Kiirus oli ~125 ja pööre oli üsna kõrge(4.10 ülekanne) ja järsku hakkas ilgelt pooma, võtsin kiiruse alla ja sõitsin nagu kenasti edasi. Ja siis tunnen, et kiirendamisel jätab korralikult vahele. Samas ühtlasel pöördel pole midagi aru saada. Ja nüüd ongi mure, et probleem nagu on ja nagu ei ole. Tühikäigul pole muidu lonkamist(va. esimene kord, kui tühikäigul ka vahele jättis) Kui rahulikult linnas sõita, siis nagu vahele ei kipu jätma, aga kui tahad tuuritada, siis hakkab jama pihta. Konkreetset pööret ega momenti pole, millal ta jõnksutama hakkab. Aga jällegi, täna õhtul andsin teise ja kolmanda mõõdukalt peeneks, siis nagu probleemi ei avaldunud. Suht värdjas, et tuleb ja läheb.
Täna hommiku oli käivitusega ka mingi jama(ma ei tea, kas võib selle probleemiga seotud olla). Igatahes panin süüte sisse, tuled-viled toimisid, akul pinget tundus ikka olevat ja no starter ei teinud plõksugi. Jeblisin siis süüdet mingi 10 korda, millest ühe korra hakkas vaevu starterit ringi ajama(justkui aku tühi) ja siis paar katset hiljem hakkas ilusti vedama ja käivitus nagu peab.
Kerge kokkuvõte:
1. Suurel kiirusel, kõrgemal pöördel poomine
2. Probleemi ilmnemine( vahele jätmine)
3. Tühikäigul jättis vahele(seierid hakkasid ära vajuma)
4. Rahulikult sõites viga justkui ei ilmne
5. Kiirendades hakkab lonkama(kuid ei pruugi igakord)
6. Hommikune kahtlane käivitus?
Mõnda aega tagasi vahetasin ära pihustid.
Nüüd peale probleemi ilmumist vaatasin üle jagaja(visuaalselt okei), aga proovin ükspäev toimiva M20 oma.
Ja edasi on võimalusi nii palju, et pea läheb sassi. Kuidas saaks kindlaks teha, kas mingi sädeme probleem, suurem elektrikala või kaob kütus?
See teema võib küll väga laiaks kippuda, aga paneks ikka mõtted siia kokku.
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Mootor M20b25, pärit E34 pealt.
Nii, otsapidi järgmise mure ees.
Kiirus oli ~125 ja pööre oli üsna kõrge(4.10 ülekanne) ja järsku hakkas ilgelt pooma, võtsin kiiruse alla ja sõitsin nagu kenasti edasi. Ja siis tunnen, et kiirendamisel jätab korralikult vahele. Samas ühtlasel pöördel pole midagi aru saada. Ja nüüd ongi mure, et probleem nagu on ja nagu ei ole. Tühikäigul pole muidu lonkamist(va. esimene kord, kui tühikäigul ka vahele jättis) Kui rahulikult linnas sõita, siis nagu vahele ei kipu jätma, aga kui tahad tuuritada, siis hakkab jama pihta. Konkreetset pööret ega momenti pole, millal ta jõnksutama hakkab. Aga jällegi, täna õhtul andsin teise ja kolmanda mõõdukalt peeneks, siis nagu probleemi ei avaldunud. Suht värdjas, et tuleb ja läheb.
Täna hommiku oli käivitusega ka mingi jama(ma ei tea, kas võib selle probleemiga seotud olla). Igatahes panin süüte sisse, tuled-viled toimisid, akul pinget tundus ikka olevat ja no starter ei teinud plõksugi. Jeblisin siis süüdet mingi 10 korda, millest ühe korra hakkas vaevu starterit ringi ajama(justkui aku tühi) ja siis paar katset hiljem hakkas ilusti vedama ja käivitus nagu peab.
Kerge kokkuvõte:
1. Suurel kiirusel, kõrgemal pöördel poomine
2. Probleemi ilmnemine( vahele jätmine)
3. Tühikäigul jättis vahele(seierid hakkasid ära vajuma)
4. Rahulikult sõites viga justkui ei ilmne
5. Kiirendades hakkab lonkama(kuid ei pruugi igakord)
6. Hommikune kahtlane käivitus?
Mõnda aega tagasi vahetasin ära pihustid.
Nüüd peale probleemi ilmumist vaatasin üle jagaja(visuaalselt okei), aga proovin ükspäev toimiva M20 oma.
Ja edasi on võimalusi nii palju, et pea läheb sassi. Kuidas saaks kindlaks teha, kas mingi sädeme probleem, suurem elektrikala või kaob kütus?
See teema võib küll väga laiaks kippuda, aga paneks ikka mõtted siia kokku.
Muudetud , muutis Max.