sobi ju. Uued vuhvelkleepsud leiab ka, neid võin aidata tellida kui asi niikaugel on. 

Muudetud , muutis GTA

  • Autor
comment_124497

kusjuures ma tegin omale koopia..paksust relakakettast.

JAH RELAKA KETTAST 😀

jäi jumala nobe välja nägema ,pahteldasin ära ja lihvisin üle.

Igatahes kui päris vaatama ei hakka ei pane tähele ,et se mingi ehitusmeeste edition on.panen pärast pildi ka (hästi kaugelt)

  • 2 nädalat hiljem...
  • 6 kuud hiljem...
  • Autor
comment_128355

Mõtlesin et kirjutan ka siia vahepeal siis.

Päris unarusse pole jätnud ,ning mõned asjad olen ära teinud ka.

Mootorivahetus m54b25 vastu

Veljed borbet T

Istmesoojendused koos elektrisiinideg

Ja veel palju nipetnäpet plastikuid ja muud pudipadi saanud viisakamate vastu vahetada.

Enamus aja olengi mootoriga tegelenud kuna kõigepealt otsustas vana mootori streikima hakkata ning seejärel mässasin vana mootoriga kuuaega kuniks otsustasin uuema kooli tuua.samuti läks selle kapotialuse korrastamisega korralik aeg.Tekkinud on ka anomaalilised elektrisüsteemi rikked,nt taob süütevoolu kaitset aegajalt läbi.

Samuti sai ka vahepeal väikese hobidriftika projektiga algust teha

Mõned pildid ka....

 

 

IMG_20181016_230650.jpg

IMG_20181015_214555.jpg

IMG_20181008_225920.jpg

IMG_20180901_193735.jpg

IMG_20180616_195036.jpg

IMG_20180711_131447_753.jpg

IMG_20180630_203119.jpg

received_478583012645647.jpeg

received_310653746420463.jpeg

Muudetud , muutis oismets

  • 11 kuud hiljem...
  • Autor
comment_134389

Ahju mootori poolne osa sai haiget ja juhtmestik ka vaja uus ehitada..... No mind ennast ligi polnud ning naisterahvas kohepeal ei osanud nii kiirest genereerida ja ta ei leidnud tulekustutit... Seega läks üpris napilt jah õnneks salongis piirdub suht asi ikkagi vee kahjustusega mis seal õuest salongivendikaudu sisse lasti. 

Plaan oligi nv talveunne panna aga nüüd peab treilaga sinna viima ta.😀 

Muudetud , muutis oismets

comment_134404

Ma pole ka päris kindel, kas salongiventikast tuli mootoriruumi nii lihtsalt saab, ruumid on ju plekiga eraldatud. Pigem tekkis mootorijuhtmestikus mingi lühis, seal on ka elusa plussiga kaitsmata juhe kindlasti, mis korralikult hõõguma läheks.

 

Suur töö ootab ees, kannatust ja rahulikku meelt!

comment_134406

Vähe kummaline jaa,kuna see seal ikkagi tulemüüri sein ja puhuril ju plekist kaan ees. Miskipärast arvaks kui puhur võtaks leegi üles sulaks pigem armartuuri poolne osa seal rohkem kui kapotialt. Samamoogi tundub tõesti nagu suurem leek on pea juhtmestikust seal tekkind ja kuuma üles võtnud ning ka sisselase kollet sulatanud,kuigi jh ahju osa ka päris kokku suland. 

Igatahes jaksu uuesti üles ehitada.

Muudetud , muutis extreme327

  • Autor
comment_134407

Õnneks elektritöödega käed persest välja ei kasva ja see osa minujaoks nagu lihtne.. (Ise jänni jäen siis kutsun venna ning tema paneb juba kinnisilmi) Lasen kogu kere üle ka värvida, mida ilmselt ise ei tee. Raha läheb pärisplju kuna mootor lasti ka vett täis.. Aga no oligi juba aastake täis ka motol ja nüüd saab väikse update. 

  • 4 nädalat hiljem...

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.