Hüppa postitusse

erxx

Foorumikasutaja
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Kõik, mis erxx postitas

  1. Liiga hilja jõudsid 😃
  2. Auto nüüd siis komplektis. Väljalase läks ikka vana alla tagasi esialgu. Saab uued pütid lasta roostevabaga keevitada, ei viitsinud esialgu hakata torusid taga ajama. Kokkutulekul ka käidud. Püsis enam-vähem ühes tükis. :) Viljandist Raasillale jõudes jäi minek kuidagi kehvemaks ja kummalist heli tuli turbo poolt, ei teagi mis jama seal on, ühtegi viga ei tuvastanud kohapeal, sai polte pingutatud ja nii jäi. Raasillast ära liikudes hakkas kummaline koputamine põhja all pihta, keskmine pütt oli lahti tulnud. Öösel akut külmiku pärast laadides hakkas kapoti alt tossu tulema ja oli 250km kinni püsinud kiirliite lahti visanud. See sai uuesti paika, sikutatud ja nüüd 100+ km jälle kinni püsinud. Loopres sai turbot ka igaks juhuks igatepidi kangutatud ja geomeetriat liigitatud, hakkas paremini liikuma. Mootor peale sai, tegi sama geomeetria pärast mootor igasugust tsirkust oli täiesti kinni. Ju ta ikka pekkis on, ei kogu rõhku õigesti ja puhtaks vajutades alates neljandaga tõmbab "limpi". Spido ka valetab nii hullult, et tuleb uurima hakata, kuidas täpsemaks saada, mingid variandid pidid olema.
  3. Et siin ka info üleval oleks. 1. Tallinn kogunemine Peetri Selver 7:30, start 8:00 2. Tartu kogunemine Bite Stop 8:00, start 8:30 3. Pärnu kogunemine Kaubamajaka parkla kogunemine 8:30, start 9:00
  4. Oleneb su asukohast. Saaks aidata.
  5. See aasta tundub on lootust ikka kokkukale jõuda. Hooldus tehtud, nagu öeldi 😁 jääb veel uus väljalase kokku keevitada ja kapoti alune kokku panna lõpuni. Eelmine mootor otsustas rähni mängida, eks kunagi hiljem vaatab sisse sinna. Sai otsa saale või tappis stikke taastatud praak pihusti, mis mootori hüdrolukku tühi käigul uputas.
  6. Sisemise koopa detaile norrakad peaksid pakkuma. https://e30garage.no/product/wheel-arch-repair-kit-41141972592-coupe-87-92/
  7. Auto teemasse ei oska midagi sobivat panna 😃 aga leiab ikka.
  8. See aasta siis talvitub auto kodus garaažis. Viimase asjana sai lastud Stiven Vesil aju üle kirjutada. Edc16 ajul ews off, torque limiter kaart manuaal kasti jaoks sobivaks, egr ja muu saast maha ja kütus peale. Hetkel sai 71mg ja 1.6bar. Rõhk tuleb hetkega järgi ja mootor käib ülimeeldivalt. Nüüd talvel plaane palju, näis mis tehtud saab. Esmalt lähevad vahetusse pihustid ja praak rihma rullik mis mootorit paigaldades normaalselt peavalu valmistas ja ka egr off detailid. Väljalase tuleb ka ringi teha. Hetkel kohandatud 325td 85kw väljalase all 😬 Kunagi ammu sai öeldud, et mu pulmaauto saab olema E30. See ka nii sai.
  9. Maalrid räägivad pigem, et happe peale epot ei tohi panna, kuna aja jooksul laseb hape epo lahti.
  10. Igaks juhuks võib teist aju ka proovida.
  11. 9 tuubi läks ja sobis külge.
  12. Kirjutaks siis vahepealsest ka lähemalt. Plaanis oli juba eelmine aasta mootorivahetus 3.0d vastu teha, aga kuna ajaliselt ei mänginud kuidagi välja, siis sai juubeli kokkutuleku eesmärgiks võetud ja mootor vedeles kodus garaažis aasta aega. Peale läks E46 pealt M57D30TU, auto oli ise automaat kastiga. Karteri keevitas @kurikristjan lühemaks tds oma. Käigukast sai GS6-37DZ kuue käiguline. Hooratas ja korv M47N2 pealt ja sidur samast komplektist pidurimeistri katetega. Kardaani esimene pool sai E36tdsa oma, tagumine pool sellest jäi lühikeseks ja tagumise poole osas mis alla sai, pole aimugi mille oma, tõenäoliselt kuju järgi miski E36. Tugilaager sai natuke ümber keevitatud E30 oma. Tugilaagril sai kinnitised natuke pikemaks tehtud. Kastil sai tala kohandatud ja hoovastik lühemaks. Cooler läks olemas olnud Saab 9000 2.0T oma, mis mahtus ninaraami ja põlle vahele ära. Juhtmestikku ikka andis paika saada, õnneks head sõbrad oskasid selles osas suunata õigele teele. Peale ta sai ja sõidab ka. Aju veel vaja lasta manuaaliks kirjutada, EWS off, Egr off, muu üleliigne maha ja remap. Soov selline tagasihoidlik 200-250kw saada. Kuna värv oli nagu ta oli, esitiibade pealt kulunud, lakk koorus jubedalt ja miljon värvikahjustust. Siis sai tööstusvärviga ja lakiga üle tuisatud, et üldpilt paremaks saada. Värvima oleks pidanud ainult suurema düüsiga et siledam tulemus saada. 🫣 Aga noh, parem kui enne. Karbid tahavad ideaalis nagunii vahetust, siis see tööstusvärviga üle värvimise maksumus oli suht olematu. ~80e. Vaja üle poleerida veel, tööstuslakk kuivas nii kiiresti, et isegi ühtegi jooksu ei saanud sisse 😃 aga tuhmiks jäi sealt, kust alustatud sai.
  13. Juubeli kokkutulekuks natuke viisakamaks tehtud.
  14. Veel jõuad kuu lõpuks midagi muud vahele tõsta 😃
  15. Sa ikka normaalselt jamada saanud 😃 Vähemalt ei ole miski motivatsiooni maha tõmmanud. Vana hea foorumi õppematerjal siin üleval nüüd.
  16. Mille järgi sa pendiksi tellisid starterile? Kui tootekataloogide pildid õiged, siis vilunud silm eristab õige ja vale pendiksi ära 😃 Pead ei julge pakule panna, aga kui pilt ei peta, siis koodide ja sobivuste järgi see peaks õige olema https://aeromotors.ee/kataloog/article/10980916/sd0014p-as-pl Pendiksit ei oleks vaja külge pannagi sobivuse kontrollimiseks. Kui seda hooratta peal edasi tagasi lükkad, siis jämeda hambaga takerdub juba 2 või 3 hamba taha.
  17. M5x turbokas ja näpust ta läheb. Mõnele pole turbotki vaja. 🙃 Siin foorumis meestel kogemusi küllalt.
  18. Auto käib ja sõidab, aga kuidagi jube uimane on. Ksp elekter sai jälle ära vahetatud. Peal oleval oli mingi jama ikkagi, tühikäik sai paika löödud ja pärast 20min tiksumist hakkas haukuma ja pärast igat sättimist samamoodi. Keema ei lähe ja käivitub nagu käest lastud tds ikka 😃 Pärast sõidust tulekut, sai maja ette pooleks tunniks tiksuma jäetud, pärast mida hakkas ülihästi liikuma, mõtlesin ohh, midagi käis kuskilt lahti ja nüüd korras, aga tund hiljem sama seis 😐 Lõin tühikäigu kütusekoguse veel natuke alla poole 3-4mg/s peale, läks paremaks küll aga loid ikka, oleks tahtnud 2-3 aga ei tahtnud siis ühtlaselt käia. Ei teagi kas õhulugeja kutu või juhtpihusti või midagi kolmandat, et niimoodi uimane. Sisselaske temp anduri juhet ka ei leidnud, kuigi arvuti näitab -40. Üks üleliigne juhe vedeleb aga nii kaugele ta ei ulatu ja ühegil alu koldel taga otsas temp andurit ei ole, lisaks ühel lõigutud juhtmestikul vaatasin et see juhe jookseb üldse teise mootori pistikusse pin11 ja infot selle pistiku kohta üldse ei leia, sisselaske temp anduri signaal võiks ikka aju poole liikuda või tuleb sisselaske temp signaali üldse õhulugejast 🙄 . Las ta siis hetkel olla, Põltsus käib vähemalt ära, mis oli hetkel eesmärk. Muidu oleks teise mootori peale kohandanud. Esimene pikem proovitiir sai tehtud
  19. Väike update ka siis vahelduseks. Kuna aega üldse tegelikult ei ole, siis rull seisis eelmise aasta septembrist. Aga kuna kokkutulek tulemas, siis tuleb liikuma ikka saada. Seismisest ei hakanud paagi etteandepump isegi kohe tööle 😀 ei tea mis ollus paagis olla võib. Aga käima läks poolest pöördest ja isegi õli tuli oli tükk aega kustus. Käis juba mõte läbi, et äkki käib paksema õliga kokkukal ära. Aga siis sai proovi mõttes lastud käia koha peal. Pärast poolt tundi käis korralik jahvatamine mootoris 😀 seega vahetus. Läheb rullika pealt tulnud ja juba kohandatud varu mootor peale koos juhtimisega. Läheb 994 pumbale üle ja ilma chipita aju. Eks seegi mootor kahtlase väärtusega. Juhtpihusti oli vales silindris ja eelmisel omanikul oli vist temperatuuriga ka probleeme. Ehk saab ikka ära käia. 🙃
  20. Pole katalüsaatorit. All on E36 325td sobivaks keevitatud summuti, otsast lõpuni. Aga teemasse ka. Nimelt rihmaseibi polt jäi keermeliimiga kinni panemata. Keris ennast lahti ja õlisurve läks jalutama Kolm tubli kriuksu käis mõningaste vahedega ja õlituli särab. Keerasin poldi uuesti kinni, sai veel 17km sõidetud põleva tulega parkimiskohta. Et saab jälle mootorit vahetada. 2 varuks veel.
  21. M21 tuuninine pole eriti mõislik jah. Väljalaskeavad pidada nii väiksed olema, et kütavad kaane kuumaks. M51 katsetamiseks parem variant ja kui reaalselt midagi saavutada tahad, siis eelpõlemiskambriga diisel selleks üldse ei kõlba. Ja 3.91 differ diislile on väga liiast. 3.25 lagi mida kasutada getrag kasti puhul. Zf kastiga peaks alla 3 jääma.
  22. Ukul tehtud väga äge video!
  23. Vahelduseks teemat uuendama taas. Sai kardaani mure lahendatud. Alla läks e34 kardaan täies pikkuses. Sain ta 10e eest mõttega, et saab jupi lõigata ja keevitada aga kui kõrvuti laenu kardaaniga panin siis vaatasin, et see suht sama pikk nagu TD kardaan. Kardaaniga muidugi asi ei piirdunud, diffrit kinnitustele ülevalt tõmbas ka mõrad sisse ja sai sinna korralik tugev tükk peale tehtud. Sai tellitud polüretaan pukside komplekt, esialgu sai suured sillatala puksid ringi visatud, kuna need olid suht läbi. Enne ülevaatust sai käsipidur ära reguleeritud ja esimesi klaase lapatud. Muidugi paar päeva enne oli vaja tagasillas midagi loksuma hakata. Sai LSD õli veel ära vahetatud ja pooltelje välimine ots oli nii ära, et keeramise pealt tegi häält juba. Läks siis seegi vahetusse. Sellega oli kõik ja sai kokkutulekule mindud. Kõik kulges muretult kuni ~5km enne Pivarootsit hakkas midagi päris koledat häält tegema, nagu hakkaks kohe mootor laiali minema või ketitald oleks nagu jalutama läinud kohapeal pandud diagnoos tundus loogiline, et rihma pinguti amordi puksid kutud ja logiseb, kuna rihma pinget mõjutades muutus ka hääl, hiljem see diagnoos muidugi paika ei pidanud, aga kuna ta 1200-2500 pöörde vahemikus oli vait, siis sai rahulikult koju ära mindud. Kõik asjad mida mõeldud sai, mis seda häält võiks teha, olid ka muidugi oma aja ära elanud. Ca 10000km sõitnud INA rihmapinguti amordi puksid oleks just kui vahelt välja sulanud. Vaakumpump sai maha võetud, kahtlusega äkki see koliseb, ka see oli tegelikult nii kulunud, et see vahetükk sealt kukkus küljest. Lõpuks siis sai rihmaseib lahti lastud, küljest ära sai siis käega liigutades kollas see edasi tagasi ja kui poltidega flantsi lahti lasin, juhtus nii. Aga muidu võib rahule jääda. Läbisõitu tuli kuskil 550km
  24. Mis mõte sellel tala aluse pleki üle pritsimisel on? Kliendi raha kulutamine? Mõistlikum kohe mäda tükk välja ja uus asemele.
  25. Olge reaalsed Remondi töökodades töötavad inimesed puutuvad kokku aastas mitmesaja erineva autoga. Pole isegi mõtet loota, et seal autot korrektselt lahti osatakse võtta, hea kui lahti kakutud asjad uued tüüblid saavad, mitte liimi ja kahepoolset teipi. Klient üldjuhul autot ise lahti ei võta ja nii pole aimugi mis s**t väljast ilusa töö all olla võib.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.