Hüppa postitusse

fedja

Foorumikasutaja
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Kõik, mis fedja postitas

  1. Küll ajasin hülgeila nende lubadustega seoses siin,aga nüüd läks nii,et minu käes ta enam pole,loodetavasti uus omanik puhub elu talle ikka sisse:D
  2. kui nüüd aus olla siis päris nii kiirelt ei ole need asjad liikunud siin teemas,kui kunagi lootsin,üle aasta pole auto kallal midagi teinud. kui viimati tehtud sai,siis sai jõutud nii kaugele,et põhi on keevitatud,karpide sisemised ääred uued + tõstekohad ja lõpuks ka karbid peale. üks tagarattakoobas tahab ka veel keevitust natuke,siis sellega kõik. viimased aastad on ta rohkem lao eest olnud:D nüüd on igastahes nii,et ma ei julge õelda,et see suvi sõitma saab,kuid värvitud saab hiljemalt jaanipäevaks:D
  3. kui ikka õiget temperatuuri pole on üsna raske/võimatu siledat pinda saada ilma jooksudeta. samamoodi valgus jne,kõik mängib rolli. muidu arvestades teie tingimusi on ju tulemus vähemalt pildilt täitsa hea:)
  4. äsja taastatud,uueväärsed rehvid. kiirematel võimalus 400 euro eest endale saada.
  5. tiit ilmselt oli tegu täitekaga,millel hape+epo sees juba. baur miks e36 keretööd odavamad peaks olema?või sain su mõttest valesti aru.kuna selle projekti puhul ei ole ju küll eriti uusi A-varuosasi ostetud. minu paha,ei saa tsiteerimisega hakkama korralikult.
  6. aastavahetusel sai kuskil kesklinnas(vist hollywoodi juures)nähtud,hakkas silma juba kaugelt:D
  7. ma tulen ka,statiivi kahjuks kaasas pole,kuid ehk saab mõned pildid.
  8. tdsi turbod. ise ka hästi ei usu,et see asi käima hakkab korralikult,aga eks näha ole.
  9. näita pilti
  10. heledast nahast korvid:o edu otsingutel
  11. sai ka nähtud enne võrus,hea näeb välja küll,asjalikku häält tegi ka piirajas
  12. korralikke pilte oleks vaja.
  13. nii,uuendan siis piltidega seda värki siin. siin siis natuke lammutatud: tiiva alumine osa oli liiga läbi,õnneks isa e30 aegadest oli üks tiib vedelema jäänud,millel alumine osa täitsa hea veel,seega sai kahest üks kokku keevitatud. mõlema poole istmete tagumise poldi kinnitused olid sellised: juhipoolne sai selline: kundepoolne veel pooleli. see koht veel ka hetkel pooleli. juhip sisemine äär valmis,pole veel ainult paika lõigatud: juhip esimene nurk: (fookus võssa läinud) kundepoolne karp(või selle jäänused) tulede tjuuninguga sai ka alustatud,kuid ei saanud kaugtuledelt klaase maha,eks homme proovin veel nädalasees peaks karbid ka kätte saama,1mm tsinkplekist. juhipool enam keevitada pole midagi,kundepool ka poole peal,siis saab karbid külge. keredetailidest võite mulle pakkuda kundepoolset esitiiba,kuna tiivaäärel tulid käiates augud läbi,ei näe mõtet seda taastada. tagaluuki ka. sooviks võimalikult roostevabasid leida.
  14. vedelema ei jää kindlasti,kuna talveautoks ta mul seeaasta jääb ristid proovin esialgu ise teha,vaatab mis välja tuleb,udukad on ka kindlasti plaanis,kuid pole neid väga võtta kuskilt,kui ka on siis tahetakse head hinda. täna otsisin epokrundi ja jutud ka ära,vast hoiab seda roostet natuke aega eemal,kuna värv tuleb selline,mis näitab rooste väga hästi välja. talveveljeks oleks selline sobiv,kuid suveks ikka midagi laiemat sorti vaja. ühed 16x9 rialid oleks võtta kodukandist,kuid esialgu tähtsamad asjad. korralikust tagaluugist ka ära ei ütleks,kui kellegil pakkuda.
  15. nii,sai kunagi siis paar diili tehtud ja e30 olemas jälle:D autost ka siis: tahtsin küll kupeed/sedaani kuid läks nii seekord,autoga olen täitsa rahul igastahes. mootoriks 1,8 83kw käike vahetan ikka ise värvuseks,kui ma ei eksi siis lazurblau lisasid vist pole:Dva isearetatud el aknad ees,mis ka ei tööta. kesklukk ka. kere seisukord on ma ei oskagi nüüd öelda....:Dkarpe pole,tagumise numbri all on läbivad augud,esiuste alumised ääred ka roostesed. sisu on korralik,juhiistmel on miskised väiksed kulumisjäljed,kuid ülejäänud sisu on väga hea. hetkel kasutan mõnd eelmise omaniku pilti,mingipäev ehk pesen puhtaks ja teen ise ka plaanidest on veel vara rääkida,kuid tahaks ikka madalamaks saada,mingi 15-16 laiemat sorti velg,ristid tuledesse jne.... nüüd sai siis käsile võetud auto,täpsemalt siis kere korda,ülevärv ja turbo ka lõpuks peale saada. praegu tegelen karpide sisemise ääre taastamisega,uued karbid lasen painutada 1mm plekist. üks tiib sai ka juba kahest kokku keevitatud,kuid kundepoolse vist peab uue võtma,tiivaäärel tulid käiates mõned augud välja,ei viitsi seda enam lappima hakata. panen õhtuks uuemaid pilte ka.
  16. garaazi natuke tuunida,siis ajab asja ära küll,pärast saabki poleerimist harjutada:D
  17. välimus küll 5+++. ma mõtlesin,et olid sina kes esmasp kuskil pärnu-tartu vahel vastu tulid,kuid ei olnud vist sama velg tollel masinal. kas kellegil ehk infot kust saaks selliseid replikaid tellida?5x120 valemiga.
  18. sprei krunt?
  19. ei tea mis valemiga tal siis e36 is-iga võrdne kiirendus on?
  20. spido järgi tundub tõesti väga uimane kuidagi:D mu is-iga liikus kõrvuti täitsa. pean 1,6 ka välja ajama siis saab võrrelda:D
  21. tehase andmete järgi on 13,9 0-100kmh. see 9,9 sekundit oleks reaalne juhul kui sul 100+ kw:D 1,8 is sedaankerel teeb 0-100 9,9 sek.
  22. hoiad tavalised pirnid alati kaasas,kui võetakse kinni ja on tulede kohalt ütlemist,vahetad kohapeal ära ja ei ole neil midagi öelda. aga pigem pane see xenoni raha kere fondi.
  23. tulid vist eelmine reed,kivilinna tankla juures vastu,kui ei eksi,sommi numbritega e30 jäi meelde igastahes.
  24. mis sellest tagaveoliste rajapäevast saanud,toimumas kunagi?

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.