- Vastuseid 85
- Vaatamisi 15,2tuh
- Loodud
- Viimane vastus
Populaarsed päevad
Kõige populaarsemad postitused
-
Seda uste asja ütlesin kh esimesena kui autot laiali nägin, et käivad konksude otsast naks ära Müügikuulutuses oli ainult 1 hädine pilt esiotsast. (põhjast mitte ühtegi). Omanik ise vist ei teadnud
-
Vahepeal siis sai midagi jälle tehtud Käspiduri sai korda tehtud, vasakul olid kõik osad puudu ja teisel pool ainult klotsid. Nüüd toimivad korralikult Veljed said siis korda tehtud. Et
-
Paar pilti siis...pole ammu midagi lisanud. Ilus vaadata või nii... Ilusat suve jätku!
Tegu siis 1986nda aasta pre-face sedaaniga mootoriks m20b27 90kw. Oli üks paar kuud tagasi motors24 müügis 800 euriga haapsalus. Ostu järgseid pilte pole (kui vana omanik siia sattub ja võimalik, võiks ise panna). Auto värv oli halvas seisus, tagaluugil tiiva augud sees ja värv maas, pindmist roostet oli vähe kui võrrelda palju seda tavaliselt on, ainuke koht mis rooste all kõige rohkem kannatada on saanud oli taga paneel (nagu ikka need nr tulede ümbrused ja sealt edasi, realseid auke läbi polnud veel) . Oli tehtud igast värviparandusi ning väga laiguline nägi välja...eks punase värviga ole ka juba nii et seda tooni kokku saada paras jebla.

Endise omaniku sõnul oli ta 2000km tagasi mootorile suurremondi teinud, vahetanud ära kõik simmerid, tihendid jne. Auto läbisõit 225k hetkeseisul. Vahetasin ise ära kardaani tsentreerimis puksi ja tala. Lähitulevikus tahavad veel kohe tegemis kõik piduriklotsid. Mootor töötab hästi, tiksu pole. Jama on veel tühikäigu pööretega, kui mootor külm siis pöörded 700 peal ja nii kui soojaks läheb tõusevad koos tempiga 1100 peal. Peaks nagu vastu pidi olema aga sellega jõuab veel tegeleda. Peamine oli välimus korda saada, sest muu töötab ning talve soolad oleks asja väga kiiresti halvemaks teinud. Sain auto enda kätte ja lammutasin kohe laiali jälle
Tundus mõistlik auto ülevärvida.

Lahti võttes oli näha, et auto ei ole saanud suuri avariisid, esi põll oli täiesti sirge ja ilus, ainuke koht kus kõksu on saanud oli juhi ukse esimene serv. Kas siis oli uks kunagi tagurpidi käinud või keegi sisse tagurdanud.
Autot sai siis nädal aega lihvitud ja krunditud ja lihvitud ja krunditud...
Siis läks auto värvi...kere eraldi ja kõik detailid eraldi.
Hakkas siis auto kokku panek...Tänud Jürgenile ja Karlile tehtu eest. Kui auto minu kätte jõudis siis oli ta suhteliselt originaal seisus...panin autole inglid ise ette (tean et paljudele see võibolla ei meeldi) samas vanad tuled jäävad alles...vahetamine võtab realselt 30 min. Tagatuled olid juba ostes lakitud...vast paneb tavalised tagasi kui kuskilt korralikud leian...eks näis kui Hr. Politsei väga pigistama hakkab. Väga mingit tuuningut tegema ei hakka kui just praegused tuled välja jätta.
Põhjast ka pilte...põhi oli muidu väga puhas ja korralik. Väga üksikud rooste täpid olid, need lihvisin õrnalt üle ja lasin tsingi spreid peale. Ei viitsinud seal väga korralikult midagi tegema hakkata...selle võtan ette järgmine talv.
Muudetud , muutis AMe30