Hüppa postitusse

kotkas1

Foorumikasutaja
  • Postitusi

    224
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    3

Kõik, mis kotkas1 postitas

  1. geneka-starteri juures juhtmed üle kontrollida samuti, kütuse pumba ja aju releed
  2. seda pead realoemist vaatama mis motronic sul kasutusel on ja siis otsid sama versiooni m30 aju ja õhulugeja (kui vaja siis ka tühikäigu mootori). levinumad on muidugi motronic 1.3 omad so 1988-1992 omad nii m20 kui m30. ma arvan et kui muidu ei saa siis käi eix22 juures ja otsi 1.3 juhtmestik ja juhul kui sul 2 klemmiga tühikäigu mootor siis 3klemmine juurde siis valikut rohkem otseselt tabelit ei ole netis silma jäänud aga mul paar vene raamatut e30 kohta seal enamik mõõte olemas kui vaja siis anna teada milliseid vaja vast saan häda pärast sisse skannida
  3. Pihustid võtsin 440 lõppuga ehk siis 328/528 m52 omad need olid tabeli järgi ca 250cc/min õhulugeja võtsin m30 kuna on suurema läbimõõduga seest ja aju sest standart aju ei oska midagi tarka peale hakata suuremast õhulugejast tuleva infoga. Kui süsteemi kokki laod siis käi pärast diagnostis või muretse ads kaabel endale ja kontrolli mootori tööd igast asendist, tuleb kõvasti odavam kui hiljem purunenud tükke vahetada. Muidugi parimaks lahenduseks oleks m50b25 õhulugeja kuna sellel puudub nö takistav klapp aga see eeldab originaal ajul suht kallist kiipi, aasta tagasi pakuti UK 499 naela eest vastavat komplekti. Ega odavamaid lahendusi suurt rohkem ei olegi järgmiseks juba nukkvõll, kaane portimine, silindrite puurimine ja standalone ajud koos parema süütesüsteemiga, selle otsustab rahakott kui palju mootorist hobuseid saad :-)
  4. väike elektroonika upgrade ka pihustid õhulugeja ja aju. enda mootoriga käin kevadel dünos siis oskab rääkida reaalseid jõi numbreid, muidugi m20b25 plokk kannatab päris ilusti ka 86mm peale puurida kui eta vändast väheks jääb
  5. Kuna talv tulekul ja auto vaja maast lahti saada, siis kas keegi teab mis vedrudega tõsta tagumine ots võimalikult kõrgele Ette tänades andrus
  6. http://www.the12volt.com/installbay/vehiclewiring/2/yeard/BMW.html see kõige lihtsam alarmide jaoks
  7. kotkas1

    Lobamokkade rubriik

    eelmine aasta ostsin enda rulluiskidele rattad koos laagritega läks kokku 12 eurot, ainult laagrid oleks läinud 11.20 suuremates spordipoodides peab müüjalt küsima odavamaid muidu öeldakse kohe 50 euri uued rattad
  8. kotkas1

    Klotsid

    keskmise hinnaklassi omad 20-30eurot on piisavalt normaalsed.ühel juhul kümnest on ette tulnud et piduriketas ära kalestunud siis aitab ainult kas üle treida või uus ketas
  9. kotkas1

    Lobamokkade rubriik

    dude you need a bigger turbo
  10. sa võiks meie lääne sõbrad juhatada mööda postiteed või näiteks otepää kanepi teed pidi värskasse või siis pakkuda neile lühi tutvustust haanija teedega, mille jaoks siis muidu baierlane soetada kui sõidurõõmu pärast, loodame et saan enda autod ka enne kokku siis saaks ka tulla
  11. 4.xx on jah liiga mõtetu sellele, 3.91-3.64 (olenevalt auto massist) on sellele kastile nagu valatud eriti kui vahepeal kardirajal ka autot kasutad. 323i all oli ta originaal diffriga seal jäi ausalt öeldes liiga palju kasutamata too ülekanne sobikks pigem autobahnile kui meile vaevalt et eestis keegi ostab sellise kasti igapäeva sõitudeks kas muidu kellegil on pilte 325tele pandud tavaskeemiga sportkastidest (ülekanded 1-3.35 2-2.03 3-1.36 4-1.0 5-0.81)
  12. nii palju kui see kast minu 325 touringu all oli siis ausalt öldes võiks kõik kastid sellised olla. kui veidi kiiremat sõitu siis tavalised vahetused 2-3 ja 4-5 on kogu aeg üli mõnusad(loe:otse mööda H skeemi) ja 3.91 ideaalne sellele.käigu vahetus siiski vasakule ülesse - tagumine ja vasakule alla esimene kellel olnud see igatseb taga aga aitab OT sooviks rohkem huvitavaid lisasid
  13. ikka, ühe kunagise 323 alt täitsa dogleg mul seisma jäänud peaks klassifitseeruma ka tehase lisade alla
  14. midagi minu kuuri alt
  15. kotkas1

    probleem 325i,ga

    igaks juhuks võid üle kontrollida vaakumsüsteemi veelkord, eriti selle klapikambrikaanest gaasiklapi juurde mineva vaakum toru, nind mootori juhtmestikul võib mõni massi juhe olla ära oksudeerunud. kui need ei aita siis võid igaks juhuks uurida kas kellegil tartu rahvast on arvuti ühendamise võimalust, ise kahjuks praegu eriti ei liigu tartu kanti
  16. sul praegu 5 käik otse ehk 1.00 ülekanne käigukastis. e30 m20 kastil originaalis 0.80 ülekanne. praegusel juhul otsi normaalsema ülekandega difrit 3.20 kuni 2.xx. olenevalt kui ökot tahad saada siis 3.xx parema minekuga = rohkem pöördeid ning 2.xx ülekanded on sellised öko sõidu omad ehk maantel 5-6l sajale 1300-1600 pööret 90 peal
  17. kotkas1

    probleem 325i,ga

    võid igaks juhuks lamdad kontrollida võiksid ka asukoha panna siis kergem soovitada kedagi kui endal pea peale ei hakka
  18. http://www.pelicanparts.com/bmw/techarticles/E36-DME-Repair/E36-DME-Repair.htm siit jälgid et oleks sama motronic mis hetkel peal siis kõige lihtsam ise olen kasutanud 0 261 200 179 - e34 535 pealt seda siis m20 2,8 strokeri peal 0 261 200 178 e32 730i originaal 2,5 peal samuti katsetatud veel mõningaid originaal mootoril oli standard õhulugeja kuid e34 530 pihustid samuti sai katsetatud 535 pihusteid korra katsetasin ka 530 maf venitades lihtsalt õhu vooliku peale strokeril kasutasin 535 afm, 535 pihustid ning aju. õhulõdvik oli algul ford sierra 2,0 88kw dohc oma (lõikasin tühikäigu mootori jaoks augu) hiljem juhtus kätte toonasest kuusakoskist sobiva läbimõõduga 90kraadi põlv millele sai tühikäigu mootori jaoks väljund keevitatud juurde viimane setup mis sai ühele tartu tehtud oli 525 m20 millel sai kasutatud ainult 535 pihustid ning mingi noname 272 nukkvõll ning originaal aju + chip minu lemmikuks on jäänud originaal mootor 730 aju ning pihustid - normaalne kütusekulu ning veidi parem minek eks ta üks paras katsetamine ole, osade ajudega ei õnnestunud absiga ühendust saada ning osad ei saanud lamdaga ühendust kuigi et koodi järgi samad suurte õhulugejate puhul sai ilusti kasutada preface m20b20 metallkorpusega õhufiltri korpust millel sai eemaldatud paks kummi tihend mingil õhulugejal kasutasin mingi bemmi filtrikorpust kui ei oska öelda mille oma on , jäi lihtsalt lammarist silma kui hakkad katsetama siis lihtsalt rahulikku närvi vaja ning ads interfaceiga diagnostikat siis hulga lihtsam näha kuidas käitub auto
  19. kotkas1

    P: Sooja majandus

    termostaat jahutus vedeliku tase kontrolli üle kui alla normi siis sooja ei tule salongiradikal võimalus et jahutus vedeliku osa umbes peale lekke peatajate kasutamist, mõnel e30 on ette tulnud ka et kuuseokkaid ja igasugu prahti radika õhuribid täis ning ei käi piisavalt õhku läbi loodan et aitas
  20. kõige lihtsam oli kui armatuur maha aga saab ka nii 1. keskkonsool välja ning rooli alune plast kate maha 2. siis vudad mootori poolele ja võtad salongi vendi juures paneeli ära 3. lased 4 mutrid lahti mis hoiavad salongi ventilatsiooni kere küljes 4. voolikud lahti mootori poolelt 5. tagasi salongi sealt võtad ära mõlemad torud mis lähevad mootori poolele (üks on magnet klappiga sealt võtad ka pistiku lahti) oli vist 7 või 8 leht võti millega juurde pääses 6. siis 3 või 4 ristpeaga kruvi ära mis hoiavad radikat 7. natukene loksutad ventilatsiooni plastkobakat alla poole siis mahub radikat välja tõmmata nii et ta ei läheks vastu rooli sammast kokku läks aega 40 minni vana radikas välja ja uus sisse PS radikat ostes veendu et oleks samade mõõtudega mis sinul, olen näinud enda autodel kahte või kolme erinevat mõõtu ära põe kui esimene kord ka tund läheb midagi üle mõistuse keerulist seal ei ole edit: zaddam jõudis juba ette
  21. kotkas1

    K: mure m20b25-ga

    1 õhu lekked 2 õhulugeja 3 kütuse pump-filter 4 vänvõlli asendiandur
  22. sooviks samuti ainult ühte, antud juhul siis seda 1,8 pilli
  23. kotkas1

    M50 mootorivahetus

    leidsin ühe juhtmete ühendamise skeemi m50 mootori puhul siit: http://www.e30.de/m50.htm aga kas keegi oskab seda tõlkida kuna ise saksa keelega eriti tuttav ei ole :oops: (mõtlen just funksioonide osa) Belegung 318i Touring 1989: Pin Kabelfarbe Stärke Funktion 1 bl 0,75 Lichtmaschine 4 brvi 0,75 Fernthermometer 5 swge 0,75 Öldruck 6 gnge 1,5 Zündplus 7 gn 1,5 Zündplus ungesichert 8 gnws 0,75 9 sw 0,75 Drehzahl 11 wsbl 0,75 SI 13 virt 2,5 Benzinpumpe 14 blge 0,75 ABS 15 swgn 0,75 Entlastungsrelais (Anlasser) 16 wssw 0,75 Verbrauchsignal 18 swge 1,5 Anlasser 20 gert 0,75 (kein Ölniveau, da keine CheckControll) Belegung 325i M50 1994: Pin Kabelfarbe Stärke Funktion 4 swbl 0,75 5 swws 0,75 Geschwindigkeitssignal? 6 viws 0,75 7 swvi 0,75 OBC ? 10 blge 1,5 Rückfahrscheinwerferkontakt 11 brge 0,75 Kühlmitteltemperatur (nicht genutzt bei E30 Fernthermometergeber) 12 brvi 0,75 Kühlmitteltemparatur 13 grvi 1,5 Benzinpumpe 14 swws 0,75 15 swgn 0,75 Entlastungsrelais 16 wsge 0,75 ABS Diagnose 17 wsli 0,75 ABS Diagnose 18 swge 1,5 Anlasser 19 gnws 0,75 SI 20 sw 0,75 Drehzahlausgang 21 gn 1,5 Zündplus 22 grws 1,5 Rückfahrscheinwerferkontakt 23 brgr 0,75 Öldruck 24 swws 0,75 Verbrauch 25 bl 0,75 Lichtmaschine Grundsätzlich gibt es am M50 Motor nur noch ein Zündplus. Weiterhin sollte der Fernthermometergeber vom E30 verwendet werden, dann wird nur das braunviolette Kabel genutzt. Beim E36 wird der Kontakt für den Rückfahrscheinwerfer am Getriebe über den Motorkabelbaum geführt. Ich habe den Stecker abgschnitten und an das E30 Kabel, welches im Bereich Schaltgestänge verlegt ist, gelötet. Ein Kabel für die ABS Spannungskontrolle gibt es nicht, es bietet sich das blaugelbe Kabel des abgeschnittenen Rückfahrscheinwerferkontakt an, einfach zur Lichtmaschine ziehen und am Motorstecker entsprechend an PIN 14 anklemmen.
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus