Hüppa postitusse

E30 ostuabi


Marko S

Soovitatud postitused

Pesitsen sellises väikelinnas nagu Akureyri, Island ja oli võimalus ühte E30't vaatama minna, siis mõeldud tehtud. Tegemist siis 84 aasta väljalaskega mis on uuena siia riiki imporditud.Mootoriks M20B23. Spidumeetrinäit oli 167tuhat kopikatega, mis võiks olla isegi originaal. Kusjuures täitsa sile pill oli. Mõned kohad tahaksid veidikene putitamist ja omanik väitis, et väntvõlliõlitus kadunud. Mis mind tegelikult ajendas kirjutama on need kroomosad. Tiivakaared prefl'il olen näinud, aga need mis karbi küljes ? Kas see on ka originaal toode või tegemist mingi järelturu asjaga ? Kuidagi hirmus hästi istus sinna külge. 
Varustuse osas pole ka väga laita. 4x el aknad, elektriline katuseluuk, check panel, hele nahksisu (polnud kusagilt katki) ja mida harva ilmselt kohtab on peatoed tagaistmetel?  :ipb-hushed:
Muide, auto on müügis, aga hetkel mitte töötava mootoriga 84'da aasta auto eest 800k ISK'i küsida, mis hetke kurssi arvestades on 6740.- eurot, siis see on ikka pisut kosmos. :hyper:

Viskan mõne pildi ka. 

 

 

IMG_5917.jpg

IMG_5918.jpg

IMG_5919.jpg

IMG_5920.jpg

IMG_5921.jpg

Muudetud , muutis Marko S
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kosmosest asi sama kaugel nagu sina e30-test vist vahepeal olnud :D

Selline on tavaline hind siin eestis juba suva fl käraka eest m50 mootoriga.

Originaal ja veel säilinud vanaotsa pre 323i on hästi saadud sellise summa eest, leia mõni sellises seisus ja hinnaga saksa turult :)

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

samas kas kottis mootoriga 4ukselise  panni eest ,mis vedelenud jumal teab kui kaua , on see ikka aus hind? 6k pole kindlasti tavaline hind eesti mõistes. 3k läks ju mtech1 kitiga pill  millel oli 2,5 liitrine. 6k euri eest sooviks ikka heas korras autot.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Ei kujuta ettegi, miks enne ei lugenud välja ,et mootor kottis.

Aga kui mõtled seda Margus Raska endist pilli, siis see oli 316 m50 mootoriga.

84a vs 87a või 90a pole samastatavad nagu ka need mootorivahetuse läbinud 316 pillid mõne tehase 323 või 325-ga ,mida kohtab igas seisus juba väga harva.  Mobilet mingiaeg tagasi sirvides ei näinud seal isegi 10 000€

eest ühtegi n*ssimata 323 saadaval.

6k eest näiteks läks kaubaks see fl 325ix, millest ka siin foorumis teema, seisukorda näed teemast,pole üldse kiita  :)

 

 

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

no eks ikka jah ostetakse igasugust s***a kokku igasuguse hinnaga, mõnimees saab tonniga super mõnusa ja tiheda pilli, teien maksab  4k ja saab mõnusasti üle. Siiski leian,et korralik preface  4 ukseline 323 ei ole eesti mõistes rohkem väärt kui 3-4k euri. võta kas või Jaanise  vana 323 mis ühele neiule läks, midagi head ei olnud, samas ka midagi hullu polnud.  lihtsalt jah 6k eest võiks juba heas korras pill olla, kasvõi mtech 2 :D. Su enda ehitatud mtech 2 ju läks ka odavamalt kui  6k euri :)  ja seal vägapalju originaal pilpaid küljes :) .

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Jaanise roheline polnud 323 ka,komplektse liikurina võttes oli täitsa sõidetav jh, aga reaalselt vajas see täielikku taastamist. (ei loobi huupi piltide vms põhjal, täitsa isegi sõitnud ja katsunud :) )

See Jyrxi vana is oli üks esimesi sellise hinnaga pille ja see oli väga ulme tollel korral kindlasti, kuigi ta ladus sinna ropu raha alla.

Selle 1k ja 4k näitega päri, ise olen ka oma korralikumad pillid saanud just pigem odavama raha eest (niivõrd kuivõrd korralikud,  nn taastamist vajavad nad kõik)

Ühesõnaga mõte selles, et kollektsionääride ja fanattide seas kindlasti sellised pillid rohkem nõutud ja tahetud, kui need mootorivahetuse läbinud.

@Marko S koopakaared omalgi olemas, mingi prospekti põhjal meenub isegi, et originaalid. Selliseid laiendeid pole varem näinud, üsna põnev. Too ära see pill, vaatame üle :D

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Ma just lõin vinkoodi sisse. 

 

S209 Differential lock 25% - LSD ? 
S215 Power steering, rpm-sensitive - põhimõtteliselt siis kiirustundrik rool ehk siis servotronicu eelkäija? 
S219 Sport leather steering wheel, 380 mm
S225 Standard suspension
S300 Central locking with antitheft system
S314 Door mirror / driver's lock, heated
S351 WAERMESCHUTZGLAS BRAUN, RUNDUM  
S401 Lift-up-and-slide-back sunroof, electric
S411 Window lifts,electric,front/rear
S498 Headrests, rear, mechanically adjustable
S820 Nordland-Ausfuehrung  
S850 Dummy-SALAPA
Muudetud , muutis Marko S
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 2 nädalat hiljem...

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus