Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

tuul

Foorumikasutaja
  • Postitusi kokku

    29
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Foorumi reputatsioon

1 meeldimist

Kasutajast tuul

  • Tiitel
    Algaja

Profiili info

  • Minu autod
    FL Eta Kupee

Hiljutised profiili külastajad

Hiljutiste profiili külastajate paan on keelatud ja ei näidata teistele kasutajatele.

  1. tuul

    Müüa 3 jooksu velgi

    ikka pealinnas. suvekatel bottlecapse sai vaid korra üv jaoks kasutada. ja talvekatel bottlecapsid on ka üsna heas seisus.
  2. tuul

    Müüa 3 jooksu velgi

    17" mingid veljed koos korralike naeltega. 14" bottlecaps suvekatega 14" bottlecaps talvekatel Võiks hea meelega vahetada normaalsemate velgede vastu kõik 3. Vōi siis raha vastu. Kolm jooksu kokku võiks maksta 250€ eraldi võib pakkuda.
  3. tuul

    M: m50/52 vähe tugevamad käpad

    teoorias saab need ka arkis ära vaieldud. praktikas pole veel proovinud.
  4. Müüa m52 või m50 swapi jaoks käppasid. või siis tehase käppadest omajagu tugevamad. 90€ paar.
  5. tuul

    Huvitavad pakkumised müügiplatsidel

    reaalis oli sama sile kui pildil. kahe käega soovitaks.
  6. tallinn. 5ndas silkus kompressioon madal. vl kolle puudub. 51903979 ei oska midagi küsida, kaas maksab 200€ ülejäänu eest võiks ka midagi saada
  7. müüa flantsid, et saada 4x100 valemi pealt 5x120 valemi peale. koos poltidega hind 180€ 51903979
  8. tuul

    M: 885 kaas.

    Müüa siis legendaarne hea hingamisega 885 kaas. M20b25 pealt. Algosakesteks võetud. Puudu 1 sisselaskeklapp. Nukkvõll tuleks kaasa vähe sportlikum Koos nukaga 220. Ilma 120. 51903979
  9. tuul

    lukku

    Müüa laiad plekid. kas 8,5 ja 9,5 lai või 8 ja 9 lai. täpselt ei tea. https://www.okidoki.ee/item/4x100-erilaiused-16-plekkveljed-koos-rehvidega/7071018/ hind on üsna hea, sest kiire on.
  10. tuul

    316i kupee '89 (m20b27) - Tuul

    Suvise kruiisimise vahele on saanud omajagu juppe koguda. üks vähe teravam nukkvõll, et eta-st hüper eta teha; terve mootori tihendite komplekt (pidi olema väidetavalt ülidefka kaup tervet komplekti leida. sisaldab kõikvõimalikke tihendeid ja simmereid ja paar rihma sai lisaks võtta.) kuna aega ja finantsi on samaväärselt vähe siis tuleb suuremaks tööks hoogu võtta. kahjuks nõuab ka eriti terav nukkvõll schricki vedrusid, mis teatavasti pole odav lõbu, kuid mis on ostunimekirjas järgmine. lisaks sai soetatud keevitus, et aknanurgad ära keevitada. ja kõige lõpuks ootab 885 kaas auto pealt maha keeramist ja lihvi/survestamist/sooveldamist ja komplekteerimist. sõita on rohkem saanud kui remontida, kuna daily tahtis ka ilusaks saada. before after cnc plasma ja enamus metalli seadmeid käes lademes, seega sai kinnitused välja mõelda ja plaadid alla keevitada. üks kõige mugavamaid e34-sid milles istunud. tulemusega võib rahule jääda. kinnitused said (peale 3 korda lahti lõikamist ja tegemist) plug n play istuma originaal kohtadele ilma lisakeevituste ja puurimisteta ning el süsteemi järgi panna ei olnud just kõige keerulisem. Aga, et tegu on rulli foorumiga, siis sellest autost rohkem ei räägi. e30-ga sõites jäid kõige rohkem häirima esisilla loginad, nagu kombeks, alustasin rooliotste ja stabika kontidega, mille käigus avastasin, et üks kondi kinnitus oli õõtsa küljest lahti murdunud. sellest ka siis räigelt ujuv rool. Ilmselt võib märgata killustikku maas, mis viitab siis sellele, et kogu töö käis koduõues. seega võtmekomplekt ja tung ning rooliotste tõmmits olid ainsad riistad, mida arvasin vaja minevat ning ei vaevunud nii väikseks asjaks garaaži minema. kuna vana ei õnnestunud mitte kuidagi päästa, siis peksin poldi sealt välja, ning saagisin vanal stabika kondil samaväärse poldi välja sest rauasaag oli ainus käepärane asi, mida kodust leida võis, millega asi korda saada. (hiljem plasmas uued ja paksemad on üsna lihtne teha) algas ilusti ja peale tundi aega sõitsin juba garaaži asju tagasi panema hulga tihkema sillaga. nädal peale seda sai ära mõõdetud kompressioon. ilma gaasita silindri surved 9,5; 8; 9,5; 10; 9,5; 9,5; 10. lisaks tegi muret teise silindri küünal. Esimesel võimalusel ilmselgelt tellin ka komplekti küünlaid ära. lisaks proovisin teise silindri kompressiooni kontrollida tilga õliga. ei tulnud mõõtmisest miskit välja. Aga kui silindrit tühjaks läksin sõitma, siis oli minek nagu kahepoolesel kahjuks/õnneks tuleb siis ka õlirõngad ilmselt välja vahetada. kõige lõpuks on üsna suur soov teha ringi 5x120 valemi peale. seega tuleb ka neid juppe varuma/leiutama hakata. e34 all see suur ja lai velg näeks minu meelest rulli all kordades edevam välja. aga vaatame kus elu viib. Mootor prioriteet. käib lauale pulkadeks ja kokku nii ehk naa ning siis vastavalt juppide saadavusele ka üritan midagi huvitavat kokku saada. esines ka üle minu mõistuse anomaalia. järsku lambist kadus ära puhur, ning kui hakkasin välja suretama, jäid armatuuris põlema kõik tulukesed, nagu käivitamisel. kuskil näppisin mingeid releesid ja pistikuid ja kustusid ära, ning sai ilusti süüdet välja keerata. interneedusest lugesin seoseid k7 releega. Käisin siis ühe härra juures ja spetsialist vedas releeboxist lisamassi kuskile (kõik võimalikud juhtmestikust tulnud nähtavad massijuhtmed puhastasin kohe kui jama hakkas ära) ning puhur, el peeglid hakkas tööle, jätkus aga kahjuks tulukeste saaga, millele siiani pole lahendust leidnud muul näol kui akuklemmi eemaldamine iga kord kui auto seisma jätan. Kui kellelgi on hüva nõu, on pakkumised enam kui oodatud Terv. R
  11. tuul

    V: 16" Borbet A

    Hey. Paluks numbrit.
  12. Sattus mõni nädal tagasi minu kätte üks kupee, millele nüüd tahaks kõvasti hellust ja hoolt pakkuda. Tehasest 1.6 atm. Aga keegi hea härrasmees on selle aiste vahelt eemaldanud ja selle asemele on rännanud 2.7 eta koos kepikastiga. Lisadest praktiliselt nulline. Vaid EL peeglid ja manuaale katuseluuk. Nagu näha siis kobrutamist kerel leidub. Üldpilt üsna okei. Põhi ja karbid on veel metallist. Läbiv tagapõllel ja aknanurgad ees. Aga soetamisel sai see arvesse võtta ning seisukord sobis hetke plaanidega. Kahjuks nagu kuulutuses lubati, suitseb nagu Edgari suu kohalikel valimistel. Ehk siis klapisääretihendid või õlirõngad. Palvetan et tegu oleks siiski klapisäärtega. Sest kaane vahetan sealt pealt nii ehk naa 731/855 vastu (võib pakkuda postkasti). Teema sai tehtud, et endal hea oleks ugeda ja meeles pidada. (Ps üks teemaväline küss: kas keegi teab kus täpsemalt e34 panoraamkatusel asendit ei stopperid asetsevad? Kas mootorites või moodulis või kus?)
  13. tuul

    Lobamokkade rubriik

    Mida kuulda tahad? Müüsin kevadel maha selle auto. käis dünos. rattast tõesti 109kw ehk mootorist 125. kuid väänet oli see-eest uuema tüübi kahepoolese jagu ehk 240nm. jutu järgi oligi stroker. kere oli minust üsna nukras seisus ning sillad andsid lsd-ga müttamisest tunda. kui rohkem infi tahad kirjuta facebooki rainer tuul või 51903979 võin pajatada nii palju kui oskan. Tead kelle käes see on? või elab veel?
  14. tuul

    O:e30 mõningad asjad

    Turboka sumps pakkuda. Jõgeval. 70€.
  15. tuul

    Sold

×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus