Hüppa postitusse
Postitatud
comment_100818

Kuna üks E30 juba on, driftieesmärgil kuid sellegipoolest.... tuli ka tänavale üks ehitada.

Tehasest 318is. Väljalaske aasta 1990. Eestis registreeritud 11.2013
Sportistmed, must lagi, katuseluuk.
Untitled

Sildu korrastatud varasemalt kuid teen kõik üle (prits + pulber), kõik powferflex puksid, strutbarid nii ees kui taga, reguleeritav tagasild, uniballidel camberplated ees, hüdrokäsipidur jne.
Ketastega tagasild. Ette 51mm püstakud koos 7 seeria 4 kolviliste piduritega.

Tõenäoliselt tuleb ka 5x120. Taga hetkel ka 2.5cm flantsid. On all ka mingisugused coilid kuid tulevad täisreguleeritavad, ehk näiteks BC racing. 
E36 roolilatt ning rattad meeletult keerama pandud.

 

Kere: eest rullitud, tagant 5cm laiemaks keevitatud.

 

 Vahetatud/ keevitatud: mõlemad küljekarbid, tagapaneel, pagasniku taskupõhjad, esijalgealused, aku alune, tagaistuja jalge esised, üks istmekinnitus polt, taga kõrvalistuja lanseka juurest, juhipoolne tagumine sisekoobas ja kindlasti veel mõned kohad mis pähe ei tule. Karpidesse keevitatud ka karprauad.

Peale keevitust sai tegutsetud igasugu väiksemate roosteeemaldustega, happekruntimisega. Päris palju mastiksit.  

 

Terve salongi põhi, koopad, tiivad seest , tulemüür salongipoolt ja mootori poolt jne läheb kõik müra ja helisummutusega.

SIsu lähevb ka loodetavasti uuel kuul nahatamisse: Alcantara + nahk.

Auto saanud ka värske värvkatte. 

 

12286067_974052245974093_1353874463_n.jpg

12170803_952932054778529_1234742710_o.jpg

12087506_947594915312243_1893449848_n.jpg

12092608_947594921978909_392585092_n.jpg

12176370_953895811348820_498662076_o.jpg

12171857_953895711348830_283985220_o.jpg

12178267_957270644344670_1583133313_n.jpg

12188810_957270647678003_1810755553_n.jpg

12200883_961561793889805_109122893_n.jpg

12202110_961557950556856_1944425965_n.jpg

12286192_971246976254620_1990915634_n.jpg

12287121_971247089587942_1709777963_o.jpg

12325195_974052979307353_1946917764_n.jpg

Muudetud , muutis soonikx

  • Vastuseid 141
  • Vaatamisi 19,9tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Sada asja veel teha kuid liigub.

  • Pestud. Salongi detaile korrastatud ja lisatud puuduolevaid.  Homsest pealinna tänavatele. 

  • Uued tihendid, rõngad,saaled jne. Liikvel tagasi. Sissesõitma mootori natuke ja saab peale keerata. Purunenud kolvid ja kõver keps siis kellegi eelneva ilusa töö vili. (Usalda veel kellegi teht

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_111292

Praegu numbreid tõmmanud kahjuks. Läks nii pikale kõik see asi, et ei jõudnud enam.
Hetkel ainult 0,7bar rõhku ning seadistatud.
Ei saanud boosti solenoidi käima milletõttu hetkel rõhku kiiruga tõsta ei saanud. 
Nüüd auto Tallinnas ning saan rohkem tegeleda sellega.

  • Autor
comment_111389

Üritan teha pilti mingiaeg.
Ruumi on vähe. Praegu madalaim koht isegi mitte ei ole sillatala juures vaid kasti juures (mul suur diisli ZF kast).  Muidugi mul auto praegu üsna kõrge ka.
Teen summuti talvel ümber 2x2.5" peale, ainult downpipe jätan 3".

comment_111441

Ei tee see silencer asja midagi hullemaks, enivei on 3" liiga suur antud mootorile, sul turbo juba tekitab niipalju vastusurvet et 3" mõte kaob ära. 2,5"oleks piisav.

Ei sa aru miks arvatakse, et suurem on parem, kui tegelt peab asi täpne olema.

  • Autor
comment_111483

Just mida vähem takistust seda parem. Kollektoris on muidugi surve see on ilmselge kuid turbost edasi peaks olema takistust võimalikult vähe. 
Kuldreegel, et sisselaske rõhk väljalaske kollektori rõhuga suhtes 1:1,5 bar (ehk 1 bar sisse 1,5 bar välja). Tõstan rõhku nagunii kuskil 1,2 bar peal ning vahetan nuka ära, seega hakkab mootor päris hästi hingama. Jõudu hakkab siis läbi käima kuskil 500. See nüüd küll hästi 2,5" täispikkuses summutist vabalt läbi ei lähe. 
Ork- soovitasid siin kuskil kellegile vabalthingavale 2.5" ning nüüd pakud samast asjast läbi käima 500 jõudu? :rolleyes:

Natuke tehnikamaailmas ringi uurida ning õhtulugemist tehes avastate tarka infot. Garreti enda insener ütleb täpselt nii :  As for 2.5" vs. 3.0", the "best" turboback exhaust depends on the amount of flow, or horsepower. At 250 hp, 2.5" is fine. Going to 3" at this power level won't get you much, if anything, other than a louder exhaust note. 300 hp and you're definitely suboptimal with 2.5". For 400-450 hp, even 3" is on the small side.”  

Tehkem omad järeldused.

 

Saab selle 3" ka kena häälega toimima, lihtsalt vale püti valik hetkel.

Muudetud , muutis soonikx

  • Autor
comment_111627

Pea 1000km maha vuratud nüüdseks. 
Nv-l sai ka lõpulaksul käidud ning mõned korrad sirget proovitud. 
Parim 400m aeg 13.3sec reaktsiooni aeg 0.017 sec. ( kõige halvem reaktsiooni aeg oli 0.18sec). 
 

 

14680841_1436095639752439_4084029024380798248_o.jpg

14711056_1436095683085768_5966687426451412587_o.jpg

4.jpg

1.jpg

2.jpg

9.JPG

Muudetud , muutis soonikx

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.