Vahtraleht Postitatud 20. november 2020 Postitatud 20. november 2020 Kiidan ning soovitan Margust. Viskasin talle tavapäraste bemarite vahele 2020 kevadel ühe mersu w124 kere ja mina olen tulemusega hetkel väga rahul! Koostöö oli sujuv.
MargusRaska Postitatud 15. detsember 2020 Autor Postitatud 15. detsember 2020 (muudetud) Aasta 2021 lõpuni bronnitud Muudetud 15. detsember 2020, muutis MargusRaska
MargusRaska Postitatud 22. jaanuar 2021 Autor Postitatud 22. jaanuar 2021 Orienteeruv aeg 2022 märts. Broneeri aeg ja teeme rulli tihedaks/tugevaks. 2
MargusRaska Postitatud 22. jaanuar 2021 Autor Postitatud 22. jaanuar 2021 20.11.2020 kell 23:19, Vahtraleht ütles: Kiidan ning soovitan Margust. Viskasin talle tavapäraste bemarite vahele 2020 kevadel ühe mersu w124 kere ja mina olen tulemusega hetkel väga rahul! Koostöö oli sujuv. Tänud! Eks teengi ka muid mudeleid ja automarke peale rullikate.
MargusRaska Postitatud 28. jaanuar 2021 Autor Postitatud 28. jaanuar 2021 Järgmine orienteeruv vaba aeg on aprill 2022. Püsige terved!
MargusRaska Postitatud 11. märts 2021 Autor Postitatud 11. märts 2021 Pikk projekt hakkab lõpule jõudma. Kere korras,sillad uueks tehtud. Läheb värmisse ja hiljem täielikku komplekteerimisse. Selliseid võtmed kätte projekte juba kokku 3. Peaks vist ära lõpetama,sest liialt pikk ja ajamahukas töö ning niigi ,pea suht võimatu graafikus püsida. Sorry,kes ootama peavad. Palun mõistvat suhtumist.
eix22 Postitatud 11. märts 2021 Postitatud 11. märts 2021 Ära kahma niipalju ette siis Ühte rahulikult otsast lõpuni teha ju palju vaheldusrikkam tegevus, kui neid massiliselt ainult keevitada? Säästad ka natuke tervist, sellest hullust keevitustööst. Ise läinud seda teed, et ei loo mingeid kindlaid järjekordi kindla ajaga. Enamus keretöödele juba tükkaega "ei" õelnud (seepärast sul järjekord ka pikem ilmselt ) Edu toimetamistes! 1
MargusRaska Postitatud 11. märts 2021 Autor Postitatud 11. märts 2021 Ega jah,Eix. Neid ära öeldud töid ka suht sama palju kui järjekorras. Mõne olen juba pm ära öelnud,sest ei tasu taastamist. Edu!
group Postitatud 11. märts 2021 Postitatud 11. märts 2021 Ma lisaks eix-i jutule veel juurde, et mul onu noorena tegeles sama tööga, lisaks pahteldas ja värvis ka ning mingi hetk oli tervis rikutud kuna tol ajal igasugu maskid ja ohutusabinõud puudusid. Seega proovi ka sellele kindlasti tähelepanu pöörata, et liiga palju seda tolmu ja saasta sisse ei hinga. 3
MargusRaska Postitatud 23. märts 2021 Autor Postitatud 23. märts 2021 Vahepeal paar rullika tegemise pilti kah. Tüüp kohad nagu ikka. 7
MargusRaska Postitatud 25. märts 2021 Autor Postitatud 25. märts 2021 Vahest peab tegema ka erilahendusi. 4 1
-Kaido- Postitatud 26. märts 2021 Postitatud 26. märts 2021 Ei taha küll teemat segada aga nii puhtast huvist et kas klient teeb hiljem kõik sillapuksid jäigaks et selline diffrikinnitus? Hakkab ju isuga diffrikinnitusi lõhkuma sillatala peal.
MargusRaska Postitatud 27. märts 2021 Autor Postitatud 27. märts 2021 (muudetud) E36 Diffril sama moodi padjad nagu rullika enda omalgi,ainult kaks. Miks peaks e36 oma rohkem lõhkuma? Peaks ju isegi paremini vastu pidama kui on kaks kinnitust ühe asemel. Muudetud 27. märts 2021, muutis MargusRaska 1
-Kaido- Postitatud 28. märts 2021 Postitatud 28. märts 2021 E36 diffri puks istub nn pessa, hetkel ju tuimalt raud rauaga hõõrumine. E30 toetub ainult keskosa kere kinnitusega et jääks puks ka vahele töötama.
BlingBling Postitatud 29. märts 2021 Postitatud 29. märts 2021 Tegin enda rullale ka E36 kaane lahenduse, et tagumine kaas vastu kere kinnituskõrva hõõruma ei jääks keevitasin vahele väikesed distants klotsid. Hetkel toetub kere poolne kinnituskõrv ainult puksi sisu vastu ja puks peaks kenasti tööle hakkama. Lisaks endal plaanis veel tagumise kaane peale teha lisa plaat. https://store.partsshopmax.com/shop/E36E46/BushingChassis/E36SDCR.html Nonii kindluse mõttes sest ega see E36 kaas ka mingi imeloom pole.
Tiit Postitatud 29. märts 2021 Postitatud 29. märts 2021 See plaat töötab ainult siis kui pukside asemel on metall nagu seal lingil ja see eeldab juba seda, et terve sild peab jäigalt kere küljes olema. Võibolla natuke rumal küsimus aga mis jõudusid te tahate maha saada või mida te teete oma autodega, et selliseid modifikatsioone tarvis?
MargusRaska Postitatud 30. märts 2021 Autor Postitatud 30. märts 2021 19 tundi tagasi, BlingBling ütles: Tegin enda rullale ka E36 kaane lahenduse, et tagumine kaas vastu kere kinnituskõrva hõõruma ei jääks keevitasin vahele väikesed distants klotsid. Hetkel toetub kere poolne kinnituskõrv ainult puksi sisu vastu ja puks peaks kenasti tööle hakkama. Lisaks endal plaanis veel tagumise kaane peale teha lisa plaat. https://store.partsshopmax.com/shop/E36E46/BushingChassis/E36SDCR.html Nonii kindluse mõttes sest ega see E36 kaas ka mingi imeloom pole. Sinna ongi mõeldud paksem seib vahele
BlingBling Postitatud 30. märts 2021 Postitatud 30. märts 2021 "Maameheloogika" ütleb et neli kinnitust silla kohta on parem kui kolm: jäikus ja tugevus, ei oleks need BMW insenerid sellist lahendust teinud kui sellest tolku pole. Ning küll see lisa plaat hakkab ka polüretaan puksidega tööle, kui ei siis saab kõrvade sisse hülsid teha ja kui see ka ei aita siis täiesti jäigaks. Ise loodan et kunagi jookseb läbi kere 600kw. Et teemat mitte solkida siis ütlen ette ära, et pole mõtet öelda: reduktor ei pea ja veovõllid ei pea ja jõudu maha ei saa, küll neile ka rohtu leiab.
MargusRaska Postitatud 5. aprill 2021 Autor Postitatud 5. aprill 2021 Üks paha koht enamustel rullikatest. Tagavara ratta koha tagumine osa. Seal juba tehasest minimaalne kaitse peal. Rooste puhastatud,würth roostemuundur 2*,epo,kivikaitse ja krunt. 2
MargusRaska Postitatud 13. aprill 2021 Autor Postitatud 13. aprill 2021 (muudetud) Hakkab lõpule jõudma. Muudetud 13. aprill 2021, muutis MargusRaska 6
MargusRaska Postitatud 14. aprill 2021 Autor Postitatud 14. aprill 2021 (muudetud) Muudetud 14. aprill 2021, muutis MargusRaska 3
MargusRaska Postitatud 15. aprill 2021 Autor Postitatud 15. aprill 2021 Minu jaoks suht heas korras kere on valmis. Töötunde kokku 146 h. Rooste väljas,põhja alt lõpuni viimistletud. Seest jne. On epotatud ja hermetiseeritud. Kõik õõnsused õlitatud( maalri õudukas). Ninaraam roostest puhastatud ja muunduriga üle tehtud. Omanik ise tõi karbid,põhja ja tulemüüri jaoks vajaliku materjali. Tagapaneeli tellisin ise. Vahetusse läks ainult alumine osa. Materjalikulu 500+€ 3
eix22 Postitatud 15. aprill 2021 Postitatud 15. aprill 2021 Palgapäev siis jälle Sellest raptorist ja cobrast soovitan eemale hoida, plastik ei sobi ikka põhjaalla. Mul koorub juba niisama lahti. Lisaks ei ole nad üle värvitavad/kaetavad.
MargusRaska Postitatud 15. aprill 2021 Autor Postitatud 15. aprill 2021 No sel juhul peaks enamus automaalrid töölt kinga saama. Sai just nende soovitusel kasutama hakata cobrat või raptorit. Peaks palju vingem asi olema kui tavaline kivikaitse 1
eix22 Postitatud 15. aprill 2021 Postitatud 15. aprill 2021 Odavate, kiirete ja visuaalselt heade lahendustega maalrid on alati teretulnud, miks nad kinga peaks saama? Raptor ei ole üle värvitav ega kaetav. Moodustab sisuliselt plastikust kihi. Auto kere mängib ja vibreerib, tekivad praod kust niiskus ja vesi sisse läheb, edasi saad ise aru. Tegin selle vea, siis kui oma valget kupeed tegin. Mitmes kohas lahti ja eemale kuivanud, päris põhjaalla pole julgend vaadatagi veel. 2
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse