Hüppa postitusse
Postitatud
comment_95829

Lubasin et teemat ei tee, aga tõstsin pagassi tühjaks ja küsiks tegijatelt helgeid soovitusi. Taga rattakoopad korralikult teibitud, muidu oleks pagasnik vist kruusa täis olnud. Üldpilte pole, aga panen üles koledamad asjad. Kuna endal garaazi, keevitust ja töökogemust pole, siis pean ehitamise kellegilt sisse ostma. Kas neid sisemisi koopaid saab ka vahetada?

 

Kui siin on põhisõnum, et pole E30-t millest kruvikat läbi ei lükka, siis minu omast saab juba läbi astuda:

post-3380-0-93292200-1434916422_thumb.jp

post-3380-0-37967300-1434916425_thumb.jp

post-3380-0-35794900-1434916428_thumb.jp

post-3380-0-92560400-1434916430_thumb.jp

post-3380-0-92560400-1434916430_thumb.jp

post-3380-0-46082300-1434916433_thumb.jp

post-3380-0-88370400-1434916435_thumb.jp

post-3380-0-98423000-1434916437_thumb.jp

post-3380-0-16757400-1434916440_thumb.jp

post-3380-0-56077300-1434916442_thumb.jp

Pildid on jube väikesed, ei teagi kuidas neid suuremaks saab.......

 

Tundub lihtsalt tehtav eks ole? :ipb-wink:  Tartus näiteks? Tavaliselt tehakse masinast ilusama poole pilte, ma teen koledamast. Aga kaugemalt ja eriti parema külje pealt täitsa kena, salong korralik ja terve. Edasi veab 73kW, maantee peal olemuse poolest täitsa normaalne sõita. Kiirendust võib muidugi kalendriga mõõta. Lisasid pole, kesklukk ja katuseluuk. Eks ma kisun mingi aeg salongi puhtaks, vaataks kuidas seestpoolt välja näeb, altpoolt auke lausa polnud aga kes teab mis mastiku all toimub.

 

Muudetud , muutis Midaasja

  • Vastuseid 147
  • Vaatamisi 14,9tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • No nii, ei saa ülbitsemata jätta, sest tegemist on niivõrd eksklusiivse ostuga mida vaevalt kellegil ette näidata on. Ainuke oht et kui siis Eix on sellist hullu pannud, aga ei usu, isegi igasugu M3-d

  • Midaasja
    Midaasja

    1,5 aasta järel esimene auto pesu      

  • Asi liigub tasapisi edasi ja paneks pilte ka juba teema püsti aetud.     Nt. kõige odavamad esitiivad mida kaubandusvõrgust leidsin, arvasin et Eix käseb kuhugi kaugustesse heita aga pa

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_119522

Kui peaks juhtuma et sellise mootori külge keeraks - on siis lootust et kõik hiljem funkab, armatuuri kellad, tuled jne.? Palju sõltuks muidugi tegijast :) 

Õlivarras on ka justkui mingi huvitava nurga all......et radikasse või vendikasse jalgu ei jää. 

Peaks ikka Oorelt läbi tulema ja statistikat tegema kui palju M40-neid veel masinatel küljes on......... :)

 

 

Muudetud , muutis Midaasja

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_119875

Veel tuleks sellistest poppidest velgedest asjad teha. Ainult puhastamisest ei piisa, värv osadel pragunenud ja kulunud ning kes teab juba varem ka millega värvitud. Prits ja pulbervärv? Aint hind oleks sel projektil suht soolane. 

DSC_0135.JPG.c961a9495cca2e08bbec0742e9c2f266.JPG

DSC_0134.JPG.8e61dcdeb615a92132ee42b15c64a170.JPG

DSC_0137.JPG.90b20021eda243c8d395c80d00e6fd36.JPG

Kui kapsleid tellida, siis tulevad koos kleebistega või ilma? 

 

 

comment_119876

Õlivarras imelikult lühike sel mootoril ja kahtlustaks samkompunni, M40 oma võiks sobida sinna asemele. Võõra kere mootorivahetuse puhul jääb karjuvamaks faktoriks tavaliselt koonusfilter ja ripakile jäetud või vale pikkusega mootorijuhtmestik, esimesega on lihtne- M40B18 on sama õhulugeja ja kopsik mille saadavus hea, juhtmekimbu karp is ja m40 sama, ainult 36 ajukimp lühem.

 

Kapslitele sai kleepsusid eraldi, kas neid ka 2in1 saab, tuleks juba kataloogist vaadata.

  • Autor
comment_119877

sel mootoril on olemas veel tuletoru, sidurikomplekt, õhufiltrivärk, aju - et peaks vajadusel täiesti installeeritav olema, aga hetkel ei plaani, kunagi hiljem. Oleks peaaegu saanud M20 treitud hooratta jms, aga hetkel siiski mitte ja sellest pole hullu midagi, pole teada seegi millal ja kas seda mootorit üldse peale tõstab.

comment_119878

On pulbervärv see päris õige asi? Autentset välimust jahtides tahaks järgmine kord ikkagi märja värvi ja lakiga teha. RAL koodi alusel saab niisama hallid veljed ja isegi veljehõbeda nime all viimati teha lastud veljed jäid ikkagi kuidagi tumedamapoolsed, kuigi sädelus tuli päris hea sellega.

 

Klaaskuuliprits ja pulber kokku oli viimati 130e, see oli muidugi 2a tagasi, aga noh, suurusjärku iseloomustama sobib ehk tänasel päeval ka :D

comment_119913

Mingit eritehnikat vaja pole, kõik on ise tehtav :D Kui kasti otsa jõuad siis vaheta mõlemad simmerid, nii kasti otsa kui ka käiguhoovastiku pisike. Väga nüri on avastada, et a) vahetasid vale simmeri ja ikka märgab seisuplatsi, või b ) kaks kuud hiljem hakkab teine lekkima ja järjekordselt põrand leemetab. Lisaks kaks fakti kardaani tagasipanekul, kummimuhv peab toimima leevendina, seda valesti paigaldades laguneb too ruttu ära ja teiseks tuleb vahepukile paar milli eelpinge peale lükata enne paigaldamist, muidu ka väidetavalt laguneb ruttu ära. Muidugi, sõitva asja lahkamisel äravõetud juppe peos veeretades võib selguda et oi, kardaani tugilaager on ka vilets ja kardaaniristid ka läbi ja hoovastik logiseb ja remont venib pikemaks :D

  • 1 kuu hiljem...
  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_122247

Sai kontrollitud kellaploki patareide seisu ja täiesti ilusad, aastaarvuks 1990 

DSC_0255.JPG.a12fc595269ca0ab32f513a88776e0bc.JPG

 

Igaks juhuks sai uued ostetud, enne lahti võtmist vigadeks et inspectioni 3 esimest dioodi ei pōle ja bensu näidiku tuli samuti. Selgeks sai et armatuuri poolt viga ei tohiks olla. Vaatab kui külge saab, eks see bensutule viga peab mujal olema. Inspectioniga peaks ehk uuesti nullima. 

comment_122253

Igati mõistlik need patareid ära vahetada, sest kui peaksid lekkima hakkama, teevad suht palju koledusi trükiplaadil. Kiirelt netist otsides on vahetatud koos otsaklemmidega: http://www.pelicanparts.com/BMW/techarticles/JF-Tech/BMW_E30_3_Series_replacing_service_indicator_board_batteries.htm või 

 

Äkki variant, et trükiplaadilt joodad lahti need klemmid ja siis eemaldad klemmid vanadelt patareidelt ning pärast joodad uute külge kinni? Eks teadjamad mehed oskavad täpsustada. Edu!

 

Muudetud , muutis TrvP

  • 1 kuu hiljem...
  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_123776

Kas minu masina tagaluugil peaks olema ebapopulaarne embleem - 316i ? Tehti neid ilma selle embleemita ka? Kui see peaks seal olema siis kas kellegil vedeleb selline asi kuskil? siis võiks huvitatud olla, H2-st nagu ei täi tellida, võibolla saab pea niisamagi :)

 

Muudetud , muutis Midaasja

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.