Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 11.02.2016 kõikidest kohtadest

  1. Lihtsaim variant - kasuta nii aeglast peaülekannet kui maanteesõidul kõrvad välja kannatavad Kuigi ma ei tea mis sel M10 mootoriga autol originaalis seal all on juba. Mootoriga tehtavatest nippidest on elulisim esiteks teha korralik väike hooldus: otsi ja kaota väikesed õhulekked, asenda värsketega süüteküünlad (õiged vahed kindlasti!), -juhtmed, jagajakaas ja rootor, õlid-filtrid (õhk ja bensiin!), lase süüde paika panna stroboga ja veendu et jagajal mingeid lokse poleks aga samas vihid ja vaakumid funksiks nagu ette nähtud, massid lihvi ka puhtaks. Usun, et saab paar grammi särtsakamaks küll.
    2 punkti
  2. uuematel alati aeglasemad, 85a pillil oli juba 3.91. FL juba 4.10
    1 punkt
  3. M10-t saab teha 2 liitriseks. Teda on toodetud ka 2,0-na aga E21 ja E12 peal. Sellisel juhul köhib ta 85kw. Tuttav Soomes ehitab endale seda, et seda võimsamaks saada on ta selle 2,0 teinud, kange sportnukk, M3 sisselase ja progreaju. Sihuke peaks M20b25-st rohkem välja köhima. Ma ei tea kuidas selle M10 mootorijuhtimisega on, sellel pole endal head aju mis suudaks ka süüdet jne juhtida. Pm vabalthingavat saab tuunida kahte moodi kas tõsta pöördeid või suurendad töömahtu. Ma ei tea kuidas sellel piirajat tõsta, üldse maha saab vist ainult võtta GS Tuning M10. Karpadega 125kw: Vast lihtsaim viis oleks sportnukk, tõsta kütuserõhku ja eemalda piiraja. Paigaldada M20b25 gaasiklapp/siiber ja sisse/väljalased vabamaks. Sarnaselt tegutsedes (küll jah suuremad pihustid/teine kiip/ 7000 piiraja vabab/sisse ja väljalase ning mootoriks M20b25) tõmbab ilusti 330Ci-le põske. Järgi proovitud
    1 punkt
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+03:00
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus