Hüppa postitusse

markusH

Foorumikasutaja
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Kõik, mis markusH postitas

  1. Ostan Motronicu 3 realise 55 pin-iga aju. Leidub enamustel bensiinimootoritega isenditel. (va is ja vanemad pre mudelid) Täpne päritolu, aju kood ja seisukord ei ole oluline - vaja läheb ainult korralike kinnitustega ühenduspesa sealt küljest. 56730135 või pm
  2. Jah, saan teha. M57 töötab muidu õigesti ka r6 bensiinimootori koodipulgaga. Eriti hästi sobivad 325E plokid, mille pöörete vahemik on ka diislile sobilikum (0-5000 ja 0-6000 skaalad)
  3. Skeem peaks olema kõigil sama, või vähemalt sarnane. Vanematel plokkidel on ainult klotside kulumisanduri osa nn. service plaadil, uuematel spidoploki tagumisel trükkplaadil (üks transistor, hunnik takisteid ja dioode). Enamasti on põhjuseks külmjooted. Kui ma nüüd ei eksi siis peakski klotside tuli süttima ainult starteri andmise hetkel, mitte koos süütega.
  4. Eks igal inimesel ongi õigus oma arvamusele. Ei tea mis neid odomeetri hammasrattaid liikuma võiks panna? Kas otse diffrist tuleb hammasülekanne spidoplokki? Või äkki on see pooli kõrval olev magnetratas kuidagi asjaga seotud? Infoks niipalju, et kiiruse näidiku galvanomeetrit ja odoka stepperit juhib üks kivi. Kui spidokas kiirust näitab siis on diffrist signaal olemas.
  5. Siis soovitaks üle vaadata ega odoka pooli juhtmed lahti pole tulnud, mõõda testriga üle või äkki on juba silmaga näha külmjoode või katkestus. SI plaat pole asjasse seotud, viga peab seal samas spidoka taga olema.
  6. Pole mingit trossi. Kui kiirust näitab siis suure tõenäosusega odomeetri hammasratas/rattad puruks.
  7. Ei tea mis üllatused juhipoolsel küljel oodata võivad? Ei taha uskuda, et see külg juhuslikult pildile pole jäänud
  8. markusH vastas delfiin teema asukohas Varuosad
    Huvitav idee. Raud võib isegi sama olla sest pihustid on nii r4 kui r6 2 gruppi jagatud ja süütele on ainult 1 väljund läbi jagaja. Tõenäoliselt on kontrolleri soft ikkagi erinev ning epromid on kindlasti erineva sisuga.
  9. Visko "lukustub" siis kui rataste kiirused erinevad, ketasluku lukustumine sõltub diffrist läbi minevast jõust. Ketas sobib ringrajale, visko rohkem raskele maastikule/offroadile. Omast kogemusest võin öelda, et viskoga ei teki ketas- ja keevislukule omast "rattad lukus" tunnet. Tiidu väitele viskode vastupidavuse osas vaidleksin vastu. Olen kokku omanud 5 e30 visko diffrit ning 4 neist on olnud töökorras. Ühel lekkis visko simmer, kas suurest läbisõidust või oli vedelik liiga kuumaks lastud, seda ei tea. Visko korpuseid on ka vahemalt 2 eri tüüpi, osad tehase poolt kinni keevitatud, teised stopperiga lahti käivad ja teoreetiliselt taastatavad ( paksema silikoonõliga ka parendatavad?) Katkist viskot on käega keerates kohe tunda, kulunud ketaslukku on käega raskem tuvastada. Ketasluku suureks plussiks on see, et kõiki varuosi on võimalik eraldi osta (188 diffril ka 3 ja 4 ketta upgrade) Kui valida siis ise eelistaks ketaslukku aga visko on siiski parem kui lahtine.
  10. Esimese kardaani ära võtmine kuigi hea mõte pole sest kogu tagasilda minevat jõudu peab siis kinni hoidma vahekasti visko lukk. Puuduva esikardaaniga suudab vahekast heal juhul ehk poole jõust taha edasi anda, ülejäänud läheb visko õli soojendamisele, mille korpus varem või hiljem suurele survele järgi annab. Kas ixi ja tagaveo käigukastid mitte sama pikad pole? Vahekast maha ja tagaveolise kardaan asemele.
  11. https://www.autovärvid.ee/tootekataloog-pudel-pintsliga-50ml-+-varv&kat=181
  12. Jätan märgi maha, et kui keegi peaks selle ülal mainitud homemade ixi ära ostma ja soovib esisilda paika saada siis ixi kerelt lõigatud esimesed amordikannud võib minu käest saada. Hetkel on seal mingi imelik lahendus..
  13. markusH vastas markusH teema asukohas Varuosad
    Endiselt otsin..
  14. A.b.s. peasilindrilt mõõtes sain 27-28 mm.
  15. markusH vastas Tanel_P teema asukohas Autod
    See on originaal, touringul ongi nii.
  16. Sirvisin 72a vene tehnika remondi- ja hooldusraamatut. Eks tol ajal leitigi probleemidele lahendus käesolevate vahenditega, kuid muigama ajab ikka.
  17. Lsd mängib ikka rolli. Satelliidid on väiksemad, kuid väiksemaid satelliit hammakaid on 2x rohkem. Eks see üks diffri nõrgim koht ole. Sellegipoolest on 188 väga vastupidav. Isegi kui midagi järgi annab siis varuosi on saada.
  18. Originaal asi see pole. Tundub, et õli tagasivoolu koht sinna tekitatud.
  19. Valge on c131 - autom. kasti kangi positsiooni lüliti (+ toited tõenäoliselt) must c136 - konditsioneeri signaalid ajju.
  20. markusH lisas teema asukohas Varuosad
    Tere Sooviks osta 211 kangaga peatuge(sid). PS või 56730135 Vastu võin pakkuda 2 sorti peatugesid, kui kellelegi augutäiteks vaja.
  21. Maanteeameti lehel piisab nüüd ainult numbrimärgist, et kogu sõiduki kohta käivat infot näha (varem oli vin koodi ka vaja) Olen isegi piilunud kus mõni fööniga või suurema mootoriga auto üv-l käinud on
  22. Müüa 20+kg kaaluv kummipuksidel ballast, mis käib e30 kabriolettidele kõrvalistujapoolsesse pagassi nurka. Kaasa tuleb raskuse peale kinnituv plekitükk (mis on veidi kõver ja roostene). 50e, Tartu, 56730135
  23. Katuseluugiga lagi pakkuda, tasuta. Asub Karksi-Nuias.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.