Hüppa postitusse
Postitatud
comment_87975

Tere, teen ka lõpuks teema ära oma e30st, mida olen juba pea 2 aastat omanud ja mille keretöödega sai alustatud. Autoks 89. aasta is kupee. Eelmine omanik oli mootori välja vahetanud m50b25 vastu kuid mina müüsin selle mootori auto pealt ära. Olemas oleks hetkel kapremonditud m10 millele olemas ka turbo set või siis heas korras m40b18. Eks näis mille kasuks lõpuks otsustan, ehk isegi m42b18.
Lisasi on ka natuke, mis on aja jooksul täiendust saanud ja sillad tulevad 5x120 poldivalemiga:

orig. hella black esituled, smoke esimesed suunad, intensiivpesu süsteem/tulepesurid, soendusega klaasipesu düüsid, -peeglid, -ukselukk, m-tech 2 replica laiendid, tagatiib m-tech 2 originaal, m-tech 2 väiksem rool (370mm), udutuled uute klaasidega, typ 188 lsd differ (3,64), roolivõimendi, shortshifter, tagumine strutbar, is sportistmed, orig. käetugi topsihoidjatega, tagumised peatoed, must lagi, tweetrid, valgustitega sisepeegel, el-antenn, el aknad, avatavad tagaaknad, katuseluuk, shadowline liistud, toonklaas, suur kompu (obc) juhtkangiga, püsikiiruse hoidja, m-tech valgustiga, nahast käigukangi nupp, kroom spidorõngad, seierid punased, konditsioneer, helkurpaneel, compacti (E36) ketastega tagasild, jämedad poolteljed, tagasilla camber plaadid, 51mm püstakud ees, ees madaldusvedrud, taga coilid, 17''x7,5''/8,5'' kaheosalised BBS RC041 /042 kerged sepisveljed.
Eelmise omaniku teema:


bmw.jpg
IMAG05.jpg
IMAG063.jpg
Veljed:

orig_28284611_d1RH.jpg
Mingi hetk lisan rohkem pilte ehitusest.

20180408_145251(0).jpg

Muudetud , muutis m10power

  • Vastuseid 71
  • Vaatamisi 11,5tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_88031

Päris uhkelt lisasid kogunud see masin. Eks targemad parandavad aga vist enamus suurematest olemas. Selline kooslus kohe nöuab mingit huvitavat mootorit sinna vahele. Enda masin umbes samade lisadega, möni rohkem möni vähem, keretöödega muidugi pole suutnud endal veel alustada.

comment_88053

Karmi mootori müüs maha juba nagu teemas kirjutati:)

Peale pumba kinnituse saab köike muud kasutada nii r4 kui r6 korral, tegu peaks olema pre facelifti originaal järelpaigaldussüsteemiga, kus on selle konsooli vent restiga see .

Radikas, niiskuseeemaldi jpm tuleb nagunii uuena osta, samuti peab muretsema palju muud kraami, mis kondiga variandis teine.

  • Autor
comment_88055

Mõte on teha ikkagi m10b18 turbo, kuid sellega võib tekkida juba probleem et konditsioneeri voolikud on kas kollektorile liiga lähedal või ei mahugi ära. Kui asi nii kaugel, et mootor peale saab siis proovin neid asju sobitada.

post-461-0-55698800-1420306054_thumb.jpgpost-461-0-54723400-1420306071_thumb.jpgpost-461-0-16761200-1420306116_thumb.jpgpost-461-0-06666300-1420306136_thumb.jpgpost-461-0-11171200-1420306154_thumb.jpgpost-461-0-32823200-1420306176_thumb.jpg

Olemas veel selle mootori jaoks m30 getrag 260 kast, m30 sidur, kardaan ka suure flantsiga

Muudetud , muutis beemwee

  • 3 nädalat hiljem...
  • 3 nädalat hiljem...
  • 1 kuu hiljem...
Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.