RDMU Postitatud 29. detsember 2013 Autor Jaga Postitatud 29. detsember 2013 Kui käigukast e34 pealt, siis peaks sobima 325tds kardaan, mõlemad suure flantsiga. Ja kui ei sobi, siis annab käigukasti küljest seda flantsi vahetada. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/1779-m50-mootori-paigaldus-e30-le/page/3/#findComment-72382 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
dcshoes Postitatud 3. jaanuar 2014 Jaga Postitatud 3. jaanuar 2014 veel üks küsimus kah minu poolt et mis diffrit kasutada ? kui on 2.0 või 2,5 m50 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/1779-m50-mootori-paigaldus-e30-le/page/3/#findComment-72685 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Chulo Postitatud 3. jaanuar 2014 Jaga Postitatud 3. jaanuar 2014 Vastavalt vajadusele. 3,25 kanti on ok kui sõidad maanteed. Soovitatavalt 188 korpusega. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/1779-m50-mootori-paigaldus-e30-le/page/3/#findComment-72686 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
callaway Postitatud 4. jaanuar 2014 Jaga Postitatud 4. jaanuar 2014 mina proovin 4.10 ja kemppi (168). aga maanteele sellega ei roni. kuskilt lugesin, et 4,27 difriga on 100km/h @ 4500pööret. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/1779-m50-mootori-paigaldus-e30-le/page/3/#findComment-72713 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
sõge Postitatud 4. jaanuar 2014 Jaga Postitatud 4. jaanuar 2014 diffri valik oleneb ka käigukastist. getrag 240/ 260 on viies käik umbes 0.80 ülekandega ja differ tavaliselt 3.64, 3.73, 3.91. getrag 250 ja zf320 kastidel on viies käik ülekandega 1.00 ja diffreid kasutatakse üldiselt 3.23 kuni 3.45. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/1779-m50-mootori-paigaldus-e30-le/page/3/#findComment-72718 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
sa1x5a2 Postitatud 4. jaanuar 2014 Jaga Postitatud 4. jaanuar 2014 mul on differ 3,25vms 188 korpuses ja 100km/h on pöörded 2000 mul oli differ 4.10vms 168 korpuses ja 100km/h olid pöörded tõesti üle 4000 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/1779-m50-mootori-paigaldus-e30-le/page/3/#findComment-72755 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
callaway Postitatud 5. jaanuar 2014 Jaga Postitatud 5. jaanuar 2014 ja uus probleem suur kasti otsa flants pandud. aga leevendi küll ära ei mahu. hoovastik jääb ette. mis rohtu selle vastu on? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/1779-m50-mootori-paigaldus-e30-le/page/3/#findComment-72789 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Chulo Postitatud 5. jaanuar 2014 Jaga Postitatud 5. jaanuar 2014 Väga imelik, mul küll sellist probleemi M50 originaal kastiga polnud. Mis kasti kasutad? Kui ma õieti mäletan, siis M40 originaal hoovastikul on üks ots kõver. See oleks rohi selle vastu, et vastu ei käiks vast... Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/1779-m50-mootori-paigaldus-e30-le/page/3/#findComment-72795 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Margo Postitatud 5. jaanuar 2014 Jaga Postitatud 5. jaanuar 2014 Kui selle nr 11 hoova teistpidi keerad, siis ei aita?Pilt Nii nagu siin ülemisel kastil on tehtud:http://foorum.e30.ee/uploads/gallery/album_84/gallery_2_84_570654.jpg Siin pildil ülemine kast E34 M50B25 ZF ja alumine M42 Getrag 240. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/1779-m50-mootori-paigaldus-e30-le/page/3/#findComment-72823 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Eff Postitatud 5. jaanuar 2014 Jaga Postitatud 5. jaanuar 2014 küsimus!!! Panen M50 mootori ZF käigukasti. Kas M40 g240 käigukasti väike flants ja ZF käigukasti suur flants on omavahel vahetatavad? Ja kas siis on võimalik kasutada olemasolevat kardaani, kuni parema leian? 1 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/1779-m50-mootori-paigaldus-e30-le/page/3/#findComment-72829 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
callaway Postitatud 5. jaanuar 2014 Jaga Postitatud 5. jaanuar 2014 mul E36 M50B20 kast. Getrag. hoovastik samuti E36 oma, ja ei ole seda jõnksu sees. tuunisin hetkel seda leevendit ja ühte hoovastiku kinnitust.. kuna jääraja masin, siis vaatame lihtsalt. kaua nii vastu peab. 1 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/1779-m50-mootori-paigaldus-e30-le/page/3/#findComment-72838 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Eff Postitatud 6. jaanuar 2014 Jaga Postitatud 6. jaanuar 2014 Ehk siis küsimus, kas erinevatel piltidel olevad detailid 17 ja 27 on vahetatavad? Viskaks ZF käigukasti otsa g240-e flantsi ja jätaks kardaani samaks. Kui selline lahendus oleks võimalik. Hiljem vahetaks osad tugevamate vastu, sest vaevalt selline lahendus eriti vastupidav on. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/1779-m50-mootori-paigaldus-e30-le/page/3/#findComment-72846 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Chulo Postitatud 6. jaanuar 2014 Jaga Postitatud 6. jaanuar 2014 Väga imelik... Mul on e34 pealt tehnika ja kuskile vastu küll midagi ei käinud. Hoovad samuti sirged kõik ja käimari küljes suur flants. Äkki on mingid kõrgemad käigukasti padjad kasutusel? Ehk siis küsimus, kas erinevatel piltidel olevad detailid 17 ja 27 on vahetatavad? output flange getrag 240.pngoutput flange ZF.png Viskaks ZF käigukasti otsa g240-e flantsi ja jätaks kardaani samaks. Kui selline lahendus oleks võimalik. Hiljem vahetaks osad tugevamate vastu, sest vaevalt selline lahendus eriti vastupidav on. Kardaani pikkus ei sobi. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/1779-m50-mootori-paigaldus-e30-le/page/3/#findComment-72847 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Eff Postitatud 6. jaanuar 2014 Jaga Postitatud 6. jaanuar 2014 Väga imelik... Mul on e34 pealt tehnika ja kuskile vastu küll midagi ei käinud. Hoovad samuti sirged kõik ja käimari küljes suur flants. Äkki on mingid kõrgemad käigukasti padjad kasutusel? Kardaani pikkus ei sobi. Kas M50 mootoriga nihkub siis kogu kompott nii palju taha poole, et kardaan jääb pikaks või on vastupidi. Käigukastid vist umbes ühepikkused. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/1779-m50-mootori-paigaldus-e30-le/page/3/#findComment-72848 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Chulo Postitatud 6. jaanuar 2014 Jaga Postitatud 6. jaanuar 2014 Jääb pikaks jah, siin teemas on ka juttu sellest, mis kardaanid sobivad. Ise kasutasin e36 328/325tds kardaani. Sel juhul tuleb ka kardaani vahelaager teistpidi keerata koos kinnitusega. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/1779-m50-mootori-paigaldus-e30-le/page/3/#findComment-72851 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Eff Postitatud 6. jaanuar 2014 Jaga Postitatud 6. jaanuar 2014 Selge pilt. Siis tuleb ikkagi E36 325tds kardaan kuskilt otsida. Seda teadsin, et vahelaager tuleb ringi keerata, aga kumb sinna läheb? Kas jääb see sama, mis on E36 kardaani küljes või tuleb kasutada mõnda E30-e vahelaagrit? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/1779-m50-mootori-paigaldus-e30-le/page/3/#findComment-72853 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Chulo Postitatud 6. jaanuar 2014 Jaga Postitatud 6. jaanuar 2014 Mina panin uue e30 vahelaagri. Maksis vist ca 20 euri. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/1779-m50-mootori-paigaldus-e30-le/page/3/#findComment-72854 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
callaway Postitatud 6. jaanuar 2014 Jaga Postitatud 6. jaanuar 2014 ma jätsin selle sama vahelaagri, mis tds'i kardaaniga tuli. augud tuli uued puurida. aga käigukastipadjad on originaalid. ehk siis m10 mootori ja kasti omad. sidurisilinder on kõigil sama? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/1779-m50-mootori-paigaldus-e30-le/page/3/#findComment-72860 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Chulo Postitatud 6. jaanuar 2014 Jaga Postitatud 6. jaanuar 2014 M40 ja M50 kasti omad olid igal juhul erinevad, seega ei ole. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/1779-m50-mootori-paigaldus-e30-le/page/3/#findComment-72873 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Margo Postitatud 6. jaanuar 2014 Jaga Postitatud 6. jaanuar 2014 Kui endal kripeldama ei jää, siis jäta M40 kast, kardaan ja tagadiffer. Targemate käest, kes pannud, tahaks teada, mida annab tugilaagri ringikeeramine? Mõlemat pidi jääb samasse kohta ju? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/1779-m50-mootori-paigaldus-e30-le/page/3/#findComment-72877 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Chulo Postitatud 6. jaanuar 2014 Jaga Postitatud 6. jaanuar 2014 (muudetud) See laager ei asu täpselt aukude tsentris vaid veidi nihkes pikisuunas. Muudetud 6. jaanuar 2014, muutis Chulo Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/1779-m50-mootori-paigaldus-e30-le/page/3/#findComment-72879 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Margo Postitatud 6. jaanuar 2014 Jaga Postitatud 6. jaanuar 2014 Seda saab nagunii kardaani pikisuunas liigutada ju. Palju selle ringikeeramisega reguleerimismaad juurde tuleb siis? Ise olen spets kronsa teinud või originaalkardaane kasutanud, kus tagumine osa jääb alati sama pikaks. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/1779-m50-mootori-paigaldus-e30-le/page/3/#findComment-72881 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Chulo Postitatud 6. jaanuar 2014 Jaga Postitatud 6. jaanuar 2014 (muudetud) Mitte väga oluliselt, aga kui see laager on 6mm nihkes siis see annab 12 mm võitu. M52b28 kardaani tagumine osa on originaalist erineva pikkusega (ei mäleta kas see oli lühem või pikem) ja see tingib ka selle kardaani vahelaagri teistpidi keeramise vajaduse, vastasel juhul jääb leevendi pinge alla või tuleb uued kinnitused teha. Minuarust on kõige lihtsam kardaani pukk ringi keerata, kuna tõenäoliselt on seda nii kui nii vahetada vaja. Edit: Ahjaa... meelde tuli veel üks nüants. E36 kardaanil käib laager tagumise osa peale ja ka rist on peale leevendit, vastupidiselt E30 kardanile. Muudetud 6. jaanuar 2014, muutis Chulo Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/1779-m50-mootori-paigaldus-e30-le/page/3/#findComment-72882 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
SllM Postitatud 6. jaanuar 2014 Jaga Postitatud 6. jaanuar 2014 Mina panin 36'e kardaanile 30'ne tugilaagri ja kasutasin originaalkinnitusi. Mäletan, et 36'e tugilaager oli väljast nii suure läbimõõduga, et ei mahtunud tunnelisse õige kinnituse kohale pannagi, samas sai kenasti 30'ne omaga swappida ja tulemus viisakas. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/1779-m50-mootori-paigaldus-e30-le/page/3/#findComment-72891 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Eff Postitatud 7. jaanuar 2014 Jaga Postitatud 7. jaanuar 2014 Kui M40 käigukast jätta esialgu, kas siis kindel, et saab jätta ka sama kardaani? Ja kuidas siis M40 käiguhoovastikuga jääb, seda vist peab ikka modima/lühendama? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/1779-m50-mootori-paigaldus-e30-le/page/3/#findComment-72930 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse