Hüppa postitusse

325ix, 323i, 318i turbo, 323 baur, 316 - JaanisK

Postitatud
comment_112299

Kindlasti paljudele tuttavad autod ja nii mõnestki miskit kuuldud ja külapeal nähtud.

Suurest igavusest võiks ju foorumisse mõned huvitavad autod juurde tuua.

 

325ix  - kupee, manu, talv. Rohkemat polegi vaja öelda. Minu käes see auto olnud nüüd vist aasta jagu. Hetkel valmistume talveks. Tuleb natuke kere eest hoolt kanda, käiguhoovastik korda teha, vedelikud vahetada, ülevaatusel käia ja saab talve nautida. IMG_4750[1].JPG

 

 

323 - pre,kupee... ka siit varasemalt läbi käinud masin, mis igasugust elu näinud. Ilmselt läbinud kerevahetuse, aga üldjoontes hästi säilinud. Talveks peidan garaaži ära ja ei tea, millal see auto uuesti päikesevalgust näeb. Konserveerime ära ja las ootab kõikide teiste autode kõrvalt oma aega.IMG_5304[1].JPG

 

 

 

318 turbo, sedaan - Selle auto saaga on ka olnud märkimisväärne. Kunagi oli päris äge turbokas http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=5824&sid=37ad5eaefca8013c8913444bc531a9c4

Minu kätte jõudis see auto keredoonorina. Olin sebinud omale ühe avariilise kupee tehnika ja seal see oma koha leidis. Eks kunagi räägin sellest autost pikemalt.

Praegu ootab kas 1.8 mootori kokku panemist uue turboga või tuleb sinna hoopis v8 ühe väikese fööniga. IMG_3070[1].JPG

IMG_3148[1].JPG

IMG_3894[1].JPG

 

 

 

323 baur - Kert kindlasti teab seda autot. Tema selle kunagi Soomest Eesti tõi. Mina ostsin selle temalt, sõitsin natuke ja müüsin edasi. Siiani ei tea miks. Siis rändas auto aasta aega ringi ja ostsin selle tagasi. Tegelikult on autol 2 vin koodi ja Soome ümberehituse dokumendid,mis andsid autole mudelinimetuse 316 kupee. Maanteeameti päring on mul tehtud, 323 tehnika olemas ja peaks vahele viskama. Siis tuleb autoga United Motorsit külastada, et nad kinnitaks, et originaal Vin kood ja tehnika kuulub siiski 323 baurile ja nii ma ta ka arvele saaksin.

Sisu originaal recarod ja muud nagu polegi. Uus katuseriie ka ammu tellitud ja ootab paigaldamist.

IMG_3954[1].JPG

 

Muudetud , muutis JaanisK

  • Vastuseid 81
  • Vaatamisi 11,1tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • 316 projekt hakkab varsti lõpule jõudma. Mootor sai toodud märtsi alguses. Tööpäevi on kokku kulunud 10, et mootor vahele saaks ja kôik muud vajalikud komponendid külge.    Tiltoni sidur ei

  • Värvimisega nüüdseks ühel pool. Läks kauem, kui eeldasin, aga sellistes tingimustes ja selliste vahenditega võiks anda hindeks 4- Tundub hall, aga ju see iphone mingi trikk. Tegelikult ikka cirru

  • Oli 1 vaba päev ja sai 316-te veits nokitud.  Kapotialune hakkab juba looma. Veel mootoriõli jahutus paika panna, turbo õlituse tagasivool teha, paisupaak paika ja saab vedelikud sisse valada. Ja muid

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_114077

Kuigi mul mitu rullikat, siis ühegi teise pealt snitti võtmas ei käinud (doonorkeredel on seal ainult augud) Esimese otsa tegin nii, et poritiib ikka alt ka kinnitatud saaks. Ega seal originaalkuju säilinud ei olnud. Oli ikka igatepidi lapitud. Vedrutaldrikud proovin ka lahti lõigata. Ix puhul eelmisel talvel läbi käidud rada.

ntud auto puhul ei tule ei logareid, ega ka porilapakaid. Originaalist jääb see auto suhteliselt kaugele. Facelift 316 2.8 mootoriga, millega suvel mõni kiirem ring teha (näiteks Audrus).

comment_114099

Tiivaga see teema, et aluäär jookseb ainult poole peale sul, tiiva võib viltu kakkuda. E34 on tiiva aluäär kahe kruviga, e30 ühega ja korras pillidelgi esineb probleeme. Logariga ka ei saa vastu suruda ,kuna selle kinnitust ka pole.

Aga no kui rajapill, siis muidugi pole vajadust, vaatasin et nii põhjalikult ette võetud, et miski tõsisem taastamine.

  • Autor
comment_114189

Ega siis rajaautot kehvemini taastama ei peaks, kui tavalist tänavaautot. Ma loodan, et saan kõik asjad kenasti ka passi (mootori). Kui tuju tuleb, siis igapäevaauto ja kui sõbrad rinkale lähevad, siis mul ka alati võimalus kaasa minna. 

Täna saabuvad uued tiivad ja tagapaneel. Saab viimased detailid krundi alla. 

Kui kellelgi on fl 316 originaal esipaneeli, mis on ka sirge, siis oleks selle vastu huvi. Lääne/Harju/Pärnumaal tulen kohe järgi. 

 

IMG_6287.JPG

IMG_6274.JPG

comment_114377

Postitan siis paar pilti maalri poolelt. Vabandan kohe ette ära kui ei saa piltidelt midagi aru, sest algselt olid pildid mõeldud pigem sõpradele näitamiseks kui foorumisse postitamiseks. Selle vea üritan parandada juba järgnevates postitustes.

 Hetkel siis asjad nii kaugel, et valmis värvimiseks on kunde uks, pagasniku luuk, kapott, esistange, akna liistud ja veel mõned pudinad. Kerega veel ei ole väga tegelenud kuna alles keevitatakse. 

 

 

IMG_0005.JPG

IMG_0007.JPG

IMG_0010.JPG

IMG_0012.JPG

IMG_0013.JPG

IMG_0014.JPG

IMG_0015.JPG

Muudetud , muutis Sannder

  • Autor
comment_114393

Eile sai alustatud karbi ja tiivakaare sobitamist. Ilmselt tegin valesti, et enne kui jupid kàtte sain, olin juba karbi àra lôiganud. Nüüd vaja tagumine sisemine koobas teha ja külg ôigele kaugusele tuua. Aga eks ma töö kàigus ôpin.  

IMG_6312.JPG

IMG_6313.JPG

IMG_6315.JPG

IMG_6316.JPG

IMG_6317.JPG

IMG_6318.JPG

IMG_6319.JPG

IMG_6320.JPG

IMG_6321.JPG

comment_114409

Täna siis sai uks sirgeks pahteldatud ning peeglid värvitud. Homme saab tagastange ning ukse ära kruntida ning sellega peaks olema kõik suuremad detailid värvimiseks valmis. Kere tahab veel saada pahtlit aga loodetavasti paari nädala pärast juba värv seljas

IMG_0032.JPG

IMG_0033.JPG

IMG_0035.JPG

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_114791

Selline hunnik metalli tuli siis juba eelnevalt keevitatud ja ainult pindmise roostega rullika küljest. 

Edenenud eriti pole. Tegelesin mitu pàeva oma 1602-ga, et saaks jààrajale, aga no enne tuli suur sula. 

Salong sai vàhemalt vàrvitud.  

Vàrvid asjad samuti olemas. Maaler ainult veits laisaks làinud :grinning-face:

 

IMG_6372.JPG

IMG_6373.JPG

IMG_6374.JPG

IMG_6375.JPG

IMG_6356.JPG

comment_114887

Vahepeal sai tegeletud muude asjadega, kuid nüüd tagasi auto juures. Hetke seisuga detailid krunditud ning jäänud on veel kere. Kerest niipalju, et antenni kohad on siledad ja katus on sile. Vahetatud tiivakaarega läheb natukene aega, sest on päris laines.

IMG_0073.JPG

IMG_0085.JPG

IMG_0086.JPG

IMG_0087.JPG

IMG_0088.JPG

Muudetud , muutis Sannder

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
  • Populaarne postitus
comment_115412

Värvimisega nüüdseks ühel pool. Läks kauem, kui eeldasin, aga sellistes tingimustes ja selliste vahenditega võiks anda hindeks 4-

Tundub hall, aga ju see iphone mingi trikk. Tegelikult ikka cirrusblau

IMG_6475.JPG

IMG_6476.JPG

IMG_6478.JPG

IMG_6479.JPG

IMG_6480.JPG

IMG_6483.JPG

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_116163

Viimased 10 aastat on need 101 dalmaatsia koera iseendale neid seadusi teinud. Teeme igasugu makse nii autodele kui ka kõigele muule, et inimestel oleks järjest keerulisem hakkama saada. 

Pole plaaniski legaalseks saada. Pole üldse mõtet kedagi tüütama minna. Sama jutt oli juba siis, kui tahtsin 2.8 passi saada. Et paigaldan 325 sillad jne. Siis oli juba amatnikul et oot misasja....nii ei või. Sellise asja võib sul teha ainult UM. 

 

Aga mootori poolelt jah, see 2.8 on nii levinud juba ja minu jaoks igav, seega sellise komboga oleks see auto ilmselt ka müüki jõudnud. 

Nüüd läheb sinna 1JZ GTE. Topeltturbod viskan minema ja tuleb single turbo precision 6266. Pidurisüsteemi ilmselt teen ringi v8 juppide peale. Sisselase ei mahu muidu võimendi kõrvale ära. 

IMG_6647.JPG

IMG_6648.JPG

comment_116164

Saab ikka 2,8 arvele. Sillad ei koti neid vabsee tegelikult. Seadus lubab silladetaile omavahel vahetada, kui need pärinevad sama tüüpi auto pealt. Ka pidurite kohta kehtib tegelikult sama, kui pärineb sama mudelitüübi pealt, siis ei loeta seda ümberehituseks. Pidurite ümberehitus on teadupärast tegelikult üldse keelatud. Olgugi et sillad ja kõik tuleb kõrgema kandevõimega autolt, siis passis seda keegi sul muutma ei hakka ja juriidilises mõttes auto kandevõime ei muutu. Sellest aga võib M50 legaliseerimisel näiteks probleem tekkida, nagu minul oli. Auto kaal kogu varustuses, kõikide tehnovedelike, täis paagi ja 5 reisijaga, mis on tinglikult 68kg per kärss pluss 7kg pagasit, ei tohi ületada täismassi. Minu puhul oli selleks 1560 kg. Lõpuks pidin millegi arvelt 27kg leidma.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.