Hüppa postitusse

325i (M20 strokerid 2,8N/A + 2,7T) '89 - Silwer

Postitatud
comment_30292

***Välimus:

Originaal M-Tech II esi, taga, külje, uste spoilerid, stanged ja antitiib.

Udutuled

***Mootor:

Sport nukk: dr.Schrick, sisselase 284° ja väljalase 272°, tõus 11,4mm

Kubatuur: 2826cc, surveaste: 10.8:1

Vända käik: 84, Kolb: 84,5

Reguleeritav nuka ratas

Torukollektor

Reguleeritav kütusesurve regulaator

Suuremaks tehtud sisselaskekanalid ja nn. throttle body

Resokad katalüsaatori asemel

Kerge hooratas

Sachs Racing sidur

BMW 535i pihustid

***Veermik:

Orig. M-Tech sportvedrustus

Tugevdatud tagasilla ja reduktori puksid

Strut bar

Roolivõimendi

ABS

Custom made 4,27 ülekandega u. 40% LSD differ

4*Orig, BMW BBS 15" valuveljed 205/55 R15 rehvidega - igapäevasõiduks.

4*Orig. BMW BBS 15" valuveljed 205/50 R15

Pirelli P Zero C racing ja Toyo R888 rehvid - rajasõiduks.

4*Orig. BMW 14" valuveljed 175/70 R14 Michelin Ivalo 2 naastrehvidega - talvel kasutamiseks.

1* orig. BBS velg varurattaks

***Interjöör:

M nahaga kaetud rool ja käigukangi käepide

Recaro sisu

Kompuuter

Musta värvi laepolster

Istmesoojendused

Nn. kaardivalgustitega tahavaatepeegel

***Audio/Multimeedia:

Bavaria C, orig. stereo

***Lähituleviku plaanid:

Koni Sport amordid

Tatech progetav aju

Paremad pidurid

Pildid, kui auto oli veel originaal:

http://gallery.bmwclub.infoweb.ee/gallery/album28?page=1

  • Vastuseid 539
  • Vaatamisi 105,8tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Kõik mis jääb peakaarest ette poole on big no no ARK'i silmis

Esiletõstetud vastused

comment_26314

Küll jään, üks oli praktiliselt uue välimusega(ka kirjad uuema tüübi omad, olemas mul kolm jooksu juba ja olen avastanud et on uuemad ja vanemad :wink: ) ja mul ongi üks nendest uuematest puudu et korralik jooks kokku saada. Teised võivad vähe longata, ühe jooksu sain 500.- aga seal paar muret ka, kaks sirgestamisel ja ühte vaja keevitada, õnneks on mul alumiinium keevitaja kohe võtta ja sinna vaja ainult üks pisike tirts peale lasta.

Mis muidu üldse plaanis siis uuel aastal autoga, peale pidurite veel jõudu/jaksu midagi muud teha või teed ühe asja korraga ja korralikult? Kas peale BMW Cup-i ja OT ka mõnd muud sarja plaanis proovida(eriti vist polegi kuskil võistelda rohkem)?

  • Autor
comment_26313

Ma loodan et see pidurite ja laiema rehvi upgrade annab piisavalt juba juurde. Järgmiseks hooajaks saab tehtud ka see uus sisselase millest siin juba palju juttu tehtud ja ega rohkem praegu ei plaanigi.

Sellest edasi tuleks järgmise asjana hakata turvalisust tõstma ja peaks paigaldama korraliku puuri.

Kui ikka võimu hakkab väga väheks jääma siis laeme mootori keemiliselt üle. Mingi 250hj shot oleks vast juba päris asjalik... :)

Aga ega ma mujal sõita ei jõuagi kui OT ja EBK üritused. Tuleb ju aeg-ajalt ka pereisa kohustusi täita ja see Eesti 90 päeva suve on väga lühike aeg sellegi vähese korraldamiseks.

  • Autor
comment_26307

Millest selline arusaam et see nüüd nii hirmus riskimine on? Mul autol progetav aju juhiks seda süsteemi, igale silindrile oleks oma nitro ja kütuse pihustid ning kui just mõni asi niisama lambist katki minna ei soovi siis küll mingit probleemi ei ole ju.

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_26086

Pidurite upgrade jaoks hakkavad siis jupid vaikselt kokku saama. Suportid ja peasilinder on olemas. Veljed kinnituvad järgmisel hooajal tikkpoltide ja mutritega. Kettad on ostetud (nendel siis vaja veel augud sisse puurida) ja täna tellisin ära ka pidurite adapterid www.300mm.de lehelt (koos transaga 6600 eek).

Ei hakanud seda adapterite aretamist siin kohapeal organiseerima. Arvatavasti saaks siin nad odavamalt tehtud aga praktika on näidanud et selliste aretamiste raha ja aja tegelikud kulud on ettearvamatud.

* loodetavasti on need tellitud adapterid siis päriselt ka bolt-on lahendus... :)

  • Autor
comment_26004
Ilma kapslita tundub jah kenam aga muidu need rehvid mis seal all need on vihma slikkid muidu või ma panen puuse?

Jah vihmakad. Neid pakuti eelmine aasta nii soodsalt et ei saanud jätta võtmata. Muidu tulevad suveks alla Michelin Pilot Sport Cup rehvid: http://www.tirerack.com/tires/tiretech/general/Michelin_Care_and_Feeding.pdf

kui adapterid saabuvad, tõmba traati...

ok, annan siis teada.

Imelikult väike tundub 17 seal auto all.

Tegelikult enam suurema diameetriga ratast ei saakski sinna panna - juba praegu on oht et käib rataste väljakeeramisel vastu tiiba. Seda saaks küll vältida auto kõrgemaks tõstmisega aga see ei tundu eriti popp idee olevat... :)

  • Autor
comment_26000

Eks see puur sinna kindlasti ka tuleb. Aga mitte selle pärast et rinkal või rallis osaleda vaid iseenda ohutuse pärast.

Ringrajal ei ole selle autoga suurt midagi teha - vabaklassis ei ole ta konkurentsivõimeline. Rallis ma isegi ei ole vaadanud mis paganama klassi ta läheks aga tegelikult mulle ei meeldi kah kuskil puude vahel kihutada... :)

  • 2 nädalat hiljem...

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.