Hüppa postitusse
Postitatud
comment_112978

Tervitus.

Veeres hoovile siis järjekordne ravimatu haigus E30, järjekorras kaheksas :D

Eestisse jõudnud läbi poola. Kere poolest igati viisakas eksemplar, ukse ja luugiservad ilma roosteta veel, põhi võibolla vajab natuke tähelepanu. Tehniline pool vajab samuti üle käimist. Arvele võtmist takistavad laiad veljed ja katalüsaatori puudumine.

Mootor, nagu M40 ikka, kerge tiksuga. Hetkel ka puterdab madalatel pööretel.

Avastatud vigu veel niipalju, et puhur ei puhunud, mootor oli kinni, spidoplokk oli pime, taustavalguse regulaatoris oli viga.

Pisivigu leiab kindlasti veel, kuid ei midagi ületamatut.

Lisade poolest vaene, nagu R4 ikka, ära tasuks märkida võibolla rohekalt toonitud esimesed küljeklaasid.

Lähiajal mõtetest, plaanidest ja arengutest pikemalt :)

 

 

87949029.jpg

Muudetud , muutis eff82

  • Vastuseid 232
  • Vaatamisi 19,1tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Esisillaga selleks korraks ühel pool ja võib asju jälle auto külge tagasi keerama hakata Päris kõik liikuvad osad vahetusse ei läinud, kuna on veel korras. Neid vahetab jooksvalt vastavalt vajadusele

  • Auto jälle sõiduvõimeline, kuid jamad jätkuvad. Siduri andja ja töösilinder said odavate remondikomplektidega üle käidud, aga millegipärast kuskilt annab midagi järgi või laseb läbi. Siduriga meelitad

  • Kuhu seinale see rist tõmmata tuleks, M40 kapoti all ja ei visatagi välja, saab tehnohoolet ja uued rihmad hoopis

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_124544

Tänud Eix. Vin koodi järgi peaks tal olema roheline toon (S350 Therm. insulat. glass green) ja kõigil on ka G täht BMW märgi taga. Märgi ees on aga erinevad numbrid 4.0; 4.2 ja ühel puudub see number sealt. Loodan et see rolli ei mängi ja vaatamata erinevatele tootjatele on nad kõik kerge roheka tooniga. Tahaks selle prügikotitooni sealt tagaklaasidelt maha võtta. E30 on juba piisavalt vana ja klassikaline isend et see liig tume toonklaas nagu ei sobi sinna hästi. Maitsed on muidugi erinevad, aga minu meelest on see rohkem tänapäevasemate autode pärusmaa või hakkan ma lihtsalt vanaks jääma :D

   
  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_124933

Tänasest siis auto taas neljal rattal. Tagasild all, üle võõbatud, puksid vahetatud ja pidurisüsteem üle käidud uute osadega. Põhjaalused kütusetorud veel alla väänata, siis saab korra käima panna, mootori soojaks, õli välja lasta ja hakata mootori ning käigukasti tihendeid vahetama :)

29829649_1674234082613214_1549805526_o.jpg.403a9567c995e48cd7fb9c0e83bbbc20.jpg29748259_1674234122613210_1498034608_o.jpg.f3d00bf6c6c347c0747821b65aa7565e.jpg

Töötingimused pole just kõige paremad, aga saab kuidagi hakkama :D

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_125163

Auto sai teise rooli vahepeal :)

30261290_1683315751705047_6158479470303903744_o.jpg.518cc6231a78369e842eec81865ada24.jpg

 

Ja täna sai alustatud mootori puhtaks rookimise ja küürimisega. Jube paks kõntsa kiht segamini lekkinud õliga on seal peal :D Juppide puhastamisele kulub vist päev :D

Nukkvõll sai ka üle vaadatud. Jälgi töötamisest on, kuid kulunud mitte. Küünega tuntavat kulumisranti ei olnud ühelgi nukal. Olen hullemat näinud M40 puhul :D

Üks klapikambrikaane polt on kahjuks sisse pooleks keeratud ja ülemine ots oli niisama hermeetiku najal seal augus. Peab selle kuidagi välja puurima sealt vaikselt.

Kõvasti puhastamist, lähipäevil peaks hammasrihma komplekt ka koos mõne puuduoleva tihendiga kohale jõudma ja siis saab asju jälle auto külge tagasi panema hakata :D

30226314_1683315841705038_8421421094874906624_n.jpg.aea61bc65eaae8fd93bd7099ff7915ca.jpg30221810_1683315725038383_3168446092073238528_o.jpg.beaa85d6ed6c5acf4410e50d8559f2e9.jpg30414996_1683315885038367_6539414971783053312_o.jpg.36830685fc3e997dd778058e209fe749.jpg

  • Autor
comment_125190

Ah ei viitsi :D Saaks ta õlikindlaks, oleks ka asi. Ma usun, et selles mootoris veel natuke ressurssi ikka on ja päris kapremonti ta nüüd ka ei vääri :D Üks samasugune mootor vedeleb veel nurgas, kui laiali lendab, saab ära vahetada :D

Tahaks juba lõpuks kokku saada ja mõnda aega sõita ka sellega, mitte ainult remontida :D

  • Autor
comment_125347

Kapotialune hakkab jälle koplektseks saama. Mootor suuremast kõntsast puhastatud ja lekkivad tihendid vahetatud. Tuleb veel moorotiruumi natuke küürida, siis saab õhupuhasti ja radika ka tagasi panna. Kast käiguhoovastikuga ka all. Kardaan, põhjaplekit ja summuti veel installida. Kõik uued vedelikud veel osta ja siis peaks varsti jälle hääli kuulma :)

Hammasrihm ka vahetatud, mida tegin esimest korda :D Et kõigis asendites ja märkides kindel olla, sai kiiruga paar abivahendit tehtud. Loodan, et sai hea :)

30624511_1687355757967713_7461091533047988224_n.jpg.17bff60d2178bd7d1695a36cf9ae784c.jpg30688980_1689457004424255_5496660696873566208_n.jpg.baf10f113c819ef9f14ada62f39cfaf7.jpg30688653_1689457951090827_2300952669256155136_n.jpg.e5fe072af4e9a163d107853b2e4b1d0b.jpg30688258_1689457881090834_3153076736288096256_n.jpg.b750aa5419594775fe6acfcd6b2b4875.jpg

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_125635

Auto jälle sõiduvõimeline, kuid jamad jätkuvad. Siduri andja ja töösilinder said odavate remondikomplektidega üle käidud, aga millegipärast kuskilt annab midagi järgi või laseb läbi. Siduriga meelitades hakkab iga pedaali tõstmisega sidur järjest rohkem põranda poolt võtma, kuni lõpuks on pedaal vastu põrandat ja sidur pole enam lahutatud ning auto veab end edasi. Peale kolme vajutust on kõik jälle endine ja sidur hakkab kenasti poole pealt võtma. Mõned korrad seda ei juhtunud kuid reeglina viie meelituse järel on pedaal vastu põrandat. Täna ei jõudnud enam süveneda, milles ja kus viga võib olla.

Teine jama piduritega. Peasilinder ilmselt hakkab oma töölepingut üles ütlema. See on ka ainuke vana osa, mis pidrurisüsteemis veel vahetamata/remontimata on. Viga nimelt selles, et piduripedaali vajutades ta võtab päris ülevalt, kuid kui jalga pedaalil hoida ja suruda, siis ta liigub veel mingi maa, kuskil poole peale. Ilmselt on ka seal tihendid väsinud. Õhku ei tohiks kummaski süsteemis enam kuskil olla. Mitu ringi õhutatud kõiki rattaid. Vaakumvõimendi töötab. Pedaalil jalga hoides ja käivitades, liigub pedaal veel mõne sentimeetri allapoole. Käsipidur toimib väga hästi.

Kolmandaks käigukast iniseb kergelt ja sidurit lahutades kaob see inin ära. Algselt arvasin, et viga siduri survelaagris, kuid kuna see sai uue vastu vahetatud, siis nüüd kahtlustaks käigukasti. Kui nii kaua välja veab, siis järgmise sidurivahetusega vahetaks ka kasti ära, mis on olemas ka. Ainuke imelik erinevus on selles, et käigukastide mootoripoolsed võllid on erineva jämedusega, kuigi kastid mõlemad getrag 240 ja M40 mootori otsast. All hetkel Vana kast 12 mm võlliga. Teine kast, mis tulnud uuema cabrio alt, aga 15 mm võlliga. Niiet kasti vahetades tuleb ka see väike laager ära vahetada. Loodetavasti ülekanded ikka samad neil.

Diffris, kastis, mootoris ja jahutussüsteemis kõik vedelikud sees ja lekkimisi pole veel tuvastanud.

Siduri ja piduri kõik 3 silindrit tuleb uued osta, siis saab ehk kõik nii tööle nagu peab. Summuti tagumine pott koos vitsadega tuleb samuti uus osta. Kui ühe velje sirgestamisest tagasi saan, siis saab neile ka uued rehvid peale osta. Mõned uued pirnid ja võibolla veel pisiasju ja siis ehk saab ka lõpuks ülevaatuspunkti külastada, kui mõnda suuremat viga jälle kuskilt välja ei löö.

Kapotialune sai ka viisakaks küüritud ja täna nägi auto üle pika aja ka korra sampooni ja svammi.

Mõni pilt ka, et jutt väga igavaks ei muutuks :)

 

31404213_1703613449675277_3108229168819601408_n.jpg.ca022701bf5c8e744cbd2d21fe91f68d.jpg31478664_1703613519675270_2125518996269694976_n.jpg.72052af547ffe5787c8a34c4670d57c0.jpg31444533_1704384722931483_5953338474898653184_n.jpg.aef55938430dc88ff8301b41998a8ed0.jpg31453671_1704383202931635_2342245945128779776_n.jpg.d10d2c4b5416e57b08d62a05eabcf3bd.jpg31306814_1704384886264800_6308974411391172608_n.jpg.a7b9e2525f2d1c11115b0ac9466b51aa.jpg31664585_1704384326264856_5350452442385350656_n.jpg.45544fd41209e68f9536903d5c965878.jpg31445060_1704384422931513_944086283276255232_n.jpg.3f72104275a907fd81fdd25e1a235e05.jpg

  • 4 nädalat hiljem...
  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_127774

Teema vahepeal unarusse jäänud. Ja ega suurt toimunud polegi peale sõitmise. Siiani on hästi toimetanud ja pole teele veel õnneks jätnud 😊 Karteri tihendi või õlifiltri jala vahelt siiski imevähe ajab õli välja, muid etteheiteid praegu teha ei saa tehtud remondile. Eks varsti mässab autoga jälle edasi, siis teen sellest ka siin juttu, kui midagi jälle tehtud saab. Seniks päikest ja kena suve lõppu 😀 Sõitke turvaliselt 😉

received_219901638704252.jpeg.a07b3d88abc75dc9a46f9dbb9f867579.jpeg

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_128614

Tekkis mingi imelik kala. Külmast peast käima pannes jäävad 3 tuld armatuuris põlema. Pöördeid tõstes kustuvad ja tühikäigul taas süttivad. Nii mitu korda järjest kuni kustu jäävad. On kellelgi ideid kust viga otsida? 🤔

20181111_082457.jpg.67bd9fd21ab0a8612301bf90f5cffbaf.jpg

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_128907

Mingi aeg toimus põtkumine jänesega, mille käigus vasak udukas pilbasteks lendas. Sai siis aliexpressist odavad 25 eurised hiinakad asemele tellitud. Lõpuks jõudsid kohale. Leidsin plastklaaside kaitseks miski kile ka automaailmast ja kleepisin peale. Eks näis, kuidas kaitseb ja kaua need odavad koopiad üldse vastu peavad. Päris nii hästi ei istu nagu originaalid aga saab kenasti sobima panna, vajadusel peab kinnitusauke suurendama või siis tihendit maha kuskilt käiama 😀 Üldmuljel peale vaadates pole viga, klaasid selged ja puhtad. Parem ikka kui tühjad augud seal ees 😀 Mõni pilt ka et möla tüütuks ei muutuks 😀

20181130_184348.jpg.a8f448a8e0feb7bd8c60684129908de2.jpg20181130_191116.jpg.d00bc3ce73b0cd032df593d58af1330f.jpg20181202_133505.jpg.fb15c2612858b04ffdfa143361a5ff39.jpg20181202_105032.jpg.588c8e244d3c5aad3eece27ece917d8d.jpg20181202_105059.jpg.51ec0d3fc88f77c572c67a88b949d640.jpg

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.