Hüppa postitusse

316 '90 sedaan - Midaasja

Postitatud

Lubasin et teemat ei tee, aga tõstsin pagassi tühjaks ja küsiks tegijatelt helgeid soovitusi. Taga rattakoopad korralikult teibitud, muidu oleks pagasnik vist kruusa täis olnud. Üldpilte pole, aga panen üles koledamad asjad. Kuna endal garaazi, keevitust ja töökogemust pole, siis pean ehitamise kellegilt sisse ostma. Kas neid sisemisi koopaid saab ka vahetada?

 

Kui siin on põhisõnum, et pole E30-t millest kruvikat läbi ei lükka, siis minu omast saab juba läbi astuda:

post-3380-0-93292200-1434916422_thumb.jp

post-3380-0-37967300-1434916425_thumb.jp

post-3380-0-35794900-1434916428_thumb.jp

post-3380-0-92560400-1434916430_thumb.jp

post-3380-0-92560400-1434916430_thumb.jp

post-3380-0-46082300-1434916433_thumb.jp

post-3380-0-88370400-1434916435_thumb.jp

post-3380-0-98423000-1434916437_thumb.jp

post-3380-0-16757400-1434916440_thumb.jp

post-3380-0-56077300-1434916442_thumb.jp

Pildid on jube väikesed, ei teagi kuidas neid suuremaks saab.......

 

Tundub lihtsalt tehtav eks ole? :ipb-wink:  Tartus näiteks? Tavaliselt tehakse masinast ilusama poole pilte, ma teen koledamast. Aga kaugemalt ja eriti parema külje pealt täitsa kena, salong korralik ja terve. Edasi veab 73kW, maantee peal olemuse poolest täitsa normaalne sõita. Kiirendust võib muidugi kalendriga mõõta. Lisasid pole, kesklukk ja katuseluuk. Eks ma kisun mingi aeg salongi puhtaks, vaataks kuidas seestpoolt välja näeb, altpoolt auke lausa polnud aga kes teab mis mastiku all toimub.

 

Muudetud , muutis Midaasja

  • Vastuseid 147
  • Vaatamisi 15,1tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • No nii, ei saa ülbitsemata jätta, sest tegemist on niivõrd eksklusiivse ostuga mida vaevalt kellegil ette näidata on. Ainuke oht et kui siis Eix on sellist hullu pannud, aga ei usu, isegi igasugu M3-d

  • Midaasja
    Midaasja

    1,5 aasta järel esimene auto pesu      

  • Asi liigub tasapisi edasi ja paneks pilte ka juba teema püsti aetud.     Nt. kõige odavamad esitiivad mida kaubandusvõrgust leidsin, arvasin et Eix käseb kuhugi kaugustesse heita aga pa

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor

Päriselt pole maha matnud mõtet nati kangem mootor aiste vahele ajada. Samas ei tahaks originaalsust rikkuda ja peaks kannatlikult M40-ga asjad ära ajama, kuid selline mootor pikka aega vedeleb 

DSC_0123.JPG.dee765e02dc6a55c256af8fd57363bc3.JPG

DSC_0122.JPG.c9f859f984e88e0e9559c51cccd4bc86.JPG

DSC_0119.JPG.3727b49f7159010ba939a0fd002d649c.JPG

DSC_0120.JPG.6dc86595e5686deef1ee6344ab267da7.JPG

DSC_0118.JPG.c6e68bf9c87eb0480c3a8c30d701ca23.JPG

 

Eks ta E36 teemast pärineb. 

 

 

Sisselaskekolle on igaljuhul e30 oma. Karter tundub ka juba e30 oma olema. Igatahes kunagi isu tuleb, et aiste vahele panna, siis tead kuhu tulla!

  • Autor

Kui peaks juhtuma et sellise mootori külge keeraks - on siis lootust et kõik hiljem funkab, armatuuri kellad, tuled jne.? Palju sõltuks muidugi tegijast :) 

Õlivarras on ka justkui mingi huvitava nurga all......et radikasse või vendikasse jalgu ei jää. 

Peaks ikka Oorelt läbi tulema ja statistikat tegema kui palju M40-neid veel masinatel küljes on......... :)

 

 

Muudetud , muutis Midaasja

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor

Veel tuleks sellistest poppidest velgedest asjad teha. Ainult puhastamisest ei piisa, värv osadel pragunenud ja kulunud ning kes teab juba varem ka millega värvitud. Prits ja pulbervärv? Aint hind oleks sel projektil suht soolane. 

DSC_0135.JPG.c961a9495cca2e08bbec0742e9c2f266.JPG

DSC_0134.JPG.8e61dcdeb615a92132ee42b15c64a170.JPG

DSC_0137.JPG.90b20021eda243c8d395c80d00e6fd36.JPG

Kui kapsleid tellida, siis tulevad koos kleebistega või ilma? 

 

 

Õlivarras imelikult lühike sel mootoril ja kahtlustaks samkompunni, M40 oma võiks sobida sinna asemele. Võõra kere mootorivahetuse puhul jääb karjuvamaks faktoriks tavaliselt koonusfilter ja ripakile jäetud või vale pikkusega mootorijuhtmestik, esimesega on lihtne- M40B18 on sama õhulugeja ja kopsik mille saadavus hea, juhtmekimbu karp is ja m40 sama, ainult 36 ajukimp lühem.

 

Kapslitele sai kleepsusid eraldi, kas neid ka 2in1 saab, tuleks juba kataloogist vaadata.

  • Autor

sel mootoril on olemas veel tuletoru, sidurikomplekt, õhufiltrivärk, aju - et peaks vajadusel täiesti installeeritav olema, aga hetkel ei plaani, kunagi hiljem. Oleks peaaegu saanud M20 treitud hooratta jms, aga hetkel siiski mitte ja sellest pole hullu midagi, pole teada seegi millal ja kas seda mootorit üldse peale tõstab.

On pulbervärv see päris õige asi? Autentset välimust jahtides tahaks järgmine kord ikkagi märja värvi ja lakiga teha. RAL koodi alusel saab niisama hallid veljed ja isegi veljehõbeda nime all viimati teha lastud veljed jäid ikkagi kuidagi tumedamapoolsed, kuigi sädelus tuli päris hea sellega.

 

Klaaskuuliprits ja pulber kokku oli viimati 130e, see oli muidugi 2a tagasi, aga noh, suurusjärku iseloomustama sobib ehk tänasel päeval ka :D

  • Autor

odavam variant on jah hall, kallimal ütlevad et õige hõbedane on, ega ise katsunud pole. Pulber jääks vast vähe paksem ja täidab väiksemaid defekte ka ära ehk. Hetkel hind ca  150€, värvida oleks odavam.

Tere,

 

Kuigi velgede värvimise kohta ei oska midagi öelda, tellisin esindusest pudelikorkidele paar veljekapslit ning neil olid küll kleepsud ilusti peal.

 

  • Autor

Kui nüüd aluseks võtta ainuke number mis võiks olla tootmise aasta, siis oleks 3 velge 86a. ja 1 velg 83a. oma.

Käigukasti tagune ja differ hakkavad tasapisi märjemaks muutuma, nende tihendite vahetus on imelihtne?

DSC_0132.JPG.60a864960a48c66ec163d5472440112a.JPG

 

 

Mingit eritehnikat vaja pole, kõik on ise tehtav :D Kui kasti otsa jõuad siis vaheta mõlemad simmerid, nii kasti otsa kui ka käiguhoovastiku pisike. Väga nüri on avastada, et a) vahetasid vale simmeri ja ikka märgab seisuplatsi, või b ) kaks kuud hiljem hakkab teine lekkima ja järjekordselt põrand leemetab. Lisaks kaks fakti kardaani tagasipanekul, kummimuhv peab toimima leevendina, seda valesti paigaldades laguneb too ruttu ära ja teiseks tuleb vahepukile paar milli eelpinge peale lükata enne paigaldamist, muidu ka väidetavalt laguneb ruttu ära. Muidugi, sõitva asja lahkamisel äravõetud juppe peos veeretades võib selguda et oi, kardaani tugilaager on ka vilets ja kardaaniristid ka läbi ja hoovastik logiseb ja remont venib pikemaks :D

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor

Soojendaks natuke teemat, sai velgi värvitud ja veljekapslid tellitud, kas neid komplekte millalgi alla ka viitsib panna on iseasi :)

Ahjaa, esiplaanil pirnikesed hinnaga ca 13€ paar..... 

DSC_0201.JPG.e9a76d4f92967c049d4f4c1613bf052d.JPG

 

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor

Sai kontrollitud kellaploki patareide seisu ja täiesti ilusad, aastaarvuks 1990 

DSC_0255.JPG.a12fc595269ca0ab32f513a88776e0bc.JPG

 

Igaks juhuks sai uued ostetud, enne lahti võtmist vigadeks et inspectioni 3 esimest dioodi ei pōle ja bensu näidiku tuli samuti. Selgeks sai et armatuuri poolt viga ei tohiks olla. Vaatab kui külge saab, eks see bensutule viga peab mujal olema. Inspectioniga peaks ehk uuesti nullima. 

  • Autor

No raisk, see polegi nii lihtne, need patareid on klemmide külge kinni punktitud. Kas patareisid liigub ka koos otsaklemmidega?  Või kuidas keegi on seda lahendanud? 

Igati mõistlik need patareid ära vahetada, sest kui peaksid lekkima hakkama, teevad suht palju koledusi trükiplaadil. Kiirelt netist otsides on vahetatud koos otsaklemmidega: http://www.pelicanparts.com/BMW/techarticles/JF-Tech/BMW_E30_3_Series_replacing_service_indicator_board_batteries.htm või 

 

Äkki variant, et trükiplaadilt joodad lahti need klemmid ja siis eemaldad klemmid vanadelt patareidelt ning pärast joodad uute külge kinni? Eks teadjamad mehed oskavad täpsustada. Edu!

 

Muudetud , muutis TrvP

  • Autor

Mnjaa, just täpselt, selline klemmidega tuleb hankida - ma oma naiivsuses arvasin et klemmid on plaadil ja vahetad nagu puldi patareisid....... 

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor

No seisab õue peal, korra tuli isegi lumi hetkeks maha 

DSC_0262.JPG.aa1887efded1c42c487ad27a971966bb.JPG

DSC_0264.JPG.1d45934a92c986d576948447bc04971d.JPG

 

Aku korjasin ka pealt maha, volte oli jäänud 1,8 nii et isegi signa diood klaasi all ei vilkunud. 

 

Muudetud , muutis Midaasja

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor

Kas minu masina tagaluugil peaks olema ebapopulaarne embleem - 316i ? Tehti neid ilma selle embleemita ka? Kui see peaks seal olema siis kas kellegil vedeleb selline asi kuskil? siis võiks huvitatud olla, H2-st nagu ei täi tellida, võibolla saab pea niisamagi :)

 

Muudetud , muutis Midaasja

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.