Hüppa postitusse
Postitatud
comment_31638

Niih mõtsin, et teen kah teema uuest igapäeva liikurist, siis lõpuks ära.

Tegu, siis kolmada rulliga mis mul on olnud ja seekord siis jällegist 2.3 mootoriga isend.

Jõudis ta minuni harjumaalt, täpsemalt siis Sauelt ja sellise hinna eest nagu ma ta kätte sain oli autot küll, kohe sai ka mõtteid mõlgutatud, et mingid v'heke popimad veljed võiksid all olla kui orig. 14" plekid ning sai Tiiduga ühendust võetud ja temalt ära toodud 16" x 8" ja 16" x 8.5" laiemaks keevitatud plekk veljed, Algselt auto seisis miskine paar kuud mul hoovi peal ning üritasin teda väheke rohkem sõidu valmis saada. Kuid vend (ehk Martin_L) suutis oma ix lahti saada ja tal polnud millegiga sõita ja võttis mult fordi ära ja pold muud teha kui Bemmiga siis ise liikuma hakata.

Algselt polnud mul kollektori tihendeid vahel ja lörises masin üsnagi kõvasti, mitte et ta praegu väga palju vaiksem oleks aga sai siis need uued ostetud ja tihendid vahele pandud. Tihendite vahetusega on ka muidugi oma stoori nimelt kõik poldid olid põhi mõtteliselt näppuga kinni keeratud ja nii lihtsat kolle tihendi vahetust pole mul enne olnud. :D

Lisaks siis sai kohe alguses vahetatud bensu filter, õli filter, õli, tosool, taga istmete seljatoed, bensu taseme andur, uus ventilaator külge pandud, peeglid vanad olid katki ning uued on soendusega. taga amordid ning vedrud ja ette sai miskine -40 madaldus alla.

Plaanidest siis hetkel nii palju et on ostetud m52b28 mootor valmis mille tahaks tööle panna proge aju ja väheke parema väljalaske süsteemiga, Kevadel ilmselt esimest otsa veel 40mm madalamaks ja tagumist otsa 60mm. 3.64 LSD diffri, sport sadulad ette ja keretööd ära teha ja esialgu oleks nagu kõik.

Aga mis ma siin romaani ikka kirjutan, mõned klõpsud kah siis:

PB056398.jpg

PB056339.jpg

PB056315.jpg

  • Vastuseid 131
  • Vaatamisi 16,4tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_41000

Niih tänaseks on seis selline:

P4150035.jpg

Homme siis üritan juhtmestiku valmis teha, nii palju kui võimalik ja kui õnnestub, siis saab ehk auto linna viia. Kus, siis tuleb summuti valmis teha, hoovastik, piduri majandus ehk kässar ja piduri võimendi süsteem, iste sisse ja võõd paika ja roolivõimu süsteem lõpuni teha kütuse majandus ära ühendada ja uued vedelikud sisse, siis peaks olema kõik.

Ja teadmiseks teistele, et e30 piduri võimuga ei mahu ka m52b28 mootor mitte mingit pidi vahele ära.

Edit: esisild on samuti koos ja krt keerab ikka päris palju 16"x8" lai plekk ei taha mitte kuidagi ilma flantsita vahele mahtuda. Läksid, siis natukene tuunitud püstakud ja roolilatile ka seibid vahele, stabikas sai minema visatud. aga ikkagi ei mahu ratas ära. Peab ilmselt miskine paar senti flantsi panema ehk, siis läheb asi paremaks.

  • Autor
comment_41244

Mootor juba peal ja piduri teema kah lahendatud, jahutus süsteem valmis, bensutrass kinni ja roolivõimu süsteem ühendatud. Homme peaks sisse ja väljalaske ka tehtud saama, loodan ka, et gardaani ja käigukasti hoovastiku. Ehk jõuab ka aju majandus kohale homme, siis saab juhtmestiku lõpuni teha ja äkki tuleb pauku kah.

Olin tõesti mina, viisin auto linna, kus toimub lõplik valmimine ja nuh auto peab reede õhtu, laup hommik omaljõul liikuma, sest avalaksu osalustasu on makstud. :rolleyes:

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_42973

Niih kuna olid natukene kiired ajad vahepeal ja ega viitsimist kah väga ei olnud, siis teema jäi natukene unarusse.

Praeguse seisuga auto liigub, aga teha veel on. Avalaksul olin kohal, aga sõitma ei jõudnud kuna bensu paak oli taga silla vahetuse käigus viga saanud ja lekkis korralikult, märkasin seda muidugi avalaksu päeva hommikul, kui Keilast 45l oli paaki kallanud ja Haapsallu jõudes oli umbes 20l maha jooksnud, aga see ei morjendanud, sai õhtul toodud Ääsmelt Lauri käest lekkevaba paak, suured tänud sulle. Ja ührlasi see ka öösel ära vahetatud, et saaks pühapäeval trennis sõita.

Pühapäev oli, siis suht okei kui väikesed äpardused välja arvata, nimelt üks jahutus süsteemi lõdviku klamber läks katki ja sai see ära vahetatud aga mootor sai ka natukene kuuma ja tänu sellele lõpetasid hüdrotukurid koostöö praeguse seisuga mootr käima pannes sutiseb, samuti sai ka siduri töösilinder kannatada kuna siduri pedaali piiraja oli põhjamati eemaldamise käigus tagasi ununenud panna see on ka nüüdseks uuega asendatud ja ka siduri piiraja küljes. Lisaks, siis veel üks tutikas rattalaager andis otsad, mis on nüüdseks ka juba uus küljes.

Pärast kogu seda nädalavahetust ja neid unetuid öid, mis sa veetetud garages, et auto saaks sellelks nädalavahetuseks valmis oli kopp autost nii ees, et auto vedeles mõned päevad maja kõrval ja sõitsin Fordiga ringi ja kui lõpuks masina ette võtsin, siis otsustas bensupump minuga koostöölepingu lõpetada, praeguseks on siis küljes tutikas e36 2.8 pump, mis peaks saama hakkama kuni 210kw mootoriga.

Hetkel, siis kasutan autot igapäevaselt, järgmine nädal peaks saama autole ka toonklaasi külge kuna auto seest tühi ja ei taha väga sinivalgetele niimoodi silma jääda. Teha on veel nipet näpet ja siis saaks nagu eesti drifti MM II etapilt ka osa võtta. Plaanidest on lähiajal siis veel panna M50B25 sisse lase juttude järgi peaks kuni 10kw juurde saama, teha õhuvõtu süsteem kuna praegu ei ole õhulugeja otsas midagi, piduri süsteemi peaks natukene ümber tegema kuna pedaaalil on ca 5cm tühi käiku. Peaks veel ka ploki kaane maha võtma ära portima ja kap remondi tegema, siis ehk saab hea. Kindalsti ka Temp andur panna kuna praegu seda ei ole ja orignaal kellaploki ei saa kahjuks ühendada.

Seoses selle ehitusega tänaksin ka H.C.H - Motorsit kus auto viimase nädala veetis ja Christjanit kes mul aitas selle seal ka valmis ehitada loodan et naine annab mulle andeks et viimased ööd temaga ei olnud ja minuga garages auto kallal toimetasid, Jaanekit kes aitas mul kodus vana mootori maha võtta, uue peale panna, ja sillad masinal ära vahetada ja veel ka suur tänu Raidlile Truumu diagnostikast kes mu tehtud elektri süsteemi üle vaatas ja ümber tegi nii, et autole hääled sisse saime.

Üritan ka miskised pildid teha, kui autot vöheke puhtamaks saan kuna masin praegu üpris must, nii seest, kui väljast ja valed veljed kah lisaks all.

comment_43002

Nagu tead, siis uksed alati avatud :D

Nüüd võib jälle tõsisemalt ehitama hakata, kuna sai terve garaaž ära koristatud ja igast vanad risud eest ära viidud..

Mis preilisse puutub, siis kõik on läbirääkimiste küsimus, lihtsalt alati ei pruugi need õnnestuda. :D

Aga ma üritan ennast parandada..

Auto on äge ja põhimõtteliselt drift, aga jõudu võiks juurde tulla. Küll selle mure ka lahendatud kunagi saab! Võib ju proovida M50 sisselaset, aga lõppkokkuvõttes arvan, et sellest jääb ikkagist antud suunitluse jaoks natukese väheks. Samas turbo projekt oleks kallis jne (võib tekkida palju ettenägematuid probleeme). Vabalthingavana läheks ka õige pea peale sisselaset juba €/hj suhe paigast ära.

Kõige kergem oleks minna m60/62 B40/44 teed, kuna see on hetkel kõige odavam jõud.

Nii, et pane M52B28 müüki, säästame natukese kõhu kõrvalt. Veedame mõned ööd taas garaažis ning ongi olemas vägagi konkurentsivõimeline street klassi auto.

Ilmselt teiseks etapiks ei saaks sellised plaanid teostatud, seega Haapsalus peab ilma tegema antud autoga sellises konditsioonis nagu ta on. Aga ma usun, et saab hakkama!

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_45187

Masinaga vahepeal nii mõndagi juhtunud, nimelt on õhuvõtt valmis saanud, autol toonklaas peal ja lisaks veel mõned kleepsud Taga silla kallal sai veidike tööd tehtud, all uus 3.91 type 188 kinni keevitatud differ, amodri padjad uuesti välja vahetatud ja ka uued vedrud taga all nüüd peaks auto vähe jäigem olema. Lisaks ka uus gaasitross küljes, mis rikkus II etapil osalemise ära.

Hetke seisuga olen ka reganud drifti III etapile ennast, kui kõik nüüd ilusti koos pösib, siis olen järgmine nädal oma masinaga lõpuks Tartus rajal.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_45724

Endalgi on kahju, et ei saanud sõitma, aga praeguse plaani järgi üritaks viimased vead likvideerida paari nädalaga ja siis minna haapsallu trenni tegema. Ning Laitses peab olema kohal, enam ei saa mingeid vabandusi tuua.

Aga praeguseks paar pilti eilsest ka sõbra kaamerast:

DSC_2384.jpg

DSC_2357.jpg

DSC_2329.jpg

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.