Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
  • 0

m20b25 126kw järele aitamine


rider03
 Jaga

Küsimus

nonii sorri kui see teema on kuskil siin olemas aga ma ei leidnud vastust oma küsimusel igastahes, alustan sellest et mingit turbopüssi mul kavas teha pole. auto on mõeldud ralli radadel, kuna bmw minu jaoks uus mootori ehituselt siis ma ei hakka parem ise mõtleme üle vaid küsin neilt kes teavad. huvitab mind see, et kuidas saada seda natuke järgi aidata, selge see, et kõik klapid ja kolvirõngad ja muu selline läheb uus. kuid kindlasti tasuks veel midagi teha, et küsimus olekski siis,et nimelt mida..?!?! mainin veel ära et kuna vaatasin remotmõõdus kolvide hindasid siis silindrite puurimine vist jääb ära kui kellegil just sobivad kolve pole pakkuda:P

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Sellele küsimusele on 12 vastust

Soovitatud postitused

  • 0

väike elektroonika upgrade ka pihustid õhulugeja ja aju. enda mootoriga käin kevadel dünos siis oskab rääkida reaalseid jõi numbreid,

muidugi m20b25 plokk kannatab päris ilusti ka 86mm peale puurida kui eta vändast väheks jääb B)

Muudetud , muutis 320i 84a
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

miks sa ei võta 2,7 selleks ja sinna topid 2,5 kaane ja kolvid saad väänet juurde

ja jõudu ka rohkkem

kuna auto läheb rahva ralliks ja kuna 126kw ei ole vaja katte ja muud säärast jama siis sai valikuks just see

väike elektroonika upgrade ka pihustid õhulugeja ja aju. enda mootoriga käin kevadel dünos siis oskab rääkida reaalseid jõi numbreid,

muidugi m20b25 plokk kannatab päris ilusti ka 86mm peale puurida kui eta vändast väheks jääb B)

jep ise ka siis mõtlesin et kui panna Pihustid 214cc@3bar

Top feed, BOSCH: 0 280 150 714, Originaalis: BMW M30 3,5 155kw.siis seegi juba peaks aitama kaasa vms?? aga kas siis pean ka vahetama aju ning õhulugeja.. ja kui palju oleks reaalselt kasu kangemast nukast ja kaane portimisest.. Tegelikult kõige hullem on see, et kunagi see mootor oli mingi street race projektikas olnud niiet mul pole õrna aimu ka mis seal kaanega vms võib tehtud olla ?? kuidas seda üldse kindlaks teha kas kaan on veel originaalis või on seal midagi puuritud jne kindlasti kõige parem viis on see kui tõstad teise kaane kõrvale aga mul pole teist kaant :P siis veel kus ma saaksin originaal silindrite läbimõõdud ja väna kaelade mõõdud ??

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Ise hakkan ka talvel uut mootorit rahvarallikale kokku laduma ja hetkel siis plaanis m20b27 blokk, m50b25 pihustid, m30b35 õhulugeja. Pärast talve ka plaanis dünost läbi käia, et ehk siis saab reaalsed jõunumbrid kätte. Asjad olen õnneks juba suutnud kõik kokku ajada ja kokku ladumise rõõm veel jäänud. Teiste meeste käest olen rahvarallis uurinud ja mõned sõidavad selle 2.7 bloki ja 2.5 kaane kooslusega väga eduliselt headele kohtadele. Muidugi palju on vedrustuses ja veermikus kinni ning VÄGA palju on sõidus kinni.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Pihustid võtsin 440 lõppuga ehk siis 328/528 m52 omad need olid tabeli järgi ca 250cc/min õhulugeja võtsin m30 kuna on suurema läbimõõduga seest ja aju sest standart aju ei oska midagi tarka peale hakata suuremast õhulugejast tuleva infoga. Kui süsteemi kokki laod siis käi pärast diagnostis või muretse ads kaabel endale ja kontrolli mootori tööd igast asendist, tuleb kõvasti odavam kui hiljem purunenud tükke vahetada. Muidugi parimaks lahenduseks oleks m50b25 õhulugeja kuna sellel puudub nö takistav klapp aga see eeldab originaal ajul suht kallist kiipi, aasta tagasi pakuti UK 499 naela eest vastavat komplekti. Ega odavamaid lahendusi suurt rohkem ei olegi järgmiseks juba nukkvõll, kaane portimine, silindrite puurimine ja standalone ajud koos parema süütesüsteemiga, selle otsustab rahakott kui palju mootorist hobuseid saad :-)

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Ise hakkan ka talvel uut mootorit rahvarallikale kokku laduma ja hetkel siis plaanis m20b27 blokk, m50b25 pihustid, m30b35 õhulugeja. Pärast talve ka plaanis dünost läbi käia, et ehk siis saab reaalsed jõunumbrid kätte. Asjad olen õnneks juba suutnud kõik kokku ajada ja kokku ladumise rõõm veel jäänud. Teiste meeste käest olen rahvarallis uurinud ja mõned sõidavad selle 2.7 bloki ja 2.5 kaane kooslusega väga eduliselt headele kohtadele. Muidugi palju on vedrustuses ja veermikus kinni ning VÄGA palju on sõidus kinni.

noo ütleme nii et eks see ole sõitjas suuresti kinni, nüüd saaremaa rallil ei olnud Mättik oma M3 väga palju kiirem kui me oma Mossega mis ei ole küll kaugeltki stock aga siiski. teiseks on rahvarallis nii, et sul on 2,5 mootor ja teed sellest niiõelda strockeri ja tuled sellega poodjumile aasta lõpus ja mina näiteks jään oma originaalis 2.5 neljandaks.Siis pretensiooni esitades võetakse sult käest kõik medalid mis võitnud oled selle autoga... ja ma ei viitsi asja nii püssiks ka ajada sest tegelikult rallirajale on 2.5 natuke halvem kui nt 318is kuna 2,5 kipub nina libedal otse jooksma just kiired mahapõõrded ja sellised... kui saaremaale sõitma tuled siis isegi tuleks vaatama sinu massinat B)
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Pihustid võtsin 440 lõppuga ehk siis 328/528 m52 omad need olid tabeli järgi ca 250cc/min õhulugeja võtsin m30 kuna on suurema läbimõõduga seest ja aju sest standart aju ei oska midagi tarka peale hakata suuremast õhulugejast tuleva infoga. Kui süsteemi kokki laod siis käi pärast diagnostis või muretse ads kaabel endale ja kontrolli mootori tööd igast asendist, tuleb kõvasti odavam kui hiljem purunenud tükke vahetada. Muidugi parimaks lahenduseks oleks m50b25 õhulugeja kuna sellel puudub nö takistav klapp aga see eeldab originaal ajul suht kallist kiipi, aasta tagasi pakuti UK 499 naela eest vastavat komplekti. Ega odavamaid lahendusi suurt rohkem ei olegi järgmiseks juba nukkvõll, kaane portimine, silindrite puurimine ja standalone ajud koos parema süütesüsteemiga, selle otsustab rahakott kui palju mootorist hobuseid saad :-)

okei. eile otsisin kah nukkasi aga pole leinud, et keegi kuskil müüks kangemaid nukkasi :( aa ajudele ja õhulugejale siis pistikud istuvad 1-1 le, et neid ei pea vahetama?

ja äkki keegi teab kus leida tabel kus on kõik nii silindrite kui ka vända läbimõõdud ja ümbermõõdud, mõtlen siis just 126 kw konele

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

seda pead realoemist vaatama mis motronic sul kasutusel on ja siis otsid sama versiooni m30 aju ja õhulugeja (kui vaja siis ka tühikäigu mootori). levinumad on muidugi motronic 1.3 omad so 1988-1992 omad nii m20 kui m30. ma arvan et kui muidu ei saa siis käi eix22 juures ja otsi 1.3 juhtmestik ja juhul kui sul 2 klemmiga tühikäigu mootor siis 3klemmine juurde siis valikut rohkem

otseselt tabelit ei ole netis silma jäänud aga mul paar vene raamatut e30 kohta seal enamik mõõte olemas kui vaja siis anna teada milliseid vaja vast saan häda pärast sisse skannida

Muudetud , muutis 320i 84a
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

väike offtopic aga soovitan rahvaralli tehniliste tingimustega tutvuda, kuna pretensiooni esitamine ei aitaks mitte midagi sellisel juhul kui mul isegi 2.7 blokk on pandud. p 2.1.1 ütleb, et mootorit ei või asendada teise automargi mootoriga, kuid midagi pole öeldud sama automargi teise bloki kohta. Terves punktis 2 "Lubatud muudatused ja täiendused" pole ühtegi sõna öeldud selle kohta, et ei võiks teist sama automargi blokki panna. On vaid öeldud, et sisselaske- ja väljalaske süsteem peavad säilima algsetena.

Teemasse ka. ISiga on proovitud rahvarallisid sõita, aga kuna need võistlused on enamused väga sirgeks ja kiireks aetud (läänemaa, pärnu jne) ning tehnilisemaid on vähem (võibolla ainult saaremaa), siis jääb ISil ilmselgelt jõunatukest natukene väheks. Talveks on muidugi IS ainuõige valik.

Ja mingid jutud käivad, et see aasta saaremaad ei toimu, pidavat hetkel aetama raplasse mingit rahvarallit selle asemele.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

jep kui kui selle blocki peale paned siis idee järgi peab ka auto dokid teiseks tegema . aga see selleks :). kuigi minumeelest on rahvaralli natuke läinud mõttetuks eriti see täpsus sõit seepärast saaremaa on olnud üks normaalsemaid et seal reaalselt loevad ka oskused mida teed seal. aga nagu Teele käest just kuulsin siis jääbki ära see :S

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
 Jaga

×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus