Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
  • 0
Volli

E30 diffri sobivus

Küsimus

Autol oli all type 168 3.64

Mootor oli m20b20 

Nagu ma aru saan siis kõik vanemad lähevad sillatala külge ja erinevus on flantsides ning tagumises kaanes?

Mis differ sinna ilma aretamata külge läheb?

Kas e36 type 188 läheb. Kui ei siis kas pooltelje flantse või kardaani flantsi vahetada saab?

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Sellele küsimusele on 19 vastust

Soovitatud postitused

  • 0

Sobib 28, vanem34 vist kuni 92,36 compact,ja vist ka 32- need enimlevinud mida leida võib.compactil vist sellest nimekirjast typ168 leidub,ülejäänutel typ 188 ja ka 210(ei sobi)

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

e32 oma ei sobi, sobivad e34 alt  ainult  2,4td 2,5td 518i ja 520i. 525l on küll 188dif kuid diffri kinnitused on teistsugused.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

E30 on difri esimene ots pealt kinnitusega, ehk peal peavad olema need 2 auku, siis saab sillatala külge panna, ning taga kinnituse jaoks kaas ära vahetada. Kuna E32/E34 on küljekinnitusega ja kõigil ehk pole E30 jaoks vajalikke auke. Näiteks TYP 210 difreid tean 3 erinevat varianti, kus siis pole kõiki kinnitusauke kõikide mudelite jaoks. Aastate lõikes vanemate mudelite omad ära kaotatud ja/või uuemate jaoks teise kohta tehtud. Kardaani-ja poolteljeflantside pärast ei pea muretsema, need üldiselt istuvad. E36 pealt võtta kõige kindlam valik.
 

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0
25.5.2017 kell 14:12, valgma ütles:

Kas vanal st siis kuni92 m20b25 erinev?

92 edasi m50 erineva difriga.

no ma mingihetk võtsin   89a e34 525 alt ja panin 92a 525 alla ja seal see differ ei olnud kindlasti pealt kinnitustega, ja kui vaatad ka realoemi siis samamood i525i on ikka teistsugused kinnitused. 520 518 ja diislite korpused sobivad kenasti :)

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0
3 tundi tagasi, Margo ütles:

E30 on difri esimene ots pealt kinnitusega, ehk peal peavad olema need 2 auku, siis saab sillatala külge panna, ning taga kinnituse jaoks kaas ära vahetada. Kuna E32/E34 on küljekinnitusega ja kõigil ehk pole E30 jaoks vajalikke auke.
 

 

Sillatala külge ainult kahe poldiga? :)

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Miks? Mõte oli, et visuaalselt kõige lihtsam eristada, kas on nende kahe poldi kinnituskoht või ei.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Ma sain aru jah, aga minu mõte oli, et kõige lihtsam eristada, et kui on 2 auku peal, siis peaks sobima e30 tala külge küll. Eesotsas on erinevate kerede difritel igast erinevaid kronsasid.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Kui ainult 2 auku peal on, siis ta ju ei sobi enam e30 tala külge, kuna sinna kinnitub ju siiski 4 poldiga...

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Ühesõnaga vaata, kui peal on 4 poldiauku, siis saab seda e30-l kasutada

diff_comparo_top_s.jpg

Muudetud , muutis zero

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Ühesõnaga leidsin romulast e36 alt 188 diffri. Poolassi flantsid on erinevad. Flantse omavahel vahetada saab aga e30 168 flants istub korpusest rohkem välja ja simmerikohast on läbimõõt 35. 188 diffril on simmeri mõõt 44

Või kas ta ikka oli romulas type 188? Kaas oli 6 poldiga ja simmeri järgi andis 188 bmwfansi järgi

Muudetud , muutis Volli

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0
Wednesday, May 31, 2017 kell 13:03, zero ütles:

Ühesõnaga vaata, kui peal on 4 poldiauku, siis saab seda e30-l kasutada

diff_comparo_top_s.jpg

Joppenpuhh, peal on ikkagi 2 auku, 2tk on ees.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Kui sa diffri ette võtad ja teda pealtpoolt vaatad, siis sa näed ainult kahte auku? Ma näen nelja igatahes :) aga see selleks, usun et teema on vastuse juba ammu saanud :)

Muudetud , muutis zero

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Aa unustasin teema ära jah. Alla läks e34 alt typ 188 3.65 differ 1:1 mitte midagi peale tagumise kaane ei pidanud ringi tegema

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Liitu vestlusega

Sa võid postitada praegu ning registreeruda hiljem. Kui sul on kasutajakonto, logi kohe sisse, et postitada oma nimega.
Meelespea: Sinu postitus vajab avaldamiseks moderaatori nõusolekut.

Külaline
Vasta sellele küsimusele...

×   Kleebitud koos vormindusega.   Kleebi hoopis tavalise tekstina

  Lubatud on ainult 75 emojit.

×   Sinu link on automaatselt manustatud.   Näita hoopis tavalise lingina

×   Sinu eelnevalt kirjutatud sisu on taastatud.   Puhasta tekstiala

×   Sul ei ole võimalik pilte otse kleepida. Laadi üles või lisa pilt aadressilt.


×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus