Sooviksin teada saada, mille poolest on tavaline LSD parem kui visco LSD?
Kõigi "sellest juba korduvalt räägitud" vendade rahuldamiseks tuhnisin foorumit veits ning tõesti see teema on off hand kommentaarina 10+ aastat tagasi läbi käinud:
"Viscol läheb rakendumiseks aega aga friktsioonketastega variandilon juba preload algul peal
ja rakendub koheselt kui rataste kiirused muutuvad.
Seetõttu on Visco diffriga auto veidi alajuhitavam ja läheb algul otse mitte kohekülge.
See sõltub muidugi mootorivõimsusest ka veidi, kui kiirelt rattad tühja saadakse.
Talvel igatahes on tunda mul, et murdosa sekundike võiks varem tagaosa liputama hakata aga
hiljem ei ole enam nagu vahet.
Subarul on samamoodi taga ja keskel viscod ning auto on väga alajuhitav ja läheb pidevalt otse.
Ainult kontraga saab normaalselt kurve läbida, erinevalt näiteks audi quattro süsteemist.
Nii Visco kui clutch-pack blokeeringud kuluvad ja igavene pole kumbki.
Visco hakkab vaikselt läbi libisema kui vanaks jääb.
Samas clutch-packi saab tunduvalt kiiremini p**sse keerata kasutades vana õli ja vahetamata seda korrapäraselt.
Visco on kinnises korpuses ja selle õli vahetada ei saa, hammakatele käib tavaline friktsioonlisanditeta differentsiaaliõli.
Ei maksa nüüd arvata, et visco halvem on kui clutch-pack blokeering, mõlemal on omad iseärasused.
Kui ma tutikat diffrit peaks valima võtaks isiklikult clutch-packi aga kui kasutatud peaks valima, siis viscoga ilmselt veidi väiksem võimalus ÜLE saada."
Kas tõesti nõks varem tavalise LSD rakendumine pälvib ligi 2-kordse hinnavahe või on ka mingid muud eelised? Näiteks haakumise tugevus vms?
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Küsimus
iknowthatfeelbro
Tervist.
Sooviksin teada saada, mille poolest on tavaline LSD parem kui visco LSD?
Kõigi "sellest juba korduvalt räägitud" vendade rahuldamiseks tuhnisin foorumit veits ning tõesti see teema on off hand kommentaarina 10+ aastat tagasi läbi käinud:
"Viscol läheb rakendumiseks aega aga friktsioonketastega variandil on juba preload algul peal
ja rakendub koheselt kui rataste kiirused muutuvad.
Seetõttu on Visco diffriga auto veidi alajuhitavam ja läheb algul otse mitte kohe külge.
See sõltub muidugi mootorivõimsusest ka veidi, kui kiirelt rattad tühja saadakse.
Talvel igatahes on tunda mul, et murdosa sekundike võiks varem tagaosa liputama hakata aga
hiljem ei ole enam nagu vahet.
Subarul on samamoodi taga ja keskel viscod ning auto on väga alajuhitav ja läheb pidevalt otse.
Ainult kontraga saab normaalselt kurve läbida, erinevalt näiteks audi quattro süsteemist.
Nii Visco kui clutch-pack blokeeringud kuluvad ja igavene pole kumbki.
Visco hakkab vaikselt läbi libisema kui vanaks jääb.
Samas clutch-packi saab tunduvalt kiiremini p**sse keerata kasutades vana õli ja vahetamata seda korrapäraselt.
Visco on kinnises korpuses ja selle õli vahetada ei saa, hammakatele käib tavaline friktsioonlisanditeta differentsiaaliõli.
Ei maksa nüüd arvata, et visco halvem on kui clutch-pack blokeering, mõlemal on omad iseärasused.
Kui ma tutikat diffrit peaks valima võtaks isiklikult clutch-packi aga kui kasutatud peaks valima, siis viscoga ilmselt veidi väiksem võimalus ÜLE saada."
Kas tõesti nõks varem tavalise LSD rakendumine pälvib ligi 2-kordse hinnavahe või on ka mingid muud eelised? Näiteks haakumise tugevus vms?
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel
Sellele küsimusele on 3 vastust
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse