Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
  • 0
Valdman

e36 vedrustus

Küsimus

Sellele küsimusele on 18 vastust

Soovitatud postitused

  • 1

Kui sul tükid olemas, siis pane kõrvuti ja näed, mis pead muutma. Üldiselt saab terve E36 esisilla panna pmst, aga päris õige ei jää ja tuleb kõvasti geomeetriat timmida, et normaalne saaks. See muidugi tähendab juba kõige muutmist, et kui sa odavalt kuskilt e36 amordid saad, siis ei kaalu lõpuks seda jama üles.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

E30 on amort eraldi püstakus, E36 on koos püstakuga ühes tükis, seega kindlasti mitte esimesed. Tagumised disainilt samad ja saaks pmst ehk isegi panna, aga pikkuse ja raskuse osas ei oska öelda, pole proovinud.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

võta vaata ja võrdle ehitust, need ju täiesti erinevad asjad. Nagu enne juba kirjutati, siis e36 juppide kasutamiseks tuleb omajagu ringi ehitada silda.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

lihtsalt taastan ühte, millel vedrustus kõik läbi ja siis on vedelemas üks roostetav e36, millel uued coiloverid ja pidurid.

 

Muudetud , muutis Valdman

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

36 õõts on sama pms, seega sillavahetusel pointi pole, erinev püstakuosa ja püstaku kinnituskoht/asend kerel.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Tugilaagri auke tuleb freesida et sobiks,36 käändmiku ja amordiga jääb ratas tahapoole,tuleb custom õõts teha ja ekstsentrik tagumine õõtsa puks panna.

Mul näiteks on 36 compacti coilid ja 36 käändmikud all ja custom õõts tehtud.

Caster ka suureneb

Muudetud , muutis valgma
  • Meeldib 1

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Mul ka 36 juppide peal ja valgma jutt täitsa õige.

Esimest ots: Niisama lego'tades ja ilma ümberehituseta ratast paika ei saa. Kas muudad õõtsa või muudad sillatala. Tugilaager on ka custom vaja, muidu jääb camber positiivne, mis on täiesti õudne nii välimuselt kui sõiduomadustelt.

Taga: Amort on mul e46 oma, aga 36 oma läks ka minumeelest ilma mureta.

 

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Camberi täitsa unustasin,panin kohe reguleritava taldriku.

Tagaamordi kinnitusehitus kõigil kolmestel ühesugune ja ka vedru vist(vähemalt 30 ja 36),erineda võivad pikkuselt ja jäikuselt aga külge sobivad.

Muudetud , muutis valgma

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Ega ta vast kulukas ei olegi, kui sul asjad olemas. Endal peab lihtsalt oskust ja loovust olema, et asjad sobima saada. Pead teadlik olema, mida sa teha tahad, mis on su eesmärk, kuidas seda teha, kas see ka toimib ning kas see üldse mõistlik on. 

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Suurem caster pole muidugi paha näitaja.

Üldiselt ma ei näpiks, kui tegelikult ei tea täpselt, mida teha. Regullitavad tugilaagrid, õõtsapuksid jm maksab rohkem kui e30 coilid osta. Ja isegi kui viskad ringi,  jääks sul siis ette 5x120 ja taha 4x100 poldivalem.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Jah lihtsam originaal korda teha,odav regullitav vedrustuse ring 200 ringis ja 36 oma maha müüa,kui endal oskusi ja tutvusi pole.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead sa olema registreerunud kasutaja

Loo konto

Loo kasutajakonto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse

×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus