Hüppa postitusse
Postitatud

BMW 325i Coupé 1990.a.

Algul...

24149889ol6.jpg

....ja nüüd.

OgAAANqhAFdwGiCOYZNpmiNxXKE-yXa1nIcGqhOdcyT4Truk-u_dg1NvWxO46rrAT4qiTQKZ3n5fv2MpslJqM39aGTYAm1T1UGqiWnm6aWEZQlVoITUeDBAQ5-pq.jpg

Mootor enne.....

55py0.jpg

.....ja nüüd.

OgAAAOOdkphUTg-Nt3-yrO1dKD8aDGoxTDWjgLC6rg0aDhq8_vYZOUIT21U3I0G80BbrQcbyyH2q2MiGO9FfKEPkatAAm1T1UABeWHGwt34w2mBZIBGRszWj5nxC.jpg

Kere on täiesti tühjaks loobitud, keretööd tehtud. Mootor on hetkel ajutine

141kw 2,5L, hammasrattaid segan Getrag 260/5 kastis ja jõu maha aitab

panna suurkorpus Visco LSD 3,64 ülekandega.

Uue mootori komplekteerimine.

* M50B25 plokk

* M52B28 Väntvõll

* Uus õlipump

* Uued ketid

* Uued hammasrattad

* Uued ketitallad + pingutid

* Eagle kepsud

* Wiseco kolvid

* Õlijahutus väljavõttega filtrijalg

* Vems

* Holset HX50

* PPF BOV

* 60mm WG

* 2,5TDS saaled

* 600x300x100 IC

* 325i Tropic radikas

* Nuke kütuselatt

* Nuke kütuserõhu regulaator

* 2x Bosch 044 pumbad

* Kütuse paak pagassi

* Uued kütusevoolikud

* 8000rpm klapivedrud

* Racing klapid

* Sport nukad

ja kõik muu mis sinna kõrvale üleslugemist ei vaja :)

Muudetud , muutis Turbiin

  • Vastuseid 501
  • Vaatamisi 164,9tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

Esiletõstetud vastused

  • Autor

tänud! oleks vaja räigelt stretchi rehvi peale :D

nüüd mõneks ajaks autost eemal. arvatavasti tulevad ka

nende velgede peale Yokohama S.Drive'd (Shitty Drive? :lol: )

õnneks on väga head rehvid, pidamist ka kõvasti :)

Värvikoode ei tea kohe öelda peast aga tegu pärla värvidega

Kui tahad, võin välja otsida õiged koodid :wink:

  • 11 kuud hiljem...
  • Autor

jätkan seda teemat ja hiljem teen teemauuenduse ka ;)

Muudetud , muutis Turbiin

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor

vabalthingavana see mootor suurem asi pole aga lumepeal sõitmisest ei tule midagi välja

kuna väänet on sedavõrd palju, kohapealt liikumine on peaaegu et võimatu :D

Sai sis talvekad taha alla keeratud, et saaks autot liigutada ja vajadusel kasvõi garagest

välja ajada nii, et pärast sisse ka saaks, suvekaga oli võimatu liikuda 5cm eriti kohalt võtta.

155911_378798958874578_955533283_n.jpg

12224_378798962207911_979980304_n.jpg

  • 5 kuud hiljem...
  • Autor

Sillakooslus aastaks 2013:

Ees:
* BC Coilovers BR-Type + E30 51mm püstakud
* E36 5x120 rattalaagrid
* Brembo pidurisuportid + Ferrodo FDS998
* 330mm pidurikettad Brembo

Taga:
* E34 M5 tagasild
* Brembo 300mm piduriketas
* Pidurisuportid veel teadmata ja klotsid samuti.


Mootori kohapealt plaanimuutus ja uued jupid lauapeal, puudu nipet-näpet veel.
Uus kooslus:
CP-Pistons 86mm kolvid
Carrillo 135mm kepsud
ACL Race saaled
PPF Cooper ring kaanetihend
280/280 10,4mm 
Supertech +1mm klapid
Supertech meh. tõukurid
VAC 12000rpm klapivedrud
Klapipesad hetkel teadmata, vaja oleks kõrge pöörde jaoks mõeldud asju
pöördun kindlasti windorfi selle küsimusega ja arvatavasti läheb kaas ka sinna.
Arvatavasti tuleb ka dry sump aga ei oska veel öelda kas sellel aastal
jõuab niikaugele selle süsteemiga.

Seniks aga päikest kõigile!  ;)

Muudetud , muutis Turbiin

  • Autor

Seoses uute sildadega jäävad üle vanad sillaosad:
Püstakud koos e36 rattalaagritega (3a sõitnud) ja bilsteini amortide ning -60 madaldusega. Piduriketas on E36 M3 315mm. Ilma supportiteta aga vahejupid saab kaasa.
Tagasild suurte laagrite, e36 rummude, pidurisuportite ja piduriketastega. Sõidetud 3 aastat. Kaasa saab 1a sõitnud reguleeritavad Konid.

Täpsemalt saab küsida PS teel.

  • 1 aasta hiljem...
  • Autor

Uus sillajuppide kompott hakkab enamvähem kokku saama...

DSC_1016.JPG

 

DSC_1014.JPG

 

Stabikas ja uued kondid millega peaks rajal hakkama küll saama. Tegu UltraRacing'u 23mm stabika ja Password JDM kontidega.

 

DSC_1019.JPG
DSC_1018.JPG

 

 

 

Samuti uued veljed uute rehvidega.
Velgedeks on MKmotorsport I mis on ees 8,5" lai ja taga 10" ning diameetrilt 17"
Rehvideks sai valitud ette Yokohama S.Drive 235/40 ja taha Pirelli 285/40.

DSC_1030.JPG

 

DSC_1034.JPG

 

Kuna omal ajapuudus koguaeg ja 90% autost eemal, sis edasi ehitab seda autot tartu VKM.

Cheers ja vaatame mis sellest välja tuleb ;)

Muudetud , muutis Turbiin

Proovisin ka selliseid suporteid ette paigaldada, kuid sellise veljega (randiga 8,5" lai) ei mahu kahjuks e30-le alla. Põhjuseks on flantsi kasutamine, et kodara sisemine külg vastu suportit ei läheks ja selle tagajärjel jääb velg koopast liiga välja.  Või on nendel MK-del suurem ET, mis koos flantsiga on e30-le sobiv? Mis auto kettaid kasutate?

Rehvid on minu hinnangul e30-le veidi laiad ja kõrged saanud. Sellise komplektiga peaks olema kas m3 tiivad või tugevalt modifitseeritud koopad.

 

Rullitud koopad, 10x17 veljed ja 245/35 rehvid tagumisel teljel  näevad välja sellised:

IMGP2902_zps6c60269c.jpg

 

Aga ettevõtmine on vägev ja minu poolt edu.

  • Autor

Koopad lähevad kõvastilaiemaks, kõigepealt proovime need 285'ed ära mahutada, kui asja ei saa
sis on 255 ka päris hea valik. Esitiivad tehakse ka vastavalt rehvi/velje kooslusele laiemaks.
Eks lähemalt kirjutan ja lisan pilte kui infot rohkem koos piltidega muidugi  ;) 

Ülevalpool on mainitud kõik jupid mis esisilda lähevad  :lol:

  • 2 nädalat hiljem...
  • 2 kuud hiljem...
  • Autor

received_m_mid_1412015029409_232c9fb3a5ereceived_m_mid_1412015016818_b88072ac3fb

Midagi on vahepeal ikka juhtunud ka, tuleval nädalal saab uusi pilte ka veel  B)

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus