Hüppa postitusse

markusH

Foorumikasutaja
  • Postitusi

    296
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    9

Kõik, mis markusH postitas

  1. Ostan Motronicu 3 realise 55 pin-iga aju. Leidub enamustel bensiinimootoritega isenditel. (va is ja vanemad pre mudelid) Täpne päritolu, aju kood ja seisukord ei ole oluline - vaja läheb ainult korralike kinnitustega ühenduspesa sealt küljest. 56730135 või pm
  2. Jah, saan teha. M57 töötab muidu õigesti ka r6 bensiinimootori koodipulgaga. Eriti hästi sobivad 325E plokid, mille pöörete vahemik on ka diislile sobilikum (0-5000 ja 0-6000 skaalad)
  3. Eks igal inimesel ongi õigus oma arvamusele. Ei tea mis neid odomeetri hammasrattaid liikuma võiks panna? Kas otse diffrist tuleb hammasülekanne spidoplokki? Või äkki on see pooli kõrval olev magnetratas kuidagi asjaga seotud? Infoks niipalju, et kiiruse näidiku galvanomeetrit ja odoka stepperit juhib üks kivi. Kui spidokas kiirust näitab siis on diffrist signaal olemas.
  4. Siis soovitaks üle vaadata ega odoka pooli juhtmed lahti pole tulnud, mõõda testriga üle või äkki on juba silmaga näha külmjoode või katkestus. SI plaat pole asjasse seotud, viga peab seal samas spidoka taga olema.
  5. Pole mingit trossi. Kui kiirust näitab siis suure tõenäosusega odomeetri hammasratas/rattad puruks.
  6. Ei tea mis üllatused juhipoolsel küljel oodata võivad? Ei taha uskuda, et see külg juhuslikult pildile pole jäänud
  7. markusH

    M: M20B25 aju

    Huvitav idee. Raud võib isegi sama olla sest pihustid on nii r4 kui r6 2 gruppi jagatud ja süütele on ainult 1 väljund läbi jagaja. Tõenäoliselt on kontrolleri soft ikkagi erinev ning epromid on kindlasti erineva sisuga.
  8. Visko "lukustub" siis kui rataste kiirused erinevad, ketasluku lukustumine sõltub diffrist läbi minevast jõust. Ketas sobib ringrajale, visko rohkem raskele maastikule/offroadile. Omast kogemusest võin öelda, et viskoga ei teki ketas- ja keevislukule omast "rattad lukus" tunnet. Tiidu väitele viskode vastupidavuse osas vaidleksin vastu. Olen kokku omanud 5 e30 visko diffrit ning 4 neist on olnud töökorras. Ühel lekkis visko simmer, kas suurest läbisõidust või oli vedelik liiga kuumaks lastud, seda ei tea. Visko korpuseid on ka vahemalt 2 eri tüüpi, osad tehase poolt kinni keevitatud, teised stopperiga lahti käivad ja teoreetiliselt taastatavad ( paksema silikoonõliga ka parendatavad?) Katkist viskot on käega keerates kohe tunda, kulunud ketaslukku on käega raskem tuvastada. Ketasluku suureks plussiks on see, et kõiki varuosi on võimalik eraldi osta (188 diffril ka 3 ja 4 ketta upgrade) Kui valida siis ise eelistaks ketaslukku aga visko on siiski parem kui lahtine.
  9. markusH

    Lobamokkade rubriik

  10. https://www.autovärvid.ee/tootekataloog-pudel-pintsliga-50ml-+-varv&kat=181
  11. Jätan märgi maha, et kui keegi peaks selle ülal mainitud homemade ixi ära ostma ja soovib esisilda paika saada siis ixi kerelt lõigatud esimesed amordikannud võib minu käest saada. Hetkel on seal mingi imelik lahendus..
  12. markusH

    O: peatoed

    Endiselt otsin..
  13. A.b.s. peasilindrilt mõõtes sain 27-28 mm.
  14. markusH

    O: E30 hobiautoks

    See on originaal, touringul ongi nii.
  15. markusH

    Lobamokkade rubriik

    Sirvisin 72a vene tehnika remondi- ja hooldusraamatut. Eks tol ajal leitigi probleemidele lahendus käesolevate vahenditega, kuid muigama ajab ikka.
  16. Lsd mängib ikka rolli. Satelliidid on väiksemad, kuid väiksemaid satelliit hammakaid on 2x rohkem. Eks see üks diffri nõrgim koht ole. Sellegipoolest on 188 väga vastupidav. Isegi kui midagi järgi annab siis varuosi on saada.
  17. markusH

    Lobamokkade rubriik

    Originaal asi see pole. Tundub, et õli tagasivoolu koht sinna tekitatud.
  18. Valge on c131 - autom. kasti kangi positsiooni lüliti (+ toited tõenäoliselt) must c136 - konditsioneeri signaalid ajju.
  19. markusH

    O: peatoed

    Tere Sooviks osta 211 kangaga peatuge(sid). PS või 56730135 Vastu võin pakkuda 2 sorti peatugesid, kui kellelegi augutäiteks vaja.
  20. markusH

    Ülevaatuse teema

    Maanteeameti lehel piisab nüüd ainult numbrimärgist, et kogu sõiduki kohta käivat infot näha (varem oli vin koodi ka vaja) Olen isegi piilunud kus mõni fööniga või suurema mootoriga auto üv-l käinud on
  21. Müüa 20+kg kaaluv kummipuksidel ballast, mis käib e30 kabriolettidele kõrvalistujapoolsesse pagassi nurka. Kaasa tuleb raskuse peale kinnituv plekitükk (mis on veidi kõver ja roostene). 50e, Tartu, 56730135
  22. markusH

    O: Touringule lage

    Katuseluugiga lagi pakkuda, tasuta. Asub Karksi-Nuias.
  23. Pakkuda v8 ja r6 mootoritele koodipulkasid. Sobib neile, kes on teinud mootorivahetuse ning pöörded valetavad. Samuti neile, kes on m3 (või muu aftermarket) suurema (või ka väiksema) skaalaga tahhomeetri paigaldanud. Soovi korral saan teha ka originaali kloone (kloonitavat pole vaja) ning kõiksugu erilahendusi. Hind 25€ Asuvad Tartus, 56730135 Sobivad uuematele spidoplokkidele, mille eespool all paremal serval asub valge ümbrisega koodipulk. NB! Kõik minult ostetud vanema versiooni koodipulgad vahetan soovi korral tasuta uuema vastu!!
  24. markusH

    Mis ülekanne

    Kui rehvimõõdu annad siis saaks täpselt välja arvutada aga tundub, et 2.79 lähedale.
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus