• 0
Max.

M20 jätab vahele

Küsimus

Mootor M20b25, pärit E34 pealt.

 

Nii, otsapidi järgmise mure ees.

Kiirus oli ~125 ja pööre oli üsna kõrge(4.10 ülekanne) ja järsku hakkas ilgelt pooma, võtsin kiiruse alla ja sõitsin nagu kenasti edasi. Ja siis tunnen, et kiirendamisel jätab korralikult vahele. Samas ühtlasel pöördel pole midagi aru saada. Ja nüüd ongi mure, et probleem nagu on ja nagu ei ole. Tühikäigul pole muidu lonkamist(va. esimene kord, kui tühikäigul ka vahele jättis) Kui rahulikult linnas sõita, siis nagu vahele ei kipu jätma, aga kui tahad tuuritada, siis hakkab jama pihta. Konkreetset pööret ega momenti pole, millal ta jõnksutama hakkab. Aga jällegi, täna õhtul andsin teise ja kolmanda mõõdukalt peeneks, siis nagu probleemi ei avaldunud. Suht värdjas, et tuleb ja läheb. 

Täna hommiku oli käivitusega ka mingi jama(ma ei tea, kas võib selle probleemiga seotud olla). Igatahes panin süüte sisse, tuled-viled toimisid, akul pinget tundus ikka olevat ja no starter ei teinud plõksugi. Jeblisin siis süüdet mingi 10 korda, millest ühe korra hakkas vaevu starterit ringi ajama(justkui aku tühi) ja siis paar katset hiljem hakkas ilusti vedama ja käivitus nagu peab.

 

Kerge kokkuvõte:

1. Suurel kiirusel, kõrgemal pöördel poomine

2. Probleemi ilmnemine( vahele jätmine)

3. Tühikäigul jättis vahele(seierid hakkasid ära vajuma)

4. Rahulikult sõites viga justkui ei ilmne

5. Kiirendades hakkab lonkama(kuid ei pruugi igakord)

6. Hommikune kahtlane käivitus?

 

Mõnda aega tagasi vahetasin ära pihustid.

Nüüd peale probleemi ilmumist vaatasin üle jagaja(visuaalselt okei), aga proovin ükspäev toimiva M20 oma. 

 

Ja edasi on võimalusi nii palju, et pea läheb sassi. Kuidas saaks kindlaks teha, kas mingi sädeme probleem, suurem elektrikala või kaob kütus?

See teema võib küll väga laiaks kippuda, aga paneks ikka mõtted siia kokku. 

Muudetud , muutis Max.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Sellele küsimusele on 13 vastust

  • 0

Kütuserõhk? Pump äkki koolemas?

Käivitusprobleemid olid mul kunagi peetis kütusesurve regulaatoriga. Aga see muidugi tähendas et pill pöörde pealt käis hästi. Tühikäigul uputas üle ja lainetas.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Mul hakkas täna hommikul sama jama pihta. M50 mootor küll.  Hommikul kohapeal käies polnud midagi aga maanteele jõudes hakkas jõnksutamine pihta. Täiesti suvalistele hetkedel. Polnud vahet, kas kiirendasin või sõitsin ühtlaselt. 2,3,4 jõnksu ja siis lasi normaalselt edasi mõnda aega. Mõni jõnksatus kestis pikemalt niiet kiirus jõudis langeda juba 10 võrra.  Tööle jõudes lasin koha peal käia natuke ja samamoodi ei käinud ühtlaselt ja tahtis nagu välja surra.

Endal lõi esimese asjana kütusepump pähe?

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Eks ma siis proovin kuidagi seda pumpa uurida ja survet mõõta. Samal ajal võib veel variante pakkuda :memeLick:

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Õhukululugeja.

On olnud m20b20, mis 50--->90 kmh kiirendades hinge kinni tõmbas. Natuke aega tühikäigul tiksudes läks ajutiselt korda. Välja ei surnud, kuid sõita oli võimatu. Pärast õhulugeja vahetust probleem kadus. Sama lugu oli ka m50b25 mootoriga. Mõlemal mootoril avaldus viga täiesti suvalisel hetkel, vahepeal sai rahulikult kulgeda.

 

 

On kellelgi reaalselt olnud nii, et bensiinimootoriga autol kütuse pump "hakkab ära koolema"?

Endal kahel rullikal pump ära koolenud- ühel parkisin auto ära ning 5 min hiljem enam pump ei toiminud, teisel lõpetas pump jäärajal sõidu ajal. Enne polnud mingit märki, et pumbad "hakkaks ära koolema".

Diiselmootori puhul on olnud juhuseid, kui etteandepump on kulunud, aga täiesti otsas veel pole- töötab, aga probleemselt.

 

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Kahtlen natuke ise ka pumbas, aga proovin saada kuskilt teise õhukululugeja ja külge pookida. 

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

@metsaelanik Hea, et sa õhulugejat mainisid. Tuli meelde, et õhufiltri korpust aretades läksid õhulugeja pistikul nagad katki, mistõttu see ei lukustunud enam ära ja tuli lihtsalt otsa torgata. Võimalik, et asi lihtsalt lahti vibranud ja ei anna ühendust korralikult.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Suuremal kiirusel ja kõrgel pöördel kiirendades on koormus kõige suurem ja tahab ka kõige rohkem bensiini peale saada.

1) bensiini filter on sul mingi aeg ikkagi vahetatud ma eeldan?

2) pump nahkas

3) paagi väljavõtt/tagasivool umbes - ega pump ei kiunu kahtlaselt kõvasti?

4) regulaator - tavaliselt jääb kinni pigem, st rennist ei tule tagasi normaalselt, aga teoreetiliselt võib ka lahti jääda kuidagi, aga sellist äkilist jonksutamist regulaatori ilmselt ei põhjusta.

 

Hommikune starteri jama:

1) aku klemmid on ikka korralikul kinni? See võib ka kiirendusel jama põhjustada, kui kehva ühendus on. Süütepool tahab korralikku voolu saada ja kehva sädemega suure koormuse all ei taha hästi süüdata. Video peal see tuterdamine taastuski kahtlaselt kiiresti, nagu oleks katkendlik süüde.

2) Igaks juhuks kontrolliks süütelukku ka seoses starteri jamaga.

 

 

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Filter hiljuti vahetatud. Pumba kahtlaselt kõrva hakkavat häält oleks nagu vahel märganud, et oli kõrvale harjumatu, kuid pead ei anna. Samas praegu suriseb tavapäraselt. Tasub tagasivool siis üle kontrollida.

Akuklemmid on OK. 

Regulaatori ja süüteluku kohta ei oska midagi hetkel kosta.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Mina sain enda probleemile lahenduse. Õhulugeja pistik ei andnud hästi ühendust.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Tagasi- ja pealevool ok.

Nõme see, et vahest toimib kõik hästi, jätab mulje, et polegi enam jama. Lasin 2 käiku lõpuni ja kõik oli nagu fine. Ja siis ykshetk mingi lambise pöörde ja kiiruse juures jõnksatas taas. 

Proovin Pärnust mõned jupid leida ja katsetan millegi väljavahetamisel. 

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Endal oli m20b20 automaadil nii, et sõites ühtlasel kiirusel vahel jättis vahele, jõnksutas. Lõpuks probleem süvenes, et kohapeal ei läinud pöördesse, käivitus 10-15 sekundit.

Sõites jõudu polnud. Kütuse rõhk oli korras, küünlad korras.

Probleem kadus aju voolu relee vahetusega.

 

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead sa olema registreerunud kasutaja

Loo konto

Loo kasutajakonto meie foorumisse. See on lihtne!


Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.


Logi kohe sisse