Hüppa postitusse
Postitatud
comment_34186

Tekkis natuke vaba aega ja mõtlesin, et paneks siia eputamiseks üles ka oma järgimse raharöövli. Suures Pre facelifti hulluses sai siis ligi võetud järgmine masin. Tegemist siis 1989 aasta kabrioletiga.Naljakas on see, et pole kunagi huvitunud kabriodest, aga ära iial ütle iial :) .Sama nali oli ATM kastidega, et ei taha kunagi sellist autot,nüüd on 2tk mul ATM kastidega, lihtsalt kõik variandid peab läbi proovima...

Kabriodel oli siis 1989a veel pre facelift, kahjuks küll mitte sellised, nagu "päris" pre faceliftid, aga peaaegu :) Väliselt kere, tagatuled, stanged on pre omad, mootor ja tehnika ikka enamus asjadega facelifti omad.

Algselt tundus, et küsitud raha eest on miskit võtta küll ja nii saigi masin porisel sügiskuul ära toodud.

Jäiga ühendusega sai masin koju tiritud, alles kodus külavahel julgesin sellega esimesed proovisõidud teha :)

Kohe oli selge see, et sellise autoga tänavatele küll ei hakka minema, enne tuleb auto korda teha...nii saigi üsna pea hakatud autot lammutama...Sellises seisus masina puhul algab remont täiesti pulkadeks võtmisest.Mootor oli päris ergas ja üleeelmise omaniku remondi võis õnnestunuks lugeda (seda saab ka uus mootori omanik ilmselt rääkida), samuti oli tehniline pool enam vähem, eelmine omanik oli selles suunas raha investeerinud küllaga, aga kõik muu.....välimus, salong....Mitte miski nendest ei kannatanud kriitikat...Nalajakas on meenutada seda kiidulaulu eelmiste omanike autoteemades, aga eks piltidelt paistavad kõik asjad alati paremad välja ,kui reaalis. Mulle ei mahu pähe, mismoodi saab olla ilus ja äge pre faceliftile installitud lõhkine facelifti esiots ja katkine, rääbakil, üle poritiibade ulatuv facelifti tagastange?? Kujutan ette , et nendes läti spoilades nägi see auto palju parem välja.

Kõik asjad olid kinni ainult poolte kinnitusvahenditega või lihtsalt suvaliselt kruvi läbi kupatatud...

Parem tiib oli tava e30 b-osa toodang, juhipoolne oli ixi tiivale kabrio alumine äära keevitatud variandis.. Raha sellesse autosse investeeritud küll poldud, kõik oli üritatud väga odavalt teha ,poolikult teha või üldse tegemata jätta. Ees puudusid täielikult plastik katted, logarid, põhjakate...selle tulemusena on roostet seal, kus tavaliselt olla ei tohiks.

Tagaotsa "faceliftiks" tegemist sellisel moel näen esmakordselt, algselt oli arvata et on tagapaneeli vahetuse läbinud või vähemalt ülemise osa, aga ei....pre facelift tulede augud on lihtsalt suuremaks saetud, kõrvakesed keevitatud ja isepuurivatega kinni kupatatud, tuled igati kõverdi ja irvakil, suured vahed seed, vesi pagassis jne :)

Ok, aitab kritiseerimisest, seda saaks nagunii mitu lehekülge , aga kellel sellest enam kasu on.

Kere üldine seisukord pole väga kiita, enamus vigu tuli nähtavale peale hoolikat pesemist, siiski on kõik tehtav ja väga hull asi pole, kui võtta seda kui tava e30, siis on kere päris hea, suveauto kohta on ikka liialt käest lastud ja roostes.

Eks selle autoga on kõvasti paugutatud ka nii talvel kui suvel, olnud palju omanikke, oma jälje on jätnud gaasiseade, läti spoilades olek ja muidu kehvalt ja lohakalt tehtud teenindustööd.

Plaani on võetud masin täiesti korda teha, kõik asjad üle käia või tutikate vastu välja vahetada. Mootoriks tuleb tagasi 2.0, nagu tehasest oli, samuti kogu sisu, roolid ,nupud jne tulevad sellsed nagu sellel autol tehasest välja veeredes olid.

Lisavarustusega ei hakka ka siin pingutama, jääb peaaegu selline nagu tehasest, ilmselt lisan käetoe, udukad, karmima esilisa, väikese lip spoila pagassiluugile - mõistagi originaalosad, mitte tuuning.

Eks seda tulevik näitab.

Esialgne plaan oli masin järgmiseks suveks valmis teha, kuna tegu ikka liiga suure ettevõtmisega ajaliselt ja eriti rahaliselt, siis enne ülejärgmist aastat kindlasti valmis ei saa.

Tehase varustuse nimekiri on siis selline:

S288A LT/ALY WHEELS - BMW light alloy wheel, cross spoke29

S339A SATIN CHROME - ShadowLine

S350A WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM - Therm.insulat.glass green

S370A STOFFVERDECKSCHWARZ - Softtop,black

S380A HARDTOP PREPARATION - Hardtop preparation

S428A WARNINGTRIANGLE - Warning triangle and firstaid kit

S498A HEADRESTSINREAR, MECHANIC. ADJUSTABLE - Headrests mechanically adjustable,rear

S680A MANUAL AERIAL - Radio antenna, manual

S687A RADIO PREPARATION - Radio preparation

S815 OESTERREICH-AUSFUEHRUNG -

S850A ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT - Additional Export tank filling

Varustus on kesine, aga nagunii on kabriodel standartvarustuses juba roolivõimendi, sportistmed ja 4x el. aknad - neid asju ei kanta lisavarustuse lehele.

Minukätte jõudes oli all ka LSD differ, mis oli üsna "vedel" ,et algselt ei tuvastanudki LSD olemasolu, aga siiski toimetas veel.

Ülemine osa eesti keelde pannes on siis 15" BBS valuveljed, mustade liistude ring, roheline klaasiring, manuaalne must pehme katus, kõvakatuse valmidus, ohukolmnurk ja esmaabikarp, tagumised peatoed, manuaal antenn, raadio valmidus, bensiinikanister.

Teine "lisa" nimistus rikub ära ka pre faceliftiliku välimuse, kuna peale musta liisturingi on metallist pre facelifti stanged ka kerevärvi, ehk siis punased, mitte kroomid. Minu unistus oli ikka kroomirikkast pre faceliftist, aga läks teisiti nagu alati :)

Paneks siis mõned pildid ka siin jooksvalt, aga hetkel see süsteem siin trukib täiega näkku.....

  • Vastuseid 82
  • Vaatamisi 12,5tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_34467

Esiklaas jääb mõnele teisele masinale reservi, siia läheb ilmselt a-osa tutikas klaas.

Need vakstust istmed on porno kuubis, seda ei juletud vist varasemates teemades mainida :) Rohkem muidugi teostuse, kui materjali pärast, aga eks materjal on ka jama, koniauke oli juba päris mitmeid. Juhi iste oli juba nagunii kupee oma, ülemine osa just. Kabriol on istmete siinid teised ja ka istmete seljatoed on teised, ühesõnaga on kabrio istmed teistsugused, kui kupee või sedaani omad. Sisu on ka tegelikult suur probleem, mis jäi varem mainimata, beezi sisu väga ei leia kusagilt ja originaalilähedast nahatajat annab ka leida...kaablisidemetega (nipukatega) kinnitusviis mulle väga ei meeldi...

Esiistmete algmaterjali ma kraabiks isegi kokku, et lasta nahatada, tagumise istme metallist osad on kõvasti roostes, poroloon pudeneb...

  • Autor
comment_34534

Vaevalt küll , et rahaboss. Esiteks kabriole ei ole b osa klaasi, peegli kohta pole seal. Teiseks mõnele autole võib ju lubada a osa klaasi, ei ole üle mõistuse hinnaga. Olen näinud 20a vana originaalklaasi, mis näeb parem välja kui 2a vana b-osa klaas.

Vahet pole, mis klaas mul ees on, lasen püksi igal juhul ja see vend kes 100ga mööda paugutab, laseb ka hiljem püksi.

Sellise mõtlemisega ei saa oma autole midagi külge siis riputada, tuleb ilma klaaside ja tuledeta sõita või üldse mitte sõita. Ma ei ole rahaboss, aga pika aja peale suudan vast korralikud asjad kokku kraapida, üsna mõttetud vennad on ka need, kes on rahabossud, aga ei tähi raha mitte millegi eest välja käia ja topitakse odavat poolpidust s***a oma auto külge, küll on hea....

Ma ei tee seda igapäevaseks sussilaskmiseks, plaanis on tehasest väljumise konditsioon taastada ja vastaval aastaajal vastava ilmaga sõidurõõmu nautida!!

  • Autor
comment_34542

Ei lähe ma kellegile kallale...Vastan samaga! Ajudega vend ei soorita selliseid manöövreid kruusateel või lahtisel killustikul, muudel juhtudel on arusaadav, et oli "õnnetus" .Jutt oli purustavast kivist, mitte lihtsalt vastu autot põrkavast kivist, neid lendab nagunii koguaeg...

NB! Ei pea vastama tsiteerides ja kellegi pikka juttu lambist kordama.

Vaatasin just järgi, kabrio roheline klaas maksab 150e. See masin on 2-3 aasta ettevõtmine, mitte et oleks kiirelt vaja homseks tagasi teele.

comment_34584

Oi eix... welcome to the club :D kabrio suhtes.... sa ikka tõesti viitsid ränka vaeva näha ja ma muidugi saan aru miks. Sulle meeldibki kui asi on täis timm ja 100 % originaal... seega mina soovin küll sulle jõudu ja jaksu asja kallal, sellest ei tule ilmselt minig tavaline tehase kabrio mis liinilt tuleb, siia puhud sa ka hinge sisse :D kui eesti tulen ja lund endiselt pole ja teed puhtad igast plögast ja jamast, tulen külla ja näitan enda oma ka, tahaks hirmsalt su kriitikat kuulda :D

  • 2 nädalat hiljem...
  • 1 kuu hiljem...
comment_37475

Nojh eks ma sitast saia pidin tegema, aga sai välja ei tulnud. Mootor sai hea, kahju et maha kakud. Aga originaali viia on kõige raskem tõõ üldse. Seda autot on vist üldse kõige rohkem ehitatud kapitaalselt, muidugi kõik tänud sellele mehele kes ta ära alguses tuunis :D.

Lisaks veel, et tehniline pool pole kõige kurvem selle auto juures kuna sai seal omajagu tehtud, kere ja salong oli ja on probleemiks. Muidugi kui ma ta sain siis oli tehniline pool puudulik.

Edu ja jaksu selle autoga.

PS, oma kogemusest tuleb kõige odavam osta väga kallilt korralik auto, siis saab nautida koheselt vilju.

Muudetud , muutis volde

  • 3 kuud hiljem...
  • Autor
comment_43986

Upin ka vahepeal teemat, vajub ehk liiga kaugele ja ei leia enam üles :) Reaalselt pole mitte miskit muutunud, ühest kuurinurgast kere teise nurka ainult lükanud. Põhjuseid on mitmeid, aja ja raha puudus. Seda viimast ei näe ette normaalselt peale ka tulemas ja seega tõmban oma esialgseid plaane koomale. Lisaks eelnevatele probleemidele tuli veel ühe teise vähe levinud e30 tegemine vahele, võimalik, et ka sellest tuleb siia teema.

Kõik ei pruugi nii minna, nagu siin nüüd kirjutan, sest aega on ja kiiret pole, plaanid võivad jälle muutuda :)

Esmalt oli plaanis masin järgmiseks suveks valmis teha, taastada originaal konditsioon välimuse, sisu, mootori ja varustuse suhtes.

Vahepeal tekkisid uued mõtted, kuna kere pole nii läbi ja auto pole nii haruldane ega ka vana, et seda nii põhjalikult ette võtta, siis otsustasin hetkeseisuga, et vahetusse lähevad vaid hädavajalikud detailid - tagapaneel, akukoht ja mõned väiksemad plekid, ülejäänud teeb korda või taastab. Eks see tegemise alguses täpselt selgub, tutikaid juppe ja keredetaile tuleb ikka hulgaliselt soetada ilmselt, sellega tegelen vaikselt koguaeg.

Välimuselt oli see auto tehasest veeredes shadowline, pre face puhul tähendas see siis veel lisaks mustadele liistudele kerevärvi metallist stangesi...

See oleks suht omapärane ja haruldane olnud, aga ilmselt katan masina M-technik 1 ringiga, just lihtsama vastupanu tõttu mõlkis küljekarpidega. M-technik peaks ilusti ära varjama, kuigi kabriole sobivate külgede leidmine võib suht võimatuks osutuda, kui siis ainult tutikana või ebayst.

Varustuse poolest ta tehasest väljudes ei hiilganud väga, hetkel on huvi sinna lisada veel püsikas, väike kompu.

Värvitooni muutus oli samuti plaanis, zinnoberot ei ole eriti meelepärane toon.

Sai siin mingiaeg ostetud ka väidetavalt 150 tuhat sõitnud 2.0 mootor, siiani ootan aju, õhulugejat,phusteid jne, mis peaks ka siis olema suht värsked.

Mootori osas ka plaanid muutusidm kuna enda 325iA läheb juppideks, siis otsustasin hetkeseisul selle komplekti selle auto kasuks. 2.5 mootor koos EH ATM kastiga siis. Kabrio nagunii chillimise auto, siis võib see ka olla automaat :) Mõttes oli küll , et pooled autod on manuaalid ja poolet automaadid, aga vägisi hakkavad ATM kastiga autod nüüd mul manuaale üle trumpama, lisaks veel see et aastaid tagasi ei tahtnud ma ATM kastiga autodest miskit kuuldagi :)

Uus ja vahepeal kallinenud akualus.

096060885e6121.jpg.89b55843dfb32347a52d1120019179e3.jpg

Ebayst miskit

096060657bfee1.jpg.517c644af99916cb9361792187172d94.jpg

Põhjakorgid, logarid jne

0960610876f1ef.jpg.a0d64cbfb643fbfd79b91b29973911ea.jpg

UM tellitud asjad, h2 olid kas siis hinnad suuremad või liiga suured kohustuslikud tellimiskogused. Samad asjad siis mitmele autole.

09606135505a07.jpg.dd275c81a8e2b8d6a1260ad24055715f.jpg

Suht jõhkrate hindadega uued paagid, aga pole hullu, kui neid odavalt jagataks, sõidaks kõik rullnokad uute paakidega ringi ja poleks enam nii huvitav :)

09606035362393.jpg.92343078c0b822dc200530a9fc1aac2f.jpg

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.