Hüppa postitusse

tns1

Foorumikasutaja
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Kõik, mis tns1 postitas

  1. tns1 vastas Leks teema asukohas Vaba teema
    Mina jah. Meeles oli valesti siis
  2. tns1 vastas Leks teema asukohas Vaba teema
    Täna Kadaka pst tuli keegi vastu ja viskas käppa, pärast vabakal sai tumeda pre-fl kupeega millel m-tech2 koos kulgetud. edit: krt kell juba 00:00 läbi, niiet tegelt toimus see kõik eile
  3. http://www.auto24.ee/used/2713185 See mu sõbra auto. Omanud seda aastaid juba. Tehnika tegi sinna kunagi aastaid tagasi Viimsist ALDriftteamist A. Lätt, läks suht kõik ka tol hetkel uus külge. Üldiselt väga ehe vanakooli e30. Talve ta minuteada pole aastaid näinud. Võin juba "luisata" aga minuteada seal ka LSD all ja igasugu muid huvitavaid pudinaid küljes. Minu arvates on see hind peaaegu, et röövimine hetkel Paneb endalgi käed sügelema
  4. Ōōtsapuksid on täitsa tavalised, ees on lihtsalt BC coiloverid ja camberplate. Velgede ET suht raju ja 5x120 adaptrid kaasa ei aidanud, niiet ees ka e30 kohta omajagu kallet.
  5. Viisin auto sōbra kätte, tegi kōik talvehoiustuseks vajaliku ära ja viis veel talvekorterisse ka originaalistmed läksid sisse ja sisu sai keemilise ning väljast korralik pesu ja vaha. kevadeni! Avalik kiidulaul Viimsi kummiproffist Kristjan Kaarele ka, tänud!
  6. 1500ga juba müügis. Autoteemade rekord vist, 27h ehitamist
  7. Õlijahuti ei ole tal seal ees põlle all? See sodi? Ja kui kaanes õlitus puudulik, siis ma teda ausaltöeldes käiata ei julgeks pikalt. Nukk on vahetatav ja ka leitav, aga M20B25 korras plokikaas on ikka kuradi defka juba, ilma õlituseta kahtlen, et ainult jahu suudab teda jahutada, pigem on 5-6 silindri juures suht kiirelt vead nähtaval.
  8. Novot, reeturlus maksis kätte tegelt, loodan, et saad asjad valutult korda. Ilus auto on!
  9. Jah, tuleb natuke jalgu trampida ilmselt, aga rullikate hinnad õnneks juba piisavalt kõrgel, et 2200 pole üldse ebareaalne saada neilt. Sõitsin vahetult peale pauku mööda ka, tundus jep tol hetkel nagu streetrace gone bad, korralik sadu oli ka. Ma enda rootsi rauda sain ikka korralikult iga gaasivajutusega roolida Ilus auto, rullikat õnneks on lihtne enamvähem taastada ka, tolle "Datsuniga" on ilmselt natuke kehvemad lood...
  10. Kasutatud aga korralikud. Asukoht Tallinn Hind 75€ Kontakt 5292686
  11. Kuna midagi tarka kirjutada väga pole, peale selle, et tehnilised probleemid kõik lahendatud ja nüüd on natuke aega lausa sõidetud, siis panen lihtsalt 2 pilti. Toonklaasi võtsin ka eest ära, oli teist natuke liiga palju Ikka oleks pronksikarva klaase vaja
  12. täitsa tore on sõita
  13. Minu veljed ringiga järgmise e30 alla jõudnud Vahepeal olid korra ühe e36 all.
  14. Värvitud sai esimesed tiivad, üks tagumine tiib ja iluvõre all olev väike liist. Ette läksid uued rehvid ja sai ka sillastend tehtud. Genekapuksid ka uued, nüüd peaks veel aega leidma, et ulmeline õlileke ülesse leida. Ei tahaks uskuda, et vända tagumine simmer (soovmõtlemine tegelt Kes seda automaati ikka viitsib maha võtta) ja siis ehk saaks korra jälle teisele parkimiskohale sõita autoga Talveks ka nokitsemast Tegelt jäävad kodarad ka näha, kuna teen face-mountina, sai lihtsalt mõõtmiste vahepeal pilt tehtud. Ehk saan OZ-i lippidega hakkama...
  15. Ei tahtnud tiibasid rohkem rikkuda, lisaks on läbi saanud hetkel ÜV ja kuna sai šarniirid ja coilid korraga tehtud, siis vajab ka hädasti sillastendi. Tundus lihtsam plaadile tõmmata ja muretult kohale viia, kui sõitma hakata.
  16. Balti Autoosad ja GSP/K27 jms. veovõllid uuena suht soodsad. Osadel on pikalt kestnud, mõned jälle kohe pooleks läinud, erinevaid arvamusi. Isiklikult eelistan neid, kui kasutatuid, millel üldjuhul pole ka poolt märgitud, kust nad tulnud on.
  17. E30 läks täna uuesti värvi. Värvitakse siis tiivad uuesti (tagumise vähemalt 1 ka, kui mitte mõlemad) ja paar väiksemat detaili veel, kus defekte oli. Äkki jõuab see aasta korra sõita ka
  18. Kurat ma ei tea, kas ma hakkan vanaks jääma või milles asi on, aga nende velgedega meeldib mulle see auto veel rohkem Ideaalne oleks ilmselt Nogarosilber värvis veel. Viimasel ajal üldse originaalne rullikas lihtsalt madaldusega (no on originaalid ikka õudsad maasturid/traktorid) on lemmikud ikka.
  19. Peasilindri kohta ei oska öelda, see ei pruugi e34 oma sobida. Too võta ikka e30 oma. Vahetamine suht ebameeldiv töö küll. Kasti külge töösilindri võid küll misiganes panna. Niipaljudel on mõõdud teada (mis netist leidsin). Ehk pmtslt kui tahad maksimaalselt kergeks siduri, siis peaks silindri võtma V8 küljest... E46 oma peaks ka tegelt 22,2 olema, vähemalt 330iX oma oli. P/N Chassis Diameter Stroke 21 52 1 159 045 E36 M42/M44/M50/M52 Z3 M44 20.64 21 52 2 226 484 E34 M5 3.6 20.64 21 52 6 775 924 Z3 M52/S54, E34 525 M50, E34 530 M60, E36 M3, E39 22.20 21 52 6 785 964 E83 > 3/08 22.20 21 52 1 158 677 E34 525 M20, E34 535 M30 22.20 21 52 2 282 055 E39 M5 22.20 23 21 52 1 161 874 E34 540 M60, E31 840 M60, E31 850 S70, E39 540 EARLY 1996 build 26.99 21 52 6 785 966 E46, E83 X3 < 4/08,E85 Z4 ????
  20. Siduri töösilindrid on omavahel vahetatavad e34, e36, e39 ja e46 kere peal, küll aga on nt e34 silindris kolb suurema diameetriga, kui e36-s, kui nt vaja sidurit kergemaks saada natuke. ZF Kastist siis rääkides.
  21. @tim1 nii oli jah, jäi su rull silma Head häält teeb! Ma eile juhtusin jah Volvomeeste ridadesse, rulli ei hakka hetkel "rikkuma" teise mootori jms. See Volli on tehasest juba boostiga, vaja ainult juurde aidata
  22. tns1 vastas Marko S teema asukohas Autod
    See 2.7 on lai mõiste. Kui stroker, siis oleneb kes ja kuidas ehitanud on. Tavaline eta sõidab rõõmsalt ikka väga pikka aega
  23. Originaal hingab hästi, ITBd oleks muidugi lahe touch, aga eeldab ka kohe progeaju. Alati võib strokeda seda m20t. Iseenesest vägev, et plaanid ehitada seda, mitte minna klassikalist M50/52 teed. Hästi tehtud M20 on e30 keres väga palju emotsiooni pakkuv combo.
  24. Ihusin ise ka sellele korra hammast, kui müügis uuesti nägin Hea, et asjalikule inimesele läks!
  25. Coilid all, sõita jube hea, aga nagu ikka, asjad päris plaanipäraselt ei lähe. Sai garages coil enamvähem paika timmitud eeldusega, et uued rehvid lähevad (või üldse veljed) kohe alla ja hetkel mahuvad rattad ära. "Komandant" hüppas rooli ja pilootis auto Viimsist nõmmele, selle vahemaaga aga coil vajus nii palju, et maja ees manööverdades jooksis ratas tiiba sisse ja tegi kahjustused värvile. Youngtimer jääb seekord ära ja augusti keskpaigal võtab maaler uuesti auto ette. Vähemalt sõita on nende BC-dega ikka sigamõnus.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.