Hüppa postitusse

Soovitatud postitused

  • 4 nädalat hiljem...
  • 1 kuu hiljem...
20.11.2020 kell 23:19, Vahtraleht ütles:

Kiidan ning soovitan Margust.

Viskasin talle tavapäraste bemarite vahele 2020 kevadel ühe mersu w124 kere ja mina olen tulemusega hetkel väga rahul! Koostöö oli sujuv.

Tänud!

Eks teengi ka muid mudeleid ja automarke peale rullikate.

  • 1 kuu hiljem...

Pikk projekt hakkab lõpule jõudma. Kere korras,sillad uueks tehtud. Läheb värmisse ja hiljem täielikku komplekteerimisse. 

Selliseid võtmed kätte projekte juba kokku 3.

Peaks vist ära lõpetama,sest liialt pikk ja ajamahukas töö ning niigi ,pea suht võimatu graafikus püsida. 

Sorry,kes ootama peavad.

Palun mõistvat suhtumist.

 

IMG_20210226_171551.jpg

IMG_20210304_090346.jpg

IMG_20210309_194309.jpg

IMG_20210311_074318.jpg

IMG_20210107_095010.jpg

IMG_20210212_122016.jpg

IMG_20210303_121349.jpg

Ära kahma niipalju ette siis :)

Ühte rahulikult otsast lõpuni teha ju palju vaheldusrikkam tegevus, kui neid massiliselt ainult keevitada?

Säästad ka natuke tervist, sellest hullust keevitustööst.

Ise läinud seda teed, et ei loo mingeid kindlaid järjekordi kindla ajaga. Enamus keretöödele juba tükkaega "ei" õelnud (seepärast sul järjekord ka pikem ilmselt :) )

Edu toimetamistes!

  • Meeldib 1

Ma lisaks eix-i jutule veel juurde, et mul onu noorena tegeles sama tööga, lisaks pahteldas ja värvis ka ning mingi hetk oli tervis rikutud kuna tol ajal igasugu maskid ja ohutusabinõud puudusid. Seega proovi ka sellele kindlasti tähelepanu pöörata, et liiga palju seda tolmu ja saasta sisse ei hinga.

  • Meeldib 3
  • 2 nädalat hiljem...

E36 Diffril sama moodi padjad nagu rullika enda omalgi,ainult kaks. Miks peaks e36 oma rohkem lõhkuma? Peaks ju isegi paremini vastu pidama kui on kaks kinnitust ühe asemel.

Muudetud , muutis MargusRaska
  • Meeldib 1

Tegin enda rullale ka E36 kaane lahenduse, et tagumine kaas vastu kere kinnituskõrva hõõruma ei jääks keevitasin vahele väikesed distants klotsid. Hetkel toetub kere poolne kinnituskõrv ainult puksi sisu vastu ja puks peaks kenasti tööle hakkama. Lisaks endal plaanis veel tagumise kaane peale teha lisa plaat.  https://store.partsshopmax.com/shop/E36E46/BushingChassis/E36SDCR.html  Nonii kindluse mõttes sest ega see E36 kaas ka mingi imeloom pole.

See plaat töötab ainult siis kui pukside asemel on metall nagu seal lingil ja see eeldab juba seda, et terve sild peab jäigalt kere küljes olema.

 

Võibolla natuke rumal küsimus aga mis jõudusid te tahate maha saada või mida te teete oma autodega, et selliseid modifikatsioone tarvis?

19 tundi tagasi, BlingBling ütles:

Tegin enda rullale ka E36 kaane lahenduse, et tagumine kaas vastu kere kinnituskõrva hõõruma ei jääks keevitasin vahele väikesed distants klotsid. Hetkel toetub kere poolne kinnituskõrv ainult puksi sisu vastu ja puks peaks kenasti tööle hakkama. Lisaks endal plaanis veel tagumise kaane peale teha lisa plaat.  https://store.partsshopmax.com/shop/E36E46/BushingChassis/E36SDCR.html  Nonii kindluse mõttes sest ega see E36 kaas ka mingi imeloom pole.

Sinna ongi mõeldud paksem seib vahele

"Maameheloogika" ütleb et neli kinnitust silla kohta on parem kui kolm: jäikus ja tugevus, ei oleks need BMW insenerid sellist lahendust teinud kui sellest tolku pole. Ning küll see lisa plaat hakkab ka polüretaan puksidega tööle, kui ei siis saab kõrvade sisse hülsid teha ja kui see ka ei aita siis täiesti jäigaks. Ise loodan et kunagi jookseb läbi kere 600kw. Et teemat mitte solkida siis ütlen ette ära, et pole mõtet öelda: reduktor ei pea ja veovõllid ei pea ja jõudu maha ei saa, küll neile ka rohtu leiab. 

  • 2 nädalat hiljem...

Minu jaoks suht heas korras kere on valmis. Töötunde kokku 146 h. Rooste väljas,põhja alt lõpuni viimistletud. Seest jne. On epotatud ja hermetiseeritud. Kõik õõnsused õlitatud( maalri õudukas).  Ninaraam roostest puhastatud ja muunduriga üle tehtud. 

Omanik ise tõi karbid,põhja ja tulemüüri jaoks vajaliku materjali. Tagapaneeli  tellisin ise. Vahetusse läks ainult alumine osa. 

Materjalikulu 500+€

IMG_20210415_080634.jpg

IMG_20210415_080754.jpg

  • Meeldib 3

Odavate, kiirete ja visuaalselt heade lahendustega maalrid on alati teretulnud, miks nad kinga peaks saama?

 

Raptor ei ole üle värvitav ega kaetav.  Moodustab sisuliselt plastikust kihi. Auto kere mängib ja vibreerib, tekivad praod kust niiskus ja vesi sisse läheb, edasi saad ise aru.

 

Tegin selle vea, siis kui oma valget kupeed tegin. Mitmes kohas lahti ja eemale kuivanud, päris põhjaalla pole julgend vaadatagi veel.

  • Meeldib 2

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus