Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
  • 0
Raints

1.8 is ei käi.

Küsimus

Tere

Probleem 1.8 is-ga. Tühikäigul käib nagu antsuviiul, aga nigu kaasi vajutad ja pöörded tõusevad 2500-ni hakkab puterdama ja paukuma.

Ettetänades

Raints

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Sellele küsimusele on 10 vastust

Soovitatud postitused

  • 0

Alles maadlesime ühe is-iga, käis ilusti sõitsime ja järsku hakkas puterdama üks silinder ei töötand ja lihtsalt lampi hakkas küünlajuhe üle taguma ja ei andnud sädet. Kontrolli küünlajuhtmeid.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

alusta lihtsamatest asjadest -  kas kütusse rõhk normis, õhuluugeja ja gaasiklapi asendi andur korras ning muidugi eelpool nimetatud süütesüsteem. uuri tuttavad läbi järsku keegi saab korra arvuti taha visata see lihtsustab oluliselt vea leidmist

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Sai täna kõvasti asjakallal oldud, aga tulemus ikka sama. Vahetasin pihustidki ära. Bena surve ok, andurid ok, süüde enamvähem õige(sisselaske nukk 1mm paigast ära, see ju ei tohiks probleem väga olla?)

Kas ei või asi olla kaanes, pragu kuskil või peksab ühes silindrist teise. Lamda ju ei tohiks ka väga asja mõjutada.

Mul mõistus igatahes otsas:-)

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

asukoht? las keegi viskab korraks arvuti taha ja siis reaalajas andmeid jälgima õhulugeja näiteks ei anna tihtilugu ültse veakoodi aga reaalajas jälgides on kohe näha kus on nö surnud punkt. aa üks võimalus on veel: mootori ja kere vaheline massi juhe see on ka igasugu naljakaid anomaaliaid põhjustanud. mis muidu silindri surved on ja kütuse rõhule pane kell vahele ja jälgi mootori töötades ca 10minutit erinevate koormuste all

Muudetud , muutis kotkas1

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Täna sai maha kistud kaan ja heaks või halvaks näitajaks oli tihend ja kaan terved:-) vähemalt üks asi korras. Kripeldab veel hüdrotõukurite teema. Kuidas kontrollida tõukureid?

Panin kaane lauapeal kokku ja keerasin nukka, ükski klapp ei sulgunud surnud asendis. Kas tõukur tahab saada vastu survet silindrist?

Kas 2.5l 141 kw ja 1.8 is tõukurid samad?

Asun haapsalu lähedal.

Muudetud , muutis Raints

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

M50, osade M51 ja M60 mootorite peal peaks samad tõukurid olema. www.bmwfans.info-st saad vaadata, aga sealset infot ei saa alati uskuda

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Jepi, masin käib. Sai, siis veelkord üle käidud kõik andurid ja muud mudrud, tolku ei miskit. Soojast pärast 2500 pööret ja rohkem ei miskit. Tõin 2 liitrit bena ja tikud, ning peaaegu oleks teinud tuld:-) Puht juhuslikult, enne tule tegemist keerasin maha ketipinguti. Näppisin seda ning puhastasin selle ära. Krudisin peale tagasi ja oh imet, Masin hakkas laulma 5000 pöördeni. Õli tundus ka ilgelt s... ne, eelmine omanik polnud seda vist aastaid vahetanud. Homme teen mootori pesu ja vaatan kuidas asi, siis on. Võibolla on ketipinguti ka väsinud ja tuleb välja vahetada. Tänud teile kes te viitsisite nõu anda.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead sa olema registreerunud kasutaja

Loo konto

Loo kasutajakonto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse

×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus