Hüppa postitusse
Postitatud
comment_33673

Tegu siis 1986nda aasta pre-face sedaaniga mootoriks m20b27 90kw. Oli üks paar kuud tagasi motors24 müügis 800 euriga haapsalus. Ostu järgseid pilte pole (kui vana omanik siia sattub ja võimalik, võiks ise panna). Auto värv oli halvas seisus, tagaluugil tiiva augud sees ja värv maas, pindmist roostet oli vähe kui võrrelda palju seda tavaliselt on, ainuke koht mis rooste all kõige rohkem kannatada on saanud oli taga paneel (nagu ikka need nr tulede ümbrused ja sealt edasi, realseid auke läbi polnud veel) . Oli tehtud igast värviparandusi ning väga laiguline nägi välja...eks punase värviga ole ka juba nii et seda tooni kokku saada paras jebla.

Endise omaniku sõnul oli ta 2000km tagasi mootorile suurremondi teinud, vahetanud ära kõik simmerid, tihendid jne. Auto läbisõit 225k hetkeseisul. Vahetasin ise ära kardaani tsentreerimis puksi ja tala. Lähitulevikus tahavad veel kohe tegemis kõik piduriklotsid. Mootor töötab hästi, tiksu pole. Jama on veel tühikäigu pööretega, kui mootor külm siis pöörded 700 peal ja nii kui soojaks läheb tõusevad koos tempiga 1100 peal. Peaks nagu vastu pidi olema aga sellega jõuab veel tegeleda. Peamine oli välimus korda saada, sest muu töötab ning talve soolad oleks asja väga kiiresti halvemaks teinud. Sain auto enda kätte ja lammutasin kohe laiali jälle :D

 

Tundus mõistlik auto ülevärvida.

dpwvnk.jpg


1zwgqk6.jpg


20h9bt4.jpg

Lahti võttes oli näha, et auto ei ole saanud suuri avariisid, esi põll oli täiesti sirge ja ilus, ainuke koht kus kõksu on saanud oli juhi ukse esimene serv. Kas siis oli uks kunagi tagurpidi käinud või keegi sisse tagurdanud.

Autot sai siis nädal aega lihvitud ja krunditud ja lihvitud ja krunditud...  :S

242sk5g.jpg


5wm52s.jpg


20l8uv.jpg

Siis läks auto värvi...kere eraldi ja kõik detailid eraldi.

308b8et.jpg

 


10dv9zb.jpg


wmjtao.jpg


rrnina.jpg

Hakkas siis auto kokku panek...Tänud Jürgenile ja Karlile tehtu eest. Kui auto minu kätte jõudis siis oli ta suhteliselt originaal seisus...panin autole inglid ise ette (tean et paljudele see võibolla ei meeldi) samas vanad tuled jäävad alles...vahetamine võtab realselt 30 min. Tagatuled olid juba ostes lakitud...vast paneb tavalised tagasi kui kuskilt korralikud leian...eks näis kui Hr. Politsei väga pigistama hakkab. Väga mingit tuuningut tegema ei hakka kui just praegused tuled välja jätta.

35jcd9s.jpg


250ruaq.jpg


1qlvzm.jpg


ipo2vk.jpg

Põhjast ka pilte...põhi oli muidu väga puhas ja korralik. Väga üksikud rooste täpid olid, need lihvisin õrnalt üle ja lasin tsingi spreid peale. Ei viitsinud seal väga korralikult midagi tegema hakkata...selle võtan ette järgmine talv.

14cz60p.jpg

18p2dv.jpg

Muudetud , muutis AMe30

  • Vastuseid 85
  • Vaatamisi 15,2tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Seda uste asja ütlesin kh esimesena kui autot laiali nägin, et käivad konksude otsast naks ära Müügikuulutuses oli ainult 1 hädine pilt esiotsast. (põhjast mitte ühtegi). Omanik ise vist ei teadnud

  • Vahepeal siis sai midagi jälle tehtud   Käspiduri sai korda tehtud, vasakul olid kõik osad puudu ja teisel pool ainult klotsid. Nüüd toimivad korralikult     Veljed said siis korda tehtud. Et

  • Paar pilti siis...pole ammu midagi lisanud. Ilus vaadata või nii...             Ilusat suve jätku!

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • 11 kuud hiljem...
  • 4 nädalat hiljem...
comment_83007

Tere, klubilised!

 

 

Võtan ennast nüüd siis ka kokku ja kirjutan ja joonistan siia lõpuks midagi.

 

Nimi on siis Kaarel ja sattusin siia klubisse tänu oma uuele sõbrale, ehk siis Rullile. Auto ostsin siis mõned kuud tagasi kasutajalt AMe30. Juhuse tahtel ja õnneks on eelmine omanik tuttav inimene ning auto ost-müük sujus valutult ja lihtsalt.

 

 

Autoga olen väga rahul ja naudin absoluutselt igat kilomeetrit, mis mõõduvad, boonuseks veel üpriski ökonoomselt.

 

Aga olgu, mis siin niisama ikka lobiseda, kirjutan parem, mida huvitavat olen autoga korda saatnud..

 

 

Peale minu kätte sattumist on auto läbinud juba ligi 3000 km... Selle aja jookul on ta mind teele jätnud ainult ühe korra (ptui, ptui, ptui) ning selles ma ei süüdista ka autot vaid paska Exide akut, mis lihtsalt otsustas enam mitte voolu sees hoida (PS, aku oli vaevalt aasta vana!).. Sai peale pandud kohe korralik VARTA toodang ja probleem sai lahendatud.

Mõned päevad peale ostmist, sai kohe ära vahetatud kolisev differ, ning peale pandud M-Tech I rool, mis juhuse tahtel päris odavalt minu kätte sattus (Palju mõnusam, kui M-Tech II). Lisaks kruvisin külge värsked originaal tagatuled (eelmised, toonitud) ning esimesed suunad.

Peale 1000 km mõnusat sõitmist, leidsin autole uued jalavarjud Mim-ide asemele, nimelt tehase kahevärvilised e30 originaal BBS-id. Mingi õnne läbi õnnestus neid saada 5 tk ja korralike rehvidega. Hiljem sain neile ka uued bmw märgid keskele (kahjuks piltidel puuduvad) Ja uus sai veel ka kapoti embleem (originaal muidugi)

Järgmine minumeelest hea leid oli Becker Traffic Pro raadio, mis jälle vist tänu õnnele ja müüa teadmatusele sattus minu autosse 30€ eest, eriti magusaks tegi asja see, et kaasa sain gps-i antenni koos alusega, raamatu, raamatu vahelt leidsin veel aknale kleebitavad Becker Code kleepsud, ja muidugi oli kaasas ka koodikaart ning Navi CD. Halleluuja!! 

Lisaks sain endale veel pagasiluugi katte (tahab küll veidi uuendamist, aga hetkel las olla)

Mudugi olen teinud veel igasugu nipet-näpet asju, aga ei jõua kõike kirjutata.

 

Üleüldiselt olen püüdnud teda kõvasti puhastada ja muidu korras hoida.

 

Tegemist vajaks hetkeseisuga väljalase, mis tuleks uuesti originaaliga asendada, rooliotsad, stabikad, hetkel midagi muud pakilist ei ole.

 

Teen siis mingid plaanid ka, mida aegamööda teostada:

 

*Udutuled

*Originaal esituled

*OBC

*uued istmed

*uus põranda vaip

*uus käigukangi kott

*uus käigikangi nupp

*rool nahatada, või kuskilt väga heas korras isend soetada (eelistan viimast varianti)

*uus spidoplokk

*kere plastikute värskendamine (uute soetamine)

*uued keretööd (rebane mõnest kohast piilub)

*Puudu olevad või defektiga kere detailid asendada

*Puudu olevad või defektiga sisu detailid asendada

*Veljed uuesti värvida ja korrastada

 

Üldiselt on soove ja asju palju, aga noh kellel meist ei oleks, seega tasapisi tuleb tegutseda, kiiret pole.

 

Oma pika ja igava jutu lõpetuseks lisaksin siiski mõned retro pildid ka. :)  Mingi ülevaate saab ikka ma loodan

 

post-3090-0-98506100-1408193590_thumb.jp post-3090-0-73071600-1408193655_thumb.jp post-3090-0-78518300-1408193697_thumb.jp

post-3090-0-43251400-1408193732_thumb.jp post-3090-0-43940400-1408193779_thumb.jp post-3090-0-96303200-1408193817_thumb.jp

post-3090-0-26248400-1408193867_thumb.jp

 

 

Head rulli lima kõigile, et saaks see aasta veel kaua sõita, enne kui talv uksele koputab. ;)

 

 

 

 

comment_83010

Meeldiv lugeda sellist põhjalikku sissejuhatust. Tundub täitsa soliidne pre E30, sedaan kere teeb selle asjaolu veel ägedamaks. Muretuid kilomeetreid ning edu plaanide elluviimisel!

comment_83019

Lihtsalt huvi pärast, miks see makk eriline on või rohkem maksma peaks?

Kas sisu saad Mihkli käest? Väga korralik sisu on , next level on ilmselt tutikas sisu.

Selle pagasikatte panekuks pre faceliftile pead kas luugi ära vahetama või auke hakkama puurima , luugid on erinevad ja see kate on originaalis ainult facelift edition masinatel. Muidugi on ka igasugu liimid ja silikonid olemas :)

comment_83022

Lihtsalt huvi pärast, miks see makk eriline on või rohkem maksma peaks?

Kas sisu saad Mihkli käest? Väga korralik sisu on , next level on ilmselt tutikas sisu.

Selle pagasikatte panekuks pre faceliftile pead kas luugi ära vahetama või auke hakkama puurima , luugid on erinevad ja see kate on originaalis ainult facelift edition masinatel. Muidugi on ka igasugu liimid ja silikonid olemas :)

 

Minu jaoks muudab selle maki erilliseks see, et üks valikus olevatest ekraani värvidest on bmw-le mõeldud, seega istub väga kenasti sinna, on päris funktisonaalne, kvaliteetse heliga.  Miks ta rohkem maksma peaks? Ega ei peagi tegelikult. :) Aga lihtsalt ülejäänute samasuguste hinnad on jäänud sinna alates 100 € tuuri (muidugi, eks ma pole kõiki müüdavaid näinud ka).

Sisu üle veidi mõtlen veel, kuna pean oma rahalisi võimalusi kaaluma. (Mihkel pakub väga head hinda, aga kuidagi ootamatult tuli see väljaminek minu jaoks)

Pagasi kattega on mõte selline, et kuna ta ise on suhteliselt selline räbal, tuleks sinna niikuinii uus riie/nahk/mis iganes materjal peale panna ja siis uued augud pre-facelifti jaoks sinna sisse teha. (Liimid, silikoonid pole minu rida.) :) 

comment_83023

Eix tegemist on siiski üli kvaliteetse makitootjaga. Vihjeks Beckeri makid on tehasest juba Ferraridel, Porcshedes, Mercedestel jne. Teiseks sobib see makk oma näoga väga hästi klassikalisesse masinasse. Becker Mexico oleks muidugi nagu rusikas silmaauku aga hinnad .... :o

 

Kui keegi müüb BMW näiteks Opeli hinnaga siis ikka uus omanik rõõmustab hea tehingu üle. :BMW:

comment_83029

Tean tean, e30 valikus leiab ka originaalis beckeri makke. Antud makk on tänapäevateema aegunud variant, sellepärast ongi imestus natuke.

Tean ka, et 30 valikus leidus beckeri makke, aga kahjuks pole õnnestunud ühtki leida, aga kuna praegune isend sattus odavalt kätte, saigi see sisse installeeritud. :)  Sellesmõttes olen Eixiga nõus jah, et pole võibolla kõige vingem varjant.. Aga leian, et esialgu parem ja mõnusam ikka kui mõni siniste delfiinidega Pioneer vms.. :D

Oluline on see, et autosse hästi sobiks. :) 

 

Ärge näkku lööge. :D

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.