Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 27.03.2021 kõikidest kohtadest

  1. 4 punkti
    Mõtsin, et postitaks vahepeal midagi. Üks asi millega tegelesin vahepeal arenes ühest väikesest veaotsingust ja võttis päris hea hunniku aega ja raha ka veits ära Nagu ikka. Sõnaga, terve aja kui mul see auto olnud on, on ta teinud ilgelt närviajavat kriginat, külma mootoriga ja soojenedes kaob suht ära. Küll ma olen vahetanud abirihmasid ja sättind neid asju nii ja naa, vahetanud mitu korda selle aja sees hammasrihmagi aga ei sittagi. Minus oli sügavalt juurdunud mõte, et ju see on siis ikka mõni rihmaratas mis seda häält teeb. Videot ei teinud, kuid netis on täpselt üks sama häält tegeva mootoriga isend olemas. Onju kaunis? Lõpuks jõudsin ringiga selleni, et @Leks tellis juppe ja mul oli meeles seekord siis geneka rihmaratas ka võtta. Et noh, kallis lõbu aga no vaja on, vahet pole Vana oli muidugi kole küll ja kõigist mootori küljes olevatest rihmaratastest selgelt ka kõige viletsam, sooniliseks söönud ja laperdav. Uus on ühes tükis ja üks väheseid uus-originaal varuosi, mis tundub käe vahel kvaliteetsem. Aga no lugu oleks ilmselgelt liiga lühike ja mitte mainimist väärt kui niimoodi olekski auto korda saanud. Ei saanud ühesõnaga, krigises endiselt edasi nagu aafrika tirtsuparv. Kuna nii see asi nüüd jääda ei saanud - kurat no mis see olgu - hakkasin järjest lammutama. Abirihmad maha, ikka laulab. Nii et lahutustehete abil jõudsin lõpuks veepumbani. No enam kui kahtlane pilt avanes, mida poleks osanud kahtlustada aga okei... Niisiis, veepump on üks asju mida ma pole sellel autol kunagi vahetanud sest et sel on laagrid korras ja teadsin et see oli äsja vahetatud enne kui auto sain. Proovisõidul vana pump lekkis - tosooliudu oli tookord üleval. Kui kuu või kaks hiljem tegelikult ostma hakkasin, siis oli ilmselgelt just uus pump pandud ja mul pole sellist läbisõitu kogunenud, et peaks seda niiöelda kilometraazi põhiselt vahetama. Tundus okei ja ei näinud vajadust näppida ühesõnaga Aga ta raibe on hülssi riivinud seal küll. Uus pump on ka teistsuguse töörattaga. Nagu näha siis võimalikult palju tellisin SKF-i kraami et võiks ikkagi enamvähem kindel olla et praaki ei saa. Pull lugu oli aga siis kui panin pumba peale, rihmarattad ka aga ringi asi ei hakanud. Pumba rihmaratas triggerwheel otsas kinni ja poob. Võtsin siis taas asjad laiali (rihma maha enam ei võtnud, nikerdasin vahelt) no ja tasapindu mõõtes vana pumba ja tihendi komboga võrreldes tuli välja et uus krempel on kuskil 2mm madalam. Tegin uue tihendi sinisest Temasil-ist ks ja sain asja ringi käima kuigi pärast tuli välja et viga põhjustatud hoopis sellest, et lolli peaga keerasin vända käbi ka lahti ja rihmarataste eemaldamisel tuli see veidi oma pesast välja - kuigi see oli üks asi mida ma kohe kahtlustasin ja üritasin igat pidi kindlaks teha et see liikunud pole . Oeh, ega kui iga päev ei remondi siis hakkab tagumikust pöial kasvama küll, pole midagi teha. Lõpuks kui mootor oli kokku laotud hakkasin peos veeretama vanu jahutuslõdvikuid ja radikat. Kuigi lekkeid pole, peab siis neid ootama? Uurisin siis katalooge mis vaja ja mida saada on tänasel päeval. Tahtsin veidi suuremat aga millegipärast välistasin full-size tropic radika- esiteks polnud kindel kas sellele autole see ette üldse sobiks - radika raam on tal ikka päris hea paugu saanud omal ajal no ja reaalselt vaja nagu ka ei tundunud, et oleks. Niisiis minule tüüpiliselt ikkagi kõige kallim, ainult veidi parem ja kindlasti kõige ajakulukam variant. Tellisin konditsioneeri variandi radika, mis on sama laiusega mis algupärane aga ulatub rohkem ka allapoole. Oh well, vähemalt sai kasutada olemasolevaid alumisi kinnitusi ja eesmine tuulekoda jäi ka alles. Aga alumist tala pidi päris palju haamerdama, et asi lõpuks sirgemaks saaks. Nii kes ülemisi pilte hoolega zuumis, nägi et üks lõdvik oli ka vale tellitud Jällegi aitas @Leks hädas ja tellis uue, ainult OEM osana toodetava lühema ülemise vooliku. Kuna ilmselt õiget tagumist tuulekoda oleks jäänudki kasutatuna otsima siis ka selle sai kohe uue võtta. No ja lõpuks, halleluuja 🙈: Õhk väljas, hetkel käib ka vaikselt ning eks ole näha kas jääb nii ka edaspidi
  2. 1 punkt
    Miks kapotialune nii porine on, ise sõidad aint suvel päikselise ilmaga?
  3. Nii, 01.04.21 seisuga hakkab kindlustus jooksma ja sõidan auto @MZ Auto juurde hooldusse.
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+02:00

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.