Hüppa postitusse

BMW 330iTurbo Coupé -89.a. "Road To 1000hp"


Soovitatud postitused

:P eks tuleb siis masinat edasi hakata arendama aga sellisel juhul masin enam

tänavakõlbulikuks ei jää, võtab asja nüüd siis vähe tõsisemalt, olemas on

juba e34 tagasild typ. 210 LSD'ga, e36 esisild, jne täpsemalt plaanidest

kui asjaga algust teen, plaan on nüüdsest updated kõik videode näol kuvada :)

Turbiin TV

Pigem paneks ka tühjad õllepudelid sinna kasti mis on loodud selleks et uutesse õlledesse investment teha kui sinna kasti mis ära viiakse ja naisele sele eest rula ostetakse.

Ootan TV avapaukku, kas saatejuht on olemas, tee nagu mootorite tv, selgitus on juures alati miks nii ja nii edasi aga künes mitte kirjas.

Kirjutada ja teoritiseerida oskavad kõik, eriti open track foorumis...

jalkaunt

  • 3 kuud hiljem...

vahepeal siis sai ära saadetud see kolm kuud rohket rohelust ja

soojad ilmad koos lühikeste seelikutega et uus pikem ja soojem

tuleks....

Hetkeseisuga on tellitud päris palju juppe kokku juba, niisama päris pole ka

istunud. Mootor saab olema 3.0L mis on väga hea kuna turbo pole ka just

väike. :)

Pikem kokkuvõte peale aastavahetust või kui enamus juppe kohal ::P:

Niipalju võib öelda, et väntvõll mille soetasin teadlikult kasutuskõlbmatu

aga 3,0L m54b30 mootori küljest on nüüdsest saksas ja tagasi saadetakse

suure raha eest täiesti tutuus väntvõll standard mõõdus koos saaledega. :)

Samuti peaksid kolvid jõudma nädala või paari pärast, jne. Tellida veel rohkem

kui pooled asjad.

Peale aastavahetust on äkki rohkem millest rääkida :)

  • 1 kuu hiljem...

Lisa tuli varem kui lubatud. :D

Praegune seis on koomiline ajanappus, koomiline sest aega on aga seda ei suuda "õigesse" kohta suunata.

Kohale on jõudnud paljud asjad ja paljud on hoopis tellimata või kohale jõudmata.

Mootori poole pealt tuleb siis kolme liitrine väntvõll.....

OgAAACqhexT7Yd1Rwf0sAlk1QvDPAKx6i9D7XS-De4HZ_y3NPO4P6u0FxsqvQ91_20khvsxSxsgnUPKZDSsptAzpI2gAm1T1UK1DkdqPv5FouxyGmMoqJr5QtTqV.jpg

....Je-pistons custom kolvid, kepsud veel tulemata aga tegu Motor Nord täägitud tootega

mis lubab silindri kohta 250hp per cil ja 135mm.

OgAAAC8ffjLR1vw5YntyY164OkmPZFGz3SqZgG2VyCdBC2PUGSkMhnsLlMR36jp0PySbhUJLgK4rhEugal2g5mKsAHoAm1T1UIvRL-kDh3dKL24-BJwFoMGUSNiO.jpg

OgAAAD-LL-aF12UhVeqH1we7F5tul__q1NR4sTFvgC-UAJEN_2b5nSFKq6CHusqYEGLHTJjWaVVm_qce_ofPE4yNmawAm1T1UJRNQGbFbVJWOuPur-eAxBjli6QR.jpg

Rõhku hakkavad kontrollima kaks sellist olendit, kaks sest tegu twin entri turboga (Holset HX50/60)....

OgAAAC9kYixZDR4Fw7nKuwfdQJy7BdDABv1SVW87v5y8PK6gqCi6lbmKDKrW1uNgp9ho7Az52r1UdSkBKPGfFJjTRuAAm1T1UMWzGICmJ7Kapj7aCNyXnaGbB_Ci.jpg

.......mille peale sai aega raisatud, poleerimine oli päevakorras + flantsid.

OgAAAF4ITgDoKgl6d_2tyblC_iRkv2l_tBpU6L4vpxOH4PaHfEF8NTcEeWwaqzc9cwOXElH6wWHiOIgNn0oaxYEQAN0Am1T1UAGusBBtiM-vA5BpTzlGunAFzsy8.jpg

OgAAAJ7eJSK2KDcM6ePTkZI51vsnW1mBY5U3BrBVSNVt4cJnFy9K3ChaDOu-81iX5cqgI5YMvwWPazN-XK5wmHXtkj0Am1T1UIMGR33IjljjJL-Hk9vL84SvRAag.jpg

Segu hakkab näitama LC-1 Komplekt

OgAAABuFz5dEC9wFHq6LAXex7ain3bxckLs7XtB0EOpW-s8hRS8ID8MFEGSBEYyEK2ll9TufiW2-dwiMk5iHzZaHxdoAm1T1UB22V_aG0eEZl7H5LHrtrNHhbyoC.jpg

OgAAAPwYJQHoxePIW45lMwW7bc5slhMiLU6z--625qY2JvRrf8WivOa-j2NNpCdjex_KhOY_y3zHmisi35Nrvs2HnFkAm1T1UKyEghHBtxqvbmZyieMFaQSDj9It.jpg

Elektrivärk hakkab olema enamus uus ja väheke kindlam.

OgAAAAJJM7pmpQE1t4NAtZetq0tReyeihg785JnzkUz9l1e25aufiKi20yTURCYh2zdeUHCt5Udao-gqoa_I2Iq_cd8Am1T1UGCTnfjHlVs4evOcBqxNgLkrlMoh.jpg

OgAAAESTfzjwfsHkKqL5ujFIdYT3BIjgwTs9gKEtNWdmD4Kj2BVa2kz8j9ZbPWtj1hUUlHlKKo-fB9h7AlawjMrOYxUAm1T1UGQ0rrhx3QiZ2OG606xkV5rmIzON.jpg

Välimuselt proovin rõhuda järgmine aasta M-Tech II välimusele aga klaasplast osadest kuna

tulemas on teine projekt millest teen juttu kui asi alustatud.

OgAAAHjQaWSvg2y1ooitFin--KYVP4U2H8fY643dcPpP-BWGFASFI8rNqSiUjSeDOdk8_7-2hNxH7nkzHu-hG4vs7poAm1T1UJIb_BC2GZ4dATBzVVsTME4F2CCw.jpg

OgAAAMOsciBHz96DO1lGzN6WKhZHm-nZiqA0xbxXqg7h6Y4hzO0ZnOEw_WqN1uauhCBkxfutG8R9rdeND26mSbUAcmUAm1T1UG1n5MSx9kXULJqW69kQnFDxSU_y.jpg

Ostetud said ka küljelaiendid aga originaal toode ja 324TD Touring küljest, midagi sellist:

deans-e30t.jpg

Kui midagi liigub jälle siis panen kirja, tulekul on ka selle aasta video antud autost. :arrow:

pole tõesti see esistange täielik koopia aga ei olnud

plaaniski M-tech II orig välimus stanget leida, plaan oli

leida suurema avaga esistange kui mt2. Seda saab

omakorda lõigata veel arvatavasti. :)

Edu läheb alati tarvis! 8)

eelis on see veel, et saan kasutada e34 õõtsasid, pooltelgi ja väike reguleerimis

võimalus ka olemas :)

5x120 poldivalem on mul juba niiehknaa olemas, seega pole enam vahet

mis silda kasutan :wink: + selle e34 sillaga kaovad mul ära need 2cm vahe-

flantsid mida praegu kasutan :arrow:

Sillatala kinnitused eespool tuleb kokkupoole viia, tulevad alu puksid kõikjale.

Taga tuleb teha kere külge kinnitus päris nullist, mitte et see probleem oleks :arrow:

Sild ei ole sama lai, 6cm laiem aga see tähendab, et saan minema visata praegused

2cm flantsid mis seal hetkel on. Vedrustuse poole pealt tuleb kasutusse võtta

Coiloverid.

OgAAAPo61nFLPhUedTLVzvhKZ9kJmPtBDovTFXUOBmdR6KczS2CHsinfA1YGItLZiFk88wa7giN97ISKOYHfA-DIJyYAm1T1UFnBPNsVLtxVyBQcBo6DyNOMGYDN.jpg

Vaatan su turboclubi postitust.

Lasid tsinkida?

Ise olen mõelnud sama, kui peaks tegema sillaosa uuendust, aga kuidas sa aluspinna puhtaks tegid. Tsinkimisel ei tohi nagu roostet alla jääda.

Liivaprits?

Hea näeb välja su projekt 8)

See oli sinna toodud näiteks, et pannakse ka mujal e34 silda e30 alla, pole

tegu minu auto tagumise sillaga aga umbes selline hakkab ka minu auto

sild välja nägema. Tsinkimisse saatmiseks ei pea detail olema roostevaba!

Võib esineda roostet! Detail käib läbi päris mitmed happevannid ennem kui

tsinkimiseks läheb. Ma ise olen suuremad detailid lasknud liivapritsiga üle

enne tsinkimist. :) (Võru Galvaanika Tehas - ei ole kindel kas enam töötab)

  • 5 kuud hiljem...
  • 4 nädalat hiljem...

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus