Hüppa postitusse
Postitatud
comment_85183

Esimese rullina omasin tumesinist E30 kupee 9" laiade Azevitega millel M50B25 vabalt hingav. Sai esimene drifti võistlus ära proovitud streedis ja edasine saatus oli selge. Auto oli nädalapäevad hiljem müüdud :D

 

1526394_706602436052410_691215517302271810360402_706610872718233_907589228793580

10451157_776533062392680_223166166963460

 

 

Sai soetatud uus isend.

 

 

010711367792543.jpg

 

Milleks uuesti E30 kupee millel istus vahel audi R5 AAN turbokas, mille saatus muidugi tuli poole tunniga. Spetsialisti läbimõtlemata karteri ümberehitus ning õlivõtturi ristipidi keevitamine jättis mootori ja turbo lihtsalt õlist kuivaks, edasi ilmselt kirjeldama ei pea mis sees toimus....

 

 

Läks uue mootori jahiks ning peale pikka kaalumist V8 ja M50ne vahel tuli siiski M50B25 non vanos mootor.

Mootor kohe täiesti pulkadeks ning kambrisse pessu. Kõik uued tihendid, ketid, tallad,poldid, saaled, otsatihendid jne.

Sisse läks M52 2.8 väntvõll+M20ne kepsud. Kolve sai pealt maha võetud 2mm, ning kaanetihendiks läks 2.05mm.

 

 

10711036_779897908722862_263986196920857

1560560_779897905389529_2191467370136705

0107113679f6249.jpg

 

10629681_776533422392644_242273971825333

0107113685955d2.jpg

10409120_776529465726373_664814576936156

10351092_776537712392215_753393639357312

 

 

 

 

Mootor: 300kw rattast

 

Turboks sai võetud Holset HX40

Pihustid 630cc siemens dekad

Väljalaske kollektor Wasted Zerials-i töö

Wastegate 60mm

Ajuks MS 2 seadistatud Kaagu poolt

Sidurikorv Sachs performance seeriast

Ketas 4labaga keraamiline

Pumbajaamaks on 2x Bosch 044 ning etteandeks 2x Facet pumpa

HKS BOV

M20 kergemaks treitud hooratas koos M50ne hammasvööga

Innovate lambda

 

Kere:
 

Sillad 5x120

Turvakaar

Klaaskiust stanged + esitiivad

Esisillalahenduseks on Wisefab

Istmeteks Sparco Pro2000 ja EVO L

Traksid Sabelt 6p + Sparco 6p

OMP rool

Hüdrokäsipidur

BC BR reguleeritavad coilid

 

 

 

Üks video kah : https://www.facebook.com/video.php?v=766768696702450&set=vb.100001079792943&type=2&theater

 

Talveplaanid:

 

Tõenäoliselt võtan uue toorik mootori mis hakkab arendama suuremat jõudu ning uuel hooajal etanooli pealt sõitma. See eeldab omakorda palju uusi ja huvitavaid juppe. Turbo valikuks kui rahakott lubab tuleb Precision.

 

Täis turvapuur

kere üle värvida

suuremad pidurid

tagasild reguleeritavaks

3" sisse ja välja

3.0 diisli käigukast

rattapoldid asendada tikkpoltidega

Muudetud , muutis soonikx

  • Vastuseid 148
  • Vaatamisi 27tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_91078

Süsteemis hakkad käima etanool jah  :D Ideaalne oleks olnud 1200cc pihustid kuid need tulid tüki kallimad kui 1600.

Laiendid tulid kõik Gup Tuning-ust.

Hea meel kohe kuulda, et teistele ka meeldib, pole need unetud ööd niisama aiataha läinud  :P

comment_91088

Kui tehnika korrashoiust jääb resursse üle siis loomulikult on nii sõitjal kui ka pealtvaatajatel esteetilisem vaadata kena masinat. Aga see on juhul "kui". Antud projekti puhul tundub, et jätkub nii sinna kui tänna. Edu igaljuhul!

  • Autor
comment_91413

Nädalavahetusel sai külge kruvitud ja toimima pandud täieliku uuenduskuuri läbinud pidurid, õhutatud sidur.

 

Valmis ka tiimi fb leht: https://www.facebook.com/TeamKnightdrift?ref=notif&notif_t=page_new_likes 

Paha ei tee kui meeldib vajutad!

Ning nüüd lõpuks jõuab vist värvimiseni ja nädala lõpuks peaks saama värvitud. 

comment_91624

Tegelikult on väga äge, kui keegi viitsib ka välimusega vaeva näha, ning mitte lihtsalt originaalsena rajale minnes. Ausaltöeldes viimane jube tüütuks muutunud juba.  Kui Tambet oma sigulli ka rajale ajab, siis peaks sellel hooajal olema nii mõndagi juba vaadata ;)

 

igatahes jõudu, raha ja motivatsiooni valmisjõudmiseks!  :beer:

  • Autor
comment_91718

Kõvasti odavam ja kiirem oleks olnud lihtsalt eelmise hooaja pillile lihtsalt mootori upgrade teha ja tuld, kuid vaadates praegust tulemust siis vaevalt keegi aru saab algul, et tegu on sama autoga  :rolleyes:

Jõudu ja motivatsiooni isegi jagub veel kuid vaadates mis rahad kuluvad osavõtu tasudele, sarjamaksule, litsentsile + reeglite muudatustest tulenevate asjade ostmisest siis ressurssi hakkab nappima  :@

 

Igatahes natuke nüüd juhtus jälle.

 

 

post-3034-0-16042200-1427054006_thumb.jp

post-3034-0-63549600-1427054006_thumb.jp

post-3034-0-07492500-1427054007_thumb.jp

comment_91726

See pole replica, see on pigem m3 style. Replica tähendab koopiat.

Vaatasin kogu teema läbi, aga ei leidnud vastust küsimusele, kas oled tiivad ümber ehitanud vöi tulidki sellisena gup tuningust?

On mingid drift special variandid vöi äritsevadki nad sellistega? Pean silmas seda, et tavalise e30 kaared ka lisaks m3 tiivalaiendile külge poogitud, suht naljakas näeb välja nii :)

Igatahes edu, tundub et see on kallim hobi, kui lihtsalt neid korjata ja korda teha :)

  • Autor
comment_91760

Ega jah, ei saa head ilma halvata, et teised ka aru saaks siis transpordi käigus suudeti tagaluuk minema lennutada. Õnneks siiski leiti üles kuskilt teeäärest.

Pole õnneks hullu midagi, asi siiski nii kerge, et tuul kandis päris hellalt vastu maad. Pääseb pahtli ja värvi parandusega. 

 

Müügiks pakkuda mul siiski tavaline luuk mitte M3 luuk.

post-3034-0-37426900-1427134862_thumb.jp

  • Autor
comment_92085

Ma päris hästi ei tea mis mul selle esiotsaga saab. See praegune 15" käib juba vastu tiiba.... ja seda velge sinna ei taha kohe kuidagi kätta.
Hea pildi materjal pole minu käes praegu, uue nädala algul saan pildid kätte, esimesed millel siis kvaliteeti ka on :D

Klaasid lähevad plastikust  jah, taga küljeaknad panin täna külge, kuid tagaakna mõõduga panin puusse vähe, pean tuleval nädalal uue tüki plastikut ostma. 

Vurr ja downpipe, ventilaator ja radikas ka küljes.

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.