Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
eix22

e30 esiklaasi vahetus

Soovitatud postitused

No mida. Minu mustal tehti nööriga ja ei mingit muret.

 

Selline võhiklik tegevus on täiseti andeksandmatu, kuna tegu pole lihtsalt veidi "erineva" töövõttega, vaid täiesti vale lähenemine sellise tihendiga klaasi paigaldusele. Ohutus ja turvalisus pole siis üldse oluline? Ega enne ilmselt aru saagi, kui pidurdamisel klaas eest lendab :D

Ma ise ei kujuta ettegi, kuidas üldse on võimalik seda nööriga paigaldada, paar kuud tagasi viimasel autol klaasi tagasi pannes oli seda tihendit niisama ilma klaasitagi suht vaevaline tagasi panna, läks väga tihedalt. Nööriga venitatakse see täielikult ära, salongist jääb ümberringi väga ebaühtlaselt ja igatepidi irvakile, väljast saab käega vabalt tihendit liigutada edasi tagasi. Lisaks kõigil ,kel on nii paigaldatud, sajab vesi läbi.Klaas on põhimõtteliselt vabalt ja ebatihedalt ees. Sedaanil/kupeel ,millel lae riie tihendivahele jääb, see kisutakse sealt kõik välja või lihtsalt kortsu.

Nii ,et ära mitte mingil juhul tule siia ütlema, et kõik on ok.

Ei hakanud teise mehe teemat risustama, siin üsna õige koht selleks.

  • Meeldib 2

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

NO kurja. Kui maale lähen vaatan kas tihendi sees kiil liigub. Üle aasta sõitsin autoga ringi ja olid karmid vihmad jne. Masin seisis 24/7 õues. Salong kuiv koguaeg

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Eix sorri aga nööriga see asi käibki. Kiilu ei jäeta tihendisse, siis tõmmatakse klaas koos tihendiga aknaauku, muidugi veendudes et tihend ikka korralikult ümber serva läheb. Samal ajal surutakse väljast üsna tugevalt ja ongi tehtud. Hiljem paigaldatakse kiil ja asi püsib kindlalt. Eitea kuidas sa seda klaasi oled paigaldanud nii, et ta sul eest lendab? Kõige lollim varjant ongi see kus targad mehed üritavad klaasi eemaldada voi paigaldada nii et kiil on tihendis. Huviga loeks kuidas Eix klaasi paigaldab. Enda autodel alati ise eemaldunud ja paigaldanud, autodega ka otsa sõidetud asjadele ja klaas siiani ees. Kunagi aastaid tagasi seda tööna ka tehtud ja ka liini ja reisibussidel ei kukkunud pidurdades klaasid eest ära.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Seep, mida rehvitöökojadki kasutavad, on ka paigaldusel märksõna, toimib väga hästi.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kui kiilu tihendis pole, siis milleks üldse nööri vaja kasutada, eriliselt targad klaasivahetajad...  :D Piinlik peaks hakkama omal, klaasivahetusel pole vaja tihendit ära võttagi, kiil välja, klaas seestpoolt välja suruda, uus klaas vana asemele (läheb paika 2-3 minutiga) ja siis seejärel kiilu paigaldama, mis on veidi aeganõudvam tegevus kui ei ole enne teinud. Aga vee/fairy seguga ja kruvikeerajaga või millegiga õrnalt kaasa aidates ongi kiil ka juba paigas. Ise esimest korda vahetades läks aega umbes tund aega, millest enamus läksi kiilu paika meelitamiseks....

  • Meeldib 2

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Ma olen zaddami jutuga nõus.pole mingit nööri vaja.klaas läeb niisama ilusti ette ja lõpuks kiil vahele.

Kuid eks meetodeid ole erinevaid.

Muudetud , muutis extreme327
  • Meeldib 1

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Sorry hoopis sulle Kaido, sest tihendil ja tihendil on ikka vahe, ega see Ziguli tüüpi tihend pole, see on profiiliga tihend, mis keeratakse nööriga paigalduse stiilis täiega peeti. Piduri asi oli naljaga õeldud, aga ära lõhutud tihendiga see klaas seal ees pole korralikult .Pole huvi kellegiga tülli minna, aga kas üldse ei mõelda või milles asi on. Mis eesmärk sellel sinu stiilis klaasivahetusel veel üldse on siis, või kuidas see paigalduse lihtsamaks teeb. Siin see nööriga või ilma vahetuse point seisnebki selles, et peetakse lihtsamaks zigulli stiilis paigaldust, kus liist ikka enne sisse aetakse ja siis nööriga kogu kupatus. Nööriga tihendi ja klaasi sisse kakkumine ilma liistuta on veel teine omaette tase, sellise asja peale ei tulegi kohe. Kuidas mina panen, see on mu teemades kordi läbi käinud. Kunagi huvi pärast võtsin aega, kaua klaasi ettepanek käib üksi, ilma spets riistata sain 21 min hakkama. Selline ajavõtuhuvi tekkis peale seda, kui kuulsin (hiljem nägin tulemust) kuidas tuntud kõvad tegijad panid esiklaasi ette nööri ja tavotiga 4 tundi :D :D :D See tulemus täiesti rikutud tihendiga on ikka täis porno. Nagu enne mainisin, siis siin ei ole mingeid eri stiilis paneku variante, a`la kuidas kellegile meeldib, vaid on ainult 1 ja õige ilma nöörita. Liistu sisseajamiseks on spets tööriistad samuti saadaval.

NB! Samuti pole vajalik ei fayri ega veel vähem rehvi seep. See küll võib niigi kiiret protsessi veelgi kiirendada, aga pole üldiselt vajalik. Tahaks neid nööriga kloune tutika tihendiga näha klaasi vahetamas :)

Ei hakka nimesi nimetama, kui nad ise siia sõna võtma tulevad, siis tulevad, aga õige mitmed kasutajad siin sellist laadi võhikute töö tõttu hädas olnud.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Selle ziguli jutu peale tuli meelde, kui sõber kunagi ammu vast 18 saanuna isa käest 06 nurus, et linna peale laiama minna. Lõpuks isa nõustus. Parklas kõrvalistuja istmel istus üks kambajõmmidest, jalad hooletult armatuuril. Kuna taskust oli vaja suitsupakki õngitseda või muidu niheleda, siis ebamugavas asendis oli vaja istet tahapoole nihutada. Surus siis jalad vastu akent ja lükkas. Imelihtsalt voolas klaas eest ja kukkus kapotile. Kõigil peale autojuhi muidugi nalja kõvasti.

  • Meeldib 2

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Tundub, et mu klaasivahetus sai teemajätku :D

Ma ei tea aga mul on uus klaas küll väga ilusti nüüd ees, ja ei oleks kujutanud ette mingite nööride või asjadega seda teha.

Nii nagu ma seda protsessi oma teemas kirjeldasin tundub mulle kõige loogilisem :P

  • Meeldib 1

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Ma tegin samasuguse traadist asjanduse kruvika otsa ja v'aga kiiresti l'aks ka kiil tagasi oma kohale.N'oori ple kasutanud ,milleks kui tihend juba ees on :D .

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Olen vist oma teadmistega tõesti nn "Žiguli" ajas, seega minu viga. Töödatud antud alal sai ka mingi 6 aastat tagasi ja sõiduautodega seal kokkupuudet polnud ning selliste masinate puhul oli see ainuke varjant (kellele jäi hambu et olen seda teinud). Sealt ka ilmselt siis kerge mööda mõtlemine ja valearusaam. Pole aga pidanud vajalikuks muid varjante proovida kuna 15-20 minutiga on vahetused tehtud saadud alati. Järgmine kord proovin nii kuidas isad räägivad, et parem on ja õpin ka ;)

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Isad või pojad, iga asja pärast tiitleid ka pole mõtet jagada :)

Läks veel meelest mainida üks oluline fakt, nimelt on tihendis vee äravooluaugud ja keres ka sama kohapeal. Need augud saab kohakuti ainult tihendit käsitsi pannes ja siiski annab täpselt sättida, et aukudega kohakuti saada. Seda siis,kui tihendi väljavõtmise vajadus, muidugi soovitatav need alati üle kontrollida, sest eelnevas paigalduses ei saa kuidagi kindel olla :)

  • Meeldib 1

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Tulevikus lisan siia teemasse fotod, et kõik saaks asjast aru, oli nagunii plaanis selline teema teha.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Hea mõte!

Ka mina otsisin ennem klaasivahetamist nii foorumist, kui ka mujalt netist mingit head õpetusmaterjali, kuidas lihtsalt ja õige meetodiga klaasi vahetada, kuid ei leidnud midagi aga õnneks klaasi vahetamisel sujus kõik iseenesest :) Kes vähegi auto kallal midagi teha oskab, saab ka sellega hakkama.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Eixil on õigus. Minu autol pandi klaas nööriga ette. Algul isegi natuke aega pidas, kuid pärast esimesi väga tugevaid vihmasi oli kindalaegas ja motronic paksult vett täis !!!

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Ma ei tea kas olen eixxile r'aakinud seda aga mul nooruses 2 rullil tagaklaas s6idu ajal tykideks lenanud .Ise ma neid m6lemit eelnevalt n'aapinud ei olnud aga huvitav on see et m6lemad just s6idu ajal ja kevadel hommiku tundidel kui baaris koju s6itsin .Muud p6hjust ma nende purunemisele ei leidnud kui et vesi oli kuskile klaasi ja tihendi vahele p'aasenud ja veekylmumisel l6igi plaks tykkideks .Yhel oli 6nneks tagaklaas toonkiilega tehtud  see j'ai yhte tk hirmus latakas k'ais ainult algul ei saanud aru mis jama see nyyd oli.Teisel aga toonkiile polnud ja oh seda puudi oli k6ik kohad t'ais taguumise aknalauaga kaardina vahe seest oli kyll huvitav neid v'alja udida k6ik killud ju raiped kukusid kardina peale ja sealt edasi sina vahese :pinch: .Ju siis neil polnud need vee jooksu kohad kohakuti . :whistle::ermm: .

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Sama teema. Pandi nööriga ja jookseb vett. Nüüd aega et see käsile võtta. Kas vana tihend p***e keeratud ja tuleb uus osta? Või saab veel asja vanast?

Uus tihend ilmselt ainult a-osa teema.

Muudetud , muutis matu665

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Tihend ikka täiega peetis, ise nv sortisin tihendikraami ja sattus üks selline nööriga üle käidud näppu, täielikult laiali veninud, inimeste mötlemine möne koha peal paneb ikka imestama.

Ei pea uut ostma, korralikku kasutatud kraami liigub ka.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Ma ostsin UM-ist. Oli mingi 80 eurot.

 

Muidu ma viskasin oma tihendi minema eelmise vist, mis nööriga pandi. Selle klaasihärra ütles et võib vabalt uuesti panna et ta oli tagasi painutand seal midagi.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Selle vana kasutamine ei ole otstarbekas, see on välja veninud ja tagasi seda ei saa selliseks nagu vaja, lisaks jääb salongis tihendi nähtav osa igatepidi voltis ja köver.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kuna endal ka loodetavasti varsti käes see aeg,et hakata paigaldama oma projektikale klaase.Seoses sellega tekkisid mõned küsimused:

Esiklaasi ja tagaklaasiga on jutt selge,et nöörile ei ja läheb niisama,aga kuidas on lood kupee küljeklaasidega? Seal ju see nn.tihendikiil metallist ja jube keeruline on seda juba hiljem sisse saada.Äkki on selleks ka mingi nipp mida oleks valmis kuulama??

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Küljeklaasi võib vabalt  nööriga paigaldada, see läbinisti kummi tihendiga, liisturing kindlasti enne sisse. Läheb väga lihtsalt, ise paigaldasin isegi ilma , näppudega järjest venitasin tihendi ranti.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead sa olema registreerunud kasutaja

Loo konto

Loo kasutajakonto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse

×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus