Hüppa postitusse
Postitatud
comment_96660

Tere!

Umbes nädal tagasi sain ka omale lõpuks E30 ostetud.(Kerge lapsepõlve unistus)

Auto on kindlasti paljudele juba Tallinnast tuttav. Tegu oli ühe varasemalt ühe 328 turboga. Tänaseks aga taas vanatüübi 2,5L.

Ei hakka siia pikka juttu tegema. Kirjutan ära mis vahetust vajab ja mis muidu head ka on.

 

VEAD/PUUDUSED:

Kütusenäidik ei näita,

R4 spidoplokk(Pöörded puuduvad)

Läti stanged(kehva kvaliteediga ja kehvasti paigalfatud)

Carbon kapott(Ei saa maha võtta, all on valge kapott)

 

HEAD:

Puuritud Zimmermanni kettad ees ja taga,

Shortsifter,

Strutbar taga(Pole küljes veel)

Weitec madaldusvedrud,

Weitec sportamordid,

Kõik puksid on powerflexid.

DIAMOND pidurivooliku(Metall rüüga)

 

0108849619b74ba.jpg

0108849627a5f9a.jpg

0108849631ba148.jpg

0108849637f4bb2.jpg

0108849639c07fb.jpg

0108849641cd431.jpg

010884964342257.jpg

010884965197f06.jpg

  • Vastuseid 109
  • Vaatamisi 9,2tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Hannes325
    Hannes325

    8 juuli sai rull minu käes aastaseks. Tegin väikse listi, mis aastaga tehtud on. Polegi nagu midagi õieti remontind.Võrreldes E39-ga muretu pill. Remonditud/Vahetatud asjad: -Keskkonsool(van

  • Hannes325
    Hannes325

    Klapid regullitud. Käib nagu Ema süda. https://www.youtube.com/watch?v=KWY6JzZC7XU

  • Õli vahetatud. Jube hea sedasi vahetada, kui differ auto all ei ole. Saab ilusti kuivaks niristada. Tegin seda kodus toa põrandal  :mrgreen:  Algul ei saanud alumist polti lahti diffril. Naine istus p

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_98593

Kui tookord lasin klappe regullida, siis lollipeaga ei võtnud uut kkk tihendit. Seega läks vana silikooniga tagasi. Täna tegin oma haltuura korda.
0109228687f2443.jpg
01092286891317a.jpg
Vaatasin, et nukal ei paista ka suuremaid kriime peal:
010922870137bae.jpg
Vahetasin möödaminnes ka küünlad ära:
0109228693111f5.jpg

KKK tihend läks-Elring
Ja küünlad NGK R -ZGR5A

comment_98609

Seibid panid amordvarre ja padja vahele nagu originaalis? Mõni mees on need minema visanud ja tulemusena laguneb uus padi kole kiirelt. Ja küünlavahe kontrollisid ka ära enne paikakruttimist? Enamasti uutel küünaldel tehasest 0,9 vahe mis M20 jaoks vähe palju, 0,7 - 0,75 on parem :)

Muidu paistab päris kobe masin, kuidas kere on? :)

  • Autor
comment_98707

No nii. Selline küsimus... Lasin täna märjaga veidi rõngaid, kui järsku kostus tagasillast mingi LOK-LOK-LOK. sõitsin teeäärde ja vaatasin põhjaalla. Kõik omal kohal. Proovisin uuesti sõita...korra tagurdades käis veel mingi kolks ja siis peale seda pole enam teinud. Järsemalt käiku vahetades ja kiirendades on aga ikka vahepeal kuulda. Käisin tõstukil ka. Tugilaager,kardaanirist ja ültse sealpool kõik korras. Kerged lõtkud on kui veovõllidest liigutada,aga see ka selline, et ei tea kas normaalne see väike lõtk või ei. Igatahes kindlalt ei tea mis seal minemas on. Ise arvan, et kas veovõll või differ. Äkki kellelgi veel midagi analookset olnud ja oskab pakkuda :D

Proovisin pärast uuesti ka, et läheks lõpuks pooleks midagi ja saaks uue orgunnida, aga rsk ei anna miski järgi. Enne hakkab endal üle viskama :D

 

Ja eelpool räägitud amordipadja seibidest. Need on õnneks seal täiesti olemas.

Muudetud , muutis Hannes325

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_99064

Targemad mehed teatsid rääkida eespool juttu olnud kolinast, et see ikkagi differ. Nüüd aga ma ei tea millist diffrit mul vaja on? Mis vahe on typ 168 ja 188? Et millist mul siis vaja on. Ning miks suurem osa diffritest müügil ilma taga kaaneta. Kuhu need kaaned siis kõik saanud on?

Igatahes...

Rulliga siis sõidud sõidetud selleks aastaks. Kuna Soomes ja tagasi alles novembris siis ei hakka teda enam liigutama.Eks sügisel ja talvel korjan vaja minevaid vidinaid ja kevadel taas sõitma. Läbisõiduks tuli selle autoga kokku ca 500km.
0109275641de431.jpg

comment_99065

188 korpus on E30 puhul nn. suur korpus, mis kannatab oletatavasti veidi rohkem väänet. Vastavalt siis 168 on väike. Vahet võid neid teha selle järgi, et suurel kinnitub tagakaas 8 poldiga ja väikesel 6ga. Tagakaasi on vähem sellepärast, et esiteks kipuvad nende kinnitused katki minema kui puksi vahetatakse ja teiseks ka e36 ja osa e34 188 korpusega diffreid on pm samad, lihtsalt kaas on teine.

 

  • Autor
comment_99067

Et siis võin vabalt osta ka e34jalt 188 diffri- Võtan lihtsalt oma diffri tagakaane sellele?

Juhul kui mul on t188 ikka.

Ja selline küsimus, et pakutakse 2,79? vist oli- diffrit. Kas see veidi liiga väikse ülekandega? Võiks ikka vast 3,xx olla?

comment_99092

Okei. On see sisude ringi lappamine mingi tuumafüüsika? Või saab sellega iga õlinäpp hakkama?

See natuke keerulisem protsess, ise tegemine võib lõppeda suurema undamisega :D

Dirfi jutujätkuks, selline näeb välja
95a E34 TDSA type188:

 

E34TDSALSD.jpg

E34TDSALSD4.jpg

E34TDSALSD3.jpg

Muudetud , muutis maxofsix

comment_99094

e30 kaaned on viimastel aastatel omanikku vahetanud 70€+ hindadega, sunniviisiliselt olen isegi müünud.

Kui pole mingi haruldane ülekanne, siis e34 diffrite ümber lappamine pole kindlasti odavam just nende õigete tagakaante saadavuse tõttu.  Läbi aegade on põhjustanud seda massilist tagakaante otsimist ikka valede töövõtetega puksi vahetus, kus silm lõhutakse lihtsalt ära välja pressimisega, puks tuleb välja saagida!

Vaatan, et otsid pikka aega turvavöösid, endiselt ka valede autode küljest, taga on sedaanil/ kupeel täpselt samad asjad sama aastakäik sinu autoga peab olema muidugi.Mul oleks pakkuda.

comment_99119

E28 olete päris ära unustanud :P Selle differ istub ka paljalt tagakaane vahetusega alla, ülekanded ka tihti e30 jaoks loogilisemad.

Iseenesest ei näe ka miskit halba väiksema E30 või compacti päritolu typ 168 kasutamises, alla peaks too istuma 1:1 ja mul kestis see 2.5 otsas ka. Hinnad on mõistlikumad, ülekandevalik ka parem.

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.