Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 21.04.2021 kõikidest kohtadest

  1. Kere: 1989 aasta 325i orig M-Tech II kere. Korralik ja ei roosteta. Enamus kerest originaalvärvi all. Terve originaal M-Tech II ring, va esistange nahk, mis on praktilisuse mõttes koopiaga asendatud (erinevalt originalist on sellel stange nahk ja spoiler ühes tükis). Kapott ja pagassi luuk klaasfiibrist ja kiirkinnitustega. Paigaldatud ilma luugita katuseplekk Mootor: M20 2,7 stroker 400hj/290kw 5500 rpm 520nm @ 5200 rpm 1,1 bar ülerõhk ETA vänt, ETA kepsud, ETA kolvid M20B25 “885” plokipea ja orig 2,5i nukk Surveaste 8,3:1 Holset WH1C (sama nagu HX35) turbo. Audi S6 wastegate HKS SSQV replica BOV Tatech 6 aju kõikide lisadega (sequential injector control, direct ignition - wasted spark, Internal closed-loop wideband controller, wastegate control, anti-lag system, flat shift, launch control, traction control) http://tatech.fi/ 2.5" roostevabast sisselaske torustik + intercooler Bosch 044 kütusepump ja vahepaak Terassukas kütusetorud 3” väljalase (ei ole liialt vali) Veermik: E36 võimendiga roolilatt BMW E30 M3 gr A Bilstein amordid ja Partricku poolt tehtud coiloverid (tagumised vedrud on ka amortide peal) Reguleeritav esimene stabikas (Lill) Alumiiniumist E30 M3 õõtshoovad Rattad tikkpoltidel (4*100) Tagasillas õõtshoovad reguleeritavad (Lill), õõtsapuksid - Powerflex Tagasillapuksid alumiinumist (Lill) Esiõõtsadel ekstsentrilised M3 polüpropüleen puksid, Powerflex Esimestel amordipüstakutel reguleeritavad uniballiga camber plate’d (Lill) Pidurid: Esimesed pidurid: 312*25mm (Audi S3) pidurikettad + adapterid: http://300mm.de/312mm/312mm.html + E34 540i sadulad Tagumised pidurid: 294*19mm (E46 328i) pidurikettad + adapterid: http://300mm.de/294mm/294mm.htm + E34 540i sadulad E34 540i piduri peasilinder Ferodo DS2500 uued klotsid Terassukas piduritorud (Lill) Jõuülekanne: Kerge M20 hooratas (Lill) 535i 240mm siduriketas Audi UrS4 2,2T sidurikorv 325i 5k käigukast orig. + Z3 hoovastik 4,27 LSD topelt friktsioonketastega (Patrick) Salong Bi-Marco istmed, 2tk, terved. Homologeering aegunud. Kuni 180 cm pikale ja kuni 80kg on ok. Traksid 6p. Homologeering aegunud. FIA ringraja nõuetele vastav turvapuur. Puuriga on seotud ka esimesed ja tagumised amordikannud ja tagadiffri kinnitus. Rait Orupõld http://racing.kosei.ee/rait-e30coupe.html M-Tech II väike rool Rattad: 4*Azev A, 4*100, 17*8 Koos keskkapslitega, uued märgid kapslitel 4*225/45R17 Toyo R888 ühe sõidu sõitnud. Praktiliselt uued. Keldris ühtlases temperatuuris hoitud. 4*Velge 17*7,5 koos keskkapslitega 4*225/45R17 Goodyear GS3 vihmamustriga tänavarehvid, uueväärsed Lisaks on: M20, 2826cc vabalthingav mootor (156kw) - 288 nukk (Dbilas), 84 vänt, 84,5 kolb (pre fl), kerged tasakaalus kepsud, reguleeritav nukaratas, pea tehtud (Lill), Sisselase E34 540i segusiibriga, Suure muhviga 325E 5k käigukast Orig uksepolstrid ja tagumised küljepolstrid Keskkonsool ja juhi jalge juurest armatuuri alt kate E38 740i Brembo 4 kolviga suportid - kokku 4 tk Kapoti, esistange ja pagasiluugi klaasfiibrist vormid (väga korralikud, kunagised DC-ICE / Tuuning.ee vormid). Riiulitäis igasugu kola mis sai algselt auto küljest eemaldatud - keskluku mootorid, päiksesirmid, turvavööd, õhufiltri korpus, segusiibrid, erinevad K&N filtrid jne, jne… See auto on olnud viimased 18 aastat minu oma. On siiani väga kiire auto ringrajal, eriti just väiksematel ja tehnilistel radadel nagu Rapla ja Tabasalu. Uuel Sauga rajal pole sõitnud. Aga vanal rajal sõitis vabalthingava 155kw mootoriga aegasid 61 sek. Hind: 15 kEUR Asub Tallinnas. On sõidukorras. Näitan tõsistele huvilistele. Tel: 56 666 660 Turbomootoriga Tabasalus: Vabalthingava mootoriga Raplas: Vabalthingava mootoriga vanal Sauga rajal: Vabalthingava mootoriga 1 miil:
  2. 325 uue katuse ootel, vana täitsa läbi, mis läbi
  3. Ega vahepeal midagi eriti teinud pole, eelmine aasta sai mootor vahele, sillad vahetatud ja taastatud, nipetnäpet veel nokitud ja auto ära pandud. Enne aga sai veel garaaž korda tehtud, et oleks hea koht kus kevadet oodata. Nüüd sai siis auto välja võetud ja peab veel summutiga natuke tegelema ja saab üv tehtud. Loodame, et saame ikka see hooaeg teele ja kilomeetreid nautida. Huvitav, et eelmised pildid kadunud on siit..
  4. Selle aasta esimese põhjaliku pesu tegin ka ära - puhatasin ja kontrollisin äravoolud ära ning valmistasin ette ülevaatuseks, et ehk viskasin ette tavalised Hella tuled, kuna ei raatsinud teistelt kollast kilet maha kiskuda, viskasin pirnid ümber, kohandasin seest ja ka koobaste plastikuid, pingutasin veel rihmad ära. Tuleks veel korra kanalilt üle söita ning põhja all olev isolatsioon kere külge kinnitada, kuna eelmine polt murdus lihtsalt ära ning unus uutele paneelidele külge keevitada. Hetkel ülevaatuse põhimureks on summutijooks, kuna lõpupütt on ümber tehtud, siis eks näis, mis ülevaataja ise arvab sellest, kuigi katalüsaator on all - suure töenäosusega eelkontrollist läbi käia, et siiani ilusat roheliste linnukestega maanteeameti lehte ära ei rikuks.. 😃
  5. Vaatan siin,et päris palju tegemist tuleb. Võta pigimatt ka välja kui viitsid. Tagumise istmepadja alt tuleb ka jama välja.
  6. Loodame et see saab ka kunagi kokku tagasi. Arvatavasti tulevad ka sillad allt keevituse ajaks . Odav see lõbu ei tule igatahes . Nüüd kõik juba nii palju kallimaks läinud . Nii teenused kui ka varuosad ja muud pisividinad . Edu ja jaksu võiduka lõppuni😀😀😀
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+02:00

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.