Hüppa postitusse
Postitatud
comment_90588

Tere

Eelmine aasta lõpp sai ostetud kasutaja -Kaido- 325 e30 ära ilma mootorita. Olin juba tükk aega igalt poolt otsinud sobiliku doonorit ,kuni tuli see isend müüki. Sai siis kiirelt kohale mindud ja auto üle vaadatud. Järgmine päev sai treileriga koju toodud ja tegutsema hakatud. Jaanuaris sai käidud Tallinnas ning autole uus mootor toodud. Peale läheb 3.0d m57 135kw manuaal käigukastiga. Kuna auto oli täiesti lahti võetud siis oli selle võrra kergem ,et lammutamise osa jäi ära. Esimese asjana tuli teha ära natuke plekitööd. Alustatud sai akukastist ,mis tuli uus teha.

Selle valmistasin roostevabast plekist. Seejärel sai ette võetud ka teised roostekohad. Taga numbri alla panin uue plekki kuna ei näe mõtet kahe roosteaugu puhul vahetada välja terve põll.

bmw m57.jpg

Mõned pildid siis töö käigust:

 

11026751_995810197113515_1352857301_n.jp

 

11016465_995810720446796_1498741476_n.jp

 

10968113_995810697113465_73830412_n.jpg

 

11039996_995810723780129_1866638797_n.jp

Muudetud , muutis raitz330

  • Vastuseid 299
  • Vaatamisi 57,7tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • raitz330
    raitz330

    Lõpuks auto põhja alt valmis ning mootor käib. Nüüd ootab salong lõpuni kokku panemist ning tööd veel kõvasti teha. See originaaliks tegemine üks suur peavalu. Et kõik tüüblid ja kruvid õige kohapeale

  • Pole vahepeal midagi kirjutanud aga auto 99% valmis. Iga nädal ikka paar tunnikest olen teinud ja need viimased asjad võtavadki tohutu aja. Hetkel otsin kleepse kapoti alla ja ukse vahele. Ainuke jama

  • Autole sai tehtud kerge poleer ja peale kantud keraamiline kate. Nüüd jääb üle ainult kevadet oodata...  

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_111619

Pole kaua midagi kirjutanud aga käidud ja tehtud palju. Maaülikooli dynos käidud ka kw mõõtmas ning tulemuseks mootorist 250kw ja 801nm. Metapritsega sai 17kw juurde.
Teises dynos tuli eelmine kord siis 295kw mootorist ilma meta pritseta. Eks maaülikooli dyno vähe reaalsem tulemus.

 

Aga vahepeal koju veetud üks 318 facelift kupee veerev kere, kuhu plaan diisel mootori ümber tõsta olemasoleva pealt. Talv tulekul ja nokitsemist jagub ning igav ei hakka :D

Plaan 325i originaal m20b25 peale otsida ning teha see stock pilliks. Eks sisu ja velgedega vaatab mis saab. Originaal veljed veel leiaks aga sisuga läheb raskeks.

 

 

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_112025

Reedel ülevaatusel käidud ning kõik korras. Nüüd saab rahulikult talvel auto laiali lammutada kuna tallinnast sai m20b25 ära toodud.

Plaani siis täiesti pulkadeks võtta ja kõik uued tihendid ja kuluosad vahetada. Puudu veel käigukast, kardaan ning tagadiffer.

Uus kere ka vaikselt edeneb. Uus esisild all ning kapoti alune värvitud. Eks kui midagi rohkem tehtud saab siis tuleb rohkem pilte.

 

motomoto.jpg

20161017_171929.jpg

  • Autor
comment_112029

M-tech läheb ja originaaliks ja kogu diisli kraami tõstan 318i peale. 325 saigi nii tegelt ehitatud ,et midagi kerel ära lõigutud pole ja saaks tulevikuks originaaliks teha. 318 kapoti all ju midagi väga teist pole ,et seda mootorit sinna 1:1 tõsta ei saaks. Poole päevaga võtab vabalt selle diisli mootori maha koos muu vajalikuga. Suurem töö on see uus kere valmis teha. Eks talvel rohkem vaba aega ja saab sellega tegeleda. Ise asi kui mingeid juppe jälle puudu ei tule. Kevadeks vaja liikuma ikka saada mõlemad autod.

 

Mootor pärit jah e34 pealt aga olemas kaks doonor mootor e30 pealt kust saan vajalikud vidinad.

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
  • Populaarne postitus
comment_113331

 

Töö käib igapäev ning kaks autot vaja kevadeks valmis teha. Arkis käidud ning 325i õige mootor tagasi passi pandud ja teisele kerele 3.0d. Kunagi vaba aega tekib, teeb teisest autost eraldi teema.

Kuna autoga enam ei sõida sai see talveks alt korralikult ära pestud. Tulemusega võib rahule jääda. Kahe aastaga pole vigastusi ega roostet kuskile tekkinud. Sai kõik vahed ja karbid uuest roostetõrje vahaga üle lastud. Isegi sillatalad sai seda täis lastud. Pool kasti kulus ära ning teine osa läheb teisele autole.

20161120_125030.jpg

 

Mootor laiali lammutatud ning korraks läks juba tuju ära.Nukkvõll ja nookurid läksid prügikasti kuna olid kulunud.

20161030_100929.jpg

Aga sai siis pesuained välja otsitud ja läks puhastamiseks. Plokk üle hoonitud ning puhastatud ja värvitud.

20161109_131124.jpg

Plokikaan käis tegemises. Osad klapid läksid uued kuna varre otsad olid juba kulunud. Kaan sai üle lihvitud ja kõik uued tihendid.Teise kaane küljest korralikud nookurid ja nukkvõll võetud.

20161205_134926.jpg

Kuna mootor tuleb nagu uus kapoti alla ,sai ka paisupaak UM-st uus võetud. Muidu see vana kollane ei sobi sinna kuidagi.

20161207_132719.jpg

Kõik mootori kuluosad lähevad sisse uued, sest kõik mis liigub see kulub :D

20161207_172528.jpg

Täna sai kaan peale ära pandud ning homme rihmad asjad ja veepump poest tuua ,saab mootori esimese otsa kokku panna.

20161211_165952.jpg

Mootori kokku ära saab tuleb vahepeal teine auto värvi alla ära teha. Saab lõpuks m20 vahele ära tõsta ning ühe auto valmis teha. Kuigi tean et see ei saa lihtne olema kuna koguaeg jälle midagi tuleb puudu ja kohe pole kuskilt võtta.

20161120_125100.jpg

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_115197

Pole kaua midagi kirjutanud aga tehtud omajagu. Mootori kokkupanemine edeneb vaikselt ,kuna igat juppi peab pesema ning puhastama. See võtab tohutult aega ning iga õhtu saab mõne jupi külge keerata. Enamus alumiinium osad lasen liivapritsiga puhtaks ning jääb suht viisakas orginaali välimus. Väljalaske kollektorid said samuti puhtaks lastud ja peale pandud kuumakindel värv. Eks paistab kaua kestab. Enamus poldid ,mutrid ja seibid lähevad uued. Veel juurde ostetud getrag 260 käigukast, 3.73 LSD differ, kardaan. Ainuke puudu olev asi veel 325i käiguhoovastik aga küll selle ka leiab. Tulevikus tahaks A osa esitiivad ja esipõlle külge saada. B osa tiivad ikka ei istu ültse viisakalt. Eks siis esiosa uuesti värvi ja saab kapoti ka korda.

Mõned pildid ka tehtud tööst:

20170202_194953.jpg.4a94f5950e4243dd54edddc373b75612.jpg

Enne

20170204_154423.jpg.b15f00e44415e7984627d18041f08003.jpg

Pärast liivapritsi

20170204_160248.jpg.ce72d0be16967d26faa5ccdf17a653b4.jpg

 

20170204_211941.jpg.5e06fa880a686892db22fba305c1f8ad.jpg

 

 

Muudetud , muutis raitz330

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_117102

Auto talveunest ülesse aetud ja päris tolmune :D Kuna aega pole hetkel mootori vahetusega tegeleda ,tuleb nii kaua 3.0d edasi vurada. Plaanis ka avalaksule minna ja vaadata kas tuleb ka ajaparandust. Mingid tänava slikid taha panema ,et vähe parem pidamine oleks.

Kuna auto läheb originaaliks tagasi ,sai talvel sisu otsitud. Algne plaan oli otsida sisse tehasest tulnud riidest sisu aga suht lootusetu. Seega tuli võtta originaal nahk sisu. Esiistmed said pulkadeks võetud ja vahetatud kõik amordid ja liigendid ära õlitatud. Täna sai tagaosa kokku ära pandud. Nüüd veel vaja esimesed uksepolstrid vahetada ja ette istmed sisse. Vana nahksisu läheb teise e30 sisse.

20170404_160108.jpg.7c4bc1b553d2c9635953798c7c4b2166.jpg

 

20170403_154035.jpg.b5423c86a86e625b938052d889fe0381.jpg

 

20170404_191002.jpg.82d3b246934c0eacf7a61ac261d2e030.jpg

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_117655

Iga kevadine tagarehvide vahetus tehtud. Samuti lagunes ka vahepukk laiali ning see sai uus pandud. Eelmine oli originaal ja klaasiliimi täis pandud. Hetkel läks alla b osa ning sellega kannatab sõitta küll. Sai UM-st tellitud aknatõstuki vända augu pimedad. Kõik ilus tore aga augu pidi suuremaks lõikkama ,et see paikka läheks.

Homme siis avalaksule ja vaatame kas tuleb ajaparandust. Proovib ka tänava slikke.

18109691_1636361806391681_289513245_n.jpg.485399830e5b41c12b00d7c0ab2e5312.jpg

 

18073168_1636361769725018_1584478388_n.jpg.aece476fe482950638cf08e628d641fe.jpg

 

18052946_1636361039725091_839296673_n.jpg.c8b8ce7514dba9897bd639130caa3697.jpg

 

18109563_1636360863058442_1786104947_n.jpg.ef88ae8c7c9f1944e119144b262e2ec6.jpg

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.