Hüppa postitusse
Postitatud
comment_28037

Kere on tehasest välja veerenud 1990 aasta 3ndal kuul. Originaalis 2.0 mootoriga.Minu valdusesse jõudis see umbes aasta tagasi. Auto on siis sedaan kerega ja must metallik.

Alguses nägi ta välja selline:

alg2.jpg

alg.jpg

Esimese asjana, mis tehtud sai oli siis esisilla remont.

Vahetatud said kettad,klotsid,sarniirid,rooliotsad,amordid,vedrud jne.. Rattalaagrid jäid millegipärast vahetamata aga nüüdseks ka need vahetatud. Vedrudeks siis Lesjöfors -40mm ja amortideks koni reguleeritavad.

1.JPG

8.jpg

Mootor siis m20b25 125kw(8.8 surveastmega).

Mõni aeg jäi vahele ja sai käsile võetud selle remont.

Vahetatud siis: kepsu-raam saaled, kõik tihendid,simmekad,kolvirõngad,kõik mis on kummist(lõdvikud jne),andurid,küünlajuhtmed,veepump,termostaat,sidur,mootori-käigukasti padjad, käigukasti simmekad-õli-hoovastik, kepsu ja vända raami poldid jne.. Loomulikult sai kõik puhtaks tehtud ja natuke ka värvitud. Plokikaas käis windorfis.

kapotialt.jpg

plokk.jpg

kaas.jpg

lodvikud.jpg

Plokikaas sai ka ümber ehitatud tikkpoltidele:

a.jpg

Peaaegu valmis:

mo.jpg

mo2.jpg

Välimus:

Uued b-kati tiivad, ilma roosteta tagaluuk, 17" OZ Steinmetz veljed 205/40 rehvidega. Õnnestus ka endale M-Tech2 ring leida- esi-taga pamprid on replikad ,küljed originaalid. Ebay.co.uk lahendas udutulede probleemi. Ees on luuptuled.

udu.jpg

mtech.jpg

Salong on plank -vändaga aknad ja luuk va BMW sport istmed.

Tagasild on veel puutumata(trummel) aga ka see saab õigepea käsile võetud (ketaspiduritega tagasild olemas).

Plaanidest ei jõua enam kirjutada kuna postitus tuli niigi pikk :) Ja kindlasti jäi palju ka mainimata -näiteks on auto minu käes olemise ajal saanud uue esiklaasi, kardaani leevendi , siduri pumbad jnejne....

Viimased pildid siis ennem 3meste kogunemist:

Sai lastud teha siis pigipesu,poleerimine,keemiline puhastus ja vahatamine(Tänud siis CMF Holdingule).

pol.jpg

kem.jpg

pe.jpg

va.jpg

  • Vastuseid 243
  • Vaatamisi 64,4tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_26735

Täiendaks teemat veel.

Vahetasin oma 4.10 diffri 3.45 vastu, palju mugavam on sõita kohe. Diffrile panin uued simmekad ja puksi, sisse läks mingi lamp Teboil õli ,mida oli öösel bensujaaamast saada. Bensupump hakkas ka vaikselt märku andma, et tema eluiga hakkab otsa saama, vahetasin ta Walbro paagivälise pumba vastu, mille talve jooksul asendan paagisisese pumbaga. Nädal tagasi juhtus üks väike õnnetus:

klaas.jpg

Sõbra auto ratta alt sain kivi. Aga see probleem lahenes kenasti, sõber ostab mulle uue klaasi. Järjekordselt imestasin kui odavad jupid e30 on :) . Aga see insident lõpetas hooaja, kuna uus klaas tuleb alles novembris, millal täpselt ,ei tea.

Selle suve saak oli siis 2400km, 2korda rohkem kui eelmine suvi, positiivne :respect: .

  • 5 kuud hiljem...
  • Autor
comment_24840

Kevad käes, jätkame sealt kust pooleli jäi:

Sõber maksis mulle ilusti uue tagaklaasi raha ära aga kätte saades otsustasin, et akvaariumis ma enam sõita ei taha, mõeldud tehtud. Klaasid küljest ära ja Airo kätte toonimisse. Kuna klaasid olid eest ära siis mõtlesin ka ühtlasi elektriakna tõstukid installida, tehtud. Kuna el.aknad vajavad voolu siis tuli ka põhjamatt välja võtta, et sealt alt ilusti uus kaabeldus vedada. Põhi oli ilus, esines ainult pindmist roostet.

pilmapigi.JPG

Kuna nii palju olin juba lammutanud , otsustasin ka pigimatti natuke installida.

pohipigi.JPG

Ustesse ja põhjamati alla läks kokku umbes 4 ruutmeetrit, pagass hiljem, kuna selle paigaldamine on nüri töö.

Talvel sai ka pidureid natuke uppkreiditud:

312*25mm Brembo ketas

Ferodo racing ds2500 klotsid

Ate Blue racing vedelik

SS pidurivoolikud

25,4mm peasilinder

2500.JPG

Suppordid said uued tihendid ja kolvid.

support.JPG

Minu treiali versioon suppordi adapterist

sadapter.JPG

Tagasillajaoks on ka kõik jupid olemas ,et kettaks teha aga üks õõts veel lahti saamata. Amordiks said valitud Bilstein B8-ad, kettad Brembo ning klotsid DS2500. Õõtsad saavad ka lisa tugevdused.

b8.JPG

Reedel sai ka dynos käidud. Tulemuseks siis 161hp/228nm rattast.

dynos.JPG

dynochart.jpg

Loomulikult sai ka SR avalaksul käidud, 2.5 tundi ootadud oma sõitu, mis ka muidugi ei tulnud kõige paremini välja, ikkagi esimest korda kuusepuu n stuff.

angaar.JPG

angaar2.JPG

Rohkem pilte võib leida kellegi teise fotokast SRi foorumist.

comment_24832

Tervist!

Sai korra SR üritusel su masinast mööda kõnnitud. Ehmatasin etteotsa jõudes piduriketta läbimõõdu peale, siis vaatasin korra tagumisi - trummlid, siis läksin etteotsa tagasi ja muigasin, et oo, keegi möllab siin piduri upgrade'iga...

Pole su teemat ennem kohanud, aga väga mõistlikult asi ette võetud.

Veljed ja tumedad aknad pole küll minu maitse, aga jõudu ja jaksu tegemistes...

Penu

comment_24830

Jah , täiesti stock, 8.8 CR

Siis on küll hea tulemus. See hj tõus mille võrra ta standardist erineb tuleb sellest et õhulugejat ja originaal filtrikasti enam ei kasutata. (minu mootoril andis ainuüksi ilma filtrita!!! originaal filtrikasti kasutamine 7hj kaotust võrreldes otse TB õhu sisselaskmisega).

  • Autor
comment_24828
...

Tulemusega olen ise ka rahul. Tegelikult on üks tegur veel, mis kõvasti heppasid juurde annab, nimelt mootori töö temp. Samal päeval sai mõõdetud ühte Porschet, esimene tõmme versus kolmas tõmme, ilma vahepeal midagi tegemata, oli erinevus 7hp rattast :shock: .

Minul sai mõõdetud esimene tõmme e. maantee seadistusega 148hp rattast, see siis tehase originaal. Mootor oli soe kuna oli raskusi sinna üless tagurdamisega ;)

dynoalgus.jpg

Kuni 158 hp-ni tuli ilusti , edasi hakkas liikuma ühe hp kaupa :)

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_24520

Täiendaks seda teemat natuke.

Mõni aeg tagasi sai ostetud nahksalong, kuhu kuuluvad siis BMW soojendustega sport esiistmed ning käe- ja peatoega tagaiste, kusjuures tagaiste on ka soojendusega. Nahkkate on ilus ja terve ning selle ostuga olen ma väga rahul.

nahksalong.jpg

nahksalong2.jpg

Vahepeal veetis auto ühe päeva Patriku juures, kes siis korrastas elektrisüsteemi ning pani elektriaknad liikuma.

Osalesin ka BMW Cupi esimesel ja teisel etapil Raplas ning sõitsin ka Saugal, OT ürituse raames . Rajal sõitmine on minu jaoks täesti uus asi ning aegasid ma siin väga välja ei hõiskaks, kuna need on allpool igasugust arvestus ;) ( Raplas 58,46 ja Saugal 1.13,3).

Auto on ennast rajal väga hästi üleval pidanud ning ühtegi tõsisemat probleemi pole esinenud va. rehvi probleemid Raplas. Esimesel etapil läks esimene parem rehv lihtsalt natuke tühjaks ning teisel etapil suutsin sama rehvi veljepealt maha sõita, juhtus see loomulikult viimases kurvis ning läks paar pööret veel mööda, ennem kui ma aru sain ,et sõidan velje ääre peal (siis oli muidugi veel väga pikk maa ennem kui sai rajalt maha sõita).Velg ise jäi õnneks sirgeks.

Kuna ma sõidan suht vähe, siis lootsin nende rehvidega terve selle hooaja ära sõita aga nüüd, 1000km hiljem, ei jää mul enam midagi muud üle kui uued osta.

Kokkuvõtteks võib öelda ,et kuigi ma alguses päris palju põdesin siis tegelikult on rajal sõitmine väga fun!

cup1.jpg

cup12.jpg

ot.jpg

[size=7]Lisaks sai viimanegi klaas endale toonkile peale, tänud K Kile Grupile[/size]

comment_24515

Ilus auto ja rapla tulemus alla minuti pole üldse paha arvestades seda et tegu kolmese bmw-ga. Rapla rada nii aeglane ja tehniline et powerit pole sinna rohkem vaja, küll aga hästi sobivat ülekannet et 2 kiiremat kohta sõita mingi käiguga lõpuni ja et ei jookseks piirajasse enne mahapidurdamist nagu mu porsche tegi ;) Sauga aega ei tea kommenteerida.

  • Autor
comment_24512
On see eestimaalt või kuskilt mujalt?

Tartust, kasutaja Tomstah'i käest ostetud.

peaks enda omaga ka minema.keegi kuuno hyundai coupega rääks,et tahab võrrelda mingi 2,5 kes just käis.ma ise arvan,et see sinu oma?

Jah.

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.