Hüppa postitusse
Postitatud

M20 mootor, algselt 2massilisega, praegu 1massiline, kas on võimalik, et siduri töösilindri varras lühikeseks jäänud kuna 1massiline õhem? 

Lahenduse pakkus Max.

Mine lahenduse juurde

Esiletõstetud vastused

  • Autor
  • Lahendus

Korv vahetatud, asi toimib. Endise korvi surveplaat ei liikunud lamellidele surudes üldsegi nii nagu peaks. 

  • 1 kuu hiljem...

sidurisilindri vardaid on erineva pikkusega küll, aga jällegi mitte 2,5 mootoril, nagu ka hooratas , mis on 2,5 ühemassiline.M20 ja m40 peaks ka sama olema sidurisilinder

viga vbl kulunud käpas või käpa alla jäävad diftis.

  • Autor

Realoem väidab samuti suurt sobivust sõltumatult mudelist. Samas m40ga toimis sidur nagu kellavärk, aga eks võtan lahti ja kaen nalja.

Silindreid erineva pikkusega, kas varras läks kerge jõuga sisse v vabalt?polte kinni keerates peaks varras kerge pinge alla jääma.

Hooratta paksus on küll erinev, aga sidurikomplekt peab ka hoorattale vastav olema (kas ühemassilise või kahemassilise oma). Kui sul ühemassilise hooratas ja kahemassilise sidurikomplekt, siis võib midagi puudu jääda küll :D

  • Autor

Krt ei pannud kyll seda pinge teemat tähele, aga mu meelest ei läinuf nii vabalt sisse... 

Ja kui nüüd meenutada, siis ta peab ikka kergelt lahutama, sest kui auto seisab ja moto ei töøta, siis niisama ei saanud käiku sisse rammida, vaid kui lahutasin siis alles läks. seega mingil määral lahutab aga mitte piisavalt.

 

Sidur ja hooratas tulid komplektselt, seega sealt vast viga ei tule.

Jumalauda, et ma käimarit maha ei peaks vtma.

  • Autor

Sai nüüd varras pikemaks rehtud. Läks ta varem pinge all sisse ja lks peale keevitust veel pingsamalt. pedaalil survet on, lodva pole ning ikka ei lahuta, isegi ei libise. Midagi peab siis seest totaly valesti olema.

  • Autor

No jama, kõik õigesti koos ja no ei lahutanud. tundub kahtlus korvi peal olevat, et ei lahuta. Jeff kunagu myys, siis ytles, et asjad pole kaua sõitnud, äkki oli 500km.

Mida teha?

Komplekt enne toimis siis? No kui ketas õigetpidi sees on (mis M20-l vist ei annagi valepidi panna), peab ju lahutama. Mis survelaager jäi?

  • Autor

Okei, ladusine kokku, kuivalt kohapeal nagu toimetas. Panin käima, käigud sisse ei läinud, isegi korra õnnestus sisse saada ilma, et vedama oleks hakand. Lksin ka sõitma, läbi ussimunni sain esimesed 3 käiku sisse. Niiet praktikiselt ei lahuta ja korv pukkis. tuleb ikka TUTTUUS korv osta.

 

Pedaal oli sujuva survega, niiet õhk vast siduri systeemis sees ei saa olla? selle varda sisse-välja siksimine ei võind midagi mõjutada? loodan vist liiga paljun.

Sidur jääb seismisest kinni hooratta ja korvi vahele. Kuna sa need tükid sisse ladusid, siis ei saa nad kinni olla. Teine variant, et korv katki, mida peaks visuaalselt näha olema. Kolmas variant on, et sul on mingid valed tükid kokku juhtunud ja suvelaager ei suuda korvi lamelle piisavalt kaugele lükata. Viimane ja kõige lihtsam variant on sidur korralikult ära õhutada, kuna sa seal nende varraste ja asjadega jamasid.

  • Autor
1 minut tagasi, Margo ütles:

Sidur jääb seismisest kinni hooratta ja korvi vahele. Kuna sa need tükid sisse ladusid, siis ei saa nad kinni olla. Teine variant, et korv katki, mida peaks visuaalselt näha olema. Kolmas variant on, et sul on mingid valed tükid kokku juhtunud ja suvelaager ei suuda korvi lamelle piisavalt kaugele lükata. Viimane ja kõige lihtsam variant on sidur korralikult ära õhutada, kuna sa seal nende varraste ja asjadega jamasid.

 

Jah, mõtlesin ise ka, et väike lootus õhutamisel. Kui ei, siis on suht raske teada saada, mis seal ei klapi- ehk oleks tervet uut kmplkti vaja.

  • Autor

Kas asja võib nii suuresti mõjutada imepisike auk töösilindri varrast ümbritsevas tihendis? Survega hakkas nagu ikka nirisema. Igal juhul soetan selle uue ning tahaks teada, kas nüüd on lootust lahtutama saada.

 Sai ka õhutatud. Tegin seda trikki, et võtsin töösilindri kätte, nippel lahti, surusin varda sisse ja siis nippel kinni, nii mitu korda. Esimeste kordadega ei tulnud niplist midagi, hiljem hakkas tulema, aga see juga mis sealt tuli oli kuidagi väga survetu või mannetu. Ma ei tea, kuidas õige peaks olema. Iseenesest pedaali tunnetusel nagu viga pole. Proovisime sõbraga 'kahe mehe õhutamist' ka ning siis ta kyll ytles, et korra läks pedaal veel kangemaks.

Muudetud , muutis Max.

Kõige lihtsam siduriõhutus on suruda õlikannu v muu topsiga mis tekitab survet ja õhutusniplist korra ülesse pressida õli ja valmis.

max mul siduri töösilinder olemas tervenisti lihtsalt vedeleb.tule vii minema või toon ise linna selle.

  • Autor

Ikka ei anna rahu. Sai täna rem. kplkt. töösilindrile ostetud. Kolvi tihend oli küll imelikus mõõdus, tundus liiga tihe olevat, mis tõttu surus varda tihendi konkreetselt punni ning ei liikunud fabsee vabalt.

Sai võetud üks vana töösilinder ja sellest kokku komplekteeritud. Teoorias tundus hea, aga noh sidur ikkagi ei lahuta. 90% tõenäosusega kukub asi ikka korvi süüks.

  • Autor

Sa mõtled seda, kuhu laager toetub? Kui jah, siis ma kahtlen, et seal erinevused saavad olla. Sobivus on suur, olen ka juba kahe kahvliga proovinud,

hahahha.JPG

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor

Jah, komplekt tuli toimiva ix'i pealt. Ketta ja korvi pinnad väga ilusad. Ketas oli õiget pidi, tutikas sachsi laager sees. Proovisime erinevaid vardapikkuseid. 

Kui asja eile laiali võtsime, siis oli näha, et survelaagri pinnal on jäljed sellest, et kahvel on ta ikkagi vastu korvi surunud, kuigi millegapärast polnud lahutanud. Egas muud polnudki kui asi korvi kaele visata. Kuna käega korvi ju pressida ei jõua, siis läks hüdrapressi alla. Ja kui peale suruda, siis oligi näha, et mingit liikumist korvil pole. Natuke koputasin ja poputasin seda korvi ja ennäe, liikuma hakkas. Võibolla polnud kõige targem tegu seda proovida liikuma saada, aga no kui nüüd lahutama hakkab ilusti, siis ei näe nagu probleemi.  Täna saan uuesti auto ligi, viskab kardaani ja möllud külge ja vaatab, mis saama hakkab. Praktiliselt võib sellele teemale siin täpi peale panna, sest ma usun, et probleemi tekitaja tuli nüüd välja.

 

Lugesin ka lisaks netist kinni jäänud siduritest seisma jäänud autodel. Seal oli päris palju nõuandeid, kuidas see uuesti lahutama saada, seega võibolla oleks käimari maha võtmine üldse ära jäänud. Aga no varem selle peale ei tulnud. 

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus