Hüppa postitusse
Postitatud
comment_28037

Kere on tehasest välja veerenud 1990 aasta 3ndal kuul. Originaalis 2.0 mootoriga.Minu valdusesse jõudis see umbes aasta tagasi. Auto on siis sedaan kerega ja must metallik.

Alguses nägi ta välja selline:

alg2.jpg

alg.jpg

Esimese asjana, mis tehtud sai oli siis esisilla remont.

Vahetatud said kettad,klotsid,sarniirid,rooliotsad,amordid,vedrud jne.. Rattalaagrid jäid millegipärast vahetamata aga nüüdseks ka need vahetatud. Vedrudeks siis Lesjöfors -40mm ja amortideks koni reguleeritavad.

1.JPG

8.jpg

Mootor siis m20b25 125kw(8.8 surveastmega).

Mõni aeg jäi vahele ja sai käsile võetud selle remont.

Vahetatud siis: kepsu-raam saaled, kõik tihendid,simmekad,kolvirõngad,kõik mis on kummist(lõdvikud jne),andurid,küünlajuhtmed,veepump,termostaat,sidur,mootori-käigukasti padjad, käigukasti simmekad-õli-hoovastik, kepsu ja vända raami poldid jne.. Loomulikult sai kõik puhtaks tehtud ja natuke ka värvitud. Plokikaas käis windorfis.

kapotialt.jpg

plokk.jpg

kaas.jpg

lodvikud.jpg

Plokikaas sai ka ümber ehitatud tikkpoltidele:

a.jpg

Peaaegu valmis:

mo.jpg

mo2.jpg

Välimus:

Uued b-kati tiivad, ilma roosteta tagaluuk, 17" OZ Steinmetz veljed 205/40 rehvidega. Õnnestus ka endale M-Tech2 ring leida- esi-taga pamprid on replikad ,küljed originaalid. Ebay.co.uk lahendas udutulede probleemi. Ees on luuptuled.

udu.jpg

mtech.jpg

Salong on plank -vändaga aknad ja luuk va BMW sport istmed.

Tagasild on veel puutumata(trummel) aga ka see saab õigepea käsile võetud (ketaspiduritega tagasild olemas).

Plaanidest ei jõua enam kirjutada kuna postitus tuli niigi pikk :) Ja kindlasti jäi palju ka mainimata -näiteks on auto minu käes olemise ajal saanud uue esiklaasi, kardaani leevendi , siduri pumbad jnejne....

Viimased pildid siis ennem 3meste kogunemist:

Sai lastud teha siis pigipesu,poleerimine,keemiline puhastus ja vahatamine(Tänud siis CMF Holdingule).

pol.jpg

kem.jpg

pe.jpg

va.jpg

  • Vastuseid 243
  • Vaatamisi 64,4tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

comment_19918
Tshhh.... :D

Vems on väga hea aju hinna-kvaliteedi suhtes :roll:

Kokkuvõttes saab sama raha eest juba odavama lõppkasutaja produkti.

Näiteks Subarul olev Link EMS maksis 13.5k koos Eestisse transaga.

Seadistussoft on ikka ulme öö ja päev võrreldes Vems-i ja MegaSquirtiga.

Kuuno ka kiitis seda kui mälu ei peta :D

  • Autor
comment_19769

Pole olnud aega siia midagi kirjutada kuna auto on röövinud kõik vabad hetked ja uneaja aga käisin vähemalt 23mndal saugal ära...

Ütleme siis nii, et vihm ja Toyo ei käi käsikäes, otsustasin loobuda siis kui lausvihmas sõitsin viimasest kurvist otse välja, ei jõudnud piduripedaali vajutadagi kui juba rattad plokkis ja auto läks otse, õnneks oli see kurv kust rajalt maha sai ja otsustasin sinna mitte enam see päev tagasi minna :) Sellele otsusele aitas kaasa ka see asi, et kuna oli paigaltstart siis esimeselt teisele vahetades otsustas teine käik, et tema eluiga on olnud liiga pikk ja tahtis hingusele minna, nii ta tegigi (päev varem vahetasin õli ja välja tuli sealt kastist üks viinapitsitäis pruuni tökatit :) )

Koliseva kastiga sain õnneks linna tagasi, tänaseks on uus kast ostetud ja homme vahetan ta ära, laupäeval tahan teada mis kiiruse mu auto ühe miili peale saavutab, ennem käin ka dynos ära. Mina olen hetkel veel auto liikumisega väga rahul, loodan , et järgmise KUIVA ilmaga rajapäevani vastu ainult peab :)

pmnt.jpg

comment_19768

Samas. Sellise lausvihmaga sõitis sõber VW G2 kompressoriga välja sellise aja 1'14'109. Nii, et rehvid soojaks ja julgemini kurvi. Tegelt nali naljaks, esimese hurraaga pole mõtet masinat ära ka lõhkuda, eks loodame siis kuivaga näha 8) vabandan OT pärast

Pilt ka minevikust:

IMG_9052%20copy.jpg

  • Autor
comment_19765
No Bikerniki rajapäev on kohekohe käes.

Sõida siis niikaua jalgrattaga, küll vastu peab :D

Ega ma ennast tagasi hoidma ei hakka mingi ürituse pärast :)

Kui läheb siis läheb, ei ole midagi teha aga hetkel ei ole veel küll ühtegi märki, et mu mootrile ülerõhk vastukarva käiks :D

Need vihamsed pildid on õudsad, ei taha enam sellise ilmaga sõita :)

comment_19763

Ärme raputa endale tuhka pähe - küll saab vihmaga hakkama - tegelikult on vihmaga vähe laiemal/turvalisemal rajal üsna lõbus, auto tunnetuse kohapealt oleks üks selline sess päris kasulik. Samuti ka auto tervise koha pealt (rooste välja arvatud) - kehv pidamine lubab suht karistamatult laamendada. Meil siin rohkem vanatehnika klubi 8), vähemalt mina otsustasin küll, et minu mõlemad projektid ei näe kunagi ei piike ega ka päris-slikke - see on vaid puuriga autode rida.

comment_19746

Laup tulid mulle pärnu mnt'l vastu. Meil oli hommikul forid suve karika avaetapp. Suutsin märjaga rajale jääda, aga mul lendas mingi elektroonika kala sisse ja aju segu hoida ei suutnud. Peab ikka ka progetava peale mõtlema vist :roll:

  • Autor
comment_19645

OMC-lt tervelt tagasi, tulemuseks 255 km/h, mis ühtlasi on ka maksimum minu hetke ülekannetega, sellepärast ei sõitnud teist sõitu ka. Mina igaljuhul tulemusega väga rahul :)

Nüüd äkki saab natuke puhata, järgmine üritus vist kuskil juuni lõpus...

Loodan, et fotograaf ei pahanda:

omc1.jpg

  • Autor
comment_19563
255 on ikka väga hea saavutus.

Piiraja tuli napilt enne lõppu või oleks teise ülekandega veelgi parem tulemus saavutatav?

Piiraja sekkus suht koht ennem lõppu aga kui ma viskaks auto seest tühjaks ning tõstaks piiraja 6500lt 7000le ning paneks 2.9X ülekandega diffri siis vb saaks mõned km/h isegi juurde.

Ma ei läinud OMCle mingit ulme tulemust sõitma, lihsalt räägitakse, et kui auto peab OMC vastu siis peaks kestma :D

Auto oli täiesti tänava konditsioonis, varuratas,tung jne olid omal kohal, ühegi teibiga ma mingit vahet kinni ei katnud, seepärast olin ka väga õnnelik oma tulemuse üle ning rohkemat proovima ei läinud :)

Auto seadistamine lõpetati 8h ennem võistlust, segasime korralikult korraldajate öörahu(~3 öösel) aga nad õnneks tulid meile vastu :) Ütleme nii, et päevavalges on kordades parem tunne sõita 250kmh kui pimedas ja udus :)

Kui ilm lubab sõidan ka nädalavahetusel AC Dragi

omc2.jpg

  • 2 nädalat hiljem...
comment_19274

Natuke kahju jah,et alati vihmaga peale said,aga muidu sellist "No Fear" feelingut oli õhus ikka tunda... Hoidsid senikaua pedaali peal,kuni auto jälle sirgeks tõmbas 8) .Sellist aparaati on igal üritusel hea sõitmas vaadata,tulgu või lund. Väga lahe.

  • Autor
comment_19217
Natuke kahju jah,et alati vihmaga peale said,aga muidu sellist "No Fear" feelingut oli õhus ikka tunda... Hoidsid senikaua pedaali peal,kuni auto jälle sirgeks tõmbas 8) .Sellist aparaati on igal üritusel hea sõitmas vaadata,tulgu või lund. Väga lahe.

Hmm... Omastarust ma jänestasin ikka kõvasti :) aga kui jäi mulje, et panin julma siis on hästi :)

Mis puudutab drifti siis eks elame näeme...

comment_19098

sai siis pärnus seee pill oma silmaga ka ära nähtud

ma arvan et see oli sinu pill v siis selle väga täpne koopia

aga sellega sõitis HÄSTI pikkade jalgadega kena naine

kes andis ka korralikult minna sellega

ei igal juhul yx ilusamaid sedaaaane

  • Autor
comment_19039

Auto veetis tõesti nädalavahetuse Pärnus, põhjuseks OT.

poleb.JPG

Isegi kaua pidas vastu ilma midagi juhtumata :)

Õhus lendleb tulekustuti tolm, võttis väikese leegi üles...

Aga see selleks, nagu ranzzz juba kirjutas siis ta nägi seda autot pühapäeva õhtul Tallinnas omaljõul liikumas...

Põhjus: oma lollus, rohkem sellest ei räägita :lol:

Tänaseks on kapotialune pestud ning selle nädala jooksul teen veel vajalikud parendused, et enam nii ei juhtuks.

Sõidust: Parandasin oma iskliku rekordit sekundi võrra, auto on võimeline paremaks aga juht on ... :)

1.06,5

19-ndal plaanin minna uuele katsele, tahaks rohkem harjutada kui 1,5 sessiooni...

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.