27. november 20168 a Kui sul tükid olemas, siis pane kõrvuti ja näed, mis pead muutma. Üldiselt saab terve E36 esisilla panna pmst, aga päris õige ei jää ja tuleb kõvasti geomeetriat timmida, et normaalne saaks. See muidugi tähendab juba kõige muutmist, et kui sa odavalt kuskilt e36 amordid saad, siis ei kaalu lõpuks seda jama üles.
27. november 20168 a E30 on amort eraldi püstakus, E36 on koos püstakuga ühes tükis, seega kindlasti mitte esimesed. Tagumised disainilt samad ja saaks pmst ehk isegi panna, aga pikkuse ja raskuse osas ei oska öelda, pole proovinud.
28. november 20168 a võta vaata ja võrdle ehitust, need ju täiesti erinevad asjad. Nagu enne juba kirjutati, siis e36 juppide kasutamiseks tuleb omajagu ringi ehitada silda.
28. november 20168 a Autor lihtsalt taastan ühte, millel vedrustus kõik läbi ja siis on vedelemas üks roostetav e36, millel uued coiloverid ja pidurid. Muudetud 28. november 20168 a, muutis Valdman
28. november 20168 a 36 õõts on sama pms, seega sillavahetusel pointi pole, erinev püstakuosa ja püstaku kinnituskoht/asend kerel.
30. november 20168 a Tugilaagri auke tuleb freesida et sobiks,36 käändmiku ja amordiga jääb ratas tahapoole,tuleb custom õõts teha ja ekstsentrik tagumine õõtsa puks panna. Mul näiteks on 36 compacti coilid ja 36 käändmikud all ja custom õõts tehtud. Caster ka suureneb Muudetud 30. november 20168 a, muutis valgma
30. november 20168 a Mul ka 36 juppide peal ja valgma jutt täitsa õige. Esimest ots: Niisama lego'tades ja ilma ümberehituseta ratast paika ei saa. Kas muudad õõtsa või muudad sillatala. Tugilaager on ka custom vaja, muidu jääb camber positiivne, mis on täiesti õudne nii välimuselt kui sõiduomadustelt. Taga: Amort on mul e46 oma, aga 36 oma läks ka minumeelest ilma mureta.
1. detsember 20168 a Camberi täitsa unustasin,panin kohe reguleritava taldriku. Tagaamordi kinnitusehitus kõigil kolmestel ühesugune ja ka vedru vist(vähemalt 30 ja 36),erineda võivad pikkuselt ja jäikuselt aga külge sobivad. Muudetud 1. detsember 20168 a, muutis valgma
2. detsember 20168 a Ega ta vast kulukas ei olegi, kui sul asjad olemas. Endal peab lihtsalt oskust ja loovust olema, et asjad sobima saada. Pead teadlik olema, mida sa teha tahad, mis on su eesmärk, kuidas seda teha, kas see ka toimib ning kas see üldse mõistlik on.
3. detsember 20168 a Suurem caster pole muidugi paha näitaja. Üldiselt ma ei näpiks, kui tegelikult ei tea täpselt, mida teha. Regullitavad tugilaagrid, õõtsapuksid jm maksab rohkem kui e30 coilid osta. Ja isegi kui viskad ringi, jääks sul siis ette 5x120 ja taha 4x100 poldivalem.
3. detsember 20168 a Jah lihtsam originaal korda teha,odav regullitav vedrustuse ring 200 ringis ja 36 oma maha müüa,kui endal oskusi ja tutvusi pole.
Tahaks teada, kas e36 esi ja taga amordid sobivad e30-le?