Hüppa postitusse

325i (M20 strokerid 2,8N/A + 2,7T) '89 - Silwer

Postitatud
comment_30292

***Välimus:

Originaal M-Tech II esi, taga, külje, uste spoilerid, stanged ja antitiib.

Udutuled

***Mootor:

Sport nukk: dr.Schrick, sisselase 284° ja väljalase 272°, tõus 11,4mm

Kubatuur: 2826cc, surveaste: 10.8:1

Vända käik: 84, Kolb: 84,5

Reguleeritav nuka ratas

Torukollektor

Reguleeritav kütusesurve regulaator

Suuremaks tehtud sisselaskekanalid ja nn. throttle body

Resokad katalüsaatori asemel

Kerge hooratas

Sachs Racing sidur

BMW 535i pihustid

***Veermik:

Orig. M-Tech sportvedrustus

Tugevdatud tagasilla ja reduktori puksid

Strut bar

Roolivõimendi

ABS

Custom made 4,27 ülekandega u. 40% LSD differ

4*Orig, BMW BBS 15" valuveljed 205/55 R15 rehvidega - igapäevasõiduks.

4*Orig. BMW BBS 15" valuveljed 205/50 R15

Pirelli P Zero C racing ja Toyo R888 rehvid - rajasõiduks.

4*Orig. BMW 14" valuveljed 175/70 R14 Michelin Ivalo 2 naastrehvidega - talvel kasutamiseks.

1* orig. BBS velg varurattaks

***Interjöör:

M nahaga kaetud rool ja käigukangi käepide

Recaro sisu

Kompuuter

Musta värvi laepolster

Istmesoojendused

Nn. kaardivalgustitega tahavaatepeegel

***Audio/Multimeedia:

Bavaria C, orig. stereo

***Lähituleviku plaanid:

Koni Sport amordid

Tatech progetav aju

Paremad pidurid

Pildid, kui auto oli veel originaal:

http://gallery.bmwclub.infoweb.ee/gallery/album28?page=1

  • Vastuseid 539
  • Vaatamisi 105,7tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Kõik mis jääb peakaarest ette poole on big no no ARK'i silmis

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_21180

Seda kindlasti. Aga ma varem sõitsin ju ka selliselt et tagavara ratas oli pagassis - muidu nagu tagasillal eriti pidamist ei olnud. Puur teeb kere ka oluliselt jäigemaks, ehk siis kurvisõit peaks muutuma natukene paremaks sest auto ei vaju sedavõrd palju läbi.

Ja eks ma muidugi proovin mingeid ebavajalikke asju auto küljest ka eemaldada. Juba elektrijuhtmete pealt peaks paar kilokest kokkuhoidu saama. Katuseluugisüsteem sai ka tervikuna eemaldatud. Katusele läheb vaid luugi välimine plekk mis saab katuse pleki külge keevitusega punktitud.

Sisu värviks sai valitud poolmatt hõbedane. Selle pealt ei paista siis ka iga tolmukübe sedavõrd palju välja. Uksepolstrid asenduvad alumiiniumist paneelidega ja sama moodi tuleb alumiiniumist tagumine vahesein ja aknalaud. Aknalaua värvib küll mustaks, muidu see hakkab jubedalt tagaklaasilt peegelduma. Juhi ja kaassõitja jalgade alla teeb veel rihvel alumiinumist jalgade kausid ja juhile tuleb ka vasakule jalale tugi.

Klaasid jäävad esialgu originaalid. Plastiku vastu vahetamiseks hetkel raha ei jää ja eks seda saab ka hiljem teha.

Nädala pärast on ehk puur valmis ja värvitud. Siis läheb Patricku juurde elektri tegemisse ja peale seda tagasi Angelari kus auto pannakse kokku.

comment_21178
Vb natuke rumal küsimus, aga kas need alumiinium plaadid on tõesti nii palju kergemad ja ilusamad, et neid postrite asemele kolisema panna?

Huvitav on vaadata küll kuidas raha läheb :?:

Need KINNITATAKSE sinna korralikult, mitte ei jäeta kolisema...

Ainult JOBU jätab teravate servadega alumiiniumtahvlid autosse lahtiselt, et need näiteks üle katuse käies saaks pea otsast lõigata. :)

  • Autor
comment_21175

See ikka on ja jääb minu hobiautoks. Mul ei ole vaja mingit niisama kõvatamise autot. Kui oleks vaja ja oleks kohta kus hoida siis ostaks silmagi pilgutamata Patricku cabrio ära. Osta on palju odavam kui ise ehitada.

Kui ma aga poleks sede projektikat juba aastaid ehitanud siis oleks ehk tänasel päeval mõistlik teha E36 Cup auto aga nüüd on juba nagu imelik e30 ehitamisest loobuda. Müüa on seda autot võimatu ja ega ei taha kah. E30 kere on lihtsalt nii hingelähedane. Ükski teine auto ei suuda minus sellist emotsiooni tekitada kui seda tekib e30 BMW-ga... :)

comment_21171

Need KINNITATAKSE sinna korralikult, mitte ei jäeta kolisema...

Ainult JOBU jätab teravate servadega alumiiniumtahvlid autosse lahtiselt, et need näiteks üle katuse käies saaks pea otsast lõigata. :)

Eriti karm vend :D

Jääme ootama siis seda lõpptulemust.

  • Autor
comment_21170
Tere,

Kas ehitatakse ka tulekustuti süsteem sisse?

No ega see 6ne ka just maailma paha ei saanud olla ja mingit emotsiooni ikka tekitas:P

Tulekustuti süsteem - võib olla. Kui otsustan et lähen ametlikule võistlusele sõitma siis kohe kindlasti. Sinna ju muidu ei saa.

6ne - Tegelikult oli see vilets auto. Ilus aga muidu väga vilets sõita, oma osa oli seal muidugi nendel 19 tolli ratastel mis tegid sõidu eriti ebamugavaks. Väiksema rattaga ei pakkunud see auto aga erilist silmailu. Vastikult pika ninaga (ebamugav manööverdada) ja ülimalt tillukese salongiga auto ehk siis ebapraktilisuse etalon. Tähelepanu korjas ta küll. Sai oma lapsepõlve unistus 6se bemmi osas täidetud. Nüüd enam kunagi sellist endale ei ostaks. Isegi mitte 30 tuhande krooniga.

  • Autor
comment_21148
päris kena jah. peaks kunagi sellisest puurist tagumise osa laskma teha, üle risti ei viitsiks eriti ronida :?:

kas sul esistabikast ja selle kinnitustest ka mingeid pilte on?

Stabikast pilte ei ole.

Kui endale puuri teed siis tee ikka üks kord ja korralikult. Ta ikka töötab tervikuna, poolik asi võib pigem halb lahendus olla ja turvalisust vaid halvemaks teha. Ma juba katsetasin ka üle risti autosse ronimist - pole midagi hullu. Isegi mitte veerandi võrra nii hull kui ma alguses arvasin... :)

  • Autor
comment_21142
Silmale tõesti ilus vaadata. Aga tekkis küsimus, et palju ca puuri näol ka kaalu juurde tuleb? Palju üldse salongi detaile sisseläheb? Armatuuri peab ka kohendama kuidagi pidi et istuks ilusasti? :roll:

Pakun et 60-70kg. Salong oli juba varem suhteliselt tühi. Natukene saab kaalu vähendada juhtmete arvel ja ka katuseluugi süsteem sai tervinisti eemaldatud, mõni kilo ehk tuleb ka salongis olnud pigimattide arvelt. Ja ehk siis saab edaspidi sõita selliselt et tagavararatast enam pagassis ei hoia (varem aitas see natukene pidamist parandada kuna auto tagumine osa oli esimesega võrreldes tibake liiga kerge). Aga ega seal suurt midagi rohkemat enam välja rookida ei ole ka - e30 juba ise selline kergekaaluline auto.

  • Autor
comment_21086
milleks nii räige puur? kas hakkad rallikrossi sõitma? :)

Mis mõttes räige puur? Päris tavaline ringrajaauto puur ju.

-----------------

Rooli asend on juba ammu muudetud. Kui pilti vaatad siis näed et roolipüstiku ja kere kinnituse vahel on juba u. 2,5cm karprauast vahetükk. Sellega siis rool liikus u. 5cm allapoole. Rohkem muuta ei ole hetkel plaanis.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.