Hüppa postitusse
FACEBOOK-i KAUDU SISSELOGIJATELE ×

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 04.12.2013 kõikidest kohtadest

  1. Kõigil neil ossidel udukad konfiskeerida ja vedelaks konverteerida kes tulesid kasutada ei mõista
    4 punkti
  2. Ketsi tegemise vastu pole mul miskit aga värskete lubade omanikuna võiks ikka tulede kasutamise kord selge olla( kui ei ole siis kirjuta vihikusse 5 korda: Udutuled ei põle koos lähituledega ilma udus sõitmata.) Teine asi, et sellised juutuubi kanalid ei pea olema avalikud, et igaüks saab jagada ja ilmarahvale näidata. Kuulsaks saamiseks on laulu-, modelli- ja muud talendisaated.
    2 punkti
  3. Udukate suhtes üldist kisa pooldan! Suht arulagedus minu arust nelja tulega 24/7 ringi kimada. Milles see point üldse on? Ok, seal parklas väikse kiirusega on arusaadav ,et valgustab veel jne , aga üleüldse liikluses vaatan, et iga teine tuleb nii vastu sõltumata ajast ja ilmastikuolust. Minuarust on see palju suurem üldsust puudutav probleem, kui näiteks see poiskeste lollitmine "driftimine" parklates. Isegi uduga sõites on nende tulede kasutamise point ainult kuni 45km/h sõites . Suurema kiirusega mõte kaob ja ilmselt pole ka erilist udu,kui saab kiiremini sõita.
    1 punkt
  4. hull asi et keegi külge vähe libistas
    1 punkt
  5. Erki ära nori teise kallal, vaata kui vähe aega tal load olnud on. Tartus üks ideaalsemaid kohti harjutamiseks ongi too sama parkla, hea sile pinnas ning ruumi ka piisavalt, et ohutult lasta. Pealekasvu peab olema ja siis ka tuttavaid rohkem kellega suhelda. Siim ära nüüd kurjaks mu peale saa ega midagi, aga ega igaühel pole piisavalt raha et osta kalleid talvekaid. Ise koolis veel käisin ja esimene E36-ga sõitsin siis Ilmatsalus oli suht võimatu lõbutseda, sest rada alati ülilibe ja kurve palju. Üks variant oleks kindlasti Ulila rada kus saab ka nn kulunud rehvidega lasta, aga asub juba Tartust kaugemal. // Erki ära sa jumala eest Elva teemast midagi maini, muidu lüüakse risti ka perefoorumis. // Karl ainukesed lähedal olevad elanikud peaks olema seal Emajõe ääres selles kahtlase kujuga kortermajas, aga neid pigem häirib suviti rehvide kiunumine ja kui otseläbi väljalaskega minna antakse.
    1 punkt
  6. s***a juhtub, tuleb võtta õige kellaaeg, õhtu 22 ajal pole kindlasti sobiv aeg selleks, olin ise Prismas see hetk, kui te seal libistasite nagu naised Samas inimesed kes poes käisid vahtisid tükk aega parklas enne kui ära läksid! Uskuge või mitte, isegi Prisma turvamees vahtis tükk aega väljas Ja see E36 mis lärmas nagu mingi ilma summutita parasa, ärritas tõesti mindki oma lärmiga. Rullikas nt üldse ei häirinud. Ei tasu vist rääkida Kaido mis Elvas talvel tehakse Autosid ikka massiliselt ja igast margist.
    1 punkt
  7. Me ostsime kuttidega omale nati ja lükkame Raplamaale Palukülla ka väikese põlluraja, siis kui lund piisavalt maha saab. Kõik kes soovivad sõita on teretulnud.
    1 punkt
  8. Linnas on alati see oht, et jääd kellegile silma ning hiljem oled "kuulus". Selle pärast soovitan väga valida, kus ja mida teha. BMW on veel n.ö. kõrgema ohu allikas, mis jääb eriliselt silma, seega sellega peab veel väga vaatama, mida teed. Aga no kui libedasõit meeldib, siis soovitan korralikud naastrehvid muretseda ja talvel Ilmatsalu jäärajale tulla, kus mõne euro eest saab nii palju lustida kui tahad (klubiliikmetele teeme soodustuse ka. Facebookis leiad ülesse otsides Ilmatsalu jäärada 2012, kõik rajaga seotud info läheb jooksvalt sinna).
    1 punkt
  9. Ja mis vahet seal on mida keegi arvab? Ise sõidan igapäevaselt 1989 aasta e30`ga ja enda uuema autoga (2011 a4) sõidab naine. Vaadatakse küll vahel imelikult kui mantliga e30`est välja ronin aga no paremat autot mul ei ole olnud.
    1 punkt
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+03:00
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus