Hüppa postitusse

M50 mootori paigaldus e30-le


Soovitatud postitused

Ehk siis küsimus, kas erinevatel piltidel olevad detailid 17 ja 27 on vahetatavad? post-2430-0-02923700-1388999475_thumb.pnpost-2430-0-77270000-1388999490_thumb.pn

Viskaks ZF käigukasti otsa g240-e flantsi ja jätaks kardaani samaks. Kui selline lahendus oleks võimalik. Hiljem vahetaks osad tugevamate vastu, sest vaevalt selline lahendus eriti vastupidav on. :D

Väga imelik... Mul on e34 pealt tehnika ja kuskile vastu küll midagi ei käinud. Hoovad samuti sirged kõik ja käimari küljes suur flants. Äkki on mingid kõrgemad käigukasti padjad kasutusel?


Ehk siis küsimus, kas erinevatel piltidel olevad detailid 17 ja 27 on vahetatavad? attachicon.gifoutput flange getrag 240.pngattachicon.gifoutput flange ZF.png

Viskaks ZF käigukasti otsa g240-e flantsi ja jätaks kardaani samaks. Kui selline lahendus oleks võimalik. Hiljem vahetaks osad tugevamate vastu, sest vaevalt selline lahendus eriti vastupidav on. :D

Kardaani pikkus ei sobi.

Väga imelik... Mul on e34 pealt tehnika ja kuskile vastu küll midagi ei käinud. Hoovad samuti sirged kõik ja käimari küljes suur flants. Äkki on mingid kõrgemad käigukasti padjad kasutusel?

Kardaani pikkus ei sobi.

Kas M50 mootoriga nihkub siis kogu kompott nii palju taha poole, et kardaan jääb pikaks või on vastupidi. Käigukastid vist umbes ühepikkused.

Mitte väga oluliselt, aga kui see laager on 6mm nihkes siis see annab 12 mm võitu.
M52b28 kardaani tagumine osa on originaalist erineva pikkusega (ei mäleta kas see oli lühem või pikem) ja see tingib ka selle kardaani vahelaagri teistpidi keeramise vajaduse, vastasel juhul jääb leevendi pinge alla või tuleb uued kinnitused teha. Minuarust on kõige lihtsam kardaani pukk ringi keerata, kuna tõenäoliselt on seda nii kui nii vahetada vaja.

Edit: Ahjaa... meelde tuli veel üks nüants. E36 kardaanil käib laager tagumise osa peale ja ka rist on peale leevendit, vastupidiselt E30 kardanile.

Muudetud , muutis Chulo

Mina panin 36'e kardaanile 30'ne tugilaagri ja kasutasin originaalkinnitusi. Mäletan, et 36'e tugilaager oli väljast nii suure läbimõõduga, et ei mahtunud tunnelisse õige kinnituse kohale pannagi, samas sai kenasti 30'ne omaga swappida ja tulemus viisakas.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus