Hüppa postitusse
Postitatud
comment_100818

Kuna üks E30 juba on, driftieesmärgil kuid sellegipoolest.... tuli ka tänavale üks ehitada.

Tehasest 318is. Väljalaske aasta 1990. Eestis registreeritud 11.2013
Sportistmed, must lagi, katuseluuk.
Untitled

Sildu korrastatud varasemalt kuid teen kõik üle (prits + pulber), kõik powferflex puksid, strutbarid nii ees kui taga, reguleeritav tagasild, uniballidel camberplated ees, hüdrokäsipidur jne.
Ketastega tagasild. Ette 51mm püstakud koos 7 seeria 4 kolviliste piduritega.

Tõenäoliselt tuleb ka 5x120. Taga hetkel ka 2.5cm flantsid. On all ka mingisugused coilid kuid tulevad täisreguleeritavad, ehk näiteks BC racing. 
E36 roolilatt ning rattad meeletult keerama pandud.

 

Kere: eest rullitud, tagant 5cm laiemaks keevitatud.

 

 Vahetatud/ keevitatud: mõlemad küljekarbid, tagapaneel, pagasniku taskupõhjad, esijalgealused, aku alune, tagaistuja jalge esised, üks istmekinnitus polt, taga kõrvalistuja lanseka juurest, juhipoolne tagumine sisekoobas ja kindlasti veel mõned kohad mis pähe ei tule. Karpidesse keevitatud ka karprauad.

Peale keevitust sai tegutsetud igasugu väiksemate roosteeemaldustega, happekruntimisega. Päris palju mastiksit.  

 

Terve salongi põhi, koopad, tiivad seest , tulemüür salongipoolt ja mootori poolt jne läheb kõik müra ja helisummutusega.

SIsu lähevb ka loodetavasti uuel kuul nahatamisse: Alcantara + nahk.

Auto saanud ka värske värvkatte. 

 

12286067_974052245974093_1353874463_n.jpg

12170803_952932054778529_1234742710_o.jpg

12087506_947594915312243_1893449848_n.jpg

12092608_947594921978909_392585092_n.jpg

12176370_953895811348820_498662076_o.jpg

12171857_953895711348830_283985220_o.jpg

12178267_957270644344670_1583133313_n.jpg

12188810_957270647678003_1810755553_n.jpg

12200883_961561793889805_109122893_n.jpg

12202110_961557950556856_1944425965_n.jpg

12286192_971246976254620_1990915634_n.jpg

12287121_971247089587942_1709777963_o.jpg

12325195_974052979307353_1946917764_n.jpg

Muudetud , muutis soonikx

  • Vastuseid 141
  • Vaatamisi 19,9tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Sada asja veel teha kuid liigub.

  • Pestud. Salongi detaile korrastatud ja lisatud puuduolevaid.  Homsest pealinna tänavatele. 

  • Uued tihendid, rõngad,saaled jne. Liikvel tagasi. Sissesõitma mootori natuke ja saab peale keerata. Purunenud kolvid ja kõver keps siis kellegi eelneva ilusa töö vili. (Usalda veel kellegi teht

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_102388
1/14/2016 at 22:51, Tenzki ütles:

Väga korralik kulgur tundub mustast tulevat, kuna plaan valmis saada? 17''? Jõudu!

 

No loodan ikka aprilli lõpuks liikvele saada, kuid ei hakka sellepärast üle pe**e midagi tegema, ei jõua nii kiirelt siis ei jõua.

 Veljed 17" ja. Taga 245/40, ette panin praegu 225/45 peab proovima kunagi kuidas istub, peab äkki 215/45 panema.

 

12 tundi tagasi, Kaily ütles:

Nii et kevadel saame koos linna vahele hängima minna rullidega jah :D 

 

Just nii ;) 

 

 

Esisilla kiskusin ka täna täies tükis alt, tuleb 5x120 peale teha ning kõik asjad liivapritsida, ülevärvida ning uute osadega alla tagasi.
Kuna mulle rebane üldse ei meeldi olen otsinud seda igast nurgast ja august ning leidsin nüüd laigukesi esimeste kõlariaukude seest mida maha nühkisin ja vastavate ainetega tapsin. 

 

Suppordid ka nüüdseks valmis.
Pildil veel lakikihti peal pole. Kuumakindlad kleepsud said peale, mis lähevad laki alla, ehk siis peaksid kestma seni kuni pulberlakk mõtleb surema hakata....

 

12562345_10208499262346259_9236825_o.jpg

12544285_996074660438518_261157282_o.jpg

12546109_996074690438515_518417947_o.jpg

Muudetud , muutis soonikx

  • Autor
comment_102414
8 tundi tagasi, SiimV ütles:

Pidurisuportid ongi erinevad või lihtsalt pilt moonudtab?

Suppordid ikka samasugused, pilt miskipärast moonutab tõesti.

Tagasild ka kõik alt ära nüüd ning auto pakkudel. 

Vaikselt sättisin ka coolerit ette, kitsas on see elu seal, et radikas, ventikas, cooler istuksid kõik stange ja põlle taha viisakalt.


Müügiks läheb nüüd siis piduriring kõik suppordid, kettad, voolikud. (Suppordid saanud 2a tagasi kapremondi ). 
Ning veel flantsid topeltaukudega  4x100. 2x3cm ja 2x3.5cm koos spilkadega. 
Lisaks ka 4.33 keevitatud TYP188 differ (ilma tagakaaneta). 

12544126_996579123721405_334385933_o.jpg

12591946_996579143721403_127154936_o.jpg

12557123_996579150388069_2079229072_o.jpg

  • Autor
comment_102807

Mitu päeva kõvasti liivapritsitud ja värvitud.
Heliisolatsioon salongis ka enamvähem valmis.
Kütusepaagi pritsin ka üle ning värvin üle.

Tagumised suppordid ka pritsitud ning lähevad täna pulbrisse.
Taha siis 294mm E46 kettad ning 330 suppordid.
Ette lähen täna katsetama kas E46 330 kettad 325mm, X3 kettad 325mm või X5 kettad 332mm.


Maadlen nüüd katuseluugi plekkidega. Veeäravoolu kohad tagant täiesti läbiroostetanud ning rooste vaikselt trügib ka katuse sise poolele. 
Kui kellegil on heas seisukorras plekki/kasti pakkuda siis võiks märku anda.

12631050_1002093913169926_1802792632_o.jpg

12637179_1002094049836579_990693127_o.jpg

12637347_1002094026503248_1995549571_o.jpg

12630932_1002094043169913_185998555_o.jpg

12637420_1002093943169923_1253594522_o.jpg

12633272_1002093939836590_630563336_o.jpg

  • Autor
comment_102835

Ette siis X5 332mm kettad kuna HAT kõrgus kõige sobivam ning velje sisse mahub ka. 
E46 330 325mm kettal oli hat kõrgus 28mm ning support käis velje sisse vastu. X5 kettal hat 32mm ning jääb 2mm vahet veljele.

Probleemiks praegu on ketta paksus: 30mm, originaalis suppordile mõeldud 28mm seega tuleb treialit külastada ning 2mm maha võtta.
Suppordid ka uute tihenditega koos ning ünsa krõbeda hinnaga Brembo klotsid ka.

Kuna lasen lae polstri uue teha siis jääb üle E30 kupee luugiga variandi originaal lae nahk. Kellele huvi pakub võib pakkumise teha ( otsin ka päris mitmeid osasid enda autole).

12656131_1002741203105197_1141462433_o.jpg

12637029_1002741129771871_711934457_o.jpg

12659630_1002546639791320_732117893_n.jpg

Muudetud , muutis soonikx

  • Autor
comment_102841
34 minutit tagasi, Sull ütles:

Ei saa pildilt küll aru, aga kui lähedal käändmik kettale on. Alumine õõts ja rooliots mahuvad ilusti ära ? 

Üsna pisike on see ruum seal. Õõtsa panin külge siis kergalt kratsis vastu ketast, kuid selle mure saab lahendatud ketta treimisega ( suppordi paksuse pärast pean nagunii 2mm maha võtma). Ja kuna suppordi kinnituse pean tegema nagunii uue siis võtan ilmselt kettalt 3-4 mm maha ja seda ainult siis käädmiku poolelt. 
Kümneid tuhandeid kilomeetreid selle autoga kärutama ei hakka seega ei muretse liigselt kiire ketta kulumise pärast treimise tõttu.

Katsetamise ja mõõtmise küsimus veel kõik. Mulle üha enam hakkab tunduma, et pean ette kitsama velje võtma. See lahendaks mitu muret korraga.

 

Vahepaagi sain ka riisi maalt kätte.

12596835_1002752273104090_1550558115_o.jpg

Muudetud , muutis soonikx

  • Autor
comment_103012

Täpselt nii nagu eix ütles, silmaga lambiga vaadates pole enamustel midagi näha, laiali võtad siis ikkagi on. Minu plekist polnud midagi järel :D
Igatahes käisin täna Viljandis uue järel, teist korda ära võtmine käis tunduvalt kiiremalt, kuid siiski suht porno tegevus. Lakke tagasi saamine kõik kupatus saab samuti mõnus ooper olema. Tegin juba natuke uue pleki ja katusega ka eeltööd. Homme saab kruntida ja värvida.

 

Wilsoni käest sain ka mõistliku summaga juhi põlvede kohale käiva katte, mis enamuses ülikirve hinnaga liiguvad.

Kütusepaak ka pritsitud, värvitud, lakitud. 
Tagasild ka suurte ketaste ja piduritega all. Vajab veel 5mm flantsi, praegu velg vastu õõtsa.

Esisillaga tuleb ka veel tükk vaeva näha... 
Kui keegi on huvitatud kahest 8.5" 17" DARE RS-idest siis võib mulle kirjutada. Samuti võib pakkuda samade 7.5" velgede vastu vahetust.


 

12633186_1004653159580668_1829960944_o.jpg

12633026_1004668099579174_1014778152_o.jpg

12637020_1004653059580678_581965058_o.jpg

12656392_1004653046247346_1552350915_o.jpg

comment_103064

No arvestades,auto a. 1990 on ikka jube pekkis see asi .Minu must 86 a. mis ülle kuudi käis sai ju kattus maha võetud ja pakkusin isegi kattuse plekki koos selle rammistikuga aga kuna soovi polnud sai see eemaldatud ja jumala prilikivi oli teine.Org luugil oli küll mustal auk peaegu sees . Valgel mis on siis 83 a oma samamoodi hea see. Peab vist vanaraua hunnikust ülles otsima ,paistab et fl meestel läheb neid varsti vaja.

  • 2 nädalat hiljem...
comment_103560

Kas cooleri kinnitus lõplik või ainult prooviks ees? Ilmselt vist prooviks, kuna kogu muu auto ehituse kõrvalt tundub kuidagi naljakas see pildil olev cooleri kinnitus, nagu oleks mingi suvaline auklik plekist vinkel kätte juhtunud... :unsure:

  • Autor
comment_103562
18 minutit tagasi, zaddam ütles:

Kas cooleri kinnitus lõplik või ainult prooviks ees? Ilmselt vist prooviks, kuna kogu muu auto ehituse kõrvalt tundub kuidagi naljakas see pildil olev cooleri kinnitus, nagu oleks mingi suvaline auklik plekist vinkel kätte juhtunud... :unsure:

 

Pildil olevad kinnitused on tõesti ainult prooviks tehtud, et saaks radika, ventika, põlle jne asjad külge sättida. 

  • Autor
comment_103571

On kindlasti väärt. Eks annan tulemusest ka teada kui auto liigub.
Tulemüür sai salongi poolt ja mootoripoolt tehtud,seega peaks mootoriruumi müra palju vaiksemaks jääma.
Katuse tegin seestpoolt mati ja porolooniga ( koputad katusele ei ole enam mingit vibra/kaja. Ka põrand ja tulemüür ning uksepolstrid saavad veel porlooni peale, samuti ka tagaistme seljataga olev sein, et ära hoida pagasnikust tulevat müra.

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.