Hüppa postitusse
Postitatud
comment_26761

Jah sai siis täna osetud esimene BMW endale ..

Auto on ss 318i 83kW Punast värvi ja mdiagi siukest mida pikemat aega otsinud olen :respect:

Autol on ss 14 tolline originaal valu all ss mingi antitiib kah taha ehitatud kerge toonklaas taga ja hele sisu.

Auto ingati korralik kuskil nagu roosteplekke ei leidnud.

Sai ss Boschis veel yle vaadatud ja mingeid vigu elektri systeemides ei esinenud.

Audio on stock seda võiks kah järgmine aasta millalgi vaatam hakkata. (Arvatavasti tuleb täis blaupunkt süsteem)

Praegu on ainult el.peeglid.

Läbisõit oli 207000 Nüüd millalgi peaks uued õlid sisse kallama.(Castrol täisünt arvatavasti)

Plaanis ss järgmise aasta suve paiku panna el.aknad ja el.katuseluuk.

Siis veel 17" OZ superleggerad valget värvi alla panna.

Siis mingi väike lisa ette, M-Tech II tagatiib ja mingi remuse 2-ne tagapütt.

M-Tech II rool on kah plaanis kuskild sebida :)

Kõigepealt ss auto välimus ja pärast seda mingi uus moto kah vahele aga seda ei tea veel mis moto :)

http://fotoalbum.ee/photos/weedboy13/sets/332061

Muudetud , muutis P2hkel

  • Vastuseid 288
  • Vaatamisi 53,4tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Ilusad ilmad vahepeal kohale jõudnud ja väike/suur update ka, siis selle auto kohta.    Juuni alguseks oli, siis mootor ilusti laiali võetud ja sai hakatud, kokku seda laduma, esialgse plaan

  • Niih see nädal, siis sai ära vahetatud küünlad. Peale läksid NGK omad, varasemalt olid boschid, mis kestsid pm 1 aasta sõtimist ja 2 aastat natuke törtsutamist garaažisrt sisse-välja. Peale küünalde v

  • Pole jälle pikalt midagi kirjutranud, aga juhtus siin selline asi, et oktoobri lõpus sain isaks. Peale seda, kui laps haiglast koju toodud, sai rull korraliku pesu ja peitsin talve eest ära. Kokk

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_11930

Niih täna juhtus siis selline asi:

P1011225.jpg

P1011223.jpg

Taha läks, siis bilsu B2 amort (Tänud Eixile) ja E36 coupe -60 vedrud (Tänud Pesur Motorspordile). Jube mõnusalt jäigaks sai. Lisaks sai veel jämedad poolpoolteljed kah mis saavad kah enne külge kruttimist uued kaitse kummid ja värvi peale.

Praeguse seisuga, see auto ilmselt see aasta ei satu veel Eesti teedele, aga üritan anda endast parima.

comment_11922
Kas need amordid taluvad sellist vedru? (-60)

Suu ettevõtmine igatahes... :)

mõtlesin just sama küsida.. b4 isegi sellise kahtlase väärtusega ,kui madaldusega kasutada. alates b6 on tootja poolt antud vist -40mm vms. b8 juba peaks kannatama vähe rohkem madaldust. lihtsalt endale panin ette -40mm madalduse ja tavaamordiga ning amorti kauaks ei jätkunud.

kui sul palju raha on ,siis osta 40k eest 740i manuaal ära bmw foorumist :D saad 4.0 ja manuaali+hooratta kõik korraga, lükkad 3.0 v8 tagasi vahele koos automaat kastiga ning müüki 30k :P bisnessplan :twisted:

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_10635

Pole pikka aega kirjutanud, aga midagi väga märkimis väärset toimunud ei ole kah. Vahepeal vahetanud ära välimised rooliotsad, lisaks siis lõpuks sain ka sobiva pakkumise esimestele piduri sadulatele nim. tegu, siis 325i ventileeritava ketta sadulad, kaasa sain veel ka ferodo ds2500 klotsid, mis on mõnikümend km sõitnud.

Silmapiirile on veel tekkinud üks käigukast (lõpuks), carbonist ukse ja tagumiste külgede katted, plastik tiivad ja kapot ning ka väheke võimsam bensupump, millal need kõik asjad ära saab toodud sõltub kõik rahast. Peale nende asjade oleks veel vaja istet, trakse, benapaaki, kässarit ja piduri torusid, diffrit, gardaani ning siduri majandust, kui hästi läheb siis ehk saab järgmine aasta esimene võistlus rajal oldud.

Aga praeguseks, siis kõik.

  • 3 kuud hiljem...
  • Autor
comment_8120

Väga ei ole midagi saanud 3l mootor on põhimõtteliselt müüdud kuna tekkinud väheke teised ideed, aga sellest siis kui asi reaalsemaks muutub, nii palju võin öelda, et mootoiks jääb ikka v8.

Praeguseks eesmärgiks on Drifti viimane üritus Raplsas, aga aina rohkem hakkan kahtlema selles.

  • 3 kuud hiljem...
  • Autor
comment_4162

Niih pole jälle tükk aega midagi kirjutanud kuna pole progressi olnud.

Igatahes selgeks on saanud see asi, et see aasta see masin võistlustel ei osale, vähemalt drifti omadel mitte. Hea oleks kui see aasta vähemalt mingi tiiru saaks teha aga kipun arvama et ka see jääb järgmise kevade peale.

Vahepeal toimunud siis nii palju, et olemas on siduri komplekt ehk, siis hooratas, ketas ja korv, lisaks, siis sai üks jooks mim velgi juurde või noh 3 mim 1 rh, et siis hetkel 6 mim olemas ja 2 rh velge. Ühe jooksu peaks veel võtma siis praeguseks aitab. Ja siis sai ostetud ka bilsu b8 amordid. ilmselt lähevad ka loosi uued (kasutatud) esimsesd püstakud ehk siis moditud käändmikega.

Praeguseks, siis vast kõik. Kuskil nädala lõpu poole peaks äkki selguma kas saab selle masinaga see aasta veel tiirutada natukene või siis mitte, eks annan teada.

  • 2 kuud hiljem...
  • 5 kuud hiljem...
  • Autor
comment_39884

Olen tükk aega mõelnud mida selle kerega peale hakata kuna enamus finants on hetkel Touringu alla läinud siis on see masin kahjuks unarusse jäänud ja ilmselt lähiajal ei hakka selle kallal miskit toimuma.

Praeguse plaani kohaselt üritan leida suve lõpuks miskise garage kuhu saaks ta järgmist talve mööda saata ja peale sõjaväge võtab siis selle masina ette ja praeguste ideede kohaselt taastan ta enamvähem origaal olukorda välimuselt tulevad väikesed muudatused, mootor tuleb miskit kangemat ja ilmselt ka tehnika saab uuendusi ehk siis see auto jääb ikkagi tänava peale kuna on tunduvalt korralikum kui touring ja sellel masial on minu jaoks natuke rohkem väärtust kui lihtsalt auto.

Praeguseks siis on kõik.

  • 5 kuud hiljem...
  • Autor
comment_49165

Niih kuna selle auto juures pole miskit toimunud peale selle, et mõned jupid maha võteud ja touringule külge krutitud, siis pole siia ka miskit kirjutanud, aga täna, siis sai vaikselt otsa lahti tehtud selle masinaga uuesti. Nimelt sai, siis toodud ära uus mootor koos kasti ja kõige muu juurde kuuluvaga, algatuseks, siis M40B18 kuna masinast tuleb igapäeva liikur ja võiks olla midagi ökomat, kui mu touring, mis lõpuks hakkas võtma sinna ligemale 14-15l/100km. Praeguse idee järgi tahaks igatahes saada oktoobri alguses uue mootri peale ja masina ratastele, ehk õnnestub ka väike tiir teha milles muidugi kahtlen, aga eks näis. Masin võiks legaalselt tänavale jõuda järgmiseks kevadeks mitte küll sellisena nagu algselt plaaanitud, aga eks tasapisi hakkan täiustama.

  • 4 kuud hiljem...
  • Autor
comment_55544

Täna, siis võtsin ette ja hakkasin auto kallal toimetama algatuseks sai auto igasugu kolast tühjaks tõstetud, mis sinna kogunenud on natukene juhtmestikku punti lahatud ja mootori juhtmestik salongi omast eraldatud. Lõpuks võtsin ka tagasilla ette, mis sai lahti lammutatud ja sillatala läheb siis pritsi ja uue värvi alla.

 

Tasaspisi olen juppe kogunud järgmine nädal peaksid ka kõik uued piduri torud ja voolikud minuni jõudma siis saab need ehk külge keerata ja ka tagasilla ehk juba kokku panna. 

 

Eesmärgiks on ikka auto saada hiljemalt juuni alguseks valmis kuna, siis peaks teenistus läbi saama ja pole autot millega liigelda.

 

Praeguse seisuga otsin ka igasugu juppe aga ehk tähtsaimad oleks:

 

M40B18 kogu mootori juhtmestiku ja korraliku 63l facelifti bensupaaki pakkumised teha ps ja eks ma vaikselt nädalavahetustel hakkan masinat ehitama.

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_56661

Sai täna natukene auto kallal nokitsetud nimelt sai siis kogu juhtmestik autos laiali ära veetud ja osaliselt ka ühendatud. Kuna igasugu tüübleid ja kinnitusi on autos katki läinud, siis peab ilmselt kõik ülesse kirjutama ja korraga miskise hunniku neid ära tellima et saaks kõik nii nagu peab.

 

Sillatala sai nädala lõpu poole valmis aga kahjuks vend ei jõudnud uusi pukse sisse pressida ja ehk saab siis tagasillaga järgmine kord tegelema hakata. Homme lammutan ilmselt ka tagumised õõtsad laiali ja saadan need kah pritsi ja siis lähevad sinna kah uued puksid ja laagrid.

 

Praeguse seisuga on ka kõik uued piduri torud ja voolikud minuni jõudnud, aga ei hakka neid ilmselt ennem külge kruttima, kui saab sildadega ühele poole ja piduri supportid kah pritsist läbi ja uue värvi selga, et siis saaks ühe korraga kõik kokku laduda. Lisaks otsustasin ka esisillas kohe kõik zarniirid ja puksid uute vastu välja vahetada ja võib olla saadan ka esimesed püstakud pritisi iseenesest sai need mõni aeg tagasi relakaga puhtaks lastud ja üle värvitud, aga kui tagasild saab kõik uue vääriliseks tehtud siis võiks esi sillaga sama teha. 

 

Praeguseks, siis kõik järgmine kord peaks kuskil mais välja saama ja siis saab jälle väheke edasi toimetada masina kallal.

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_59463

Mõtlesin siis natukene ja kuna mul hetkel mingit isiklikku liikumis vahendit ei ole peale drifti pilli millega tänavatel väga sõita ei taha, et pühendan enamus energiast, ajast ja finantsist selle auto peale ja drifti hooaeg koos drifti masinaga jääb hetkel tahaplaanile kuna on vaja liikumisvahendit. 

 

Alustuseks sai täna, siis tellimusse hunnik juppe seoses sildadega.

 

Taha;

 

 

*Uued kettad

*Piduri klotsid 

*Kässari klotsid koos remont komplektiga 

*Kässari trossid

*Rattalaagrid

*Õõtsapuksid

 

 

Ette:

 

 

*Sisemised sharniirid

*Välimised sharniirid

*Õõtsa puksid (E36 M3 eccentric)

 

 

Täna või homme võtan siis masinalt esimese silla kah küljest ära ja lammutan tagumised õõtsad laiali ning lähevad esimesed õõtsad, õõtsa puksi kinnitused, esimene sillatala ja tagumised õõtsad kõik koos siis liivapritsi ja pärast pulber värvimisse. 

 

Praeguse idee kohaselt peaks kuu lõpu poole veel ühe varuosa tellimuse tegema kus lähevad tellimusse: 

 

*Esimesed piduri kettad ja klotsid

*Esimesed stabika puksid ja kondid

*Tagumised stabika puksid ja kondid 

*Kõigi nelja piduri suppordi remont komplektid

*Sisemised ja välimised rooliotsad

*Esimesed rattalaagrid 

*Hunnik klambreid ja igasugu muid kinnitusi juhtmestikule, piduri torustikule

 

Amorte ja vedrusid hetkel tellima ei hakka, et see jääb natukene tuleviku poole ja siis ilmselt kas JOM-i või Ta-tehniku komplekti ja siis ütlasi ka uued amordi tugi laagrid ja muu sinna juurde kuuluv.

 

Kui õnnestub, siis aprilli lõpus, mai alguses, kui tuleb väike puhkus üritan saada sillad ja kõik sinna juurde kuuluva alla, auto rataste peale ja mootori peale, siis saab juba edasi hakata tegelema kere ja sisu detailidega. 

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.