eix22 Postitatud 2. juuli 2010 Jaga Postitatud 2. juuli 2010 Jah, aga muudmoodi ei saa tehtud töö ja vaeva eest raha tagasi, tervikuna ei osteta ju. Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Yux323 Postitatud 2. juuli 2010 Jaga Postitatud 2. juuli 2010 Kui juba hääletamiseks läks, siis pigem ikka suur samm edasi auto arengus, kui varuosad või misoganes variant... tehtud tööd on palju ja seda nagunii tagasi ei saa... ehk siis ma ei näe muid variante... Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
taytz Postitatud 2. juuli 2010 Jaga Postitatud 2. juuli 2010 Kitlipeale saad kui lammutama hakkad Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
paka66 Postitatud 2. juuli 2010 Jaga Postitatud 2. juuli 2010 Kitlipeale saad kui lammutama hakkad Hästi öeldud!!! Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 2. juuli 2010 Autor Jaga Postitatud 2. juuli 2010 eks tuleb siis masinat edasi hakata arendama aga sellisel juhul masin enam tänavakõlbulikuks ei jää, võtab asja nüüd siis vähe tõsisemalt, olemas on juba e34 tagasild typ. 210 LSD'ga, e36 esisild, jne täpsemalt plaanidest kui asjaga algust teen, plaan on nüüdsest updated kõik videode näol kuvada Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Metalheart Postitatud 2. juuli 2010 Jaga Postitatud 2. juuli 2010 Turbiin TV Pigem paneks ka tühjad õllepudelid sinna kasti mis on loodud selleks et uutesse õlledesse investment teha kui sinna kasti mis ära viiakse ja naisele sele eest rula ostetakse. Ootan TV avapaukku, kas saatejuht on olemas, tee nagu mootorite tv, selgitus on juures alati miks nii ja nii edasi aga künes mitte kirjas. Kirjutada ja teoritiseerida oskavad kõik, eriti open track foorumis... jalkaunt Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 3. juuli 2010 Autor Jaga Postitatud 3. juuli 2010 niipalju võin vihjeks öelda, et ehitama hakkan H.Puhmase garaasis Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 9. oktoober 2010 Autor Jaga Postitatud 9. oktoober 2010 vahepeal siis sai ära saadetud see kolm kuud rohket rohelust ja soojad ilmad koos lühikeste seelikutega et uus pikem ja soojem tuleks.... Hetkeseisuga on tellitud päris palju juppe kokku juba, niisama päris pole ka istunud. Mootor saab olema 3.0L mis on väga hea kuna turbo pole ka just väike. Pikem kokkuvõte peale aastavahetust või kui enamus juppe kohal :: Niipalju võib öelda, et väntvõll mille soetasin teadlikult kasutuskõlbmatu aga 3,0L m54b30 mootori küljest on nüüdsest saksas ja tagasi saadetakse suure raha eest täiesti tutuus väntvõll standard mõõdus koos saaledega. Samuti peaksid kolvid jõudma nädala või paari pärast, jne. Tellida veel rohkem kui pooled asjad. Peale aastavahetust on äkki rohkem millest rääkida Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 11. november 2010 Autor Jaga Postitatud 11. november 2010 Lisa tuli varem kui lubatud. Praegune seis on koomiline ajanappus, koomiline sest aega on aga seda ei suuda "õigesse" kohta suunata. Kohale on jõudnud paljud asjad ja paljud on hoopis tellimata või kohale jõudmata. Mootori poole pealt tuleb siis kolme liitrine väntvõll..... ....Je-pistons custom kolvid, kepsud veel tulemata aga tegu Motor Nord täägitud tootega mis lubab silindri kohta 250hp per cil ja 135mm. Rõhku hakkavad kontrollima kaks sellist olendit, kaks sest tegu twin entri turboga (Holset HX50/60).... .......mille peale sai aega raisatud, poleerimine oli päevakorras + flantsid. Segu hakkab näitama LC-1 Komplekt Elektrivärk hakkab olema enamus uus ja väheke kindlam. Välimuselt proovin rõhuda järgmine aasta M-Tech II välimusele aga klaasplast osadest kuna tulemas on teine projekt millest teen juttu kui asi alustatud. Ostetud said ka küljelaiendid aga originaal toode ja 324TD Touring küljest, midagi sellist: Kui midagi liigub jälle siis panen kirja, tulekul on ka selle aasta video antud autost. Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 11. november 2010 Jaga Postitatud 11. november 2010 Hull mees ikka.. Muidu punane klaasplast stange pole m-t2 koopia ja minu käest saadud laiendid pärinevad sedaan 320 pealt. Neid laiendeid leiab paljude erinevate mudelite pealt,ei ole special diisli omad Aga edu masinaga igaljuhul. Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 11. november 2010 Autor Jaga Postitatud 11. november 2010 pole tõesti see esistange täielik koopia aga ei olnud plaaniski M-tech II orig välimus stanget leida, plaan oli leida suurema avaga esistange kui mt2. Seda saab omakorda lõigata veel arvatavasti. Edu läheb alati tarvis! 8) Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Kaido S Postitatud 11. november 2010 Jaga Postitatud 11. november 2010 Selle stange esialgse vormi valmistajal on olemas ka teine, nn Evo-versioon, mis on sarnase kujuga, kuid oluliselt suurema keskmise avaga. Väga jube ei olegi. Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 12. november 2010 Autor Jaga Postitatud 12. november 2010 jään ikkagi selle peale vist, lõikuda tuleb seda niiehknaa kõvasti nii ühelt kui ka teiselt poolt, lõpptulemusest mul hetkel pilt puudub aga üritan jätta võimalikult originaali lähedase preagusele Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 14. november 2010 Autor Jaga Postitatud 14. november 2010 Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Kalmer Postitatud 14. november 2010 Jaga Postitatud 14. november 2010 Edev poiss Aga muidu jõudu ja jaksu edaspidiseks! Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 14. november 2010 Autor Jaga Postitatud 14. november 2010 Tagumine sild tuleb e34 alt ja tugevdatud sild + LSD typ.210 ehk max suurus mida pakutakse. jõud ju rattasse vaja saada kuidagi Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Reino Postitatud 14. november 2010 Jaga Postitatud 14. november 2010 On miskid muud eelised ka sellel e34 sillal peale TYP210 kinnituste? Mingi selliselaadse lahenduse peale ei ole mõelnud: Aga tegelt peab ütlema et keep up the good work :: Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 14. november 2010 Autor Jaga Postitatud 14. november 2010 eelis on see veel, et saan kasutada e34 õõtsasid, pooltelgi ja väike reguleerimis võimalus ka olemas 5x120 poldivalem on mul juba niiehknaa olemas, seega pole enam vahet mis silda kasutan :wink: + selle e34 sillaga kaovad mul ära need 2cm vahe- flantsid mida praegu kasutan Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
M-Tech Postitatud 14. november 2010 Jaga Postitatud 14. november 2010 Kas E34 silla jaoks on sillatala kinnitused ka vaja ikka ringi teha? Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
erxx Postitatud 14. november 2010 Jaga Postitatud 14. november 2010 E34 sild siis sama lai nagu E30 oma? :roll: Palju ümber tuleb teha E34 silla alla sobitamiseks? E34 vedrustus juba teistsugune ju. Mille vedrustus jääb üldse? Siit päris kärme auto tulemas 8) Edu! Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 14. november 2010 Autor Jaga Postitatud 14. november 2010 Sillatala kinnitused eespool tuleb kokkupoole viia, tulevad alu puksid kõikjale. Taga tuleb teha kere külge kinnitus päris nullist, mitte et see probleem oleks Sild ei ole sama lai, 6cm laiem aga see tähendab, et saan minema visata praegused 2cm flantsid mis seal hetkel on. Vedrustuse poole pealt tuleb kasutusse võtta Coiloverid. Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Penu Postitatud 19. november 2010 Jaga Postitatud 19. november 2010 Vaatan su turboclubi postitust. Lasid tsinkida? Ise olen mõelnud sama, kui peaks tegema sillaosa uuendust, aga kuidas sa aluspinna puhtaks tegid. Tsinkimisel ei tohi nagu roostet alla jääda. Liivaprits? Hea näeb välja su projekt 8) Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 20. november 2010 Autor Jaga Postitatud 20. november 2010 See oli sinna toodud näiteks, et pannakse ka mujal e34 silda e30 alla, pole tegu minu auto tagumise sillaga aga umbes selline hakkab ka minu auto sild välja nägema. Tsinkimisse saatmiseks ei pea detail olema roostevaba! Võib esineda roostet! Detail käib läbi päris mitmed happevannid ennem kui tsinkimiseks läheb. Ma ise olen suuremad detailid lasknud liivapritsiga üle enne tsinkimist. (Võru Galvaanika Tehas - ei ole kindel kas enam töötab) Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 13. mai 2011 Autor Jaga Postitatud 13. mai 2011 Probleemid aga sellevastu oli kohe rohi olemas - relakas 8) Vanad pildid küll aga siiski, to keep it fresh! Üpris varsti tuleb suurem update! Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Poochie Postitatud 8. juuni 2011 Jaga Postitatud 8. juuni 2011 Tervist! Projekt on väga hea ja auto on ilus. Aga räägi kas teksid kust saada suure korpusega LSD diffrit? Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse