Esimese rullina omasin tumesinist E30 kupee 9" laiade Azevitega millel M50B25 vabalt hingav. Sai esimene drifti võistlus ära proovitud streedis ja edasine saatus oli selge. Auto oli nädalapäevad hiljem müüdud
Sai soetatud uus isend.
Milleks uuesti E30 kupee millel istus vahel audi R5 AAN turbokas, mille saatus muidugi tuli poole tunniga. Spetsialisti läbimõtlemata karteri ümberehitus ning õlivõtturi ristipidi keevitamine jättis mootori ja turbo lihtsalt õlist kuivaks, edasi ilmselt kirjeldama ei pea mis sees toimus....
Läks uue mootori jahiks ning peale pikka kaalumist V8 ja M50ne vahel tuli siiski M50B25 non vanos mootor.
Mootor kohe täiesti pulkadeks ning kambrisse pessu. Kõik uued tihendid, ketid, tallad,poldid, saaled, otsatihendid jne.
Sisse läks M52 2.8 väntvõll+M20ne kepsud. Kolve sai pealt maha võetud 2mm, ning kaanetihendiks läks 2.05mm.
Mootor: 300kw rattast
Turboks sai võetud Holset HX40
Pihustid 630cc siemens dekad
Väljalaske kollektor Wasted Zerials-i töö
Wastegate 60mm
Ajuks MS 2 seadistatud Kaagu poolt
Sidurikorv Sachs performance seeriast
Ketas 4labaga keraamiline
Pumbajaamaks on 2x Bosch 044 ning etteandeks 2x Facet pumpa
HKS BOV
M20 kergemaks treitud hooratas koos M50ne hammasvööga
Tõenäoliselt võtan uue toorik mootori mis hakkab arendama suuremat jõudu ning uuel hooajal etanooli pealt sõitma. See eeldab omakorda palju uusi ja huvitavaid juppe. Turbo valikuks kui rahakott lubab tuleb Precision.
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Esimese rullina omasin tumesinist E30 kupee 9" laiade Azevitega millel M50B25 vabalt hingav. Sai esimene drifti võistlus ära proovitud streedis ja edasine saatus oli selge. Auto oli nädalapäevad hiljem müüdud
Sai soetatud uus isend.
Milleks uuesti E30 kupee millel istus vahel audi R5 AAN turbokas, mille saatus muidugi tuli poole tunniga. Spetsialisti läbimõtlemata karteri ümberehitus ning õlivõtturi ristipidi keevitamine jättis mootori ja turbo lihtsalt õlist kuivaks, edasi ilmselt kirjeldama ei pea mis sees toimus....
Läks uue mootori jahiks ning peale pikka kaalumist V8 ja M50ne vahel tuli siiski M50B25 non vanos mootor.
Mootor kohe täiesti pulkadeks ning kambrisse pessu. Kõik uued tihendid, ketid, tallad,poldid, saaled, otsatihendid jne.
Sisse läks M52 2.8 väntvõll+M20ne kepsud. Kolve sai pealt maha võetud 2mm, ning kaanetihendiks läks 2.05mm.
Mootor: 300kw rattast
Turboks sai võetud Holset HX40
Pihustid 630cc siemens dekad
Väljalaske kollektor Wasted Zerials-i töö
Wastegate 60mm
Ajuks MS 2 seadistatud Kaagu poolt
Sidurikorv Sachs performance seeriast
Ketas 4labaga keraamiline
Pumbajaamaks on 2x Bosch 044 ning etteandeks 2x Facet pumpa
HKS BOV
M20 kergemaks treitud hooratas koos M50ne hammasvööga
Innovate lambda
Kere:
Sillad 5x120
Turvakaar
Klaaskiust stanged + esitiivad
Esisillalahenduseks on Wisefab
Istmeteks Sparco Pro2000 ja EVO L
Traksid Sabelt 6p + Sparco 6p
OMP rool
Hüdrokäsipidur
BC BR reguleeritavad coilid
Üks video kah : https://www.facebook.com/video.php?v=766768696702450&set=vb.100001079792943&type=2&theater
Talveplaanid:
Tõenäoliselt võtan uue toorik mootori mis hakkab arendama suuremat jõudu ning uuel hooajal etanooli pealt sõitma. See eeldab omakorda palju uusi ja huvitavaid juppe. Turbo valikuks kui rahakott lubab tuleb Precision.
Täis turvapuur
kere üle värvida
suuremad pidurid
tagasild reguleeritavaks
3" sisse ja välja
3.0 diisli käigukast
rattapoldid asendada tikkpoltidega
Muudetud , muutis soonikx