Kõik, mis eix22 postitas
-
M: 325ix 91a
Vabandust, et teemat solgin,aga maini ära et keevitatud vahekasti differ. Muidu hakkavad köik suvel oma ixe tagavedusteks tegema kardaani eemaldamisega. Nagu siin ühe naljahambaga paar aastat tagasi vaidlesin. Originaalseisus vahekasti puhul kardaani eemaldamine on suur pönts vahekastile, eelköige visko surm.
-
320i (m20b25) '90 risto21
Ronib vahele ikka ja jätab oma jälje. Aga teisipidi üks omanik piinleb- hoiab ,nühib ,poleerib ja talvel ei söida.Müüb ühel hetkel maha ja järgmise käes läheb ikka hävitusse üksköik mis moel, seega erilist pointi pole. Siit foorumist on sellealaseid näiteid metsikult, enamus leiavad oma löpu varem vöi hiljem. Selliseid tösiseid fanatte on vähe, kes suudavad kindlaks jääda oma rullikale ja sama autot vähemalt 10a pidada, siis oleks sellisel poputamisel möte.
- O:esimene märk/embleem
-
316i '90 - Reino
Otsisin ka, aga ei leia ja millegipärast näitab seda 1.8 mootoriga http://www.automobile-catalog.com/make/mitsubishi/lancer_3gen/lancer_3gen2_wagon_4wd/1987.html Vennal oli ka kunagi selline 2wd sedaan, mis jäi kruusaaugu ralliks. Varastati sealt ära ja kuulujuttude pöhjal käsitsi lükates( mootoriga oli mingi jama ) Lisaks oli vanamehel selline sedaan pill esimene välismaa auto...jube möeldagi tagantjärgi Nii et väärt kaup siis töesti.
-
316i '90 - Reino
Vöibolla töesti 316i e30`st see haruldasem, möne teise e30 mudeli vöi väljaandega vaevalt see vörreldav:D
-
e30 esiklaasi vahetus
Liiste ei ole vaja eraldi ära kakkuda, teed kindlasti köveraks. Ikka kogu komplekti surud korraga välja.
-
Lobamokkade rubriik
Pildivalik on töesti nii nagu on, selle valiku vöiks ka edaspidi kalendritegija ise teha neutraalselt, et oleks mitmekesine. Hiis ,pre pilte vähemalt 2 seal, vöibolla möni vahetatud ninaga ka veel seal.
-
325E '87 - HaininaE28
Mootor kahepoolene vöi kahepoolese kolbidega "ströugitud" eta?
-
E30 pildid internetist.
- o: m20 kõik radika lõdvikud
- 320i sedaan '86 - MaxofSix
On ikka seotud. Töövötetega pole see ka ainult seotud. Ikka tingimused, tehnika ja materjalid. Isegi tutikad autod on teatud nurga alt apelsin, vaevalt seal miski neist kehv on.- 320i sedaan '86 - MaxofSix
Kuidas garaasi all värvides jääb, tolmutäppe kövasti? Apelsin? Ilmselt see vältimatu, kui poleerimiseks läheb, ehk jagad siin ka infi siis töövötetest.- 318 Touring (m20b25) '90 - SOL
Kehvasti otsisid oo7, sedaani luuke on lademetes korralike, asi pigem selles ka et raha ei taheta välja käia Alles tassisin sinu lähedalt täiesti raipestunud 323 küljest pms ilma roosteta luugi koju. Ise olen otsitud asjad alati juhuslikult vöi erinevaid varuosaautosi vaatamas käies saanud, niisama ei paku siin keegi midagi. SOL ,viitsid möne klöpsu teha oma luugist, saan vaadata kas on paremaid. Ise hetkel pilte teha ei saa. Touringu luukidega on oo7 kirjeldatud olukord, enamus on läbi.- 316i 141kw kupee '91 - TenZki
Vaip ju puruks löigutud, kuidas see korralik on Kas see on üle värvitud? Kui on, mida kasutasid?- O: E30 Touringule Lagi
Terv, ega vist oluline pole mainida, mis variandis vaja? Kuigi ei saa neid üheskis variandis korralikuna, vändaga luugi variant on mul pakkuda http://foorum.e30.ee/topic/9718-m-el-akna-ajamidtouringu-karbikatted-jpm/- M:Osasid e30ne küljest
Vin kood ju siin kirjas, kes vähegi asja jagab, saab kogu info Tegemist edition auto ja sisuga ehk siis täiesti oma muster. Pealkirjast vöiks ülivörde eemaldada, kuna siiski on aastad selle pilliga oma töö teinud, aga korralikke juppe on saada küllaga. Edu tegemistes.- 318is kupee '89 - m10power
Karmi mootori müüs maha juba nagu teemas kirjutati:) Peale pumba kinnituse saab köike muud kasutada nii r4 kui r6 korral, tegu peaks olema pre facelifti originaal järelpaigaldussüsteemiga, kus on selle konsooli vent restiga see . Radikas, niiskuseeemaldi jpm tuleb nagunii uuena osta, samuti peab muretsema palju muud kraami, mis kondiga variandis teine.- 325ix Touring '89 - sääsetapp
Nii see alguse saab, küll varsti kupee ka tuleb Nelikvedu on väga hea, subaru 50:50 süsteemiga ei anna muidugi vörrelda. Omal oli ka algul harjumatu, loopis tagaotsa liialt ette nagu tagaveoline, aga sellega harjub ära. Kui peaks läbivust vaja minema, küll siis suu körvuni läheb sul, eriti tänapäeva ``maastureid`` hanges kaapimas nähes ja sellega läbi söites. Vedu on hoolimata sellisest jaotusest täisti mehaaniline ja korras viskode puhul on kolme ratta rabamine garanteeritud. Varustust ixi kohta kuidagi vähe töesti, udukad ka rändama läinud juba. Ixidel standardis juba udukad, roolivöim, ABS, millimeetermöödus valuveljed,taga köige jämedam stabikas. Tagumised pidurikettad saavadki ainult A osa olla, sest e30 maailmas on ix touringul ainukesena taga ventileeritavad kettad. Edu masinaga.- Coupe 87projekt - arxman
Minult said e30 köige jämedamad olemasolevad originaal stabikad. Miks esisillatala tugevdada ei tahtnud?- Lobamokkade rubriik
- Lobamokkade rubriik
Keegi autoteemade pealkirju modinud?- E30 jahutussüsteemi KORREKTNE õhutamine!
Tiidu jutt siis A variandi täienduseks! B variandi puhul pole sellised liigutused vajalikud, m40 termostaadikorpuse niplit pole ka vaja lahti teha ,piisab ainult radiaatori omast. Lisan siia veel mõned küsimused vastustega, mis paljudele segadust tekitavad. Rumal jutt! Kas radikasse läheb ainult üks lõdvik ,mida piirab termostaat?? igasse radikasse läheb vähemalt 3 lõdvikut, mille kaudu saab jahutusvedelik liikuda. Põhjus lihtne, et oleks kindlasti tagatud salongiradika soojakraani avatud olek. See ei ole jällegi vajalik B ) variandi õhutuse puhul , kuna seisva auto puhul toidet soojaklapile ei jõua ja see on normaalolekus (ilma 12v pingeta) avatud asendis. Ainult variandi C ) puhul külma mootoriga lühiajaliselt. Kork ja korgi korrasolek omab BMW jahutussüsteemis väga olulist rolli. Seega vigane kork või selle puudumine põhjustab üsna kiirelt süsteemi ülekuumenemise, mis omakorda toob kaasa teadagi probleemid . Süsteem peab surve all olema, muidu jahutus ei toimi. Korgil on ette nähtud hoida süsteemis kuni ca 1.2bar survet. Sest see ei anna kiiret tulemust ja paneb enamus inimesi arvama , et BMW õhutamine on paras peavalu. Lisaks ei ole selline tegevus ohutu, suur oht on üle kuumutada, kuna mootor lastakse kuumaks ÕHUTAMATA süsteemiga. Selliste võtetega on see tõesti paras peavalu, kuna veepump keerutab seda "mullivett" seal pikalt ringi, vahepeal jõuab jahutusvedeliku temperatuur mitu korda punast ala külastada jne.- 316i kupee '89 - eix22
Jaa, vahepeal tegeletud teiste autodega Pole ka see ära unustatud ega pooleli jäetud, toimunud vahepeal arengut küll. Järgmine aasta pisut lähemalt asjast, hetkel koduarvuti pisut rikkis, kui korda saab lisan materjali siia ka.- E30 jahutussüsteemi KORREKTNE õhutamine!
Tervitus! E30 puhul on 3 asja, mida ei suuda kahjuks korrektselt teha ka vanad ja pädevad remondimehed! 1) Auto õigesti tõstmine erinevate tungide ja tõstukitega 2) Esi-ja tagaklaasi vahetus 3) Jahutussüsteemi õhutamine Kuna viimasel ajal on jahutussüsteemidega paljudel foorumis probleeme olnud ,kaasa arvatud õhutamisega, siis oleks mõistlik sellise teema olemasolu siin. Teemat ajendas tegema paljude väide, et BMW õhutamine on ikka väga keeruline, halb,piinarikas jne .Tegevus iseenesest on lihtsamast lihtsam ja ei nõua mingeid erioskusi ega töökoja/garaazi olemasolu. Samuti ei kuulu vajalike asjade hulka mäed ja künkad. Antud lihtsast asjad on millegipärast rahvasuus ringi jooksmas kõlakas nina mäkke ja siis tuuritada ,kuniks õhk on (arvatavalt) väljas. Paraku on see natuke vale lähenemine ja asjata liiga keeruliseks aetud versioon sellest lihtsast toimingust. Paljude väitel muudmoodi ei saagi ja pole võimalik Aga saab, nii tehaksegi tegelikult ja sellest allpool lähemalt. A). Laisa inimese versioon Pole vaja mingeid tööriistu, ainult tange õhutusnipli lahtikeeramiseks ehk, kui seda kannatab teha (paljudel need kinni jäänud) ,saab ka ilma niplite avamiseta, siis läheb pisut rohkem aega. Ühesõnaga valad paisupaagi täis silmini ja ootad kuniks vedelik ära vajub. Teed vahepeal muud remonti või libistad õlut. Kui vahepeal meelde tuleb, vaatad vedeliku taseme üle, vajadusel lisad. Kui arvad piisav kogus vedelikku sees olema, siis kork peal ja sõitu. Hiljem maha jahtudes vedeliku tase üle kontrollida ja vajadusel juurde lisada (see vajadus on üldjuhul alati igat moodi õhutades) Antud variandis ISEõhutamine toimib kenasti m20 /m21 mootoritega masinate korral, kuna neil on paisupaak kõrgemal. M40 mootoritega masinatel vaja teha ehk pisut legendaarset nina kergitamise trikki, kuna radika küljes paisupaagi osa on madalamal, kui r6 masinate paisupaak. Toiming siis külma ,mittetöötava mootoriga! B ). Mõtleva inimese versioon (väga kiire ja efektiivne, soovitan!!) Järgmiseks siis kõige kindlam ja efektiivsem viis. Õhk puhutakse/pumbatakse välja. Põhimõte on sama lihtne ja loogiline nagu pidurite õhutamine näiteks! Auto seisab tavalise sirge maapeal, mootor ei tööta ja on külm! Valad paisupaagi/radika täis. Õhutusniplid lahti, sissevalamisavast puhud/ pumpad niikaua ,kuniks niplist tuleb jahtusvedelikku, enne rõhku maha ei lase,kui nippel kinni keeratud. Valada vedeliku tase normi, punn peale ja valmis. Hiljem peale sõitu ja maha jahtumist võib vedeliku taseme igaks juhuks üle kontrollida, vajadusel lisada. Selline õhutusviis võtab aega paar minutit ja on väga efektiivne, toimib iga BMW peal, ei pea nina mäkke ajama! Nüüd pisut lähemalt, millega puhuda. a ) Kompressoriga b ) pumbaga c ) suuga Isiklikult olen põhiliselt kasutanud viimast varianti, saab väga lihtsalt ja kiirelt. Kompressoriga kerge survega saab ka väga lihtsalt, tavaline õhuotsik päästikuga, paberi või kaltsuga tihendad ära korgi ava ja tuld. Asja ainuke iva on selles, et enne survet maha ei lase, kui õhutusniplist pidevalt ilma õhuta vedelikku tuleb ja see on kinni keeratud. Jutt võib tunduda pikk ja keeruline, aga reaalne toiming on väga lihtne, proovige ja veenduge ise. Laenan mõned pildid siia www.e30.de lehelt, kus tehakse seda asja samal põhimõttel. C). Väidetav UM versioon (United Motors/ Eesti BMW esindus) Jahutussüsteemi õhutamine: 1. Mootor külm 2. Süüde sisse, salongi temp maksimumi, ventilaator nr 2 asendisse. mootorit mitte käivitada. 3. õhutuskork/korgid lahti 4. Valada sisse nii palju kui läheb, st kõrini täis, oodata kuni tase alaneb, valada veel, jne kuni tase ei alane enam ja õhutuskorgist õhumulle ei tule. Kannatlik olla, võtab aega. 5. õhutuskork kinni, paisupaagi korki mitte sulgeda 6. Mootor käima, 4-5 korda teravalt tuuri anda 4500 pöörde kanti. Mitte soojaks lasta! 7. Mootor seisma, kontrollida taset, vajadusel korrigeerida normaalse nivooni. 8. Sulgeda paisupaagi kork. D). www.e30.de lehe õpetus http://wp1016621.server-he.de/fotost/f00962/f00962.htm Head vana aasta lõppu!!! Ja head õhutamist muidugi- 316 kupee (stroker) '89 - tns1
Kirjutasin ju kuidas ja ühe korraga ilma imenippide ja tuuritamiseta möne minutiga Eelviimase postituse sisust ei loe kuidagi välja , et see toiming kiirelt ja lihtsalt tehtud sai Kui tehtud siis tehtud, pole vahet kui keeruliseks igaüks selle endajaoks teeb, vastasin siia ainult seetöttu, et pidasid seda keeruliseks . Jahutussüsteem toimib vaid kinnise korgiga, juba see on üks seieri punase ala pöhjuseid.
Oluline teave
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus